Denk dat daar het probleem ligtquote:
Echt hequote:Op woensdag 4 april 2018 14:38 schreef Allures het volgende:
Voor 10 euro bestellendat kan hier niet eens
Dan moet je afhalenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:38 schreef Allures het volgende:
Naja... bestellen... mijn overbuur is een chinees restaurant en die geeft burenkortingquote:Op woensdag 4 april 2018 14:38 schreef Allures het volgende:
daar ging het niet over mopquote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pfffft... dat de Chinees voor zes personen bezorgd betekent niet dat ik voor drie personen eet (en mijn moeder voor de andere drie)
Nee, dat snap ik wel. Maar 10 euro is gewoon nooit veel vind ik.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft even veel te besteden he
ik ben alleen toch team gezellig celibaatquote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kan ik mij es bezondigen aan jou?
nou dat moet dan toch 70% zijn of zoquote:Op woensdag 4 april 2018 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... bestellen... mijn overbuur is een chinees restaurant en die geeft burenkorting
Wat zou haar hel zijn? Voor de eeuwigheid celibaat moeten leven met dezelfde seksdrive?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op deze manier zal je alleen branden in de hel dat begrijp je zelf ook wel toch?
Heb je weer de pik op mij?quote:
Mooi. Word ik tenminste een keer goed bruin met m'n witte huid.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Op deze manier zal je alleen branden in de hel dat begrijp je zelf ook wel toch?
Social Disorder Corporationquote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is SDC, asking for a friend.
Dat meisje leeft van een uitkering. Dan moet je zowat boodschappen doen voor 10 euro per weekquote:Op woensdag 4 april 2018 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar 10 euro is gewoon nooit veel vind ik.
OK ok, ik zeg al niets meer.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat meisje leeft van een uitkering. Dan moet je zowat boodschappen doen voor 10 euro per week
Mja, van zo'n bak kun je 2 dagen eten. 5 euro per dag is echt niet veel geld.quote:
Als je in de juiste groepen terecht komt, krijg je wel wat interesse ja. En ik bedoel net daten ivm liefde....quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is kik tegenwoordig ook een datingapp
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat moet dan toch 70% zijn of zo
Wil je bij mijn team?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben alleen toch team gezellig celibaat
Bwahahahahahaquote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben alleen toch team gezellig celibaat
Wel als je 30 in de week te besteden hebtquote:Op woensdag 4 april 2018 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel. Maar 10 euro is gewoon nooit veel vind ik.
Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijdquote:
Zoek dan ook buiten fokquote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijd
HW moet gewoon weer even laten weten hoeveel geld hij uitgeeft.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je 30 in de week te besteden hebt
Doe niet zo dom
Wie heeft er nou 30 euro te besteden?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je 30 in de week te besteden hebt
Doe niet zo dom
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is SDC, asking for a friend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
maar dat is nog wel in de supermarkt natuurlijk. Als je je tieten er uit trektquote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je in de juiste groepen terecht komt, krijg je wel wat interesse ja. En ik bedoel net daten ivm liefde....
Just HW thingsquote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW moet gewoon weer even laten weten hoeveel geld hij uitgeeft.
Same shit, different day.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou haar hel zijn? Voor de eeuwigheid celibaat moeten leven met dezelfde seksdrive?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Dan benader je de verkeerde mannen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijd
Uhuh, 10 euro niet veel geld vinden is idd de ultieme patserpostquote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW moet gewoon weer even laten weten hoeveel geld hij uitgeeft.
Same shit, different day.
Jij liet het tussen ons zelf afweten.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is jouw team.quote:
Mja maar zelfs op Kik laat ik m'n tieten niet zien.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat is nog wel in de supermarkt natuurlijk. Als je je tieten er uit trekt
Jij bent besmet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik ben echt nog nooit een karpervisser tegengekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |