Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Moldavië voor ons en Australië na ons. Die twee kan je dan in het sticky A-Z deelnemers topic makkelijk luisteren als je wilt!
Ze hebben wel het beste stukje uit die clip gepakt, dus dat wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja met dank aan AvroTros staan we in dit soort officiële overzichten nu met de slechtste video qua beeld en geluid van allemaalLekker professioneel. Had gewoon DWDD laten staan tot Waylon z'n echte video klaar is.
Enige lichtpunt: mensen die dit overzicht zien gaan straks live nogal positief verrast worden.
Oh dat vind ik niet. Ik vind het echt tegenvallen, ook lijkt hij hier minder goed te zingen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:22 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ze hebben wel het beste stukje uit die clip gepakt, dus dat wel.
Ik ben ook happy. We hadden het veel véél rotter kunnen treffen qua indelingquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik ben wel happy. Na een niet al te stil nummer, dan valt Waylon voor de mensen met een licht hart goed te handelen en voor de liefhebbers valt op hoe kut het vorige lied wasEn het laatste geldt ook voor Australië
Oh ik vind Australië wel erg leuk. Maar ik heb het idee dat het live tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik ben wel happy. Na een niet al te stil nummer, dan valt Waylon voor de mensen met een licht hart goed te handelen en voor de liefhebbers valt op hoe kut het vorige lied wasEn het laatste geldt ook voor Australië
Ik heb het idee dat Waylon gematst wordt net als Anouk destijds.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook happy. We hadden het veel véél rotter kunnen treffen qua indeling
Oh dat is gekquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Greys ik zie je post niet, alleen in de quote van ato
Hongarije zal voor veel mensen toch weet net even té hard zijn denk ik. Beter dat zij na ons komen dan ervoor. Want de bedoeling is dat de tv nog hard staat als wij moeten en vanaf Hongarije gaan sommige het volume toch wat lager zetten denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Zen90 het volgende:
Ik snap die Zweed helemaal hoor. Hij heeft er echt goed over nagedacht. De boel moet in het tweede deel van de eerste helft even worden wakkergeschud... en dat kan je het beste even aan Waylon overlaten.
Wel jammer dat die Hongaren vrij kort erna al komen.
Sorry maar ik vind Waylon en Nederland matig klinken hoor tussen Moldavië en Australië in.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is gek
Ik zag vanmorgen op het werk ook een paar keer m'n eigen post niet. Maar ato ziet hem kennelijk wel. Apart
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:42 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb niet het idee dat Hongarije en Nederland uit hetzelfde vijvertje met stemmers moeten gaan vissen.
Is ook zo, maar daar hadden Jantje, Cornald en co heel goed over kunnen nadenken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:44 schreef Wuwwa het volgende:
Zo'n recap is ook niet heel erg eerlijk, als er bij de één een live-versie wordt gebruikt en bij de ander een afgeproduceerde studioversie.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:50 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot de repetities. Dan gaan we stijgen
En misschien na EIC al. Maar voornamelijk bij de repetities.
Vond het trouwens wel een mooie uitspraak van de Telegraafmeneer (die ook de startpositie een kadootje voor ons vindt) toen ie zei 'Waylon gaat alleen het podium op. Goede zet, want als hij op dat podium staat is het podium al gevuld'. En hij doelde daarbij niet op dikVond het wel terecht, want qua personality en uitstraling is dat absoluut waar.
Ik vrees het ook.quote:
Wat hoop je? Twijfel je er echt aan of hij in z'n eentje genoeg charisma heeft? Nee toch?quote:
Maar als je maar van plan bent om op 1 te stemmen, dan zou ik door deze 2 op een avond eentje skippen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Wuwwa het volgende:
Het zijn totaal verschillende rockgenres, en als je rock in de breedte een warm hart toedraagt stem je op allebei (er zijn er maar 2 in de halve finale).
Roemenië en Oekraïne zijn ook nog een beetje poprock.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Wuwwa het volgende:
Het zijn totaal verschillende rockgenres, en als je rock in de breedte een warm hart toedraagt stem je op allebei (er zijn er maar 2 in de halve finale).
Mjah maar dat geldt dan bv ook voor álle balladsquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je maar van plan bent om op 1 te stemmen, dan zou ik door deze 2 op een avond eentje skippen.
Welnee, 3 minuutjes maarquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Was een grapjequote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hoop je? Twijfel je er echt aan of hij in z'n eentje genoeg charisma heeft? Nee toch?Tis de meest charismatische deelnemer van het hele veld denk ik
En dat zeg ik, die overal bedenkingen bij heeft.
Of bedoel je qua stijgen bij de bookies?
Oh maar dat lossen ze met de camera wel op, er staan er zo veel in hun eentje op dat grote podium. Veel close-up op alleen z'n gezicht, af en toe publieksshots, veel fel tegenlicht en dan wat beelden van veraf zodat je alleen z'n omtrek/schaduw ziet etc. Komt wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Aan de ene kant is een band op het podium terwijl de muziek niet live is wel![]()
Aan de andere kant moet er wel iets om hem heen gebeuren. 3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Ik vind het knap dat Waylon in 3 minuten tijd een charmante meneer, stoere meneer, boze , verdrietige meneer kan laten zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Aan de ene kant is een band op het podium terwijl de muziek niet live is wel![]()
Aan de andere kant moet er wel iets om hem heen gebeuren. 3 minuten naar Waylon kijken kan ook tegen staan, als men ziet hoe hard hij ervoor staat te werken dan gaat dat vermoeien.
Maar die vijver is altijd groot, nu hoop je die rockfans binnen te harken, die sporadisch kijken en stemmen en en en. Maar hopelijk stemmen ze gewoon allemaalquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah maar dat geldt dan bv ook voor álle ballads
Maar Waylon mag als eerste dat scheeltquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die vijver is altijd groot, nu hoop je die rockfans binnen te harken, die sporadisch kijken en stemmen en en en. Maar hopelijk stemmen ze gewoon allemaal
Zo keek ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:
Haha kijk deze even. Van Momo gejat die hem in reactietopic had gezet. (Daar ook weer een heel positieve reactievideo op Nederland nu trouwens!) Maar Moldavië moet dus pal vóór ons en als iedereen daar zo op reageert als het gezicht van Jake tijdens het lied dan zitten we goed
Ik durf nu niet meer op ze te stemmen, straks benadeelt het onsquote:
Misschien gaat hij wel op een apart, kleiner podiumpje staan, net als Portugal vorig jaar en Anouk...of is dat er niet..?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat lossen ze met de camera wel op, er staan er zo veel in hun eentje op dat grote podium. Veel close-up op alleen z'n gezicht, af en toe publieksshots, veel fel tegenlicht en dan wat beelden van veraf zodat je alleen z'n omtrek/schaduw ziet etc. Komt wel goedSprak de pessimist. Dus dan komt het echt goed
Dit. Wereld van verschil tussen beide doelgroepen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef Wuwwa het volgende:
Het nummer van Waylon is voor een veel breder publiek aantrekkelijk dan Hongarije. Hij kan de top40 NickelbackRock kijker binden, die metal veel te ruig vindt.
Moldavië klinkt als een gezellig vakantie lied. Waylon gaat zijn proffesionaliteit laten zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:
Haha kijk deze even. Van Momo gejat die hem in reactietopic had gezet. (Daar ook weer een heel positieve reactievideo op Nederland nu trouwens!) Maar Moldavië moet dus pal vóór ons en als iedereen daar zo op reageert als het gezicht van Jake tijdens het lied dan zitten we goed
Ik denk in deze semi dat er plek is voor zowel Nederland als Hongarije bij de tien finalisten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer op ze te stemmen, straks benadeelt het ons
Zie de reactievideo hierboven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:09 schreef Zen90 het volgende:
Iemand een idee of Moldavië Live een beetje goed klinkt?
Daar hoopte ik op voor het versterken van het concertgevoel. Maar ik dacht aan de eerste visuals van het podium niet zoiets te zien. Al zou je denken dat het wel handiger is, ook voor ombouwen en presentaties tussendoor etc. Dus misschien komt het alsnog.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel op een apart, kleiner podiumpje staan, net als Portugal vorig jaar en Anouk...of is dat er niet..?
Plus tel hierbij de countryfans, en de gitaarfans op (okee die zitten ook bij Hongarije, maar ook daar is het extreem). Die goulashvreters zijn geen partij voor ons.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit. Wereld van verschil tussen beide doelgroepen.
Dat weten we toch niet mop, misschien zijn ze net klaar met opnemen na een week?quote:
Ik hoop dat hij snel komt met zijn nieuwe video.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet mop, misschien zijn ze net klaar met opnemen na een week?
Oh ik geloof zeker dat Waylon het wint van Hongarije.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Plus tel hierbij de countryfans, en de gitaarfans op (okee die zitten ook bij Hongarije, maar ook daar is het extreem). Die goulashvreters zijn geen partij voor ons.
Als ie het maar subtiel stoer houdt, die metalband doet 3 minuten aan overacting.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:14 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ik geloof zeker dat Waylon het wint van Hongarije.
Waylon gaat ons verrassen met een mooi liveperfomance en Hongarije niet.
Wat een azijnzeiker is het toch.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:14 schreef messi124 het volgende:
https://www.ad.nl/home/ei(...)lve-finale~a56c43b4/
https://www.ad.nl/home/ei(...)lve-finale~a56c43b4/quote:Eindzege Waylon blijft uit zicht na loting halve finale
SONGFESTIVAL
Ze lijken op politieke verkiezingscampagnes. De weken voor de eerste repetities van het Eurovisie Songfestival bieden een nerveuze stilte voor de storm waarin elke snipper nieuws de peilingsthermometer laat uitslaan. Nu de startvolgorde van de twee halve finales bekend is, weten we weer iets meer over de kansen van Waylon, die op 10 mei als achtste aantreedt.
Eerst het slechte nieuws: de gehoopte plek in de opening van de tweede halve finale ging aan de Oranje inzending voorbij. De organisatie koos, enigszins voorspelbaar, voor oud-winnaar Alexander Rybak als eerste act op het podium. Daarentegen ontliep Waylon gelukkig de zeer nadelige – want snel weer vergeten - startplekken 3 t/m 5. Verder is er weinig om over te juichen. Optreden na de vrij anonieme bijdrage uit Moldavië – dat zich overigens wel bijna altijd kwalificeert – is zeker niet ongunstig, de plek precies voor het favoriete Australië is dat wel.
De afgelopen weken is Waylon met zijn countryrocker Outlaw in ’Em wat weggezakt bij de bookmakers. Hij piekte op plek 6, maar staat inmiddels op 11. Vooral België stoof omhoog en is ons land ruim voorbij.
Volgende week zaterdag zullen de wedkantoren met interesse het in de Amsterdamse Afas Live gehouden Eurovision in Concert volgen. De live-mogelijkheden van de deelnemerartiesten én de reactie van de fans zijn daar voor het eerst open en bloot zichtbaar. Mogelijk kan Waylon daar zijn positie verbeteren.
Uiteraard: het eerste punt op de agenda voor de Nederlandse inzending is kwalificatie voor de eindstrijd. ,,Een formaliteitje’', kondigde Waylon bij zijn aanstelling met charmante bravoure aan. Ondanks de relatief sterke bezetting van de tweede halve finale moet Outlaw in ‘Em inderdaad sterk genoeg zijn voor plaatsing bij de eerste tien. Maar daarna? Voor Waylon telt maar één plek: de bovenste. En die is voorlopig nog uit zicht.
Dat eigenlijk, in de praktijk aangevuld met eigen smaak, buren en diaspora-liefde, toevallig iemand kennen uit een andere delegatie, de zekerheid dat Malta een willekeurig land jou ook punten geeft, de politieke druk om op Mother Russia een bevriende natie te stemmen, en verder gewone televoting-zaken als vroeg of laat in de show en of de uitvoerende een lekker ding is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef Zen90 het volgende:
Zat me vandaag af te vragen hoe het ook alweer in zn werk gaat bij de beoordeling door de juries. Die hebben een lijst met aspecten die zij mee moeten nemen bij hun beoordeling? En welke onderdelen zijn dat?
Live zang, performance, kwaliteit van het lied?
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef ato het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel komt met zijn nieuwe video.
Beterschap!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ziek, dus beter is het goed nieuws, want voel me al slecht.
Mee eens. De een is volwassen country-rock en de ander is een soort Linkin Park. Zeker niet slecht, maar ik verwacht dat de meeste Waylon-stemmers een stuk ouder zijn dan de stemmers voor Hongarije.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:42 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb niet het idee dat Hongarije en Nederland uit hetzelfde vijvertje met stemmers moeten gaan vissen.
Is dit die lul die op Twitter zo liep te mauwen toen Het Lied net gekozen was? Of ander krantschrijvend mannetje?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:14 schreef messi124 het volgende:
Oh oh oh wat wil hij toch graag dat Waylon faalt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:14 schreef messi124 het volgende:
Zure journalistiek bedrijft hij in ieder geval. Maakte Outlaw in 'Em helemaal af in de desbetreffende week.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit die lul die op Twitter zo liep te mauwen toen Het Lied net gekozen was? Of ander krantschrijvend mannetje?
Dat bedoel ik ook, Waylon gaat het mooi subtiel en stoer brengen en bewerkt de camera's.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:15 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Als ie het maar subtiel stoer houdt, die metalband doet 3 minuten aan overacting.
Moldavië moet gewoon voor altijd EpicSaxGuy-achtige optredens doen. In een tijdperk waarin elk land zichzelf zo serieus mogelijk neemt kunnen zij dat uitstapje maken richting de belabberde ESF 00's, waar nog altijd veel fans van zijn (ik niet, maar als het er drie per jaar zijn is het wel een leuke afwisseling).quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Plek 8 voor Waylon is perfect, al hoop ik voor Moldavië (plek 7) niet dat ze last krijgen van het Trijntje effect, zij was ook meteen vergeten toen de rockact na haar drie noten gespeeld had.
Ik denk dat hij geschrokken was toen bekend werd dat Nederland top 10 in de odds ging staan op het moment dat het lied gekozen was en hij het al meteen had afgekraakt. Nu het een beetje aan het zakken is qua aandacht heeft ie weer wat meer vertrouwen om het terug aan te pakken ('zie je wel dat ik gelijk had').quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:25 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zure journalistiek bedrijft hij in ieder geval. Maakte Outlaw in 'Em helemaal af in de desbetreffende week.
Haha.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat eigenlijk, in de praktijk aangevuld met eigen smaak, buren en diaspora-liefde, toevallig iemand kennen uit een andere delegatie, de zekerheid dat Malta een willekeurig land jou ook punten geeft, de politieke druk om op Mother Russia een bevriende natie te stemmen, en verder gewone televoting-zaken als vroeg of laat in de show en of de uitvoerende een lekker ding is.
quote:Eerst het slechte nieuws: de gehoopte plek in de opening van de tweede halve finale ging aan de Oranje inzending voorbij.
quote:Verder is er weinig om over te juichen. Optreden na de vrij anonieme bijdrage uit Moldavië – dat zich overigens wel bijna altijd kwalificeert – is zeker niet ongunstig, de plek precies voor het favoriete Australië is dat wel.
Bron quotes: https://www.ad.nl/home/ei(...)lve-finale~a56c43b4/quote:Ondanks de relatief sterke bezetting van de tweede halve finale moet Outlaw in ‘Em inderdaad sterk genoeg zijn voor plaatsing bij de eerste tien.
Ik snap bij hem ook niet waar hij zijn info steeds vandaan haalt? Hij zegt steeds dingen die echt niemand denkt/zegt, heel bijzonder.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:32 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar heeft die Stefan het over. Gehoopte openingsplek? Moldavië dat zich bijna altijd kwalificeert? Moldavië heeft zich volgens mij de laatste jaren nauwelijks gekwalificeerd (1x in de laatste 4 jaar). En een relatief sterke bezetting van de 2e halve finale?Die Stefan snapt er echt niets van.
Helemaal waar.. Het erge is dat hij mee zal gaan waarschijnlijk naar Lissabon en dat hij op deze manier Waylon moet gaan interviewen. Blijf lekker thuis en laat het AD iemand sturen die iets objectiever verslag kan doen aub!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geschrokken was toen bekend werd dat Nederland top 10 in de odds ging staan op het moment dat het lied gekozen was en hij het al meteen had afgekraakt. Nu het een beetje aan het zakken is qua aandacht heeft ie weer wat meer vertrouwen om het terug aan te pakken ('zie je wel dat ik gelijk had').
Hij geeft al aan dat het een relatief zware tweede semi is, dat geeft al aan dat hij geen enkel verstand heeft.
Voor kwalificatie van Nederland krijg je nu 1,13x je inleg. Dat is volgens mij nog minder dan wat je krijgt bij Feyenoord-Sparta of Ajax-NAC bij een zege van de thuisclub. Zó onzeker is het dusquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:32 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar heeft die Stefan het over. Gehoopte openingsplek? Moldavië dat zich bijna altijd kwalificeert? Moldavië heeft zich volgens mij de laatste jaren nauwelijks gekwalificeerd (1x in de laatste 4 jaar). En een relatief sterke bezetting van de 2e halve finale?Die Stefan snapt er echt niets van.
Ajb altijd even als je zo'n heel artikel quote de link erbij.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:18 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Haha niet als eerste moeten is slecht nieuws? De boel moeten openen is over het algemeen gewoon een kutplek.
Teach in 1975 startte met eerste plek en werd 1e. Misschien is hij daarmee bezig?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:40 schreef Greys het volgende:
"gehoopte openingsplek"?
Is die kerel wel goed bij z'n hoofd? Echt NIEMAND hoopte dat ie moest openen.
God wat druipt het eraf dat ie wil dat ie faalt met z'n door hem verklaarde "zelfmoord op het podium". Vreselijk sneu dit soort types.
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterquote:„Het is goed dat Waylon niet moet openen of aan het begin zit. Met zijn nummer schudt hij iedereen weer wakker.” Waylon vertegenwoordigt ons land volgende maand in Portugal met het ruige rocknummer Outlaw in ’Em. „Dat komt beter tot zijn recht na wat rustigere liedjes.”
WE ZITTEN VERDIKKEME WEL TEtwitter:ADnl twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 17:16:53Muziekverslaggever @stefanraatgever over de Songfestival-kansen van @waylonline nu de loting van zijn halve finale bekend is. 'Weinig reden tot juichen.' https://t.co/eyomDCY5yQ reageer retweet
Is dat zo? Ik heb het gevoel dat er veel Carlo Boszhard-achtige types kijken. Veel mensen stemmen op een gehyped liedje. Ik ben er wel mee eens dat Outlaw In Em meer likeable is dan het Hongaarse lied.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk overigens dat Hongarije veel meer last van Nederland heeft dan andersom. Onderschat niet dat ESF-fans vooral een brede smaak hebben, meer dan dat er specifieke liefhebbers van een bepaald genre kijken. Waylon is de betere uitvoerende en het liedje ligt als, voorzichtig geïnspireerd door Paradise City, ook wat makkelijker in het gehoor voor die brede groep.
Het is altijd leuk als een paar landen iets geks insturen, maar als ze daarmee succes blijven hebben, dan sturen andere landen het ook in en gaan we weer terug naar de donkere jaren van midden 00.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:25 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Moldavië moet gewoon voor altijd EpicSaxGuy-achtige optredens doen. In een tijdperk waarin elk land zichzelf zo serieus mogelijk neemt kunnen zij dat uitstapje maken richting de belabberde ESF 00's, waar nog altijd veel fans van zijn (ik niet, maar als het er drie per jaar zijn is het wel een leuke afwisseling).
Jaaaquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:41 schreef Greys het volgende:
Even kijken of ie dat ook getweet heeft, dan antwoorden we even
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:40 schreef Greys het volgende:
"gehoopte openingsplek"?
Is die kerel wel goed bij z'n hoofd? Echt NIEMAND hoopte dat ie moest openen.
Wat diversiteit is prima, we willen niet 43 'common frameworks' a la Bulgarije.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als een paar landen iets geks insturen, maar als ze daarmee succes blijven hebben, dan sturen andere landen het ook in en gaan we weer terug naar de donkere jaren van midden 00.
Is die wendelacroix een van ons?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:49 schreef Greys het volgende:
Hier kunnen jullie ook even reageren jongens
https://twitter.com/stefanraatgever?s=09
Dit moet ook een fokker zijnquote:Stefanie
@StevdSluijs
Ik hou van zitten, het liefst binnen. En eten.
Ja dat ben ikquote:
Okequote:Op dinsdag 3 april 2018 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ben ikDa's mijn vage account dat ik eigenlijk gebruik voor het lezen van crypto-accounts (en die ik ook nog deel met iemand die het ook alleen daarvoor gebruikt) maar heb geen andere.
Bedoelt hij wel echt de opening? Als in, de eerste van de avond? Bedoelt hij niet de startplek voor Nederland?quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:15 schreef Greys het volgende:
Echt ik kan er niet over uit over die manVolgens mij is ie oprecht boos dat Waylon voor het nummer koos dat hij niet wilde. De zure augurken komen nog net z'n mond niet uit. Huuuuu
De Telegraafman zegt ook weleens iets waar we het niet mee eens zijn maar die is nu gewoon positief en vindt de loting ook top. Die AD-er is echt het meest zure Nederlandse songfestivalgerelateerde mens dat ik ooit gelezen heb. En met opmerkingen als 'gehoopte openingsplek' vraag ik me oprecht af of hij überhaupt wel iets van het ESF weetDat is echt de meest rare opmerking die ik heb gelezen. En het dan neerzetten als feit.
Ja want daarna zegt ie' want die eer krijgt Rybak' oid. Dus echt de eerste startplek. Uitequote:Op dinsdag 3 april 2018 18:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedoelt hij wel echt de opening? Als in, de eerste van de avond? Bedoelt hij niet de startplek voor Nederland?
Maar goed, dan nog, wat is dan wél de gehoopte openingsplek volgens hem?
What the fack.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want daarna zegt ie' want die eer krijgt Rybak' oid. Dus echt de eerste startplek. Eer
Even nagelezen, sorry hij zei geen eer maar dit hieronder. Volgens mij bedoelt ie echt de eerste plek hoor.quote:
quote:Eerst het slechte nieuws: de gehoopte plek in de opening van de tweede halve finale ging aan de Oranje inzending voorbij. De organisatie koos, enigszins voorspelbaar, voor oud-winnaar Alexander Rybak als eerste act op het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |