Made, ik dacht dat dat een grap wasquote:Op zondag 2 januari 2005 11:27 schreef Hedgehog het volgende:
Ik vond hem helemaal geweldig.Jammer dat ik een half uur heb gemist, wist namelijk niet dat het kwam.
PS: ik kom ook uit Made (Drimmelen), was wel leuk daarom![]()
Ja, ik weet het, het ligt aan mijn geslacht, maar de vrouwen in mijn gezelschap vonden het echt GE-WEL-DIG terwijl wij mannen zich dood ergerden. Maar goed, MM was dus wel leuk.quote:
Ik heb ook genoten van Marc-Marie's lippen tegen m'n kloten.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:35 schreef Xilantof het volgende:
ik heb gisteren ook genoten
en dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht![]()
Ja, die grap maakte ik ook altijd in groep 5 (ja, ik kom ook oorspronkelijk uit Made).quote:Op zondag 2 januari 2005 11:28 schreef pberends het volgende:
En die producten die jullie maken staat Made in Made op?
LOLquote:Op zondag 2 januari 2005 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, die grap maakte ik ook altijd in groep 5 (ja, ik kom ook oorspronkelijk uit Made).
Sterk verweer! De humor dampt er weer vanaf...quote:Op zondag 2 januari 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach ja, dat je een behoorlijk eenzijdige smaak hebt, is natuurlijk eigenlijk ook geen nieuws.
Tineke Schouten ... respect man .... mn chicke van de Takkestraat.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Reactie in M-M's gastenboek:
jojo, 02 januari 2005
eeeeeeeeeyz, ik ben pas 11 en ik snap die gozer!!!
haha noujaboeiuuhnt! gister was echt een leuke show man maar tineke schouten blijft 4- my de beste hahaha die gast is tog homo?
nouw ja xxx-jojo meld mu maar aan!
e-mail: love__jeffrey@hotmail.com![]()
![]()
Kun je die misschien uittypen hier?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij was erg goed gisteren. Maar de erotische brief aan de buurvrouw uit zijn vorige show is nog altijd het allerbeste van hem.
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Reactie in M-M's gastenboek:
jojo, 02 januari 2005
eeeeeeeeeyz, ik ben pas 11 en ik snap die gozer!!!
haha noujaboeiuuhnt! gister was echt een leuke show man maar tineke schouten blijft 4- my de beste hahaha die gast is tog homo?
nouw ja xxx-jojo meld mu maar aan!
e-mail: love__jeffrey@hotmail.com![]()
![]()
quote:Jongen29, 02 januari 2005
ik krijg een stijve piemel van je, mail me maar snel Marc-Marie.
e-mail: jongen29@hotmail.com
Ik zou het kunnen doen. Nu geen tijd maar wie weet later. Denk trouwens dat hij dan niet zo 'overkomt' hoor, het is niet een losstaand stukje maar past in de show.quote:
Marc-Marie doet veel, maar als 'ie iets niet doet dan is het zichzelf wel als een intellectueel neerzetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:02 schreef MadGuy het volgende:
Dat is gewoon Marc-Marie. Hij zet zichzelf zo'n beetje als een sullige Brabantse intellectueel neer, ofzo iets. Ik mag dat wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |