Jongens, tuurlijk heeft-ie geen HIV. Geloof ik he-le-maal nix van; anders was dat inmiddels, gezien de show al +1,5jr oud is, echt al wel op een andere, duidelijkere en meer betrouwbare manier publiek geworden.
Ben naar deze show in het theater geweest en daar zaten flink meer stukken in dan er gisteravond op tv waren. Bijv een stuk over zijn geflopte tv-programma: dat op familiefeestjes altijd daarover werd gesproken, dat zijn familie naar het tvprogramma keek zoals mensen bij een brand gaan kijken
![]()
Soort van ramptoerisme dus
![]()
En dat hij wilde vluchten naar Frankrijk om daar asiel aan te vragen. En hij gasten moest interviewen en geen andere vragen kon bedenken dan " Wanneer ga je weer weg?"
Daarbij vond ik de voorbeelden, die hij zogenaamd ter plekke bedenkt, heel erg ingestudeerd overkomen. Het kan zijn doordat ik de show dus al kende, maar toch... Zijn gezichtsuitdrukking paste niet bij het 'te binnen schieten van een goed voorbeeld'.
Afijn, behalve deze puntjes was het een geweldige show van een geweldige cabaretier. Voor degene die deze show leuk vinden is het zeker aan te raden ook zijn vorige te bekijken. Met onder andere zijn brief aan de buurvrouw.... hi-laaaaaaa-risch