Ja schandalig om zo over je familie te spreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:29 schreef IntroV het volgende:
Wat een ongelooflijk suf geblaat over zijn tante en zijn oma zeg. Ik heb 'm maar weer uitgezet.
Hmmm, dan ben je niet zoveel gewend denk ik, als je dat al schandalig vind.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ja schandalig om zo over je familie te spreken.
Hoelaat kun je?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind muizen niet eng.... moet ik nu voor anale penetratie gaan
![]()
Nou ja zeg !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoelaat kun je?.
Ontopic: Ik vond z'n vorige show beter.. Maar dat kan ook komen omdat ik die in het theater zag
Ik ben drents..... dat interesseert mij geen moer dusquote:Op zondag 2 januari 2005 00:08 schreef tong80 het volgende:
Kees voel de gei oe eige man.
Heerlijk dat dialect.
He bah... neequote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind Peter van Heerschop nog beter solo...
Wiequote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Spel dan op z'n minst z'n naam goed.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben Gelderlander maar hij praat mijn accent.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben drents..... dat interesseert mij geen moer dus
k steun je tong, dat accent is geweldig.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben Gelderlander maar hij praat mijn accent.
Sorry dat ik dat leuk vind. Neem me niet kwalijk.
Heter Peerschopquote:
Spel dan op z'n minst haar naam goedquote:Op zondag 2 januari 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:prachtig hoe Lunette van Dongen steeds de lul is, terecht wat ze is verschrikkelijk......... maar wel een vakvrouw
Lijkt mij sterk met die vriend van hem uit Algerije.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
hij heeft vrouw en kind lijkt mij wel een redelijk bewijs van niet maar je weet het nooit.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |