Dat is een goede zaak. Laat dat nog maar effe zo blijvenquote:
Bizar he, laat die gewoon lekker uit de commissie stappen met z'n echt totale gebrek aan enthousiasmequote:
Dit kan niet meer misgaanquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:28 schreef libranl het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:21:09Very good position in running order for @waylonline - 8th, after the songs of Moldova and Russia #Eurovision2018 reageer retweet
Zou hij boos zijn dat Maantje niet mocht?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar he, laat die gewoon lekker uit de commissie stappen met z'n echt totale gebrek aan enthousiasme
Is ie nog wel commentator straks? Want dat kan ook echt niet, met zo'n houding.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar he, laat die gewoon lekker uit de commissie stappen met z'n echt totale gebrek aan enthousiasme
Denk eigenlijk dat hij zelf gehad gewild, anders zou je toch niet zó gefrustreerd zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zou hij boos zijn dat Maantje niet mocht?
Er was nog één lootje die heeeeeeel toevallig bovenop lag en gepakt werd door Bulgarije. Wie weet ligt die als we hoog eindigen deze keer klaar voor Waylonquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keren waren alle 2e helft lootjes toen al weg geloof ik
Was dat vorige jaren anders?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie iig persoonlijk geen hekel aan Waylon. Of dat had hij in elk geval niet als je zag hoe ze om elkaars nek hingen bij De Zomer Voorbij een paar jaar geleden. En zijn matties de 3Js hebben zeer recent nog hun liefde voor Waylon uitgesproken voor de camera zeg maar, en die komen bij elkaar over de vloer, dus kan me niet voorstellen dat het persoonlijk haat en nijd is zeg maar. Moet een andere reden hebben. Wel vreemd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:35 schreef Em31 het volgende:
Ik denk serieus dat Jan Smit gewoon zuur is omdat hij zelf ook weet dat het niet te verkopen is als hij nu nog voor Nederland gaatSowieso dat er dan veel kritiek komt. Of hij moet zo arrogant zijn dat hij dat niet eens doorheeft.
Ja, toen heeft ie Og3ne helemaal gevolgd in de maanden naar het songfestival toe:quote:
Nee ik vind het maar vaag. Deel in ieder geval even een keer het nummer ofzo. Noujaquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie iig persoonlijk geen hekel aan Waylon. Of dat had hij in elk geval niet als je zag hoe ze om elkaars nek hingen bij De Zomer Voorbij een paar jaar geleden. En zijn matties de 3Js hebben zeer recent nog hun liefde voor Waylon uitgesproken voor de camera zeg maar, en die komen bij elkaar over de vloer, dus kan me niet voorstellen dat het persoonlijk haat en nijd is zeg maar. Moet een andere reden hebben. Wel vreemd.
En die gozer die op mijn hond lijkt met zijn ogen heeft gewoon de laatste startplek, mazzelaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:40 schreef grazz het volgende:
Cyan9 zal wel heel blij zijn met de startplek van Slovenië. Cee is toch fan van Wit Rusland? Greys moet haar maar ff opvangen in Lissabon .
Is ook een leuke opener vind ik, al vind ik het nummer niet zo, hij performt het wel leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:35 schreef Greys het volgende:
He maar wij hadden dus wel gelijk dat Rybak een leuke opener zou zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En die gozer die op mijn hond lijkt met zijn ogen
Ze deed in 2014 de interval act, dat had hier en daar wat beter gekund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |