Spel dan op z'n minst z'n naam goed.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind Peter van Heerschop nog beter solo...
Ik ben Gelderlander maar hij praat mijn accent.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben drents..... dat interesseert mij geen moer dus
k steun je tong, dat accent is geweldig.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben Gelderlander maar hij praat mijn accent.
Sorry dat ik dat leuk vind. Neem me niet kwalijk.
Heter Peerschopquote:
Spel dan op z'n minst haar naam goedquote:Op zondag 2 januari 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:prachtig hoe Lunette van Dongen steeds de lul is, terecht wat ze is verschrikkelijk......... maar wel een vakvrouw
Lijkt mij sterk met die vriend van hem uit Algerije.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
hij heeft vrouw en kind lijkt mij wel een redelijk bewijs van niet maar je weet het nooit.....
ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
die docu heb ik gezien en die was idd erg mooi
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Spel dan op z'n minst haar naam goed![]()
Ik vind het wel leuk ... het kijkt heel ontspannen.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heter Peerschop
Beter dan die ouwelullenhumor van deze kwijlnichtNiveau schoonmoedergrappen is er heilig bij.
Maakt niet uit je verveelde ons ook.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:31 schreef kastanova het volgende:
Kut, afgelopen...
Ik ga me weer vervelen.
Na Bert Visser en Lebbis&Jansen dan..quote:Op zondag 2 januari 2005 00:34 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop is dé persoon van het jaar als het gaat om hoe humorloos je kan zijn.
Natuurlijk wel.... maar is dat dan zo bijzonderquote:Op zondag 2 januari 2005 00:43 schreef cupcake het volgende:
Heeft nou niemand zijn coming out begrepen aan het einde van de show?
Jaha. We begrijpen het wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:47 schreef cupcake het volgende:
Ja, duh, maar hij vertelt niet voor niks dat met jongetjes zoenen heel gevaarlijk is tegenwoordig en zingt niet voor niks dat slotnummer.
O, ik dacht werkelijk dat dit de eerste keer was dat MM hiermee uit de kast kwam, ik wist niet dat dat common knowledge was, jullie dus wel?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jaha. We begrijpen het wel.
zoenen met meisjes is ook gevaarlijk btw ...
O.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:51 schreef cupcake het volgende:
[..]
O, ik dacht werkelijk dat dit de eerste keer was dat MM hiermee uit de kast kwam, ik wist niet dat dat common knowledge was, jullie dus wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |