Holden die devs zelf helemaal geen waves?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:01 schreef hodlwave het volgende:
Zelf vonden ze het waarschijnlijk bijzonder grappig, maar zij gaan er financieel dan ook niet op achteruit.
Valt wel mee toch? Koersen zijn snoeihard gedaaldquote:Op woensdag 4 april 2018 19:10 schreef TRON2.0 het volgende:
Bitonic en Litebit zullen vast veel FIAT uitbetalen op dit moment.
Ja oke, maar die zetten er gewoon een paar nullen achter met een druk op de dev knop.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:06 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Holden die devs zelf helemaal geen waves?
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Oeps, riool loopt over, staat nu 2cm water in m'n keuken.
Yn fryslan toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Oeps, riool loopt over, staat nu 2cm water in m'n keuken.
Ja kut zeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:32 schreef Afwazig het volgende:
Je hebt nog genoeg te klussen zo te horen.
Succesquote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
Dit was ook een bui uit de hel zeg, nog nooit zoveel water naar beneden zien komen hier.
Zal ff dweilen, tot over een half uur ofzo![]()
Jesus, die Alibabacoins zijn ook niet meer zo gladjes. Toch maar even met mn Deepbraincoin nadenken over Thinkcoin, mooie banneradvertentie hier op fok van die coin.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:33 schreef illusions het volgende:
JesusCoin is ook een topper.
https://jesuscoin.network/
Ik heb een aantal jaar terug hetzelfde gehad in mijn ouderlijk huis. Het liep gewoon door gaten in de muur waar elektriciteitskabels doorheen lopen naar binnen de kelder in. En hard ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
Dit was ook een bui uit de hel zeg, nog nooit zoveel water naar beneden zien komen hier.
Misschien een hele persoonlijke vraag hoor, maar waarom ben je niet op zolder gaan zitten met je wijn waar het droog was?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar terug hetzelfde gehad in mijn ouderlijk huis. Het liep gewoon door gaten in de muur waar elektriciteitskabels doorheen lopen naar binnen de kelder in. En hard ook.
Heb toen maar een fles wijn in de kelder open getrokken. Er was toch geen houden aan.
Ik ben op de keldertrap gaan zitten. Kijkend hoe het water naar binnen liep.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:44 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Misschien een hele persoonlijke vraag hoor, maar waarom ben je niet op zolder gaan zitten met je wijn waar het droog was?
Het moet allemaal nog veel simpeler zijn, wil het echt aanslaan. Ik ben geen fan van Apple, maar crypto is nu nog t niveau Linux.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:47 schreef TwztId het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een reclame van anycoindirect.eu
Mooi man.. tis niet veel maar tis wel een beginnetje, nu nog reclames op tv enzeau.. dan kunnen Henk en Ingrid weer meedoen en mij al hun geld geven door te panic sellen.
Die is helemaal door het lint aan het gaan in ONZ... Gaat echt niet goed met die jongen.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:25 schreef BadVlad het volgende:
Waar is Nattekat trouwens? Vroeg me af hoe het met zijn ETH ging.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is helemaal door het lint aan het gaan in ONZ... Gaat echt niet goed met die jongen.
Lijkt me spot on.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:11 schreef KappenBakken het volgende:
Ex-CEO van MtGox heeft AMA gedaan overigens
Hier & Hier
Opmerkelijke comment imo
[ afbeelding ]
Echt, helemaal mad als je ook maar over crypto begint. Sneu om te zien, heb met 'm te doen...quote:
Ik zal voor hem bidden broeder...quote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt, helemaal mad als je ook maar over crypto begint. Sneu om te zien, heb met 'm te doen...
Ok, maak daar een uur vanquote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
Is het godverdomme zeiknat ga je ook nog koffie over de vloer tyfenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ok, maak daar een uur van
Alle ventilatie open, deuren op een kier, centrale afzuiging op standje tornado en een bakje koffie.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het godverdomme zeiknat ga je ook nog koffie over de vloer tyfenJij helpt ook niet mee hè
![]()
Oh das kut zeg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
Het loopt iig niet onder m'n laminaat in de kamer, heb het gekeerd met een berg kleden en handdoeken
Eerst de gang maar ff, daar is het ook niet heel droog meer
Jij had nog geluk, wij zaten met ons cluppie op de racer met hagel, grrrr blauwe tenen nuquote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja kut zeg.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had nog geluk, wij zaten met ons cluppie op de racer met hagel, grrrr blauwe tenen nu
Ik heb geen blauwe tenen mangquote:Op woensdag 4 april 2018 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had nog geluk, wij zaten met ons cluppie op de racer met hagel, grrrr blauwe tenen nu
Ik heb weleens in noodweer gezeten wat een paar dagen aanhield, ik zat toen 4 dagen thuis omdat de straat overstroomd was en je er letterlijk niet uit kon.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar terug hetzelfde gehad in mijn ouderlijk huis. Het liep gewoon door gaten in de muur waar elektriciteitskabels doorheen lopen naar binnen de kelder in. En hard ook.
Heb toen maar een fles wijn in de kelder open getrokken. Er was toch geen houden aan.
Dit is in je nieuwe woning toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
Er zit vast ook water onder de keukenkastjes, ik ga niet kijken, kan er toch slecht bij
wow.... klinkt als een moesson ... als dit in NL gebeurt dan is NL een onderdeel van de Noordzeequote:Op woensdag 4 april 2018 20:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb weleens in noodweer gezeten wat een paar dagen aanhield, ik zat toen 4 dagen thuis omdat de straat overstroomd was en je er letterlijk niet uit kon.Niet in NL, maargoed, wel veel water.
Ik ben nog niet verhuisd, overdracht is pas eind april / begin mei.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:56 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Dit is in je nieuwe woning toch?
Stonden de mankementen in het taxatierapport vermeld of valt dit onder verborgen gebreken?
Ik raad je aan om voor een week of langer een lucht ontvochtiger te huren...
even 3-5 dagen flink stoken om het te laten verdampen en dat apparaat doet de rest voor je..
dit voorkomt schimmel en op den duur evt. gezondheidsklachten...
Geluk bij een ongeluk 🤤quote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelukkig was ik thuis, eigenlijk zou ik nu op een verjaardag moeten zijn maar dat is verzet naar zondagavond
Geen moon?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk 🤤
Zeg vandaag valt er over crypto weinig te zeggen. Nothing happend, lichte daling van alles.
Behalve een vage munt..
Nee schijnt einde van het jaar te zijn. Wel fijn dat van de meeste tokens de stand op 31-12-2018 nu al bekend is 😀quote:
Lichte daling? Ik vind het nogal noemenswaardig, 10% in een dag.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk 🤤
Zeg vandaag valt er over crypto weinig te zeggen. Nothing happend, lichte daling van alles.
Behalve een vage munt..
Blockchain kan zoveel onnodige rent seekers weghalenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Die grote “banken” als JPMorgan en Goldman Sachs daar werken de grootste hypocrieten ter wereld.
Ik heb niks met “tegen het systeem” maar het is weleens tijd de macht van die clubjes te verminderen en dat is de taak van bitcoin.
Join the revolution
Wat? Jij hebt BTC omgezet naar BTC?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijke daling van btc, even een deel overgezet naar bitcoin. Morgen ff 10% oogsten
WTF waarom ben jij ineens blauw?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef Weissmania het volgende:
Kyran![]()
Dat het modschap je romige dukaten en authentieke auto's mag brengen
Je mag er zijn!
Eveline.
quote:Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WTF waarom ben jij ineens blauw?
Nee deel portfolio (VEN)
P.s. Die kleur maakt je niet slimmer.
Baklavaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Is je vrouwtje al binnen gekomen met kruidig Russisch gebak om dit moment te vieren?
Ik had voorspeld dat Kyran mod zou wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 22:36 schreef Predator38 het volgende:
Gefeliciteerd Kyran!!!
ik wens de trollen heeeel veel succes nu! 🤗😎
WT is een troll? Iemand die niet enkel lyrisch is over crypto?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:36 schreef Predator38 het volgende:
Gefeliciteerd Kyran!!!
ik wens de trollen heeeel veel succes nu! 🤗😎
Nee hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
WT is een troll? Iemand die niet enkel lyrisch is over crypto?
Succes.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hoorAls je gewoon normaal post is er niks aan het handje. Positief of negatief over crypto maakt niet uit.
Nee joh. No way.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
WT is een troll? Iemand die niet enkel lyrisch is over crypto?
Jaquote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Mooi even wennen tot de nieuwe aanwas weer komt als we ooit weer omhoog schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je gelijk hebt Eefje.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie iedereen rugdekking zoeken bij Kyran
heb ik niet nodig
zondag avond staan we boven de 7k
Oh the joy ....quote:Op woensdag 4 april 2018 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Succes.
Mooi even wennen tot de nieuwe aanwas weer komt als we ooit weer omhoog schieten.
Lulquote:Op woensdag 4 april 2018 22:47 schreef Typisch het volgende:
Blockchain Technology & Cryptocurrencies
even ontgroeninkje jongens
Banshee?quote:Op woensdag 4 april 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:
Proeft iemand hier het verschil tussen biologische thee en niet biologische thee?
Ik kan niet eens in m'n eigen topicquote:Op woensdag 4 april 2018 22:53 schreef Typisch het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2433937
ah kak, een s vergeten
Jij toch?quote:
Waarschijnlijk een heleboel hoofdpijn vooral.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Even serieus, wat schuift dat nou?
1 BTC per maand ofzo?
Effe over gaan janken in feedback broeder.quote:Op woensdag 4 april 2018 22:55 schreef Typisch het volgende:
welke noob doet er geen slotje op maar gelijk verwijderen?
Note++quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |