Mjah maar dat geldt dan bv ook voor álle balladsquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je maar van plan bent om op 1 te stemmen, dan zou ik door deze 2 op een avond eentje skippen.
Welnee, 3 minuutjes maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Was een grapjequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hoop je? Twijfel je er echt aan of hij in z'n eentje genoeg charisma heeft? Nee toch?Tis de meest charismatische deelnemer van het hele veld denk ik
En dat zeg ik, die overal bedenkingen bij heeft.
Of bedoel je qua stijgen bij de bookies?
Oh maar dat lossen ze met de camera wel op, er staan er zo veel in hun eentje op dat grote podium. Veel close-up op alleen z'n gezicht, af en toe publieksshots, veel fel tegenlicht en dan wat beelden van veraf zodat je alleen z'n omtrek/schaduw ziet etc. Komt wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Aan de ene kant is een band op het podium terwijl de muziek niet live is wel![]()
Aan de andere kant moet er wel iets om hem heen gebeuren. 3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Ik vind het knap dat Waylon in 3 minuten tijd een charmante meneer, stoere meneer, boze , verdrietige meneer kan laten zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Aan de ene kant is een band op het podium terwijl de muziek niet live is wel![]()
Aan de andere kant moet er wel iets om hem heen gebeuren. 3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Maar die vijver is altijd groot, nu hoop je die rockfans binnen te harken, die sporadisch kijken en stemmen en en en. Maar hopelijk stemmen ze gewoon allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah maar dat geldt dan bv ook voor álle ballads
Maar Waylon mag als eerste dat scheeltquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die vijver is altijd groot, nu hoop je die rockfans binnen te harken, die sporadisch kijken en stemmen en en en. Maar hopelijk stemmen ze gewoon allemaal
Zo keek ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:
Haha kijk deze even. Van Momo gejat die hem in reactietopic had gezet. (Daar ook weer een heel positieve reactievideo op Nederland nu trouwens!) Maar Moldavië moet dus pal vóór ons en als iedereen daar zo op reageert als het gezicht van Jake tijdens het lied dan zitten we goed
Ik durf nu niet meer op ze te stemmen, straks benadeelt het onsquote:
Misschien gaat hij wel op een apart, kleiner podiumpje staan, net als Portugal vorig jaar en Anouk...of is dat er niet..?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat lossen ze met de camera wel op, er staan er zo veel in hun eentje op dat grote podium. Veel close-up op alleen z'n gezicht, af en toe publieksshots, veel fel tegenlicht en dan wat beelden van veraf zodat je alleen z'n omtrek/schaduw ziet etc. Komt wel goedSprak de pessimist. Dus dan komt het echt goed
Dit. Wereld van verschil tussen beide doelgroepen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef Wuwwa het volgende:
Het nummer van Waylon is voor een veel breder publiek aantrekkelijk dan Hongarije. Hij kan de top40 NickelbackRock kijker binden, die metal veel te ruig vindt.
Moldavië klinkt als een gezellig vakantie lied. Waylon gaat zijn proffesionaliteit laten zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:
Haha kijk deze even. Van Momo gejat die hem in reactietopic had gezet. (Daar ook weer een heel positieve reactievideo op Nederland nu trouwens!) Maar Moldavië moet dus pal vóór ons en als iedereen daar zo op reageert als het gezicht van Jake tijdens het lied dan zitten we goed
Ik denk in deze semi dat er plek is voor zowel Nederland als Hongarije bij de tien finalisten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer op ze te stemmen, straks benadeelt het ons
Zie de reactievideo hierboven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:09 schreef Zen90 het volgende:
Iemand een idee of Moldavië Live een beetje goed klinkt?
Daar hoopte ik op voor het versterken van het concertgevoel. Maar ik dacht aan de eerste visuals van het podium niet zoiets te zien. Al zou je denken dat het wel handiger is, ook voor ombouwen en presentaties tussendoor etc. Dus misschien komt het alsnog.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel op een apart, kleiner podiumpje staan, net als Portugal vorig jaar en Anouk...of is dat er niet..?
Plus tel hierbij de countryfans, en de gitaarfans op (okee die zitten ook bij Hongarije, maar ook daar is het extreem). Die goulashvreters zijn geen partij voor ons.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit. Wereld van verschil tussen beide doelgroepen.
Dat weten we toch niet mop, misschien zijn ze net klaar met opnemen na een week?quote:
Ik hoop dat hij snel komt met zijn nieuwe video.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet mop, misschien zijn ze net klaar met opnemen na een week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |