Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijdquote:
Zoek dan ook buiten fokquote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijd
HW moet gewoon weer even laten weten hoeveel geld hij uitgeeft.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je 30 in de week te besteden hebt
Doe niet zo dom
Wie heeft er nou 30 euro te besteden?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als je 30 in de week te besteden hebt
Doe niet zo dom
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is SDC, asking for a friend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
maar dat is nog wel in de supermarkt natuurlijk. Als je je tieten er uit trektquote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je in de juiste groepen terecht komt, krijg je wel wat interesse ja. En ik bedoel net daten ivm liefde....
Just HW thingsquote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW moet gewoon weer even laten weten hoeveel geld hij uitgeeft.
Same shit, different day.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou haar hel zijn? Voor de eeuwigheid celibaat moeten leven met dezelfde seksdrive?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Dan benader je de verkeerde mannen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja luister eens, ik heb nu al contact gehad met 4 mannen hier en ze verdoen alle vier mijn tijd
Uhuh, 10 euro niet veel geld vinden is idd de ultieme patserpostquote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW moet gewoon weer even laten weten hoeveel geld hij uitgeeft.
Same shit, different day.
Jij liet het tussen ons zelf afweten.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is jouw team.quote:
Mja maar zelfs op Kik laat ik m'n tieten niet zien.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat is nog wel in de supermarkt natuurlijk. Als je je tieten er uit trekt
Jij bent besmet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik ben echt nog nooit een karpervisser tegengekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |