Volgens mij mankeert er iets aan je ogen. Op dit moment is Waves ongeveer 10 keer zoveel waard als een jaar geleden.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef kthxbye het volgende:
Hahahahahahajajajaja Aprabuari WAVESMAAND 2 JAAR WAVES EN NOG STEEDS NIETS BEREIKT HAHAHWHWHWHA AMOOONNN
Haha nee dat ligt echt aan jouquote:Op woensdag 4 april 2018 13:44 schreef KappenBakken het volgende:
Het lijkt wel, maar dat kan ook mij liggen, alsof elke maand waves maand is.
HahahHahahahHaAHAHAHA niet ALLIN zijn 9p UNIVERSA AAAAAquote:Op woensdag 4 april 2018 13:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij mankeert er iets aan je ogen. Op dit moment is Waves ongeveer 10 keer zoveel waard als een jaar geleden.
Zit jij diep in Universa?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
HahahHahahahHaAHAHAHA niet ALLIN zijn 9p UNIVERSA AAAAA
Verder gaat het wel?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wat? Serieus, zijn er 1600 verschillende coins?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:15 schreef KappenBakken het volgende:
Exact 1600 cryptocurrencies op CMC verspreid over 10007 market. Man man man
Nee, veel meer, er zijn er 1600 op CMC gelist.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat? Serieus, zijn er 1600 verschillende coins?
Mei is de wavesmaand..... en JUNI IS DE UNIVERSMAAND JAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAA MOEHOEHOEHOENquote:Op woensdag 4 april 2018 13:38 schreef kthxbye het volgende:
Hahahahahahajajajaja Aprabuari WAVESMAAND 2 JAAR WAVES EN NOG STEEDS NIETS BEREIKT HAHAHWHWHWHA AMOOONNN
Mja, maar nagenoeg alles is shitcoin.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:23 schreef Kyran het volgende:
De tering manWist dat het veel was, maar dacht 500 ofzo
en dat is al 10x teveel.
Daar zullen holders van TRON, Verge en Geertcoin een andere mening over hebbenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, maar nagenoeg alles is shitcoin.
ja, of de GULDENquote:Op woensdag 4 april 2018 14:27 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Daar zullen holders van TRON, Verge en Geertcoin een andere mening over hebben
Ja maar POW2 komt eraan.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:33 schreef illusions het volgende:
JesusCoin is ook een topper.
https://jesuscoin.network/
quote:Sin Forgiving – Jesus Coin is negotiating with churches to outsource sin forgiveness.
Is dat serieus nog STEEDS niet uitquote:Op woensdag 4 april 2018 14:33 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja maar POW2 komt eraan.
Geen idee wat wat is maar dat roepen die guldenshillers al sowieso een jaar
Valt wel mee toch? Ik ken ze iig niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Staat ook nog echt op een paar redelijk grote exchanges.
CoinExchange is niet erg klein. Kutexchange, dat wel, en schijnt eruit te knallen ofzo - een heleboel mensen waarschuwen om je geld eruit te halen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik ken ze iig niet.
Ik heb het net gegoogled maar het is dus nog steeds niet uit.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat serieus nog STEEDS niet uitVolgens mij was dat voor september vorig jaar
ah Joh AWACHT MAAR TOT WAVES MET DE NE8WUE DEX KOMT DAN GAAN WE KNALLEUHHHHquote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat serieus nog STEEDS niet uitVolgens mij was dat voor september vorig jaar
PoW heeft ook zijn waarde.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef KappenBakken het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom zo'n kleine chain niet gewoon naar PoS overstapt
Ik heb nog ¤100 aan gulden van een anderhalf jaar geleden. Maar ik krijg mijn gulden app niet meer aan de praat en ben mijn key kwijt.quote:
Mwa, als je t kan vinden, t zijn dan gratis coins natuurlijk nog... maarja.... GULDEN, een faalproject wat zich spitst op nostalgische gevoelens bij mensen, dat was in de hype dan ook goed te zien met die spike naar 40 cent. Sindsdien is het stil. Op nostalgie only kun je niet draaien, niet in crypto iig.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb nog ¤100 aan gulden van een anderhalf jaar geleden. Maar ik krijg mijn gulden app niet meer aan de praat en ben mijn key kwijt.
Heeft nog zin dit te zoeken of is het inmiddels al waardeloos?
100 EURO aan GULDEN ja?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb nog ¤100 aan gulden van een anderhalf jaar geleden. Maar ik krijg mijn gulden app niet meer aan de praat en ben mijn key kwijt.
Je zegt toch dat je ¤100 hebt, hoe kan het dan waardeloos zijn?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de stijging van btc te maken.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:01 schreef illusions het volgende:
Als je bedoelt dat je een jaar geleden voor ¤100 hebt ingekocht, is dat nu ongeveer 2.5 keer zoveel waard volgens CMC.
Jij snapt het! Dit is dus wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:01 schreef illusions het volgende:
Als je bedoelt dat je een jaar geleden voor ¤100 hebt ingekocht, is dat nu ongeveer 2.5 keer zoveel waard volgens CMC.
Dus? Geld is geld, ik zeg niet dat het geen shitcoin is ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de stijging van btc te maken.
Maargoed, als je je keys kwijt bent kun je het sowieso wel schudden vrees ik.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij snapt het! Dit is dus wat ik bedoel.
Maar met een andere telefoon doet die hoeren wallet niet meer en nooit een adres opgeslagen NOOB die ik toen nog was😂
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef SOG het volgende:
Denk dat we blijven dalen. Het leeuwendeel is net voor de crash ingestapt. Een klein deel heeft grote winsten gepakt door er vroeg bij te zijn. Het leeuwendeel zit met de prijzige munten in zijn zak.
Trends van dit jaar vergelijken met 2013-2015 gaat imo ook niet op, aangezien waarsch 95 procent van de cryptobezitters op de markt is gekomen pas in de afgelopen maanden. Oftwel het landschap is totaal veranderd. Nieuw geld gaat er echt niet meer in komen, integendeel: ik denk dat de hype over is en mensen eruit aan het stappen zijn of gaan uitstappen. Die mafkees die bitcoin op 50k voorspelde.... die nerd die van 100 dollar ineens zoveel geld had gemaakt. Allemaal gezorgd voor hype en fomo. Mensen die in zijn gestapt hebben hun inleg zien verdampen. Ethereum bv stond gewoon halverwege de crash op 1100, nu 390 ofzo.
Conclusie er komt geen nieuw geld binnen. Minder vraag. Prijzen blijven dalen. Fomo is over. Hype is over.
En btw hoezo is een daling van 200 dollar op de btc niet noemenswaardig, terwijl als de btc ineens 800 stijgt iedereen hier helemaal enthousiast is.
Mwa, halverwege een crash uitcashen om erna weer in te kopen is niet dom natuurlijk, dat is gewoon traden. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat cryptocoins nog steeds in waarde zullen stijgen. Dat de hype eraf is, is juist positief, op de lange termijn zal de markt daar veel stabieler van worden. Als je dan middels een ICO een crowdsale gaat draaien, weet je bijv. ook echt wat je verdient, i.p.v. dat je funding met een dag door de helft is, bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:18 schreef SOG het volgende:
Ik zeg al. Het is niet te vergelijken. Crypto is tot op zekere hoogte veel toegankelijker geworden inmiddels. De hype was gigantisch. Als het leeuwendeel pas in hrt afgelopen half jaar is ingestapt dan praat je over een totaal ander plaatje dan een paar jaar terug.
Maar goed alles wat niet in het straatje past wordt hier afgebrand. Weet nog wel dat het uitstappen halverwege de crash op veeel hogere prijzen dan nu het geval is bestempeld werd als het domste wat je kan doen
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:18 schreef SOG het volgende:
Ik zeg al. Het is niet te vergelijken. Crypto is tot op zekere hoogte veel toegankelijker geworden inmiddels. De hype was gigantisch. Als het leeuwendeel pas in hrt afgelopen half jaar is ingestapt dan praat je over een totaal ander plaatje dan een paar jaar terug.
Maar goed alles wat niet in het straatje past wordt hier afgebrand. Weet nog wel dat het uitstappen halverwege de crash op veeel hogere prijzen dan nu het geval is bestempeld werd als het domste wat je kan doen
Volatiliteit is normaal.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef SOG het volgende:
Denk dat we blijven dalen. Het leeuwendeel is net voor de crash ingestapt. Een klein deel heeft grote winsten gepakt door er vroeg bij te zijn. Het leeuwendeel zit met de prijzige munten in zijn zak.
Trends van dit jaar vergelijken met 2013-2015 gaat imo ook niet op, aangezien waarsch 95 procent van de cryptobezitters op de markt is gekomen pas in de afgelopen maanden. Oftwel het landschap is totaal veranderd. Nieuw geld gaat er echt niet meer in komen, integendeel: ik denk dat de hype over is en mensen eruit aan het stappen zijn of gaan uitstappen. Die mafkees die bitcoin op 50k voorspelde.... die nerd die van 100 dollar ineens zoveel geld had gemaakt. Allemaal gezorgd voor hype en fomo. Mensen die in zijn gestapt hebben hun inleg zien verdampen. Ethereum bv stond gewoon halverwege de crash op 1100, nu 390 ofzo.
Conclusie er komt geen nieuw geld binnen. Minder vraag. Prijzen blijven dalen. Fomo is over. Hype is over.
En btw hoezo is een daling van 200 dollar op de btc niet noemenswaardig, terwijl als de btc ineens 800 stijgt iedereen hier helemaal enthousiast is.
Ach, ik sta nog steeds dik en dik in de plus. Crypto is nog zeer zeer klein wereldwijd, we ain't seen nothing yet wat betreft bubbles en extreme hoogten, daar ben ik van overtuigd. Dat "alles is nu over" heb ik al een aantal keer gehoord. Er zijn slechts 30 a 40 miljoen wallets in gebruik op BTC, dat is extreem laag als je dit zet tegenover de wereldbevolking. m.a.w.; bijna niemand wereldwijd zit nog in crypto, alleen de "nerds" zoals wij.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:18 schreef SOG het volgende:
Een stijging of een daling van $200 is in mijn ogen niet noemenswaardig. Dat is mijn mening, net als dat jij een mening hebt dat er nooit meer een ATH komt.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef SOG het volgende:
Er zal morgen geen bull zijn, het is allemaal nog wat te vers.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Een stijging of een daling van $200 is in mijn ogen niet noemenswaardig. Dat is mijn mening, net als dat jij een mening hebt dat er nooit meer een ATH komt.
$200 is niet noemenswaardig als je denkt dat BTC nog een nieuwe ATH gaat aantikken en dus weer over $20000 waard gaat zijn.
Je beweert dat er geen nieuw geld meer gaat komen. Hier ben ik het echt TOTAAL mee oneens. Je doet net alsof iedereen al in crypto zit, maar dat is echt niet zo. Het is nog steeds weggelegd voor een heel klein deel van de bevolking.
Als BTC weer een stijging laat zien en dat gaat echt gebeuren wat mij betreft dan is de FOMO zo weer terug hoor. Iedereen die nu uitstapt en zijn verlies neemt komt dan weer terug en gaat hoger inkopen. Daarnaast is het hele crypto gebeuren nu veel bekender en meer main stream, dus als er een hype komt gaat het zich veel sneller verspreiden dan de vorige keren. Hierdoor verwacht ik juist een veel hogere piek.
Dit kan morgen gebeuren, dit kan volgende maand gebeuren of nog een jaar of zelfs langer op zich laten wachten, maar dat het gaat gebeuren is wat mij betreft een feit.
When, not if.
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oh regulatie is zo slecht niet eens! Het is dus allemaal legaal ouwe pikke pijpers, dus ik ga nu wel meedoen
Dimmak en ik gaan de volgende ronde op de top uitstappenquote:Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef Kyran het volgende:
Ik zag laatst op Twitter een mooi gifje, maar kan het nu niet meer vinden
Liets koersverloop van BTC zien, zonder dat je kon zien welk maand/jaar wij zaten op dat moment. Iedere keer dacht je "dit zal wel pump van eind 2017 zijn" en dat was het steeds niet.
BTC bubbel knapt en vult zich iedere keer weer lijkt het en iedere keer wordt de bubbel groter. Ik zie niet in waarom dit nu anders zou moeten zijn.
Geef even een seintje danquote:Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dimmak en ik gaan de volgende ronde op de top uitstappen
Ben je net te laat mee zo te zienquote:Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dimmak en ik gaan de volgende ronde op de top uitstappen
uiteraardquote:
Volgende rondequote:Op woensdag 4 april 2018 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben je net te laat mee zo te zien
Omdat mensen door de gigantische schommeling, scammers, niet praktische gebruik van crypto of ICO's die belofte niet kunnen nakomen afgeschrikt zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef Kyran het volgende:
Ik zag laatst op Twitter een mooi gifje, maar kan het nu niet meer vinden
Liets koersverloop van BTC zien, zonder dat je kon zien welk maand/jaar wij zaten op dat moment. Iedere keer dacht je "dit zal wel pump van eind 2017 zijn" en dat was het steeds niet.
BTC bubbel knapt en vult zich iedere keer weer lijkt het en iedere keer wordt de bubbel groter. Ik zie niet in waarom dit nu anders zou moeten zijn.
Ze gaven paar dagen geleden aan dat er een delay was wat niet aan hun lag, dus komt nog inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef EggsTC het volgende:
BL3P is van 5 euro naar 1 euro fee gegaan om SEPA op te nemen?
Wat is de limiet daar nu? Ik zie 200BTC staan, maar eerder was het 100.000 EU?
Anyone?
En gaat MAN nou nog gelist worden op die 3 major exhanges in maart? maar 2025 ofzo?
Danku.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:37 schreef illusions het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/matrix-ai-network/
Sepaquote:Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef EggsTC het volgende:
BL3P is van 5 euro naar 1 euro fee gegaan om SEPA op te nemen?
Wat is de limiet daar nu? Ik zie 200BTC staan, maar eerder was het 100.000 EU?
Anyone?
En gaat MAN nou nog gelist worden op die 3 major exhanges in maart? maar 2025 ofzo?
Ach man, lekker kritisch blijven. Is alleen maar goed, voor je het weet zitten we hier in een dichtgetimmerde echo kamerquote:Op woensdag 4 april 2018 16:52 schreef SOG het volgende:
[..]
Lol
Komt hopelijk goed mannen. Hoop dat we omhoog gaan.
Back at you!quote:
coin zonder toegevoegde waarde op lange termijnquote:Op woensdag 4 april 2018 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf is dat toch met VEN?
Irritant totaal geen handel momenteel
Best geniaal dit.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:53 schreef BadVlad het volgende:
Waves heeft nu ook een loterij: https://waveslottery.com/
quote:
één rondje wil ik wel sponsorenquote:Outgoing Transfer Waves You alias:W:waveslottery 0.001 WAVES 1.00000000
Beetje gechargeerd ditquote:Op woensdag 4 april 2018 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
coin zonder toegevoegde waarde op lange termijn
dan krijg je dat
Dit verdient wel eenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
coin zonder toegevoegde waarde op lange termijn
dan krijg je dat
Crypto ging banken en fiat overbodig maken dus no spang.quote:
Elke keer als een deadline niet gehaald wordt, de dev een bro met petje in een rukbunker blijkt te zijn etc knalde de prijs omhoog.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:26 schreef Typisch het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=3256693.0
Network Attack on XVG / VERGE
Ik denk dat dit ook moet gebeuren. Microsoft en Sony zullen niet willen samenwerken met een partij die hun code niet op orde heeft. Jammer was een realistische partnership.quote:Verge Dev Team will fix it quickly as they don't want anything to interfere with their upcoming partnership.
Sony en Microsoftquote:Op woensdag 4 april 2018 17:36 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook moet gebeuren. Microsoft en Sony zullen niet willen samenwerken met een partij die hun code niet op orde heeft. Jammer was een realistische partnership.
Holden die devs zelf helemaal geen waves?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:01 schreef hodlwave het volgende:
Zelf vonden ze het waarschijnlijk bijzonder grappig, maar zij gaan er financieel dan ook niet op achteruit.
Valt wel mee toch? Koersen zijn snoeihard gedaaldquote:Op woensdag 4 april 2018 19:10 schreef TRON2.0 het volgende:
Bitonic en Litebit zullen vast veel FIAT uitbetalen op dit moment.
Ja oke, maar die zetten er gewoon een paar nullen achter met een druk op de dev knop.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:06 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Holden die devs zelf helemaal geen waves?
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Oeps, riool loopt over, staat nu 2cm water in m'n keuken.
Yn fryslan toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Oeps, riool loopt over, staat nu 2cm water in m'n keuken.
Ja kut zeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:32 schreef Afwazig het volgende:
Je hebt nog genoeg te klussen zo te horen.
Succesquote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
Dit was ook een bui uit de hel zeg, nog nooit zoveel water naar beneden zien komen hier.
Zal ff dweilen, tot over een half uur ofzo![]()
Jesus, die Alibabacoins zijn ook niet meer zo gladjes. Toch maar even met mn Deepbraincoin nadenken over Thinkcoin, mooie banneradvertentie hier op fok van die coin.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:33 schreef illusions het volgende:
JesusCoin is ook een topper.
https://jesuscoin.network/
Ik heb een aantal jaar terug hetzelfde gehad in mijn ouderlijk huis. Het liep gewoon door gaten in de muur waar elektriciteitskabels doorheen lopen naar binnen de kelder in. En hard ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
Dit was ook een bui uit de hel zeg, nog nooit zoveel water naar beneden zien komen hier.
Misschien een hele persoonlijke vraag hoor, maar waarom ben je niet op zolder gaan zitten met je wijn waar het droog was?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar terug hetzelfde gehad in mijn ouderlijk huis. Het liep gewoon door gaten in de muur waar elektriciteitskabels doorheen lopen naar binnen de kelder in. En hard ook.
Heb toen maar een fles wijn in de kelder open getrokken. Er was toch geen houden aan.
Ik ben op de keldertrap gaan zitten. Kijkend hoe het water naar binnen liep.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Misschien een hele persoonlijke vraag hoor, maar waarom ben je niet op zolder gaan zitten met je wijn waar het droog was?
Het moet allemaal nog veel simpeler zijn, wil het echt aanslaan. Ik ben geen fan van Apple, maar crypto is nu nog t niveau Linux.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een reclame van anycoindirect.eu
Mooi man.. tis niet veel maar tis wel een beginnetje, nu nog reclames op tv enzeau.. dan kunnen Henk en Ingrid weer meedoen en mij al hun geld geven door te panic sellen.
Die is helemaal door het lint aan het gaan in ONZ... Gaat echt niet goed met die jongen.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:25 schreef BadVlad het volgende:
Waar is Nattekat trouwens? Vroeg me af hoe het met zijn ETH ging.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is helemaal door het lint aan het gaan in ONZ... Gaat echt niet goed met die jongen.
Lijkt me spot on.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:11 schreef KappenBakken het volgende:
Ex-CEO van MtGox heeft AMA gedaan overigens
Hier & Hier
Opmerkelijke comment imo
[ afbeelding ]
Echt, helemaal mad als je ook maar over crypto begint. Sneu om te zien, heb met 'm te doen...quote:
Ik zal voor hem bidden broeder...quote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt, helemaal mad als je ook maar over crypto begint. Sneu om te zien, heb met 'm te doen...
Ok, maak daar een uur vanquote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
Is het godverdomme zeiknat ga je ook nog koffie over de vloer tyfenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, maak daar een uur van
Alle ventilatie open, deuren op een kier, centrale afzuiging op standje tornado en een bakje koffie.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het godverdomme zeiknat ga je ook nog koffie over de vloer tyfenJij helpt ook niet mee hè
![]()
Oh das kut zeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
Het loopt iig niet onder m'n laminaat in de kamer, heb het gekeerd met een berg kleden en handdoeken
Eerst de gang maar ff, daar is het ook niet heel droog meer
Jij had nog geluk, wij zaten met ons cluppie op de racer met hagel, grrrr blauwe tenen nuquote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had nog geluk, wij zaten met ons cluppie op de racer met hagel, grrrr blauwe tenen nu
Ik heb geen blauwe tenen mangquote:Op woensdag 4 april 2018 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had nog geluk, wij zaten met ons cluppie op de racer met hagel, grrrr blauwe tenen nu
Ik heb weleens in noodweer gezeten wat een paar dagen aanhield, ik zat toen 4 dagen thuis omdat de straat overstroomd was en je er letterlijk niet uit kon.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar terug hetzelfde gehad in mijn ouderlijk huis. Het liep gewoon door gaten in de muur waar elektriciteitskabels doorheen lopen naar binnen de kelder in. En hard ook.
Heb toen maar een fles wijn in de kelder open getrokken. Er was toch geen houden aan.
Dit is in je nieuwe woning toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
Er zit vast ook water onder de keukenkastjes, ik ga niet kijken, kan er toch slecht bij
wow.... klinkt als een moesson ... als dit in NL gebeurt dan is NL een onderdeel van de Noordzeequote:Op woensdag 4 april 2018 20:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb weleens in noodweer gezeten wat een paar dagen aanhield, ik zat toen 4 dagen thuis omdat de straat overstroomd was en je er letterlijk niet uit kon.Niet in NL, maargoed, wel veel water.
Ik ben nog niet verhuisd, overdracht is pas eind april / begin mei.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Dit is in je nieuwe woning toch?
Stonden de mankementen in het taxatierapport vermeld of valt dit onder verborgen gebreken?
Ik raad je aan om voor een week of langer een lucht ontvochtiger te huren...
even 3-5 dagen flink stoken om het te laten verdampen en dat apparaat doet de rest voor je..
dit voorkomt schimmel en op den duur evt. gezondheidsklachten...
Geluk bij een ongeluk 🤤quote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig was ik thuis, eigenlijk zou ik nu op een verjaardag moeten zijn maar dat is verzet naar zondagavond
Geen moon?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk 🤤
Zeg vandaag valt er over crypto weinig te zeggen. Nothing happend, lichte daling van alles.
Behalve een vage munt..
Nee schijnt einde van het jaar te zijn. Wel fijn dat van de meeste tokens de stand op 31-12-2018 nu al bekend is 😀quote:
Lichte daling? Ik vind het nogal noemenswaardig, 10% in een dag.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk 🤤
Zeg vandaag valt er over crypto weinig te zeggen. Nothing happend, lichte daling van alles.
Behalve een vage munt..
Blockchain kan zoveel onnodige rent seekers weghalenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Die grote “banken” als JPMorgan en Goldman Sachs daar werken de grootste hypocrieten ter wereld.
Ik heb niks met “tegen het systeem” maar het is weleens tijd de macht van die clubjes te verminderen en dat is de taak van bitcoin.
Join the revolution
Wat? Jij hebt BTC omgezet naar BTC?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijke daling van btc, even een deel overgezet naar bitcoin. Morgen ff 10% oogsten
WTF waarom ben jij ineens blauw?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef Weissmania het volgende:
Kyran![]()
Dat het modschap je romige dukaten en authentieke auto's mag brengen
Je mag er zijn!
Eveline.
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WTF waarom ben jij ineens blauw?
Nee deel portfolio (VEN)
P.s. Die kleur maakt je niet slimmer.
Baklavaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Is je vrouwtje al binnen gekomen met kruidig Russisch gebak om dit moment te vieren?
Ik had voorspeld dat Kyran mod zou wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 22:36 schreef Predator38 het volgende:
Gefeliciteerd Kyran!!!
ik wens de trollen heeeel veel succes nu! 🤗😎
WT is een troll? Iemand die niet enkel lyrisch is over crypto?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:36 schreef Predator38 het volgende:
Gefeliciteerd Kyran!!!
ik wens de trollen heeeel veel succes nu! 🤗😎
Nee hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
WT is een troll? Iemand die niet enkel lyrisch is over crypto?
Succes.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hoorAls je gewoon normaal post is er niks aan het handje. Positief of negatief over crypto maakt niet uit.
Nee joh. No way.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
WT is een troll? Iemand die niet enkel lyrisch is over crypto?
Jaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Mooi even wennen tot de nieuwe aanwas weer komt als we ooit weer omhoog schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je gelijk hebt Eefje.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie iedereen rugdekking zoeken bij Kyran
heb ik niet nodig
zondag avond staan we boven de 7k
Oh the joy ....quote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Mooi even wennen tot de nieuwe aanwas weer komt als we ooit weer omhoog schieten.
Lulquote:Op woensdag 4 april 2018 22:47 schreef Typisch het volgende:
Blockchain Technology & Cryptocurrencies
even ontgroeninkje jongens
Banshee?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:
Proeft iemand hier het verschil tussen biologische thee en niet biologische thee?
Ik kan niet eens in m'n eigen topicquote:Op woensdag 4 april 2018 22:53 schreef Typisch het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2433937
ah kak, een s vergeten
Jij toch?quote:
Waarschijnlijk een heleboel hoofdpijn vooral.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Even serieus, wat schuift dat nou?
1 BTC per maand ofzo?
Effe over gaan janken in feedback broeder.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:55 schreef Typisch het volgende:
welke noob doet er geen slotje op maar gelijk verwijderen?
Note++quote:
Hoop gezeik, maar je kan wel de boel censureren zoals in /r/bitcoinquote:Op woensdag 4 april 2018 22:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Even serieus, wat schuift dat nou?
Is daar censuur ja? Had ik niet door johquote:Op woensdag 4 april 2018 22:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoop gezeik, maar je kan wel de boel censureren zoals in /r/bitcoin
0quote:Op woensdag 4 april 2018 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeveel sat heb je verloren sinds je in VEN zit?
Edit: hoezo haal je die post weg?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:01 schreef KappenBakken het volgende:
Deze discussie kan ik beter niet weer starten
Ja echt hoorquote:
?quote:
Ah ok. Maar wat dat betreft is Github zeker een goede indicator. Zoveel projecten waar überhaupt geen activiteit meer is en als je een beetje wat van software afweet dan kun je aan de code commits zien dat projecten als Verge totaal niet serieus te nemen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:07 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja echt hoor
Zolang de space vol zit met dit soort rommel blijf ik lekker cynisch
Haalde het weg omdat ik geen zin had in de zoveelste shitcoin vs de rest discussie. Zeker mbt Verge is die hier al heel vaak gevoerd.
Van mij mag je hoor, maar ga niet weer uitleggen waarom VEN geen shitcoin isquote:Op woensdag 4 april 2018 23:07 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja echt hoor
Zolang de space vol zit met dit soort rommel blijf ik lekker cynisch
Haalde het weg omdat ik geen zin had in de zoveelste shitcoin vs de rest discussie. Zeker mbt Verge is die hier al heel vaak gevoerd.
Nu je mod bent durf ik je ook niet meer tegen te sprekenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, maar ga niet weer uitleggen waarom VEN geen shitcoin is
heb nog niks gezien behalve een patent op een stukje hardwarequote:Op woensdag 4 april 2018 23:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, maar ga niet weer uitleggen waarom VEN geen shitcoin is
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:19 schreef Gehrman het volgende:
Wat lopen die KLB kneusjes dit subforum te terroriseren.
Echt schandalig iddquote:Op woensdag 4 april 2018 23:19 schreef Gehrman het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:19 schreef Gehrman het volgende:
Altijd die blauwen weer!quote:
Keihard naar nul.quote:
Inderdaad, als iemand niet minstens met hersenbeschadiging naar het ziekenhuis moet is het geen echte ontgroening wat mij betreft.quote:
Laat he dat hier even weten, doe ik mee!quote:Op woensdag 4 april 2018 23:26 schreef illusions het volgende:
Damn, Iconomi is even flink gepumpt vanavond.
Volgende keer misschien maar meedoen, ben er inmiddels achter welke groep.
PUMP UP THE JAM!!!!quote:Op woensdag 4 april 2018 23:26 schreef illusions het volgende:
Damn, Iconomi is even flink gepumpt vanavond.
Volgende keer misschien maar meedoen, ben er inmiddels achter welke groep.
Dat is WTC en moet je gewoon leren begrijpend lezenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb nog niks gezien behalve een patent op een stukje hardware
Die zijn al hondermiljoenmiljard keer gewaarschuwd.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er uiteraard van uit dat je die XVG-mafkezen tegen henzelf in bescherming gaat nemen
Zolang de Duitsers maar wegblijven ben ik tevreden.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Sorry jongens, die KLB-invasie was mijn schuld![]()
Newbiesquote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Zal het wel melden.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat he dat hier even weten, doe ik mee!
Dikke verdubbeling in een paar minuten tijd.quote:
Ik ben Limburger, dus half Duits?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:34 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Zolang de Duitsers maar wegblijven ben ik tevreden.
kutmodquote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ga lekker in R&P rellenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee, hoeft niet. Ze willen niet leren.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er uiteraard van uit dat je die XVG-mafkezen tegen henzelf in bescherming gaat nemen
Met rellen in R&P?quote:
KLB zijn vooral werklozen zonder kapitaal.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Typisch dit weer...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:34 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Zolang de Duitsers maar wegblijven ben ik tevreden.
Het is middernacht, die worden nu langzaamaan wakker.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
KLB zijn vooral werklozen zonder kapitaal.
Wat moeten die hier.
Mod worden en de 1e dag al klagen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:
Was mij een genoegenIk ben slapen, 45 minuten later dan de planning, bedankt he Hansjes.
Nee. Je moet hard zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
[..]Kusje op je neus, komt wel goed schatje.
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:45 schreef Kyran het volgende:
Was mij een genoegenIk ben slapen, 45 minuten later dan de planning, bedankt he Hansjes.
Dreigen met notes. Doet Hugo ook altijd in KLB.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
[..]Kusje op je neus, komt wel goed schatje.
Verveel jij je?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
Grrr, typisch weer, er zith buiten een nattekat, een beetje een greys beestje, leek wel een nattebever zo. Had de kappenbakken net verschoond en de deur op een kyran dus nu zware insomnia. Mss met wat vannillekwark, rozevla en wat guusgeluk dat ik de kat weer binnen kan lokken al maak ik me geen illusions. Of zal het wel lospedrosa? En dan die kattenbelasting, ik betaal steeds mortaxx.
Ja, ik wacht tot de wasmachine klaar is, kan ik op bedquote:
Zie hier waarom geld niet gelukkig maakt jongens ....quote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
Grrr, typisch weer, er zith buiten een nattekat, een beetje een greys beestje, leek wel een nattebever zo. Had de kappenbakken net verschoond en de deur op een kyran dus nu zware insomnia. Mss met wat vannillekwark, rozevla en wat guusgeluk dat ik de kat weer binnen kan lokken al maak ik me geen illusions. Of zal het wel lospedrosa? En dan die kattenbelasting, ik betaal steeds mortaxx.
#zoslecht
als je crypto winsten zijn verdampt kun je altijd nog een gedichtenbundel uitbrengenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
#zoslecht
Hoe is het met het waterballet afgelopen?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ik wacht tot de wasmachine klaar is, kan ik op bed
Ik vind het kunst.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
ja, je kan ook wachten op bed iddquote:Op woensdag 4 april 2018 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie hier waarom geld niet gelukkig maakt jongens ....
De handdoeken zitten nu in de wasmachinequote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hoe is het met het waterballet afgelopen?
Echt hè?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
#zoslecht
Echt he? Ik vind het ook wel weer leuk hierquote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Het is eigenlijk best weer een prima SC geworden zo
Mss verleng ik m'n abo wel.
Toch mis ik banshee...quote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Er komen er weer een hele hoop nieuwe bij kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt he? Ik vind het ook wel weer leuk hier
Hopelijk blijven de idioten de volgende bullrun weg.
Is die Kyran toch nog een goede mod.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Je bent er weer! Ik hoorde dat je nu vooral afgegleden bent naar ONZ?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is die Kyran toch nog een goede mod.
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:04 schreef BadVlad het volgende:
Leuk dat crypto mainstream is geworden.
[ afbeelding ]
ja die kthnxbye mag ik ook niet zo.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:58 schreef BadVlad het volgende:
Jammer alleen dat kthnxbye hier nog steeds is.
Shirt met de kaart van texas jaquote:Op donderdag 5 april 2018 00:07 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zuidplein.
Nee, ergens in de USA. Ik gok Texas.
Wat doe je ?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:
pfff
heb weer genoeg opdrachten binnen om veel te werken
voorlopig geen penthouse in rotterdam met deze prijzen
#werkentotje80e
kutleven
Die kutmods ook allemaalquote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ja die kthnxbye mag ik ook niet zo.
kthxbyeGod daarentegen
Daarom gewoon fiat/btc calcenquote:Op donderdag 5 april 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:
pfff
heb weer genoeg opdrachten binnen om veel te werken
voorlopig geen penthouse in rotterdam met deze prijzen
#werkentotje80e
kutleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |