SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No ThanksIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Statistisch gezien nergens op gebaseerd aangezien je niet kunt weten wat een nummer zou scoren als het ergens anders zou starten etc,.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:07 schreef libranl het volgende:
[..]
Plek 8 is statistisch gezien ook slecht. Daar zijn we weer lekker mee!
[..]
Dat gaat de WitRus met zn ledpak nooit redden. Tussen Israel en Estland geplaatst staanquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:10 schreef Em31 het volgende:
Belgium
Czech Republic
Lithuania
Israel
Belarus
Estonia
Bulgaria
Deze 7 zo achter elkaar
Volgens mij kon die mevrouw juist goed zingen toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:10 schreef Wuwwa het volgende:
Als het klopt dat de Australische zwakke vocals heeft, kan het bijna niet meer fout. Moldavië heeft de zwakste productie dit jaar, dus daar gaat onze gitaarriff ook overheen klappen. Westaanindefinalejaah.gif
Verder Slovenië na Montenegro. Dus die maakt ook goede kans. Hup Hvala ne.
HET IS EEN COMPLOT MET WARME EN KOUDE BALLENquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik maak me dus nu meteen ook vast druk om de loting voor de finale![]()
GAAN WE DAN EINDELIJK EENS DE TWEEDE HELFT LOTEN EN DE VLOEK VERBREKEN YES?
Zij deed ooit een interval act op het ESF en toen was het vocaal niet al te best geloof ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij kon die mevrouw juist goed zingen toch?
Ik denk dat Ierland nu wel de finale gaat halen. Het zit tussen 2 bombastische nummers in, fijn rust momentje nog even zo op het einde en ik verwacht ook gewoon een goed optreden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook hiermee gaan ze Ierland niet kunnen redden
Dit klinkt best goed zoquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij deed ooit een interval act op het ESF en toen was het vocaal niet al te best geloof ik.
Maar dat maakt bij Australië nooit uitMensen vinden het toch wel geweldig.
Die statistieken zeggen mij dan ook helemaal niets. Als het lied goed genoeg is gaat het gewoon door.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Statistisch gezien nergens op gebaseerd aangezien je niet kunt weten wat een nummer zou scoren als het ergens anders zou starten etc,.
Australië spreekt een heel ander publiek aan, dus het is sowieso prima zo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:10 schreef Wuwwa het volgende:
Als het klopt dat de Australische zwakke vocals heeft, kan het bijna niet meer fout. Moldavië heeft de zwakste productie dit jaar, dus daar gaat onze gitaarriff ook overheen klappen. Westaanindefinalejaah.gif
Verder Slovenië na Montenegro. Dus die maakt ook goede kans. Hup Hvala ne.
Oh! Nou dan weet ik ook echt niet waar het vandaan komt dat ze vocaal zwak zou zijnquote:
Of gewoon een keer op 1.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:16 schreef grazz het volgende:
Roemenië mag ook vooral niet naar de finaleJammer dat Christer het niet heeft aangedurfd Rusland op 2 neer te zetten.
Ik vind het nummer van Azerbeidzjan best prima maar als land gun ik ze ook geen heel hoge positie. Doe maar rechterrijtje in de finale.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:16 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop stiekem dat Azerbaijan een keer niet doorgaat of is daat heel misgunnend ?
Nummer is 13 in een dozijn, goede zangeres maar die teksten luna moon me up en tear down the firewallsquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het nummer van Azerbeidzjan best prima maar als land gun ik ze ook geen heel hoge positie. Doe maar rechterrijtje in de finale.
Interessant is dan ook om te checken welke nummers als 8e moesten, als dat vrijwel altijd zwakkere/matige liedjes zijn geweest vind ik het niet zo verwonderlijk, maar en goed lied, kwalificeert zich vanaf elke startplek.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:11 schreef Fred_B het volgende:
Dat slechte van de 8e positie lijkt me meer toeval. Over het algemeen is het gewoon hoe later hoe beter.
Ik ben blij dat Polen niet mag eindigen. Dan wordt het een niet al te beste live-act wel erg makkelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef Fred_B het volgende:
Polen vs. Roemenië gaat wel een mooie diaspora-battle worden met deze loting.
Wie haalde er in 2014 het lootje er uit? Ilse of Waylon?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik maak me dus nu meteen ook vast druk om de loting voor de finale![]()
GAAN WE DAN EINDELIJK EENS DE TWEEDE HELFT LOTEN EN DE VLOEK VERBREKEN YES?
Jij bent net zoals ik, uitgaan van het slechtequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Wie haalde er in 2014 het lootje er uit? Ilse of Waylon?![]()
Mja, wij hebben altijd pech met dat soort dingen. Zal wel semi 1 worden en dan openen (we krijgen vast niet nogmaals een latere startplek TENZIJ we de semi winnen of 2e worden)
Ilse.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Wie haalde er in 2014 het lootje er uit? Ilse of Waylon?![]()
Mja, wij hebben altijd pech met dat soort dingen. Zal wel semi 1 worden en dan openen (we krijgen vast niet nogmaals een latere startplek TENZIJ we de semi winnen of 2e worden)
Moldavië met de meest feelgood, niets aan de hand liedje van dit jaar wordt prima na de Russische trainwreck.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef Zen90 het volgende:
Zweden 15e dus neem aan dat er voor Zweden een korte break zit?![]()
Zouden die Moldaviërs nu balen dat Waylon direct achter hen zit, of zijn die blij dat ze direct na Rusland mogen...Ik ben benieuwd.
Dat maakt niet uit hèquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:23 schreef Zen90 het volgende:
Misschien moet Ilse dan toch maar even mee... Voor het grabbelen.![]()
Rampscenario: Waylon/NL wordt erg laat genoemd in semi 2 en er zijn dus geen lootjes meer over.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef ijs_beer het volgende:
Bjurkman gaf in 2016 douwe een matige plek in de finale, dus we hebben nog iets van hem te goed.
Ilse en haar magic hands, misschien moet ie haar toch maar ff bellenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ilse.
Vorig jaar was het twee maal kwalificatie voor P8 in de halve (Azerbaijan/Denemarken), wel 2x met de hakken over de sloot, maar daar zat toen een Salvador en Origo voor/na. Dat zie ik nu met Australië niet zo gebeuren.
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:21:09Very good position in running order for @waylonline - 8th, after the songs of Moldova and Russia #Eurovision2018 reageer retweet
Dat is een goede zaak. Laat dat nog maar effe zo blijvenquote:
Bizar he, laat die gewoon lekker uit de commissie stappen met z'n echt totale gebrek aan enthousiasmequote:
Dit kan niet meer misgaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:28 schreef libranl het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:21:09Very good position in running order for @waylonline - 8th, after the songs of Moldova and Russia #Eurovision2018 reageer retweet
Zou hij boos zijn dat Maantje niet mocht?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar he, laat die gewoon lekker uit de commissie stappen met z'n echt totale gebrek aan enthousiasme
Is ie nog wel commentator straks? Want dat kan ook echt niet, met zo'n houding.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar he, laat die gewoon lekker uit de commissie stappen met z'n echt totale gebrek aan enthousiasme
Denk eigenlijk dat hij zelf gehad gewild, anders zou je toch niet zó gefrustreerd zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zou hij boos zijn dat Maantje niet mocht?
Er was nog één lootje die heeeeeeel toevallig bovenop lag en gepakt werd door Bulgarije. Wie weet ligt die als we hoog eindigen deze keer klaar voor Waylonquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keren waren alle 2e helft lootjes toen al weg geloof ik
Was dat vorige jaren anders?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie iig persoonlijk geen hekel aan Waylon. Of dat had hij in elk geval niet als je zag hoe ze om elkaars nek hingen bij De Zomer Voorbij een paar jaar geleden. En zijn matties de 3Js hebben zeer recent nog hun liefde voor Waylon uitgesproken voor de camera zeg maar, en die komen bij elkaar over de vloer, dus kan me niet voorstellen dat het persoonlijk haat en nijd is zeg maar. Moet een andere reden hebben. Wel vreemd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:35 schreef Em31 het volgende:
Ik denk serieus dat Jan Smit gewoon zuur is omdat hij zelf ook weet dat het niet te verkopen is als hij nu nog voor Nederland gaatSowieso dat er dan veel kritiek komt. Of hij moet zo arrogant zijn dat hij dat niet eens doorheeft.
Ja, toen heeft ie Og3ne helemaal gevolgd in de maanden naar het songfestival toe:quote:
Nee ik vind het maar vaag. Deel in ieder geval even een keer het nummer ofzo. Noujaquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie iig persoonlijk geen hekel aan Waylon. Of dat had hij in elk geval niet als je zag hoe ze om elkaars nek hingen bij De Zomer Voorbij een paar jaar geleden. En zijn matties de 3Js hebben zeer recent nog hun liefde voor Waylon uitgesproken voor de camera zeg maar, en die komen bij elkaar over de vloer, dus kan me niet voorstellen dat het persoonlijk haat en nijd is zeg maar. Moet een andere reden hebben. Wel vreemd.
En die gozer die op mijn hond lijkt met zijn ogen heeft gewoon de laatste startplek, mazzelaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef grazz het volgende:
Cyan9 zal wel heel blij zijn met de startplek van Slovenië. Cee is toch fan van Wit Rusland? Greys moet haar maar ff opvangen in Lissabon .
Is ook een leuke opener vind ik, al vind ik het nummer niet zo, hij performt het wel leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:35 schreef Greys het volgende:
He maar wij hadden dus wel gelijk dat Rybak een leuke opener zou zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En die gozer die op mijn hond lijkt met zijn ogen
Ze deed in 2014 de interval act, dat had hier en daar wat beter gekund.quote:
De Toppers zeggen Hallo Nexumquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef Nexum het volgende:
CYPRUS ALS LAATSTE STEEN PAPIER SCHAAR QUALIFYING MAAR
Ik dacht al, Nexum gaat blij zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:44 schreef Nexum het volgende:
CYPRUS ALS LAATSTE STEEN PAPIER SCHAAR QUALIFYING MAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het verschil is is dat Fuego wel een goed lied isquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef Wuwwa het volgende:
Ander dingetje nog. Dit jaar wordt het 1500ste ESFliedje in de geschiedenis gezongen. En de eer is voor:Oh! Dan is ie mede daarom op plek 1 gezet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja die keuze is idd een beetje gek dus dat zal een andere reden hebben. Jammer, Waylon na Rusland was helemaaaaaal geweldig geweestquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:55 schreef Em31 het volgende:
Bij Denemarken - Rusland - Moldavië - Nederland - Australië zou ik het eigenlijk logischer hebben gevonden dat ze Rusland en Moldavië om hadden gedraaid. Zal wel aan de staging ofzo liggen dan
Mee eens hoor. Cyprus lijkt mij een zekerheidje voor de finale.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is is dat Fuego wel een goed lied is![]()
Tof, een Hongarije-fan die langzaamaan Cyprus in het hart sluit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef Momo... het volgende:
Cyprus is bij mij wel echt gegroeid, ookal luister ik normaal niet echt hier na.
Nou bij mij echt nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:08 schreef Momo... het volgende:
Cyprus is bij mij wel echt gegroeid, ookal luister ik normaal niet echt hier na.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 14:02 schreef Wuwwa het volgende:
Ander dingetje nog. Dit jaar wordt het 1500ste ESFliedje in de geschiedenis gezongen. En de eer is voor:Oh vandaar dat hij mag....Hij krijgt de eer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens 8e plek is toch prachtig. Lekker opvallend en afwijkend tussen 2 vrolijke liedjes.
En die Moldavië en Australië gaan natuurlijk uithalen met leds en truukjes en Waylon gaat het eenvoudig maar mooi houden op het podium. Ook gaat hij flirten op zijn relaxte en stoere manier.
8e plek is niet zo'n doem plek zag ik even snel in de geschiedenis.
Verleden jaar werd de finale gehaald. Jaren daarvoor waren het zwakke liedjes die net niet de finale haalden oa Macedonië, MonteNegro. Helaas zat daar ook Tsechjie 2015 bij. In 2014 werd wel de finale gehaald op deze plek en Anouk haalde ook de finale op deze plek.
Ik vind alleen dat Hongarije wat later had gemogen.
Sneu voor België, maar met een goede staging moet finale lukken.Life can be a bitch, so like it..
Wat een matige fragment van Waylonquote:
Tsja met dank aan AvroTros staan we in dit soort officiële overzichten nu met de slechtste video qua beeld en geluid van allemaalquote:
Ja geloof ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja met dank aan AvroTros staan we in dit soort officiële overzichten nu met de slechtste video qua beeld en geluid van allemaalLekker professioneel. Had gewoon DWDD laten staan tot Waylon z'n echte video klaar is.
Enige lichtpunt: mensen die dit overzicht zien gaan straks live nogal positief verrast worden.
Moldavië voor ons en Australië na ons. Die twee kan je dan in het sticky A-Z deelnemers topic makkelijk luisteren als je wilt!quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
Niet bijgelezen en ook niet de inzendingen geluisterd, maar 8e plek is ongeveer waar ik ons pittige nummer wel heel graag had willen hebben, dus ik ben blij
Nu nog even zien wat er voor en na ons komt.
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Moldavië voor ons en Australië na ons. Die twee kan je dan in het sticky A-Z deelnemers topic makkelijk luisteren als je wilt!
Ze hebben wel het beste stukje uit die clip gepakt, dus dat wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja met dank aan AvroTros staan we in dit soort officiële overzichten nu met de slechtste video qua beeld en geluid van allemaalLekker professioneel. Had gewoon DWDD laten staan tot Waylon z'n echte video klaar is.
Enige lichtpunt: mensen die dit overzicht zien gaan straks live nogal positief verrast worden.
Oh dat vind ik niet. Ik vind het echt tegenvallen, ook lijkt hij hier minder goed te zingen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:22 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ze hebben wel het beste stukje uit die clip gepakt, dus dat wel.
Ik ben ook happy. We hadden het veel véél rotter kunnen treffen qua indelingquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik ben wel happy. Na een niet al te stil nummer, dan valt Waylon voor de mensen met een licht hart goed te handelen en voor de liefhebbers valt op hoe kut het vorige lied wasEn het laatste geldt ook voor Australië
Oh ik vind Australië wel erg leuk. Maar ik heb het idee dat het live tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik ben wel happy. Na een niet al te stil nummer, dan valt Waylon voor de mensen met een licht hart goed te handelen en voor de liefhebbers valt op hoe kut het vorige lied wasEn het laatste geldt ook voor Australië
Ik heb het idee dat Waylon gematst wordt net als Anouk destijds.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook happy. We hadden het veel véél rotter kunnen treffen qua indeling
Oh dat is gekquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Greys ik zie je post niet, alleen in de quote van ato
Hongarije zal voor veel mensen toch weet net even té hard zijn denk ik. Beter dat zij na ons komen dan ervoor. Want de bedoeling is dat de tv nog hard staat als wij moeten en vanaf Hongarije gaan sommige het volume toch wat lager zetten denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Zen90 het volgende:
Ik snap die Zweed helemaal hoor. Hij heeft er echt goed over nagedacht. De boel moet in het tweede deel van de eerste helft even worden wakkergeschud... en dat kan je het beste even aan Waylon overlaten.
Wel jammer dat die Hongaren vrij kort erna al komen.
Sorry maar ik vind Waylon en Nederland matig klinken hoor tussen Moldavië en Australië in.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is gek
Ik zag vanmorgen op het werk ook een paar keer m'n eigen post niet. Maar ato ziet hem kennelijk wel. Apart
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:42 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb niet het idee dat Hongarije en Nederland uit hetzelfde vijvertje met stemmers moeten gaan vissen.
Is ook zo, maar daar hadden Jantje, Cornald en co heel goed over kunnen nadenken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:44 schreef Wuwwa het volgende:
Zo'n recap is ook niet heel erg eerlijk, als er bij de één een live-versie wordt gebruikt en bij de ander een afgeproduceerde studioversie.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:50 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot de repetities. Dan gaan we stijgen
En misschien na EIC al. Maar voornamelijk bij de repetities.
Vond het trouwens wel een mooie uitspraak van de Telegraafmeneer (die ook de startpositie een kadootje voor ons vindt) toen ie zei 'Waylon gaat alleen het podium op. Goede zet, want als hij op dat podium staat is het podium al gevuld'. En hij doelde daarbij niet op dikVond het wel terecht, want qua personality en uitstraling is dat absoluut waar.
Ik vrees het ook.quote:
Wat hoop je? Twijfel je er echt aan of hij in z'n eentje genoeg charisma heeft? Nee toch?quote:
Maar als je maar van plan bent om op 1 te stemmen, dan zou ik door deze 2 op een avond eentje skippen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Wuwwa het volgende:
Het zijn totaal verschillende rockgenres, en als je rock in de breedte een warm hart toedraagt stem je op allebei (er zijn er maar 2 in de halve finale).
Roemenië en Oekraïne zijn ook nog een beetje poprock.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Wuwwa het volgende:
Het zijn totaal verschillende rockgenres, en als je rock in de breedte een warm hart toedraagt stem je op allebei (er zijn er maar 2 in de halve finale).
Mjah maar dat geldt dan bv ook voor álle balladsquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je maar van plan bent om op 1 te stemmen, dan zou ik door deze 2 op een avond eentje skippen.
Welnee, 3 minuutjes maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Was een grapjequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hoop je? Twijfel je er echt aan of hij in z'n eentje genoeg charisma heeft? Nee toch?Tis de meest charismatische deelnemer van het hele veld denk ik
En dat zeg ik, die overal bedenkingen bij heeft.
Of bedoel je qua stijgen bij de bookies?
Oh maar dat lossen ze met de camera wel op, er staan er zo veel in hun eentje op dat grote podium. Veel close-up op alleen z'n gezicht, af en toe publieksshots, veel fel tegenlicht en dan wat beelden van veraf zodat je alleen z'n omtrek/schaduw ziet etc. Komt wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Aan de ene kant is een band op het podium terwijl de muziek niet live is wel![]()
Aan de andere kant moet er wel iets om hem heen gebeuren. 3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Ik vind het knap dat Waylon in 3 minuten tijd een charmante meneer, stoere meneer, boze , verdrietige meneer kan laten zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Aan de ene kant is een band op het podium terwijl de muziek niet live is wel![]()
Aan de andere kant moet er wel iets om hem heen gebeuren. 3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Maar die vijver is altijd groot, nu hoop je die rockfans binnen te harken, die sporadisch kijken en stemmen en en en. Maar hopelijk stemmen ze gewoon allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah maar dat geldt dan bv ook voor álle ballads
Maar Waylon mag als eerste dat scheeltquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die vijver is altijd groot, nu hoop je die rockfans binnen te harken, die sporadisch kijken en stemmen en en en. Maar hopelijk stemmen ze gewoon allemaal
Zo keek ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:
Haha kijk deze even. Van Momo gejat die hem in reactietopic had gezet. (Daar ook weer een heel positieve reactievideo op Nederland nu trouwens!) Maar Moldavië moet dus pal vóór ons en als iedereen daar zo op reageert als het gezicht van Jake tijdens het lied dan zitten we goed
Ik durf nu niet meer op ze te stemmen, straks benadeelt het onsquote:
Misschien gaat hij wel op een apart, kleiner podiumpje staan, net als Portugal vorig jaar en Anouk...of is dat er niet..?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat lossen ze met de camera wel op, er staan er zo veel in hun eentje op dat grote podium. Veel close-up op alleen z'n gezicht, af en toe publieksshots, veel fel tegenlicht en dan wat beelden van veraf zodat je alleen z'n omtrek/schaduw ziet etc. Komt wel goedSprak de pessimist. Dus dan komt het echt goed
Dit. Wereld van verschil tussen beide doelgroepen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef Wuwwa het volgende:
Het nummer van Waylon is voor een veel breder publiek aantrekkelijk dan Hongarije. Hij kan de top40 NickelbackRock kijker binden, die metal veel te ruig vindt.
Moldavië klinkt als een gezellig vakantie lied. Waylon gaat zijn proffesionaliteit laten zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:
Haha kijk deze even. Van Momo gejat die hem in reactietopic had gezet. (Daar ook weer een heel positieve reactievideo op Nederland nu trouwens!) Maar Moldavië moet dus pal vóór ons en als iedereen daar zo op reageert als het gezicht van Jake tijdens het lied dan zitten we goed
Ik denk in deze semi dat er plek is voor zowel Nederland als Hongarije bij de tien finalisten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer op ze te stemmen, straks benadeelt het ons
Zie de reactievideo hierboven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:09 schreef Zen90 het volgende:
Iemand een idee of Moldavië Live een beetje goed klinkt?
Daar hoopte ik op voor het versterken van het concertgevoel. Maar ik dacht aan de eerste visuals van het podium niet zoiets te zien. Al zou je denken dat het wel handiger is, ook voor ombouwen en presentaties tussendoor etc. Dus misschien komt het alsnog.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel op een apart, kleiner podiumpje staan, net als Portugal vorig jaar en Anouk...of is dat er niet..?
Plus tel hierbij de countryfans, en de gitaarfans op (okee die zitten ook bij Hongarije, maar ook daar is het extreem). Die goulashvreters zijn geen partij voor ons.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit. Wereld van verschil tussen beide doelgroepen.
Dat weten we toch niet mop, misschien zijn ze net klaar met opnemen na een week?quote:
Ik hoop dat hij snel komt met zijn nieuwe video.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet mop, misschien zijn ze net klaar met opnemen na een week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |