Ik ben benieuwd hoeveel ervan overblijft op tv...Marc-Marie is nl. vooral goed met improvisaties in de zaal.
quote:*eens met [betreffende moderator]*
Op woensdag 25 december 2002 20:36 schreef Mike het volgende:
Ik heb deze show 2x in het theater gezien: erg goed!Ik ben benieuwd hoeveel ervan overblijft op tv...Marc-Marie is nl. vooral goed met improvisaties in de zaal.
Maar het is echt MMH.
Met weinig middelen zolang lullen
Vooral dat eindnummer over zijn moeder, zeer emotioneel.
Een aparte maar mooie stem heeft die jongen, echt super
heeft de VSCD-cabaretprijs voor de beste voorstelling van het seizoen 2003-2004 gewonnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de tip.Ik ga zeker kijken.
Volgens mij heeft deze show een theaterprijs gewonnen.
ja, die waren toch slechter dan vorige keer dat ik ze zag. Veel te veel zang en dezelfde soort grappen die al honderd keer de revue gepasseerd hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:07 schreef tong80 het volgende:
Dit is dus echt goed tien keer beter dan die vliegende roofdieren van eerder op de avond.
Ik ben het niet met je eens..... het is anders.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:07 schreef tong80 het volgende:
Dit is dus echt goed tien keer beter dan die vliegende roofdieren van eerder op de avond.
hij heeft vrouw en kind lijkt mij wel een redelijk bewijs van niet maar je weet het nooit.....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:17 schreef veldmuis het volgende:
Hele irritante stem.
Is hij nicht of speelt hij het maar?
Hmm, wist ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hij heeft vrouw en kind lijkt mij wel een redelijk bewijs van niet maar je weet het nooit.....
Ja schandalig om zo over je familie te spreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:29 schreef IntroV het volgende:
Wat een ongelooflijk suf geblaat over zijn tante en zijn oma zeg. Ik heb 'm maar weer uitgezet.
Hmmm, dan ben je niet zoveel gewend denk ik, als je dat al schandalig vind.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ja schandalig om zo over je familie te spreken.
Hoelaat kun je?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind muizen niet eng.... moet ik nu voor anale penetratie gaan
![]()
Nou ja zeg !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoelaat kun je?.
Ontopic: Ik vond z'n vorige show beter.. Maar dat kan ook komen omdat ik die in het theater zag
Ik ben drents..... dat interesseert mij geen moer dusquote:Op zondag 2 januari 2005 00:08 schreef tong80 het volgende:
Kees voel de gei oe eige man.
Heerlijk dat dialect.
He bah... neequote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind Peter van Heerschop nog beter solo...
Wiequote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Spel dan op z'n minst z'n naam goed.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben Gelderlander maar hij praat mijn accent.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben drents..... dat interesseert mij geen moer dus
k steun je tong, dat accent is geweldig.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben Gelderlander maar hij praat mijn accent.
Sorry dat ik dat leuk vind. Neem me niet kwalijk.
Heter Peerschopquote:
Spel dan op z'n minst haar naam goedquote:Op zondag 2 januari 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:prachtig hoe Lunette van Dongen steeds de lul is, terecht wat ze is verschrikkelijk......... maar wel een vakvrouw
Lijkt mij sterk met die vriend van hem uit Algerije.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
hij heeft vrouw en kind lijkt mij wel een redelijk bewijs van niet maar je weet het nooit.....
ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
die docu heb ik gezien en die was idd erg mooi
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Spel dan op z'n minst haar naam goed![]()
Ik vind het wel leuk ... het kijkt heel ontspannen.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heter Peerschop
Beter dan die ouwelullenhumor van deze kwijlnichtNiveau schoonmoedergrappen is er heilig bij.
Maakt niet uit je verveelde ons ook.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:31 schreef kastanova het volgende:
Kut, afgelopen...
Ik ga me weer vervelen.
Na Bert Visser en Lebbis&Jansen dan..quote:Op zondag 2 januari 2005 00:34 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop is dé persoon van het jaar als het gaat om hoe humorloos je kan zijn.
Natuurlijk wel.... maar is dat dan zo bijzonderquote:Op zondag 2 januari 2005 00:43 schreef cupcake het volgende:
Heeft nou niemand zijn coming out begrepen aan het einde van de show?
Jaha. We begrijpen het wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:47 schreef cupcake het volgende:
Ja, duh, maar hij vertelt niet voor niks dat met jongetjes zoenen heel gevaarlijk is tegenwoordig en zingt niet voor niks dat slotnummer.
O, ik dacht werkelijk dat dit de eerste keer was dat MM hiermee uit de kast kwam, ik wist niet dat dat common knowledge was, jullie dus wel?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jaha. We begrijpen het wel.
zoenen met meisjes is ook gevaarlijk btw ...
O.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:51 schreef cupcake het volgende:
[..]
O, ik dacht werkelijk dat dit de eerste keer was dat MM hiermee uit de kast kwam, ik wist niet dat dat common knowledge was, jullie dus wel?
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:51 schreef cupcake het volgende:
O, ik dacht werkelijk dat dit de eerste keer was dat MM hiermee uit de kast kwam, ik wist niet dat dat common knowledge was, jullie dus wel?
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben drents..... dat interesseert mij geen moer dus
Welk nieuws? Ik begrijp je niet hoor. Dattie gay is? Dat wist iedereen toch al?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef cupcake het volgende:
Hmm, ik ben blijkbaar de enige bij wie dit nieuws insloeg als een bom en die een traan moest wegpinken toen ik de eerste keer de show zag ( ik ken MM via via dus had het al voor het seizoen gehoord, wie weet doet het me daarom dan meer). Ben eigenlijk nogal verbaasd over de laconieke reacties.
Het einde suggereert dat inderdaad, toch geloof ik het niet echt hoor, hij is getrouwd met zijn vriend Karim in 2003.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:10 schreef cupcake het volgende:
Oh, gevalletje niet begrepen dus toch. Nee, de show gaat over HIV, althans, het sprookje gaat daarover.
Ja. Ouderwets was het wel, ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef -DailaLama- :
eindelijk weer ouderwets cabaret
Ja, want alleen hele groffe dingen zijn natuurlijk leuk, dat is ten minste vooruitstrevendquote:Op zondag 2 januari 2005 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Ouderwets was het wel, ja.
Ik hoorde dat Veluwse oma's elkaar opbelden om te zeggen dat de nieuwe Wim Sonneveld op tv was. 'Hij is niet zo grof als Wim Sonneveld', zei een van hen, 'maar dat maakt hem nu juist écht leuk.'
Ow, dat had ik er niet uit opgemaakt, maar ik zat dan ook twee dingen tegelijk te doen. Als dat dan ook iets autobiografisch is, zou dat niet zo mooi zijn natuurlijk (understatement).quote:Op zondag 2 januari 2005 01:10 schreef cupcake het volgende:
Oh, gevalletje niet begrepen dus toch. Nee, de show gaat over HIV, althans, het sprookje gaat daarover.
Goed doordachte humor met af en toe totale waanzin en absurditeit daarentegen wel, daar zie ik bij deze zijen sok niets van terug, daaahaaagg meneer behoudend smaakquote:Op zondag 2 januari 2005 01:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want alleen hele groffe dingen zijn natuurlijk leuk, dat is ten minste vooruitstrevend
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vond het ook zeer onderhoudend. Alleen jammer dat ik me eerst 1,5 uur verplicht doorBridget Jones
had moeten heenworstelen.
Ach ja, dat je een behoorlijk eenzijdige smaak hebt, is natuurlijk eigenlijk ook geen nieuws.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goed doordachte humor met af en toe totale waanzin en absurditeit daarentegen wel, daar zie ik bij deze zijen sok niets van terug, daaahaaagg meneer behoudend smaak
Toch is het zo, maar het wil natuurlijk ook helemaal niet zeggen dat je dan niet zou kunnen trouwen, toch?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:18 schreef kaleidoscoop het volgende:
[..]
Het einde suggereert dat inderdaad, toch geloof ik het niet echt hoor, hij is getrouwd met zijn vriend Karim in 2003.
Een vriend van hem? Ik heb niet de hele show gezien.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou zeggen, lees het topic even.
Ik ook niet, maar je kunt het hierboven toch lezen? Volgens sommige lieden hierboven ging het laatste stukje van de show over HIV en zij concluderen dat Marc-Marie HIV heeft. Ik heb 't niet gezien dus ik kan er niks over zeggen...quote:Op zondag 2 januari 2005 10:49 schreef pberends het volgende:
Een vriend van hem? Ik heb niet de hele show gezien.
Ik lees niet altijd alle topics helemaal waar ik in post. Maar uit zo'n show kan je toch niks concluderen.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kunt het hierboven toch lezen? Volgens sommige lieden hierboven ging het laatste stukje van de show over HIV en zij concluderen dat Marc-Marie HIV heeft. Ik heb 't niet gezien dus ik kan er niks over zeggen...
Ik ben een expert in zieke humor, dus dat zou best kunnen.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, hij stopt vaak persoonlijke dingen in zijn show en je gaat heus niet voor de lol suggereren dat je HIV hebt. Lijkt mij dan.
Hm, nou ja. Maar jij bent Marc-Marie niet. Tenminste... Dat weet ik natuurlijk niet, maar ik vermoed van niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:05 schreef pberends het volgende:
Ik ben een expert in zieke humor, dus dat zou best kunnen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, nou ja. Maar jij bent Marc-Marie niet. Tenminste... Dat weet ik natuurlijk niet, maar ik vermoed van niet.
Made, ik dacht dat dat een grap wasquote:Op zondag 2 januari 2005 11:27 schreef Hedgehog het volgende:
Ik vond hem helemaal geweldig.Jammer dat ik een half uur heb gemist, wist namelijk niet dat het kwam.
PS: ik kom ook uit Made (Drimmelen), was wel leuk daarom![]()
Ja, ik weet het, het ligt aan mijn geslacht, maar de vrouwen in mijn gezelschap vonden het echt GE-WEL-DIG terwijl wij mannen zich dood ergerden. Maar goed, MM was dus wel leuk.quote:
Ik heb ook genoten van Marc-Marie's lippen tegen m'n kloten.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:35 schreef Xilantof het volgende:
ik heb gisteren ook genoten
en dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht![]()
Ja, die grap maakte ik ook altijd in groep 5 (ja, ik kom ook oorspronkelijk uit Made).quote:Op zondag 2 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
En die producten die jullie maken staat Made in Made op?
LOLquote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, die grap maakte ik ook altijd in groep 5 (ja, ik kom ook oorspronkelijk uit Made).
Sterk verweer! De humor dampt er weer vanaf...quote:Op zondag 2 januari 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach ja, dat je een behoorlijk eenzijdige smaak hebt, is natuurlijk eigenlijk ook geen nieuws.
Tineke Schouten ... respect man .... mn chicke van de Takkestraat.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Reactie in M-M's gastenboek:
jojo, 02 januari 2005
eeeeeeeeeyz, ik ben pas 11 en ik snap die gozer!!!
haha noujaboeiuuhnt! gister was echt een leuke show man maar tineke schouten blijft 4- my de beste hahaha die gast is tog homo?
nouw ja xxx-jojo meld mu maar aan!
e-mail: love__jeffrey@hotmail.com![]()
![]()
Kun je die misschien uittypen hier?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij was erg goed gisteren. Maar de erotische brief aan de buurvrouw uit zijn vorige show is nog altijd het allerbeste van hem.
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Reactie in M-M's gastenboek:
jojo, 02 januari 2005
eeeeeeeeeyz, ik ben pas 11 en ik snap die gozer!!!
haha noujaboeiuuhnt! gister was echt een leuke show man maar tineke schouten blijft 4- my de beste hahaha die gast is tog homo?
nouw ja xxx-jojo meld mu maar aan!
e-mail: love__jeffrey@hotmail.com![]()
![]()
quote:Jongen29, 02 januari 2005
ik krijg een stijve piemel van je, mail me maar snel Marc-Marie.
e-mail: jongen29@hotmail.com
Ik zou het kunnen doen. Nu geen tijd maar wie weet later. Denk trouwens dat hij dan niet zo 'overkomt' hoor, het is niet een losstaand stukje maar past in de show.quote:
Marc-Marie doet veel, maar als 'ie iets niet doet dan is het zichzelf wel als een intellectueel neerzetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:02 schreef MadGuy het volgende:
Dat is gewoon Marc-Marie. Hij zet zichzelf zo'n beetje als een sullige Brabantse intellectueel neer, ofzo iets. Ik mag dat wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |