Altijd die blauwen weer!quote:
Keihard naar nul.quote:
Inderdaad, als iemand niet minstens met hersenbeschadiging naar het ziekenhuis moet is het geen echte ontgroening wat mij betreft.quote:
Laat he dat hier even weten, doe ik mee!quote:Op woensdag 4 april 2018 23:26 schreef illusions het volgende:
Damn, Iconomi is even flink gepumpt vanavond.
Volgende keer misschien maar meedoen, ben er inmiddels achter welke groep.
PUMP UP THE JAM!!!!quote:Op woensdag 4 april 2018 23:26 schreef illusions het volgende:
Damn, Iconomi is even flink gepumpt vanavond.
Volgende keer misschien maar meedoen, ben er inmiddels achter welke groep.
Dat is WTC en moet je gewoon leren begrijpend lezenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb nog niks gezien behalve een patent op een stukje hardware
Die zijn al hondermiljoenmiljard keer gewaarschuwd.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er uiteraard van uit dat je die XVG-mafkezen tegen henzelf in bescherming gaat nemen
Zolang de Duitsers maar wegblijven ben ik tevreden.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Sorry jongens, die KLB-invasie was mijn schuld![]()
Newbiesquote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Zal het wel melden.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat he dat hier even weten, doe ik mee!
Dikke verdubbeling in een paar minuten tijd.quote:
Ik ben Limburger, dus half Duits?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:34 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Zolang de Duitsers maar wegblijven ben ik tevreden.
kutmodquote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ga lekker in R&P rellenquote:Op woensdag 4 april 2018 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Nee, hoeft niet. Ze willen niet leren.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga er uiteraard van uit dat je die XVG-mafkezen tegen henzelf in bescherming gaat nemen
Met rellen in R&P?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |