Pfffft... dat de Chinees voor zes personen bezorgd betekent niet dat ik voor drie personen eet (en mijn moeder voor de andere drie)quote:
Wanneer kan ik mij es bezondigen aan jou?quote:
Hahaha, ze verwend me altijd. Als ik bij haar logeer gaan we altijd naar de Action en een tweedehandsboekenwinkeltje bij haar in de buurt en dan koopt ze ook altijd wat voor mequote:Op woensdag 4 april 2018 14:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor, dit verdien je wel eventjes nu
Nja dat snap ik wel. Als je gewoon niet weet dat dat groene takje in je eten koriander is. Maar het wel lekker vind. Zegt alleen wat over je interesse voor eten.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat erger is, nog nooit koriander hebben gegeten of niet weten hoe het smaakt terwijl je wel dat soort gerechten eet.
Waar haal jij al die pik weg dan?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb tenminste heerlijke ervaringen gehad voordat ik voor de poort van Petrus / Beëlzebub sta....
Je zo bezig houden met anderen is sowieso ergerquote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet niet wat erger is, nog nooit koriander hebben gegeten of niet weten hoe het smaakt terwijl je wel dat soort gerechten eet.
Dat laatste. Dan heb je het écht niet begrepen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, je bent zo een tientje kwijt, als het niet meer is
Fetlife, Kik, SDC.quote:
EEN TIENTJE?! EEN TIENTJE?!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
The horror.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof Barb kindjes heeft gekregen met Iwanius.
euhm.... voor de hoeveelheid voer die je krijgt is dat in geen enkele objectieve maatstaf duur. Volgens mij.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op deze manier zal je alleen branden in de hel dat begrijp je zelf ook wel toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb tenminste heerlijke ervaringen gehad voordat ik voor de poort van Petrus / Beëlzebub sta....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |