abonnement Unibet Coolblue
pi_178303720
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:18 schreef SOG het volgende:
Ik zeg al. Het is niet te vergelijken. Crypto is tot op zekere hoogte veel toegankelijker geworden inmiddels. De hype was gigantisch. Als het leeuwendeel pas in hrt afgelopen half jaar is ingestapt dan praat je over een totaal ander plaatje dan een paar jaar terug.

Maar goed alles wat niet in het straatje past wordt hier afgebrand. Weet nog wel dat het uitstappen halverwege de crash op veeel hogere prijzen dan nu het geval is bestempeld werd als het domste wat je kan doen :')
pi_178303774
''Nieuw geld gaat er echt niet meer in komen'' als je dat zegt over crypto dan heb je er sowieso nooit in geloofd.
pi_178303778
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef SOG het volgende:
Denk dat we blijven dalen. Het leeuwendeel is net voor de crash ingestapt. Een klein deel heeft grote winsten gepakt door er vroeg bij te zijn. Het leeuwendeel zit met de prijzige munten in zijn zak.

Trends van dit jaar vergelijken met 2013-2015 gaat imo ook niet op, aangezien waarsch 95 procent van de cryptobezitters op de markt is gekomen pas in de afgelopen maanden. Oftwel het landschap is totaal veranderd. Nieuw geld gaat er echt niet meer in komen, integendeel: ik denk dat de hype over is en mensen eruit aan het stappen zijn of gaan uitstappen. Die mafkees die bitcoin op 50k voorspelde.... die nerd die van 100 dollar ineens zoveel geld had gemaakt. Allemaal gezorgd voor hype en fomo. Mensen die in zijn gestapt hebben hun inleg zien verdampen. Ethereum bv stond gewoon halverwege de crash op 1100, nu 390 ofzo.

Conclusie er komt geen nieuw geld binnen. Minder vraag. Prijzen blijven dalen. Fomo is over. Hype is over.

En btw hoezo is een daling van 200 dollar op de btc niet noemenswaardig, terwijl als de btc ineens 800 stijgt iedereen hier helemaal enthousiast is.
Volatiliteit is normaal.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178303873
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:18 schreef SOG het volgende:
Ik zeg al. Het is niet te vergelijken. Crypto is tot op zekere hoogte veel toegankelijker geworden inmiddels. De hype was gigantisch. Als het leeuwendeel pas in hrt afgelopen half jaar is ingestapt dan praat je over een totaal ander plaatje dan een paar jaar terug.

Maar goed alles wat niet in het straatje past wordt hier afgebrand. Weet nog wel dat het uitstappen halverwege de crash op veeel hogere prijzen dan nu het geval is bestempeld werd als het domste wat je kan doen :')
Ach, ik sta nog steeds dik en dik in de plus. Crypto is nog zeer zeer klein wereldwijd, we ain't seen nothing yet wat betreft bubbles en extreme hoogten, daar ben ik van overtuigd. Dat "alles is nu over" heb ik al een aantal keer gehoord. Er zijn slechts 30 a 40 miljoen wallets in gebruik op BTC, dat is extreem laag als je dit zet tegenover de wereldbevolking. m.a.w.; bijna niemand wereldwijd zit nog in crypto, alleen de "nerds" zoals wij.

FUD maar een eind weg en verkoop lekker alles, ik wacht op de lambo :7

Edit;

En over het halve wege uitstappen tijdens de crash is inderdaad het domste wat je kunt doen, meestal is dat een dikke panicsell, uitzonderingen daargelaten, zoals Jesuisdroppie met zn VEN gegok :+

Nu achteraf gezien was het inderdaad beter om 1 maand geleden uit te stappen, maar panicsellen resulteert over het algemeen in duurder terug kopen, die (beginners)fout heb ik met de harde hand ook moeten leren.

En nu achteraf is het makkelijk roepen; "Zie je wel, we hadden allemaal uit moeten stappen"... tja achteraf... als je alles weet vantevoren, word je hier met een duppie rijk... :W

[ Bericht 9% gewijzigd door EggsTC op 04-04-2018 16:08:41 ]
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 15:58:37 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178303893
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef SOG het volgende:
Denk dat we blijven dalen. Het leeuwendeel is net voor de crash ingestapt. Een klein deel heeft grote winsten gepakt door er vroeg bij te zijn. Het leeuwendeel zit met de prijzige munten in zijn zak.

Trends van dit jaar vergelijken met 2013-2015 gaat imo ook niet op, aangezien waarsch 95 procent van de cryptobezitters op de markt is gekomen pas in de afgelopen maanden. Oftwel het landschap is totaal veranderd. Nieuw geld gaat er echt niet meer in komen, integendeel: ik denk dat de hype over is en mensen eruit aan het stappen zijn of gaan uitstappen. Die mafkees die bitcoin op 50k voorspelde.... die nerd die van 100 dollar ineens zoveel geld had gemaakt. Allemaal gezorgd voor hype en fomo. Mensen die in zijn gestapt hebben hun inleg zien verdampen. Ethereum bv stond gewoon halverwege de crash op 1100, nu 390 ofzo.

Conclusie er komt geen nieuw geld binnen. Minder vraag. Prijzen blijven dalen. Fomo is over. Hype is over.

En btw hoezo is een daling van 200 dollar op de btc niet noemenswaardig, terwijl als de btc ineens 800 stijgt iedereen hier helemaal enthousiast is.
Een stijging of een daling van $200 is in mijn ogen niet noemenswaardig. Dat is mijn mening, net als dat jij een mening hebt dat er nooit meer een ATH komt.

$200 is niet noemenswaardig als je denkt dat BTC nog een nieuwe ATH gaat aantikken en dus weer over $20000 waard gaat zijn.

Je beweert dat er geen nieuw geld meer gaat komen. Hier ben ik het echt TOTAAL mee oneens. Je doet net alsof iedereen al in crypto zit, maar dat is echt niet zo. Het is nog steeds weggelegd voor een heel klein deel van de bevolking.

Als BTC weer een stijging laat zien en dat gaat echt gebeuren wat mij betreft dan is de FOMO zo weer terug hoor. Iedereen die nu uitstapt en zijn verlies neemt komt dan weer terug en gaat hoger inkopen. Daarnaast is het hele crypto gebeuren nu veel bekender en meer main stream, dus als er een hype komt gaat het zich veel sneller verspreiden dan de vorige keren. Hierdoor verwacht ik juist een veel hogere piek.

Dit kan morgen gebeuren, dit kan volgende maand gebeuren of nog een jaar of zelfs langer op zich laten wachten, maar dat het gaat gebeuren is wat mij betreft een feit.

When, not if.
  woensdag 4 april 2018 @ 16:05:51 #56
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_178304014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Een stijging of een daling van $200 is in mijn ogen niet noemenswaardig. Dat is mijn mening, net als dat jij een mening hebt dat er nooit meer een ATH komt.

$200 is niet noemenswaardig als je denkt dat BTC nog een nieuwe ATH gaat aantikken en dus weer over $20000 waard gaat zijn.

Je beweert dat er geen nieuw geld meer gaat komen. Hier ben ik het echt TOTAAL mee oneens. Je doet net alsof iedereen al in crypto zit, maar dat is echt niet zo. Het is nog steeds weggelegd voor een heel klein deel van de bevolking.

Als BTC weer een stijging laat zien en dat gaat echt gebeuren wat mij betreft dan is de FOMO zo weer terug hoor. Iedereen die nu uitstapt en zijn verlies neemt komt dan weer terug en gaat hoger inkopen. Daarnaast is het hele crypto gebeuren nu veel bekender en meer main stream, dus als er een hype komt gaat het zich veel sneller verspreiden dan de vorige keren. Hierdoor verwacht ik juist een veel hogere piek.

Dit kan morgen gebeuren, dit kan volgende maand gebeuren of nog een jaar of zelfs langer op zich laten wachten, maar dat het gaat gebeuren is wat mij betreft een feit.

When, not if.
Er zal morgen geen bull zijn, het is allemaal nog wat te vers.

Maar wacht inderdaad maar wanneer we uit deze despair fase zijn, de fomo gaat er later dit jaar dan dubbel zo hard inslaan. Net als alle voorgaande jaren.

De meest rijke crypto bezitters slaan nu in, jan modaal stapt straks weer in wanneer we wat maanden verder zijn. “Oh regulatie is zo slecht niet eens! Het is dus allemaal legaal ouwe pikke pijpers, dus ik ga nu wel meedoen”
pi_178304069
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]
Oh regulatie is zo slecht niet eens! Het is dus allemaal legaal ouwe pikke pijpers, dus ik ga nu wel meedoen
_O-
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 16:17:26 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178304243
Ik zag laatst op Twitter een mooi gifje, maar kan het nu niet meer vinden :(

Liets koersverloop van BTC zien, zonder dat je kon zien welk maand/jaar wij zaten op dat moment. Iedere keer dacht je "dit zal wel pump van eind 2017 zijn" en dat was het steeds niet.

BTC bubbel knapt en vult zich iedere keer weer lijkt het en iedere keer wordt de bubbel groter. Ik zie niet in waarom dit nu anders zou moeten zijn.
pi_178304271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef Kyran het volgende:
Ik zag laatst op Twitter een mooi gifje, maar kan het nu niet meer vinden :(

Liets koersverloop van BTC zien, zonder dat je kon zien welk maand/jaar wij zaten op dat moment. Iedere keer dacht je "dit zal wel pump van eind 2017 zijn" en dat was het steeds niet.

BTC bubbel knapt en vult zich iedere keer weer lijkt het en iedere keer wordt de bubbel groter. Ik zie niet in waarom dit nu anders zou moeten zijn.
Dimmak en ik gaan de volgende ronde op de top uitstappen :+
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 16:19:39 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178304284
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dimmak en ik gaan de volgende ronde op de top uitstappen :+
Geef even een seintje dan :D
  woensdag 4 april 2018 @ 16:22:21 #61
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178304336
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dimmak en ik gaan de volgende ronde op de top uitstappen :+
Ben je net te laat mee zo te zien :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178304342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Geef even een seintje dan :D
uiteraard :D

quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ben je net te laat mee zo te zien :P
Volgende ronde ;(
Lambo of Rekt
pi_178304388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef Kyran het volgende:
Ik zag laatst op Twitter een mooi gifje, maar kan het nu niet meer vinden :(

Liets koersverloop van BTC zien, zonder dat je kon zien welk maand/jaar wij zaten op dat moment. Iedere keer dacht je "dit zal wel pump van eind 2017 zijn" en dat was het steeds niet.

BTC bubbel knapt en vult zich iedere keer weer lijkt het en iedere keer wordt de bubbel groter. Ik zie niet in waarom dit nu anders zou moeten zijn.
Omdat mensen door de gigantische schommeling, scammers, niet praktische gebruik van crypto of ICO's die belofte niet kunnen nakomen afgeschrikt zijn.
pi_178304416
BL3P is van 5 euro naar 1 euro fee gegaan om SEPA op te nemen?

Wat is de limiet daar nu? Ik zie 200BTC staan, maar eerder was het 100.000 EU?

Anyone?

En gaat MAN nou nog gelist worden op die 3 major exhanges in maart? maar 2025 ofzo? :P
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 16:30:10 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178304474
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef EggsTC het volgende:
BL3P is van 5 euro naar 1 euro fee gegaan om SEPA op te nemen?

Wat is de limiet daar nu? Ik zie 200BTC staan, maar eerder was het 100.000 EU?

Anyone?

En gaat MAN nou nog gelist worden op die 3 major exhanges in maart? maar 2025 ofzo? :P
Ze gaven paar dagen geleden aan dat er een delay was wat niet aan hun lag, dus komt nog inderdaad.
pi_178304585
Wat is MAN?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 16:39:14 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178304653
Ben ook echt benieuwd wat TFD gaat doen. Heerlijk lage cap, werkend product, under the radar, alleen op IDEX te krijgen.
pi_178304830
Ik hoorde vandaag op de radio een reclame van anycoindirect.eu

Mooi man.. tis niet veel maar tis wel een beginnetje, nu nog reclames op tv enzeau.. dan kunnen Henk en Ingrid weer meedoen en mij al hun geld geven door te panic sellen. _O_
pi_178304926
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol

Komt hopelijk goed mannen. Hoop dat we omhoog gaan.
pi_178304946
Waves heeft nu ook een loterij: https://waveslottery.com/
pi_178305023
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:26 schreef EggsTC het volgende:
BL3P is van 5 euro naar 1 euro fee gegaan om SEPA op te nemen?

Wat is de limiet daar nu? Ik zie 200BTC staan, maar eerder was het 100.000 EU?

Anyone?

En gaat MAN nou nog gelist worden op die 3 major exhanges in maart? maar 2025 ofzo? :P
Sepa
Daglimiet: ¤100.000,00
Opnamekosten: ¤1,00

BTC
Daglimiet: 200.00
Opnamekosten: 0.0005
pi_178305046
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:52 schreef SOG het volgende:

[..]

Lol

Komt hopelijk goed mannen. Hoop dat we omhoog gaan.
Ach man, lekker kritisch blijven. Is alleen maar goed, voor je het weet zitten we hier in een dichtgetimmerde echo kamer :P

Als ik wil horen hoe crypto X de hele wereld gaat veranderen en mij miljardair gaat maken ga ik wel naar het telegram van die coin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')