abonnement Unibet Coolblue
pi_178211431
Ergens wonderlijk dat hier nog geen centraal topic over is (was). Het is toch 1 van de grootste partijen van dit land zou je zeggen.



Hier alles over de groenste partij van Nederland. ^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:17:57 #2
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178211618
Aardig artikel over Groenlinks in Amsterdam:

https://www.volkskrant.nl(...)stedelijke~a4586868/
pi_178211873
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
Aardig artikel over Groenlinks in Amsterdam:

https://www.volkskrant.nl(...)stedelijke~a4586868/
Ik kan me best voorstellen dat mensen die weinig ophebben met het beleid van GL het programma van GL uitleggen als "anti-stedelijk".

Je kunt je ook afvragen of "zo groot en zo vol mogelijk" wel in het belang is van grote steden, wat mij betreft.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:49:41 #4
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178212195
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat mensen die weinig ophebben met het beleid van GL het programma van GL uitleggen als "anti-stedelijk".

Je kunt je ook afvragen of "zo groot en zo vol mogelijk" wel in het belang is van grote steden, wat mij betreft.
Ik vind dat Groenlinks op zich een punt heeft wat betreft het toerisme in Amsterdam. Het begint daar haast op een kermisattractie te lijken. Wat ik alleen dan tegenstrijdig vind in deze is het immigratie beleid. Door geen selectiecriteria op immigranten toe te passen wordt de stad alsnog heel erg vol. Dan heb je een beleid wat er zich op richt om het kermisgehalte van de stad te verminderen en de stad minder druk te maken, maar dan zet Groenlinks wel alle poorten open wat betreft immigratie.
pi_178212305
Groenlinks is dan ook het toonbeeld van hypocrisie en onuitvoerbaar beleid. Partij voor volwassen kinderen zonder realiteitszin die in een droombubbel wonen. Niet serieus te nemen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178212846
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:04 schreef Molurus het volgende:
Ergens wonderlijk dat hier nog geen centraal topic over is (was). Het is toch 1 van de grootste partijen van dit land zou je zeggen.

[ afbeelding ]

Hier alles over de groenste partij van Nederland. ^O^
Leuk! Goed idee.
pi_178212884
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
Aardig artikel over Groenlinks in Amsterdam:

https://www.volkskrant.nl(...)stedelijke~a4586868/
De problemen die worden aangekaart hier zijn wel terecht. Om dat gelijk anti-stedelijk te noemen is weer wat onzinnig. Ook weer een labeltje. Wat wel waar is is dat onder het mom van leuk vernieuwend en sociaal acceptabel bezwaren en nadelen van beleid onvoldoende aandacht krijgen bij de achterban.

Dit zijn mijn twee grootste bezwaren met de partij: door hun idealisme erkennen zij de complexiteit van de realiteit onvoldoende, en hun kiezers daarmee ook, mede omdat de partij zo hip en leuk is.
pi_178218060
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:55 schreef habitue het volgende:

Groenlinks is dan ook het toonbeeld van hypocrisie en onuitvoerbaar beleid. Partij voor volwassen kinderen zonder realiteitszin die in een droombubbel wonen. Niet serieus te nemen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 14:33 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dit zijn mijn twee grootste bezwaren met de partij: door hun idealisme erkennen zij de complexiteit van de realiteit onvoldoende, en hun kiezers daarmee ook, mede omdat de partij zo hip en leuk is.
Wat bedoelen jullie hier eigenlijk concreet mee?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_178218095
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:49 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik vind dat Groenlinks op zich een punt heeft wat betreft het toerisme in Amsterdam. Het begint daar haast op een kermisattractie te lijken. Wat ik alleen dan tegenstrijdig vind in deze is het immigratie beleid. Door geen selectiecriteria op immigranten toe te passen wordt de stad alsnog heel erg vol. Dan heb je een beleid wat er zich op richt om het kermisgehalte van de stad te verminderen en de stad minder druk te maken, maar dan zet Groenlinks wel alle poorten open wat betreft immigratie.
Sinds wanneer bepaalt de gemeente Amsterdam wie er wel/niet mag immigreren?

Misschien heb ik iets gemist hoor, maar bij mijn weten is Amsterdam een stad en geen staat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_178220078
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:11 schreef Molurus het volgende:

[..]


[..]

Wat bedoelen jullie hier eigenlijk concreet mee?
Grappig dat hij eigenlijk precies hetzelfde zegt als ik. Het is verder wel concreet toch? En beleidsbreed geregeld van toepassing.

Het is ook heel logisch; het is onlosmakelijk verbonden met idealisme. Het is een voordeel, namelijk dat je iets doet en dan kijkt waar het schip strandt, en vanaf daar verder gaat; maar als je idealen niet overeenkomen met wat haalbaar is, dan is het niet zo handig om hen het land te laten regeren.
pi_178220324
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 20:39 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Grappig dat hij eigenlijk precies hetzelfde zegt als ik. Het is verder wel concreet toch?
Wat jullie daar zeggen is verre van concreet. Ik zou het een inhoudsloos schot in het luchtledige noemen.

Welke partijstandpunten hebben jullie nu precies kritiek op? Niet om flauw te doen, dat ontgaat mij echt volledig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 22:15:04 #12
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178222273
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Sinds wanneer bepaalt de gemeente Amsterdam wie er wel/niet mag immigreren?

Misschien heb ik iets gemist hoor, maar bij mijn weten is Amsterdam een stad en geen staat.
Het immigratiebeleid wordt dan weliswaar op nationaal niveau bepaald, maar gemeentes kunnen bepalen in hoeverre immigranten door de keuring heenkomen door bepaalde barrières te weg te nemen of te versoepelen. Daar was laatst een mooie reportage over de gemeente Den Haag op Nieuwsuur als ik me niet vergis. Daar kwamen mensen die nauwelijks Nederlands spraken door het inburgeringstraject heen. Een partij die als standpunt heeft alle immigranten te accepteren zal zeker als regerende partij in een gemeente proberen een coulante keuring er doorheen te pushen. Dat leidt netto tot meer immigranten die het Nederlands staatsburgerschap krijgen dan immigranten in een gemeente met een strenge keuringsproces en uiteindelijk netto meer mensen die zich permanent vestigen in Amsterdam.

[ Bericht 14% gewijzigd door Buurtzwaan op 31-03-2018 22:24:51 ]
  zondag 1 april 2018 @ 00:33:47 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_178225435
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:55 schreef habitue het volgende:
Groenlinks is dan ook het toonbeeld van hypocrisie en onuitvoerbaar beleid. Partij voor volwassen kinderen zonder realiteitszin die in een droombubbel wonen. Niet serieus te nemen.
Niks aan toe te voegen
Ik ben inmiddels overleden
pi_178249315
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 20:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat jullie daar zeggen is verre van concreet. Ik zou het een inhoudsloos schot in het luchtledige noemen.

Welke partijstandpunten hebben jullie nu precies kritiek op? Niet om flauw te doen, dat ontgaat mij echt volledig.
Och zoveel. Het is allemaal een beetje op de achtergrond geraakt omdat GL uit de coalitieonderhandelingen is gestapt. Maar bijv. het klimaatbeleid. Welke gevolgen heeft het voor de mens? Hoe ziet ons energienetwerk eruit als we aan de groene (bestaat dat nu uberhaupt zie lubach) stroom zitten? En hoe gaat de binnenstad eruit zien in deze economische tijden als het centrum niet goed bereikbaar is? Wat zijn de gevolgen voor de economie?

https://www.volkskrant.nl(...)maatbeleid~a4587756/

Ik kan het wel betalen, maar ik ben niet de meerderheid van het land.
pi_178250412
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:55 schreef habitue het volgende:
Groenlinks is dan ook het toonbeeld van hypocrisie en onuitvoerbaar beleid. Partij voor volwassen kinderen zonder realiteitszin die in een droombubbel wonen. Niet serieus te nemen.
Als die droombubbel betekent dat ze zich hard maken voor een duurzame en vreedzame wereld, geef mij ook maar die droombubbel. GL durft tenminste stelling te nemen en het feit dat ze bijvoorbeeld uit de coalitiebesprekingen gestapt zijn wil mij zeggen dat ze niet teveel consessies willen doen aan hun visie.
Maar conservatisme is een veelvoorkomende menselijke eigenschap dus vandaar dat de meesten zulke visies nogal eng vinden.
pi_178250416
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 01:28 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Och zoveel. Het is allemaal een beetje op de achtergrond geraakt omdat GL uit de coalitieonderhandelingen is gestapt. Maar bijv. het klimaatbeleid. Welke gevolgen heeft het voor de mens? Hoe ziet ons energienetwerk eruit als we aan de groene (bestaat dat nu uberhaupt zie lubach) stroom zitten? En hoe gaat de binnenstad eruit zien in deze economische tijden als het centrum niet goed bereikbaar is? Wat zijn de gevolgen voor de economie?

https://www.volkskrant.nl(...)maatbeleid~a4587756/

Ik kan het wel betalen, maar ik ben niet de meerderheid van het land.
Welke gevolgen heeft klimaatbeleid voor de mens..... eehhh.... minder zieken? Betere leefomgeving? En probeer daar je economie op te laten draaien: voorop lopen met oplossingen.
pi_178250456
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:49 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik vind dat Groenlinks op zich een punt heeft wat betreft het toerisme in Amsterdam. Het begint daar haast op een kermisattractie te lijken.
Mee eens, Amsterdam trekt het verkeerde soort toeristen aan.
Backpackers die in van Donderdagavond tot Maandagmorgen in een hostel met honderden kamers verblijven, of in een AirBnB pand van een verhuurder die tientallen kamers op AirBnB heeft.
De hele dag in de coffeeshop blowen of zuipen, voor overlast zorgen en eigenlijk niet zo gek veel financieel bijdragen.

Dat soort lui ben je liever kwijt dan rijk.
pi_180097801
Zozo... Femke voorgedragen als burgemeester van Amsterdam.

Er zijn slechtere kandidaten, wmb.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_180097887
GL doet het goed de laatste tijd. Eerst deze week de klimaatwet en nu het burgemeesterschap van Halsema. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180098253
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
GL doet het goed de laatste tijd. Eerst deze week de klimaatwet en nu het burgemeesterschap van Halsema. ^O^
Klimaatwet is een resultaat van 7 partijen, niet alleen GL.
pi_180098325
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Klimaatwet is een resultaat van 7 partijen, niet alleen GL.
Initiatief kwam van GL en PvdA. :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180098504
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Initiatief kwam van GL en PvdA. :)
Weet ik, maar zonder de 5 andere partijen was het er nooit gekomen.
pi_180099081
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Weet ik, maar zonder de 5 andere partijen was het er nooit gekomen.
Ja, zo gaat dat in een parlementaire democratie, he. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 28 juni 2018 @ 11:38:19 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180099193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat mensen die weinig ophebben met het beleid van GL het programma van GL uitleggen als "anti-stedelijk".

Je kunt je ook afvragen of "zo groot en zo vol mogelijk" wel in het belang is van grote steden, wat mij betreft.
Ik denk dat grootstedelijk (grote dichtheid) juist de weg van Groenlinks & Amsterdam gaat zijn. Het alternatief is namelijk nog meer natuur opofferen.

Er gaat de komende jaren iig heel veel gebouwd worden in Amsterdam.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180099213
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat grootstedelijk (grote dichtheid) juist de weg van Groenlinks & Amsterdam gaat zijn. Het alternatief is namelijk nog meer natuur opofferen.

Er gaat de komende jaren iig heel veel gebouwd worden in Amsterdam.
Hoe kom je tot de conclusie dat het 1 van beide moet zijn?

Groei is niet heilig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 28 juni 2018 @ 11:46:47 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180099325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoe kom je tot de conclusie dat het 1 van beide moet zijn?

Groei is niet heilig.
Wat bedoel je? Dat Amsterdam niet moet groeien? Is er is een gigantisch tekort aan huizen, zeker voor de komende jaren. Daarom gaat binnenkort er binnenkort begonnen worden aan 2 enorme nieuwe wijken. Sluisbuurt en havenstad.





Daarbij komt nog een nieuw deel van ijburg, natuurlijk de Zuid-as, de ontwikkelingen in Noord en NDSM, etc etc. Dat Amsterdam gaat groeien staat vast. Ik zie GL hier ook niets aan veranderen. Hooguit wat aan de invulling van sociale huur en groen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180099349
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Dat Amsterdam niet moet groeien? Is er is een gigantisch tekort aan huizen, zeker voor de komende jaren. Daarom gaat binnenkort er binnenkort begonnen worden aan 2 enorme nieuwe wijken. Sluisbuurt en havenstad.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daarbij komt nog een nieuw deel van ijburg, natuurlijk de Zuid-as, de ontwikkelingen in Noord en NDSM, etc etc. Dat Amsterdam gaat groeien staat vast. Ik zie GL hier ook niets aan veranderen. Hooguit wat aan de invulling van sociale huur en groen.
Je kunt reeds genomen besluiten natuurlijk niet uitleggen als 'de koers van Halsema'.

De vraag is meer hoe dit er in de toekomst gaat uitzien. Het lijkt mij dat 'een gigantisch tekort aan huizen' zich niet per definitie hoeft te vertalen in groei.

Misschien is het vloeken in de kerk wat ik doe hoor, maar 'we moeten groeien!' wordt hier wat mij betreft als iets te vanzelfsprekend neergezet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 28 juni 2018 @ 11:51:35 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180099388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je kunt reeds genomen besluiten natuurlijk niet uitleggen als 'de koers van Halsema'.

De vraag is meer hoe dit er in de toekomst gaat uitzien. Het lijkt mij dat 'gigantisch tekort aan huizen' zich niet per definitie hoeft te vertalen in groei.

Misschien is het vloeken in de kerk wat ik doe hoor, maar 'we moeten groeien!' wordt hier wat mij betreft als iets te vanzelfsprekend neergezet.
Als je niet verder wilt groeien betekend dat dus dat de huizenprijzen nog verder omhoog gaan schieten. Vraag en aanbod, marktwerking en kapitalisme zijn geen dingen die Femke kan veranderen. Zoeits zou op landelijk niveau geregeld moeten worden dan (zelfs de vraag of dat kan)

En, zoals GL zelf al zegt 'iedereen is welkom'.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180100900
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als je niet verder wilt groeien betekend dat dus dat de huizenprijzen nog verder omhoog gaan schieten.
Als je dat volledig overlaat aan de markt wellicht wel. Maar ook daarvan zou ik willen zeggen: is dit nu vanzelfsprekend?

quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Vraag en aanbod, marktwerking en kapitalisme zijn geen dingen die Femke kan veranderen.
Hoezo? Er zijn ontzettend veel zaken die we niet aan de markt overlaten.

quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Zoeits zou op landelijk niveau geregeld moeten worden dan (zelfs de vraag of dat kan)
Wederom: is dit nu vanzelfsprekend? Ik zeg niet te weten hoe men het zou moeten aanpakken, maar ik wil er wel voor pleiten om niet op voorhand vanalles uit te sluiten.

quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

En, zoals GL zelf al zegt 'iedereen is welkom'.
De strekking daarvan is, ongetwijfeld, dat mensen niet beoordeeld moeten worden op inkomen, achtergrond of wat dan ook. Niet dat Amsterdam een ambitie zou moeten hebben om uit te groeien tot een stad met 10 miljoen inwoners.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 28-06-2018 14:42:35 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 28 juni 2018 @ 14:22:52 #30
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180101718
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je dat volledig overlaat aan de markt wellicht wel. Maar ook daarvan zou ik willen zeggen: is dit nu vanzelfsprekend?

[..]

Hoezo? Er zijn ontzettend veel zaken die we niet aan de markt overlaten.

[..]

Wederom: is dit nu vanzelfsprekend? Ik zeg niet zeggen te weten hoe men het zou moeten aanpakken, maar ik wil er wel voor pleiten om niet op voorhand vanalles uit te sluiten.

[..]

De strekking daarvan is, ongetwijfeld, dat mensen niet beoordeeld moeten worden op inkomen, achtergrond of wat dan ook. Niet dat Amsterdam een ambitie zou moeten hebben om uit te groeien tot een stad met 10 miljoen inwoners.
https://www.parool.nl/ams(...)-averechts~a4600639/

Vandaag net dit: Meer regels en restricties gaat alleen maar zorgen voor nog meer druk.

Ik denk dat het ook helemaal niet erg is als Amsterdam groeit. Prima toch 2 miljoen inwoners? Als je maar zorgt voor goed OV, goede verspreiding van functies (dus niet alle postkantoren in het centrum), veel groen, etc.

Ik denk echt dat je maar 2 keuzes hebt. Of hogere huizenprijzen, of groeien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180101985
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

https://www.parool.nl/ams(...)-averechts~a4600639/

Vandaag net dit: Meer regels en restricties gaat alleen maar zorgen voor nog meer druk.

Ik denk dat het ook helemaal niet erg is als Amsterdam groeit. Prima toch 2 miljoen inwoners? Als je maar zorgt voor goed OV, goede verspreiding van functies (dus niet alle postkantoren in het centrum), veel groen, etc.

Ik denk echt dat je maar 2 keuzes hebt. Of hogere huizenprijzen, of groeien.
Zitten er wat jou betreft grenzen aan de groei? Of is 4 miljoen ook prima? 10 miljoen?

Natuurlijk zal het stoppen met groeien diverse uitdagingen met zich meebrengen. Maar rücksichtslos doorgroeien ook. De vraag 'hoe ver willen we eigenlijk doorgroeien?' moet wel gesteld kunnen worden. De vraag naar woningen zal niet ineens ophouden met groeien op het moment dat je ernstige capaciteitsproblemen krijgt.

Je puur laten leiden door de vraag of het probleem negeren omdat de oplossingen niet zo fijn zijn lijkt mij erg kortzichtig. En ik twijfel er niet aan dat Halsema dit met mij eens is.

En nee, alles overlaten aan de markt is niet de enige optie. Als men in het onderwijs een overschot aan studenten zou oplossen door het collegegeld te verhogen zou men daar schande van spreken. En terecht. Waarom het hier dan de enige oplossing zou zijn mag je me uitleggen.

Nee, niet iedereen kan in Amsterdam wonen. Dat klopt. Maar om dan maar te zeggen 'alleen mensen met veel geld mogen er wonen' slaat nergens op.

[ Bericht 3% gewijzigd door Molurus op 28-06-2018 15:02:12 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 2 juli 2018 @ 18:20:10 #32
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_180191175
En over 4 jaar mag een rechtse partij puin gaan ruimen... Want A'dam failliet op alle vlakken!

Zo gaat het altijd, als links aan de macht is gaan alle deuren en sluizen open... Totdat het op is... En daar helpt een uurtje parkeren á 7,50 euro niets meer aan....

We gaan het meemaken...
pi_180191694
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:20 schreef Bocaj het volgende:
En over 4 jaar mag een rechtse partij puin gaan ruimen... Want A'dam failliet op alle vlakken!

Zo gaat het altijd, als links aan de macht is gaan alle deuren en sluizen open... Totdat het op is...
Wanneer is dat eerder ook al gebeurd dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:27:13 #34
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_180207523
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wanneer is dat eerder ook al gebeurd dan?
Het is algemeen bekend dat een linkse-partij meer geld uitgeeft dan een rechtse....
Rechts is meer 'Handen op de knip!'
pi_180207634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat een linkse-partij meer geld uitgeeft dan een rechtse....
Rechts is meer 'Handen op de knip!'
Ah. Een paar goede voorbeelden noemen is te moeilijk dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_180245046
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:04 schreef Molurus het volgende:
Ergens wonderlijk dat hier nog geen centraal topic over is (was). Het is toch 1 van de grootste partijen van dit land zou je zeggen.

[ afbeelding ]

Hier alles over de groenste partij van Nederland. ^O^
Goed initiatief en wat raar dat er nog geen GL topic was.
Ik vind wel je OP wat karig, zeker voor jou.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  woensdag 4 juli 2018 @ 21:45:02 #37
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180245072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:43 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Goed initiatief en wat raar dat er nog geen GL topic was.
Ik vind wel je OP wat karig, zeker voor jou.
Haha, ik zal dat maar als verkapt compliment beschouwen. We moeten toch ergens beginnen he, suggesties voor uitbreiding meer dan welkom. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_180245096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Haha, ik zal dat maar als verkapt compliment beschouwen. We moeten toch ergens beginnen he, suggesties voor uitbreiding meer dan welkom. :)
Stukje geschiedenis bv of zo?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_180245174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat een linkse-partij meer geld uitgeeft dan een rechtse....
Rechts is meer 'Handen op de knip!'
Ook naar het bedrijfsleven toe?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  woensdag 4 juli 2018 @ 21:50:32 #40
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_180245200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:45 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Stukje geschiedenis bv of zo?
Wellicht. Overigens kan ik de OP al niet meer wijzigen, volgend deeltje nieuwe kans! (En dat er maar vele delen mogen volgen.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_180245463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 21:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wellicht. Overigens kan ik de OP al niet meer wijzigen, volgend deeltje nieuwe kans! (En dat er maar vele delen mogen volgen.)
Nee dat weet ik, en het was ook niet alleen aan jou gericht.
Maar er mag van mij best wat meer info bij, dat is ook goed voor de discussie.

Eigenlijk ook raar dat er geen SP topic is trouwens.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:39:20 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_180251340
gecentraliseerd
  donderdag 16 augustus 2018 @ 14:37:18 #43
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181229879
quote:
Klaver: Rutte moet afstand nemen van uitspraken Blok

https://nos.nl/artikel/22(...)uitspraken-blok.html

GroenLinks-leider Klaver roept premier Rutte op afstand te nemen van de uitspraken van minister Blok over migratie. In een open brief aan Rutte noemt Klaver het niet goed te begrijpen dat de premier dat nog niet heeft gedaan.

Een maand geleden ontstond ophef over uitlatingen van Blok op een besloten bijeenkomst in Den Haag. De minister van Buitenlandse Zaken zei daar onder meer dat hij geen voorbeelden kent van een multi-etnische of multiculturele samenleving waar de oorspronkelijke bevolking nog woont en waar een vreedzaam samenlevingsverband bestaat. Ook noemde hij Suriname een "failed state".

Blok zei kort nadat zijn uitspraken naar buiten waren gekomen dat hij zijn woorden niet goed heeft gekozen en dat hij dat betreurt. Ook bood hij Suriname zijn excuses aan.
Premier van alle Nederlanders

Morgen is de eerste vergadering van het kabinet na de vakantie en als ook de Kamer weer vergadert, komt er nog een debat over de uitlatingen van de minister. Klaver schrijft in zijn open brief dat deze kwestie niet alleen over Blok gaat. Hij wil dat ook de premier afstand neemt van "deze onzinnige, schadelijke en kwetsende uitspraken". Volgens Klaver gaat van de woorden van Blok de impliciete boodschap uit dat de aanwezigheid van Nederlanders met een migratieachtergrond bedreigend is voor de samenleving.

De GroenLinks-leider benadrukt dat Rutte "de premier van alle Nederlanders" is. "Als een journalist vraagt: bestaat er een voorbeeld van een vreedzame multi-etnische of multiculturele samenleving? Dan zou het mooi zijn als het antwoord is: Zeker. Het is een ontzettend gaaf land. Ons Nederland."
Klavertje doet weer eens stoer. Deze vriend van de mensensmokkelaars is gewoon een griezel met een griezelige agenda.
pi_181229990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:37 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klavertje doet weer eens stoer.
Ik ben het wel met hem eens op dit punt. Dat er na het reces maar een debat over mag komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:37 schreef Voice_Over het volgende:

Deze vriend van de mensensmokkelaars is gewoon een griezel met een griezelige agenda.
Wat jij vindt van Klaver is verder compleet irrelevant voor de uitspraken van Blok en wat Klaver daarover zegt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181229997
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:37 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klavertje doet weer eens stoer. Deze vriend van de mensensmokkelaars is gewoon een griezel met een griezelige agenda.
Hoe bedoel je dit precies? Wat vind je stoerdoenerij aan dit bericht? En wat is zijn griezelige agenda?
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:56:59 #46
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181231606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 14:42 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Wat vind je stoerdoenerij aan dit bericht? En wat is zijn griezelige agenda?
1. Lekker in de oppositiebankjes zogenaamd boos zijn maar te laf om te regeren en vuile handen maken
2. Ongelimiteerde immigratie van ongeletterden, kansarmen, terroristen, rovers en moordenaars. Hij zegt dat hij het beste heeft voor de wereld maar Nederland kan van hem het ravijn in.

Voor mij is Jesse Klaver een politieke griezel. Net als die mongolen van DENK en de SP.

Voor mij is hij een klootzak.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:00:31 #47
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181231698
Bovendien had Stef Blok gelijk. multiculturele samenlevingen functioneren in het geheel niet en Suriname is een grote puinzooi. Rutte hoeft geen afstand te nemen van de waarheid. Klaver dient juist afstand te nemen van zijn idiote mens- en wereldbeeld en hij moet ophouden met het verspreiden van gore leugens. Hij ontkent dat zijn voorgestelde beleid zorgt voor tienduizenden verdronken bootvluchtelingen in de Middellandse Zee. Hij is een vriend van de mensensmokkelaars, hij is een vijand van de Nederlanders die geen immigratie willen.
pi_181232012
Wat verwacht je nou als je dit soort onzin post? Want een discussie zit je duidelijk niet op te wachten, ik weet uit ervaring dat het geen zin heeft om weerleggingen te posten of uitleg te geven. Dus wat wil je nu bereiken?
pi_181232284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:00 schreef Voice_Over het volgende:

Bovendien had Stef Blok gelijk.
Dan zou je toch minimaal kwaad moeten zijn op Blok dat hij z'n uitspraken weer volledig heeft ingetrokken. Maar daar hoor ik je somehow niet over?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:45:25 #50
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181232738
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:12 schreef Stranger het volgende:
Wat verwacht je nou als je dit soort onzin post? Want een discussie zit je duidelijk niet op te wachten, ik weet uit ervaring dat het geen zin heeft om weerleggingen te posten of uitleg te geven. Dus wat wil je nu bereiken?
Omdat jij in een bubble leeft, wil niet zeggen dat ik onzin post.
pi_181232858
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:45 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Omdat jij in een bubble leeft, wil niet zeggen dat ik onzin post.
Jij bent degene die in een bubbel leeft en onzin post.

Zie je hoe zinloos deze stijl van discussieren is?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181554233
quote:
GroenLinks uit de bocht met promopraatje

DEN HAAG - Groenlinks is uit de bocht gevlogen met een optreden van partijleider Jesse Klaver tijdens Laat op één. Klaver hield een speech waarvan de partij vervolgens beelden gebruikte in campagne-uitingen op sociale media.

Al tijdens de uitzending klaagden kijkers dat het emotionele optreden van Klaver een puur promoverhaal voor Groenlinks was. Dat bleek niet ver van de waarheid: de volgende dag dook het fragment op in advertenties voor het partij-evenement Kantine In Actie.

Daarvoor had GroenLinks echter geen toestemming van KRO-NCRV, de omroep achter Laat op één, zo bleek woensdag na vragen van De Telegraaf. Na contact tussen de omroep en GroenLinks heeft de partij woensdag besloten de beelden te verwijderen.

„We willen discussie over de inhoud van de ode, niet over de beelden”, twitterde Klaver over het voorval. „Daarom vervangen we ’m (…) met de tekst.” Op het feit dat hij de beelden überhaupt niet mocht gebruiken, gaat hij niet in.
GroenLinks schiet hier even flink uit de bocht door NPO zendtijd te kapen voor een propagandapraatje. Ik heb de desbetreffende aflevering van Laat op één gezien gezien en vond het nogal een wanstaltige act van Klaver. Sowieso onbegrijpelijk dat er mensen zijn die deze emo-populist serieus kunnen nemen. Zijn hele voorkomen is nep en gemaakt.
pi_181691120
Het propagandapraatje blijkt ook nog eens gestolen te zijn van Vincent Bijlo _O-

Veelbesproken ode Jesse Klaver vertoont opvallende gelijkenissen met lofzang van cabaretier Vincent Bijlo
pi_181746229
Kan snel boos worden genetisch bepaald zijn? En de rust zelve blijven?

Een relativerend verhaal over erfelijke eigenschappen:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aar-6964125-a1547531

Maar toch, helemaal onzin is het niet zoals Klaver beweert.
pi_181853294
Dit toch hoe nep Jesse Klaver is? Het zogenaamde geweten van Nederland, yeah right :').
pi_181853333
Wat een clown die interviewer... echt bijna onkijkbaar. :o
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181853334
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:55 schreef habitue het volgende:
Groenlinks is dan ook het toonbeeld van hypocrisie en onuitvoerbaar beleid. Partij voor volwassen kinderen zonder realiteitszin die in een droombubbel wonen. Niet serieus te nemen.
Inderdaad.
Groenlinks is tevens het voorbeeld waarom de kiesleeftijd naar 25+ moet. Er wordt heel veel op die partij gestemd door naieve studenten die nog geen dag in hun leven hebben gewerkt en belasting hebben afgedragen.

Als jij een gezinnetje hebt en een baan zit je niet bepaald te wachten op een lastenverzwaring van rond de 500 euro per maand.
Of een gedwongen overstap naar extreem dure verwarming

Daarnaast vind ik die partij hypocriet. Wel zeggen voor een groene planeet te zijn maar intussen in een al overbevolkt land de grenzen wagenwijd open willen zetten zodat er nóg meer mensen een (vervuilende) westerse levensstijl gaan krijgen.
Wel tegen hoge huizenprijzen zijn maar intussen niet erkennen dat meer mensen het probleem niet bepaald gaat oplossen.

En of het beleid goed is, kijk naar de steden waar Groenlinks het voor het zeggen heeft hoe het gesteld is met de immigratie en criminaliteit. Je kan de steden waar ze in het bestuur zitten er zó uitpikken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Metro2005 op 12-09-2018 09:23:03 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_181853385
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:15 schreef Molurus het volgende:
Wat een clown die interviewer... echt bijna onkijkbaar. :o
Jij hebt wel affiniteit met Groenlinks he? En dan de interviewer aanvallen en geen enkel vraagteken plaatsten over de reactie van Jesse Klaver? Moet ik nou hier nog uit gaan spellen waarom die reactie zo ontzettend fout is? Ben je werkelijk zo blind?
pi_181853448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij hebt wel affiniteit met Groenlinks he?
Klopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:

En dan de interviewer aanvallen en geen enkel vraagteken plaatsten over de reactie van Jesse Klaver?
Ik vind dat Klaver nog netjes reageert, gezien hoe onbeschoft de interviewer is. Ok, ik weet dat dit een GS-tv gimmick is, maar dat soort tv-cabaret kunnen we in de politiek best missen.

Verder heb ik inderdaad geen vraagtekens bij de reactie van Klaver. Overigens wel bij de reactie van Baudet, die Assad wel een toffe peer lijkt te vinden. 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:

Moet ik nou hier nog uit gaan spellen waarom die reactie zo ontzettend fout is? Ben je werkelijk zo blind?
Wil je de discussie echt zo voeren? Ben je echt zo achterlijk?

Oh wacht, da's helemaal niks nieuws. Dat je achterlijk was was al bekend.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181853777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Ik vind dat Klaver nog netjes reageert, gezien hoe onbeschoft de interviewer is. Ok, ik weet dat dit een GS-tv gimmick is, maar dat soort tv-cabaret kunnen we in de politiek best missen.

Verder heb ik inderdaad geen vraagtekens bij de reactie van Klaver. Overigens wel bij de reactie van Baudet, die Assad wel een toffe peer lijkt te vinden. 8)7

[..]

Wil je de discussie echt zo voeren? Ben je echt zo achterlijk?

Oh wacht, da's helemaal niks nieuws. Dat je achterlijk was was al bekend.
Klaver staat hier doodleuk, doodkalm en ongeïnteresseerd te verkondigen: Ach, wij hebben niet deugende warlords gesteund, het is niet onze schuld, wij dachten dat we goede warlords steunden, warlords die zich ook wel schuldig maken aan verkrachtingen en zelfmoordaanslagen maar je hebt ook slechtere, die nog extremer zijn, wij waren voor het goede soort warlords. Het is onze schuld toch niet dat de goede warlords eigenlijk slechte warlords waren?

En dat van een partij als Groenlinks :')
En dat met zo'n uitgestreken gezicht van een Klaver, het geweten van Nederland, die altijd heel boos kan acteren over allerlei onbenulligheden. :') En jij ziet daar geen enkel probleem in. :D
pi_181854203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Ik vind dat Klaver nog netjes reageert, gezien hoe onbeschoft de interviewer is. Ok, ik weet dat dit een GS-tv gimmick is, maar dat soort tv-cabaret kunnen we in de politiek best missen.

Verder heb ik inderdaad geen vraagtekens bij de reactie van Klaver. Overigens wel bij de reactie van Baudet, die Assad wel een toffe peer lijkt te vinden. 8)7

[..]

Wil je de discussie echt zo voeren? Ben je echt zo achterlijk?

Oh wacht, da's helemaal niks nieuws. Dat je achterlijk was was al bekend.
Denk nou eens met me mee. Er zijn honderden gewapende groepen actief in Syrië. De meesten zullen een paar honderd man groot zijn, een paar misschien een paar duizend man groot. Hoe denk jij dat zulke kleine groepjes in zo'n verscheurd land, met zoveel haat met vijanden omgaan die ze verwond hebben en gepakt hebben? Denk jij dat ze die gevangen zetten, voeden, een eerlijk proces geven? Natuurlijk niet, die krijgen meteen een kogel door de kop. Hoogsten stellen zowel het goede soort strijdgroepen als het slechte soort strijdgroepen hun overmijdelijk dood even uit om informatie uit ze te martellen.

En dan zie je nu een ongeïnteresseerde Klaver reageren met een "Ich habe es nicht gewusst :'( " :')
pi_181878563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Ik vind dat Klaver nog netjes reageert, gezien hoe onbeschoft de interviewer is. Ok, ik weet dat dit een GS-tv gimmick is, maar dat soort tv-cabaret kunnen we in de politiek best missen.

Verder heb ik inderdaad geen vraagtekens bij de reactie van Klaver. Overigens wel bij de reactie van Baudet, die Assad wel een toffe peer lijkt te vinden. 8)7

[..]

Wil je de discussie echt zo voeren? Ben je echt zo achterlijk?

Oh wacht, da's helemaal niks nieuws. Dat je achterlijk was was al bekend.
Leg nou eens uit waarom je niks verkeerds zag in het optreden van Klaver. Ik wil de hedendaagse Groenlinks-ideologie begrijpen. Is het omdat je begrip heb voor Klavers standpunt dat we barbaarse Syrische milities die alleen op een gematigde manier martelen, moorden en verkrachten, moeten steunen en aangezien het maar een kleine stap is naar de niet- deugende moordende en martelende milities Klaver terecht ongeïnteresseerd en nonchalant is als hij geconfronteerd wordt met het feit (wat iedereen al wist) dat de gematigde groepen niet gematigde oorlogsmisdaden pleegden maar extreme oorlogsmisdaden pleegden?
pi_182514015
Ik hoor GL politici en de achterban altijd met dedain praten over de zogenaamde 'populisten' maar hoe ziet men dit soort plannetjes dan?

GroenLinks: 'I Amsterdam' is te individualistisch en moet weg
pi_182620494
quote:
GL Zoetermeer: ’Interview Nawijn bij reljeugd provocerend’

AMSTERDAM - GroenLinks Zoetermeer vindt het interview dat Hilbrand Nawijn donderdag aan Omroep WNL gaf provocerend. In het interview werd vanuit de Zoetermeerse wijk Palenstein gesproken over de onrust in de stad. GroenLinks Zoetermeer heeft volgens de omroep vrijdag contact met de redactie gezocht en aangegeven teleurgesteld te zijn wegens een ’eenzijdig beeld’ dat zou zijn neergezet in het item.

WNL-verslaggever Joost Karreman en Lijst Hilbrand Nawijn (LHN) voorzitter Hilbrand Nawijn werden tijdens de opnames belaagd en bedreigd, schrijft WNL. Twintig jongeren verzamelden zich op het plein en het interview moest onder politiebegeleiding worden afgemaakt.

Jordy Boerboom, GroenLinks-fractievoorzitter, stelt tegenover WNL dat er een onderliggend probleem is: „We moeten meer inzetten op preventie en het bestrijden van de armoedeproblematiek.”

’Afvragen of een interview effectief is’

Boerboom stelt dat het geven van interviews provocerend werkt wanneer rust in de wijk moet worden gecreëerd. Want rust, dat heeft Palenstein in Zoetermeer nodig, zo staat in een statement van GroenLinks te lezen. Een argument als persvrijheid veegt Boerboom van tafel: „Ja, natuurlijk maar je kunt je afvragen of een interview geven effectief is. Meneer Nawijn is altijd zo bezig met citymarketing. Dit draagt niet bij aan een positief beeld van Zoetermeer.”

Nawijn zegt tegen Omroep WNL: „Provocerend? Schei nou toch uit! Ik geef gewoon een interview en dat wordt op een onjuiste manier onderbroken.” Daarnaast spreekt Nawijn klare taal over het wel of niet geven van interviews: „Ik laat mij niks voorschrijven door GroenLinks. Ik heb een eigen partij. Het lijkt mij verstandig dat de heer Boerboom zich ook met zijn eigen partij bezighoudt.”
Agressieve lowlifes belagen Hilbrand Nawijn ( :') ) en een verslaggever maar volgens GL is Nawijn degene die fout zat _O-
pi_183635011
https://www.parool.nl/ams(...)arade-meer~a4611571/
NWS / GroenLinks-communisten willen nu ook Canal Parade slopen

Groenlinks laat dus onderzoeken hoeveel draagvlak er is voor de Gaypride.

WTF?

Zulk soort onderzoeken laten ze niet uitvoeren over hun andere idiote plannetjes. Kennelijk heeft Groenlinks een probleem met de gaypride.

En dan noemt men mij conservatief. 8)7

Decennia geleden zag je piemels en tieten op de Gaypride en zelfs toen had ik geen behoefte om dat te laten verbieden of te laten reguleren. Wat dat betreft is de hedendaagse Gaypride maar een preutse bedoening.

En toch heeft GL met deze hedendaagse preutse Gaypride een probleem. :D

En ik ben conservatief.
En hunnie zijn de progressieven. :|W
  maandag 10 december 2018 @ 15:09:08 #67
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183642137
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:


En ik ben conservatief.
En hunnie zijn de progressieven. :|W
Klopt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 11:18:20 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183678216
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)arade-meer~a4611571/
NWS / GroenLinks-communisten willen nu ook Canal Parade slopen

Groenlinks laat dus onderzoeken hoeveel draagvlak er is voor de Gaypride.

WTF?

Zulk soort onderzoeken laten ze niet uitvoeren over hun andere idiote plannetjes. Kennelijk heeft Groenlinks een probleem met de gaypride.

En dan noemt men mij conservatief. 8)7

Decennia geleden zag je piemels en tieten op de Gaypride en zelfs toen had ik geen behoefte om dat te laten verbieden of te laten reguleren. Wat dat betreft is de hedendaagse Gaypride maar een preutse bedoening.

En toch heeft GL met deze hedendaagse preutse Gaypride een probleem. :D

En ik ben conservatief.
En hunnie zijn de progressieven. :|W
Je verzint er een hele hoop bij, de helft van wat je zegt valt niet uit het artikel op te maken. Bovendien, wat is er mis met onderzoek doen naar hoe iets leeft? Vertel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183828266
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:

En ik ben conservatief.
En hunnie zijn de progressieven. :|W
Niet links vs rechts maar progressief vs conservatief. Ik zie dit toch wel als een vooruitgang in inzicht. ^O^

Veel mensen lijken deze twee politieke dimensies nogal eens met elkaar te verwarren.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183835508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 14:21 schreef Molurus het volgende:

[..]

Niet links vs rechts maar progressief vs conservatief. Ik zie dit toch wel als een vooruitgang in inzicht. ^O^

Veel mensen lijken deze twee politieke dimensies nogal eens met elkaar te verwarren.
Dank u voor het compliment. Kan ik daaruit opmaken dat u ook wel van mening bent dat Groenlinks best wel conservatief is?
pi_183841738
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dank u voor het compliment. Kan ik daaruit opmaken dat u ook wel van mening bent dat Groenlinks best wel conservatief is?
Nee, totaal niet. :D

De conservatieven in Nederland zijn partijen zoals SGP, PVV en CU.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183856896
De PVV is eerder een PvdA opgeleukt met een anti-buitenlander+islam toontje. Daar is weinig conservatiefs aan. CU is helemaal niet conservatief - vergeleken met het CDA bijvoorbeeld staat de CU te springen om haar sociale gezicht te laten zien.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_184242705
judithineuropa twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 16:07:21 Groene collega @SkaKeller bezocht vandaag de #seawatch3 waar nog steeds 32 vluchtelingen en migranten wachten op een veilige haven. https://t.co/w5JmnzjTK9 reageer retweet
GruttePier1961 twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 16:10:16 @judithineuropa @SkaKeller Is er geen veilige haven aan de andere kant?Waarom Europa. reageer retweet
judithineuropa twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 16:22:18 @GruttePier1961 Geen enkel land in Noord Afrika voldoet aan de internationale verdragen rondom asiel en dus is geen enkele haven veilig voor asielzoekers. reageer retweet
Gekke Judith vliegt weer eens uit de bocht. Miljoenen mensen die daar jaarlijks op vakantie heengaan maar volgens de anti-democratische verdragen is het er zogenaamd niet veilig genoeg om er migranten terug af te leveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 16:45:54 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 16:55:47 #74
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_184242886
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

Gekke Judith vliegt weer eens uit de bocht. Miljoenen mensen die daar jaarlijks op vakantie heengaan maar volgens de anti-democratische verdragen is het er zogenaamd niet veilig genoeg om er migranten terug af te leveren.
Wat is daar gek aan? Dat is feitelijk juist. Als je in die landen toerist bent is er niks aan de hand, maar vluchteling zijn in zo'n land kan nog steeds ronduit gevaarlijk zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184273518
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat is daar gek aan? Dat is feitelijk juist. Als je in die landen toerist bent is er niks aan de hand, maar vluchteling zijn in zo'n land kan nog steeds ronduit gevaarlijk zijn.
Een inwoner van zo'n land zijn kan ook heel gevaarlijk zijn. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? In Noord-Korea is het ook geen pleziertje om te leven. Weinig vluchtelingen daar. Kan je mij de logica uitleggen in het onderscheid tussen vluchtelingen en niet-vluchtelingen dat jij maakt? En dan met name het verschil in bezorgdheid dat jij toont tussen die twee groepen.
pi_184291427
quote:
GroenLinks wil rem op houtstook in Brabant

EINDHOVEN - GroenLinks wil dat provincie en Brabantse gemeenten tot beleid komen om houtstook in de provincie terug te dringen. Een verbod gaat de partij echter te ver.

Een vuurtje in de open haard op een koude winterdag: gezellig, toch? Juist als het buiten nevelig is en de lucht aanvoelt als een zware, treurige deken. Maar wat als de buurman astmatische klachten heeft, die juist verergeren door de houtrook die in de mistige lucht blijft hangen? Dan kan de open haard zomaar een burenruzie doen oplaaien. Het verzet tegen houtstook zwelt de laatste jaren langzaam maar zeker aan. En dat leidt weer tot felle tegenreacties dat er tegenwoordig ook helemaal níets meer mag. In de aanloop naar de provinciale verkiezingen wil GroenLinks in Brabant de politieke discussie over het thema aanzwengelen. Er moet beleid komen om de hoeveelheid houtstook terug te dringen, vindt de partij. Tegelijkertijd worstelt GroenLinks nog met de vraag hoe ver de overheid daarbij precies moet gaan.

Fikkie stoken
,,Dit is een van de meest bediscussieerde punten uit ons programma", aldus lijsttrekker Hagar Roijackers. ,,Enerzijds zijn er felle tegenstanders van houtstook, die ons als groene partij weten te vinden. Anderzijds hoort ook wildkamperen of een fikkie stoken bij de scouting bij een partij als GroenLinks.” In het concept-verkiezingsprogramma stond nog dat de provincie gemeenten zou moeten stimuleren om houtrook te verbieden. Die tekst is door een meerderheid van de leden gewijzigd. GroenLinks wil in nu dat de provincie samen met gemeente beleid gaat ontwikkelen ‘dat stoken met hout terugdringt en het meer verantwoord stoken van hout bevordert'. ,,Want het ontbreekt nu nog aan regelgeving op dit gebied. Daarom is het belangrijk dat het onderwerp op de agenda komt. Juist ook van de provincie, die in grote mate over de leefomgeving gaat.”

Over hoe schadelijk houtstook nu precies is, lopen de bevindingen uiteen. Duidelijk is wel dat rook met name lokaal en bij mistig of smog-achtig weer tot overlast kan leiden. GroenLinks wil mede daarom niet meteen van elke open haard af, maar wil er vooral op toezien dat de astmatische buurman er zo min mogelijk last van heeft. Bijvoorbeeld door beter toezicht op hoe er gestookt wordt: zo is bewerkt hout vaak veel schadelijker, en maakt ook het onderhoud van de schoorsteen veel verschil. Ook bij grootschalige houtstook, bijvoorbeeld in biomassacentrales, heeft Roijackers haar bedenkingen. ,,Als er bijvoorbeeld in Eindhoven met lokaal hout- en snoeiafval energie wordt geproduceerd, is dat schoner dan andere fossiele brandstoffen. Maar het kan niet zo zijn dat er bij de Amercentrale in Geertruidenberg hout uit Canada wordt geïmporteerd om hier te verstoken.”
GroenLinks heeft weer eens iets gevonden dat verboden moet worden; houtkachels! Echt heel progressief weer zo'n verbod, daar gaan we het klimaat mee redden. Wel behoorlijk triest dat de 'visie' van GL in de praktijk niet veel verder rijkt dan het bestraffen, beboeten en het dwingen van gedragsaanpassingen netzolang totdat iedere 'milieuvervuilende kutburger' volledig klimaatneutraal door het leven gaat. De houtkachel kan mooi op het lijstje van de andere GL VERBOTEN:

- Autorijden
- Vleeseten
- Megastallen
- Vuurwerk
- Zwarte Piet
- Plastic tasjes
- Airbnb
- Binnenlandse vluchten
- Plezierjacht
- Seksistische reclame-uitingen
- Ballonoplating
- Terrasverwarmers
- Houtkachel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 23:46:44 ]
pi_184960346
EenVandaag twitterde op maandag 11-02-2019 om 18:30:39 Moet je 70-plussers nog wel een nieuwe hartklep, een kunstheup of een dure kankerbehandeling geven? @GroenLinks-Kamerlid @CorinneEllemeet vindt al langer dat er beter moet worden gekeken naar het nut van operaties bij ouderen.▶️ https://t.co/QL4Qk9EBOi https://t.co/RAqqMfHQjn reageer retweet
GL wilt 70-plussers kapot laten creperen. Te ziek voor woorden dit.
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:30:46 #78
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184990636
Echt heel slim van GroenLinks om de snelst groeiende demografische groep van Nederland even tegen de schenen te schoppen.

Nee, niet moslims. Ouderen.
pi_185324700
Groen en links is een contradictie

Dus niet alleen heeft de partij oliedomme ideeën, de naam is ook nog eens oliedom

Een partij die niet inziet dat het planten van een paar boompjes niet werkt als de bevolking onbeperkt en explosief doorgroeit. Je kan iedere snelweg versieren met zonnepanelen , maar als er duizenden oliedomme mensen binnenkomen die 6 kinderen maken zal de wereld niet beter worden

Jesse klaver is een verwend jongetje die wel eens even de wereld denkt te verbeteren, maar heeft tunnelvisie. Groen en huizen bouwen voor duizenden asielzoekers. Het laatste stukje groen langs mijn treinroute is inmiddels dichtgetimmerd om de groei van mensenmassa’s bij te houden. Mooi werk groen links haha
Hola! Ciao! Waar ben ik nou?
pi_185624048
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:04 schreef Molurus het volgende:
Ergens wonderlijk dat hier nog geen centraal topic over is (was). Het is toch 1 van de grootste partijen van dit land zou je zeggen.

Hier alles over de groenste partij van Nederland. ^O^
Gezien de reacties hier, de grootte van het FvD topic en het aantal stemmers op die partij, zaken als "wordt extreem links steeds gewelddadiger" lijkt het dat Fok Forum voor het grootste gedeelte extreem rechts is
pi_185634399
Letters 'I amsterdam' terug als stemmentrekker verkiezingen

Wat een geldverslindende populisten zijn het toch ook.
  Moderator dinsdag 19 maart 2019 @ 15:42:59 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185715123
Opinie - Jos Heymans
Klaver heeft de verkiezingen al gewonnen
quote:
Jesse Klaver straalde deze week aan alle kanten. Hij deed geen enkele moeite om zijn blijdschap over de kabinetsdraai te verbergen, en dat zou hem toch niet gelukt zijn. Het kabinet had besloten een CO2-heffing voor het bedrijfsleven in te voeren en de energiebelasting voor de burgers fors te verlagen, vertelde Mark Rutte een halfuur nadat het Centraal Plan Bureau en het Planbureau voor de Leefomgeving hadden berekenend dat de plannen onvoldoende opleverden om de klimaatdoelen te halen.

Waar andere politieke kopstukken de toezegging van Rutte afdeden als doorzichtige en goedkope verkiezingsretoriek - we gaan immers komende week naar de stembus - omarmde GroenLinks het plan van het kabinet. Het zou Klaver een zorg zijn dat de CO2-heffing onder druk van de verkiezingen tot stand was gekomen; hij had binnengehaald wat hij al zo lang wilde. Rutte en de rest van het kabinet hadden eieren voor hun geld gekozen. In ruil voor een CO2-heffing kan Rutte rekenen op de broodnodige steun van GroenLinks als de coalitie straks de meerderheid in de Eerste Kamer verliest.

"Jesse Klaver dacht dat hij in de oppositie meer voor elkaar kon krijgen. Dat voelde hij goed aan."

Jesse Klaver is nu al de winnaar van de verkiezingen, al moeten die nog worden gehouden. Tot twee keer toe probeerde hij een voet tussen de deur te krijgen bij VVD, CDA en D66 om te mogen meeregeren. Maar de andere partijen boden hem te weinig en Klaver haakte af. Hij kreeg zijn zin niet; niet wat betreft de opvang van vluchtelingen in Nederland, niet wat betreft de klimaatambities van zijn partij. Klaver dacht in de oppositie méér voor elkaar te krijgen.

Dat had hij goed aangevoeld. Terwijl iedereen meende dat GroenLinks zichzelf voor de eerstkomende jaren buitenspel had gezet, gebeurde wonderwel het omgekeerde. GroenLinks groeide door, terwijl de regeringspartijen (met uitzondering van de ChristenUnie) hun achterban zagen verschrompelen. En dankzij de draai van het CDA kwam er alsnog een kinderpardon, een stokpaardje van GroenLinks, en kreeg Klaver dankzij D66 zijn klimaatwensen ingewilligd. In ruil daarvoor moet hij wel de zittingsduur van het kabinet redden.

"GroenRechts heeft GroenLinks noodgedwongen gevonden."

Dat is bij GroenLinks weleens anders geweest. Toen Jolande Sap het kabinet te hulp schoot voor een politiemissie in Afghanistan kostte dat de partij bijna de kop. Knallende ruzies tussen Sap en querulant Tofik Dibi, een dramatische nederlaag bij de verkiezingen (van 10 naar 4 zetels), een gedwongen vertrek van Sap als partijleider, en Rutte als lachende derde: weer een concurrent uitgeschakeld. Klaver pakt het handiger aan. Niet hij verliest volgende week, maar de VVD. En het CDA en D66.

GroenRechts heeft GroenLinks noodgedwongen gevonden. En daarmee is de rol van oppositiepartijen PvdA en SP voorlopig uitgespeeld. Lilian Marijnissen weigert zaken te doen met de VVD. Lodewijk Asscher wil wel, maar is overruled door de omvang van GroenLinks en de ambities van Klaver; de PvdA is niet meer nodig nu GroenLinks meedoet. En de poging van de over het paard getilde Thierry Baudet om met het kabinet te praten, wordt niet serieus genomen gezien de standpunten van Forum voor Democratie.

En zo schuift GroenLinks na twee mislukte pogingen alsnog aan bij de coalitie. Als gedoger, dat wel. Drie keer is scheepsrecht, moet Klaver hebben gedacht.
https://www.rtlz.nl/opini(...)n-column-jos-heymans

Goede column wel van Heymans.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 20:49:17 #83
236264 crew  capricia
pi_185747614
Succes allemaal!
Definitely not CIA
  donderdag 21 maart 2019 @ 11:02:19 #84
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185762166
Mooi resultaat hoor, GroenLinksers. Proficiat.

Eigenlijk wint hiermee iedereen, behalve de VVD. Die staat voor de verandering schaakmat. Ze moeten nu wel naar links afbuigen met dat klimaatakkoord, waardoor de rechterflank nog verder afbrokkelt en FVD nog groter wordt. Dat zou er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat er nooit een Rutte IV komt.

Ik ben weer optimistisch. *O*
  Moderator donderdag 21 maart 2019 @ 16:19:41 #85
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185767989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mooi resultaat hoor, GroenLinksers. Proficiat.

Eigenlijk wint hiermee iedereen, behalve de VVD. Die staat voor de verandering schaakmat. Ze moeten nu wel naar links afbuigen met dat klimaatakkoord, waardoor de rechterflank nog verder afbrokkelt en FVD nog groter wordt. Dat zou er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat er nooit een Rutte IV komt.

Ik ben weer optimistisch. *O*
Wordt inderdaad voor zowel links als rechts een interessant periode, beide kanten zouden elkaar wel eens tot grote hoogten kunnen gaan opstuwen. Misschien niet zo goed voor de bestuurbaarheid van het land mocht het midden nog meer gaan afbrokkelen, maar zeker wel interessant!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186017468
quote:
GroenLinks Hilversum: voorlopig geen straten vernoemen naar witte mannen

HILVERSUM - Toekomstige straten in Hilversum moeten voortaan niet meer vernoemd worden naar witte mannen: "Totdat er een betere evenwicht is bereik", aldus Marleen Remmers van GroenLinks.

Remmers komt met dit verzoek omdat er veel minder vrouwelijke dan mannelijke politici zijn. "Qua raadsleden zitten we met het aantal vrouwen in de raad boven het gemiddelde. Toch blijven we op diverse terreinen achter," aldus Remmers.

Straatnaamgeving
Een gemakkelijke maatregel om te komen tot meer diversiteit in de maatschappij is daarom te letten op de straatnaamgeving. GroenLinks verwijst daarbij naar Putten waar een hele nieuwe wijk wordt vernoemd naar lokale heldinnen. Daarom het verzoek om de komende periode voorrang te geven aan diversiteit bij de straatnaamgeving.

Woensdagavond zal fractievoorzitter Remmers het verzoek indienen tijdens de raadscommissie economie en bestuur.
Vanwaar toch die obsessie met huidskleurtjes? Ook dit is racisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2019 20:01:37 ]
pi_186023809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
"Totdat er een betere evenwicht is bereik", aldus Marleen Remmers van GroenLinks.

GroenLinks Hilversum on Twitter: "Helden! 💚 Met 13 vrijwilligers .

"Totdat er een betere evenwicht is bereikt" :')

Marleen Timmers heeft ook nog een bijbaantje op scholengemeenschap Het Sticht:

Bestuursbureau

Het Sticht heeft een bestuursbureau ingericht op de Laan van Vollenhove 3045, 3706 AL te Zeist.
Het bureau heeft als medewerkers:
Kees Timmers, Voorzitter College van Bestuur
Marleen Remmers, Lid College van Bestuur
Barbera Cantor, Stafmedewerker Personeel
Rinske van Popta, Stafmedewerker Onderwijskwaliteit
Honoré Schreurs, Controller
Martien Stoeten, Stafmedewerker ICT
Vincent van der Meulen, Stafmedewerker Huisvesting
Ina Hofstee, Financieel - Administratief Medewerkster
https://www.hetsticht.nl/index.php?page=txt&id=7&real_id=7

Ook 100% blank.

"Totdat er een betere evenwicht is bereikt" :')

Bijeenkomst Groenlinks Hilversum:


100% blank.

"Totdat er een betere evenwicht is bereikt" :')

Gemeentefractie Groenlinks hilversum:



100% blank.
Ook nog eens 80% man en 20% vrouw.

"Totdat er een betere evenwicht is bereikt" :')

De leden dan misschien. -O- Bij de leden van Groenlinks Hilversum zal er toch wel iemand met een kleurtje tussen zitten?



Helaas, niks, nada.

[ Bericht 4% gewijzigd door Braindead2000 op 04-04-2019 05:05:51 ]
pi_186605635
Ontslagen #MeToo-voorlichter weer aan de slag bij GroenLinks

Aan Jesse ‘clusterfuck’ Klaver

Zo rolt GroenLinks dus. Laat ze verder inderdaad aub hun mond houden over misstanden bij andere partijen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186605853
Huilen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186627896
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
Huilen!
Dat zal de vrouw die aan haar lot werd overgelaten door de desbetreffende voorlichter vast hebben gedaan ja. Wellicht nu weer, nadat GroenLinks duidelijk maakt dat je weg kunt komen met dit soort gedrag.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:18:06 #91
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_186811747
Ik ben er nog niet uit of ik dit een enorme draai moet noemen, of een slechte vooruitziende blik:
https://www.ad.nl/politie(...)eenstelsel~a5ac3303/
  maandag 13 mei 2019 @ 18:23:08 #92
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186811831
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:18 schreef Smegma. het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik dit een enorme draai moet noemen, of een slechte vooruitziende blik:
https://www.ad.nl/politie(...)eenstelsel~a5ac3303/
Het een sluit het ander niet uit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 13 mei 2019 @ 18:23:25 #93
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_186811837
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit.
Heb je gelijk in.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:26:43 #94
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186811915
Er zitten wel meer partijen met het leenstelsel in hun maag, bijvoorbeeld het CDA en de ChristenUnie, maar zij moeten het gedwongen door het regeerakkoord blijven steunen. De 'Onderwijspartij' D66 is magisch genoeg nog steeds een voorstander van het leenstelsel. De PvdA stemde ten tijde van de invoering ook vrolijk voor het stelsel, maar die zullen daar tegen de tijd dat er weer TK-verkiezingen aankomen ook wel van terugkomen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_186836775
Punt is dat het leenstelsel in theorie nog altijd een prima te verdedigen maatregel is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_187142827
nrc twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 22:30:26 Zihni Özdil stapt uit de GroenLinks-fractie in de Tweede Kamer. https://t.co/akJNlgkwJr reageer retweet
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 15:08:43 #97
236264 crew  capricia
pi_187388518
groenlinks twitterde op woensdag 12-06-2019 om 12:47:17 Hoera! 🎉 @BasEickhout is net gekozen tot vicefractievoorzitter van de Groenen in het Europees Parlement. 💪 En hij mag meteen aan de slag: morgen beginnen onderhandelingen over het klimaatdeel van het werkprogramma van de nieuwe Europese Commissie. https://t.co/fmHcW2LD5Q reageer retweet
Blijf het heel leuk vinden dat we hem hier op Fok! te gast gehad hebben.
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 18 juni 2019 @ 17:25:27 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187488216
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 15:08 schreef capricia het volgende:
groenlinks twitterde op woensdag 12-06-2019 om 12:47:17 Hoera! 🎉 @:BasEickhout is net gekozen tot vicefractievoorzitter van de Groenen in het Europees Parlement. 💪 En hij mag meteen aan de slag: morgen beginnen onderhandelingen over het klimaatdeel van het werkprogramma van de nieuwe Europese Commissie. https://t.co/fmHcW2LD5Q reageer retweet
Blijf het heel leuk vinden dat we hem hier op Fok! te gast gehad hebben.
Mooie positie voor hem hoor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 20 juni 2019 @ 15:56:35 #99
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_187520935

Wat een domme zet van GroenLinks. Kennen duidelijk de rol van de Kiesraad in onze democratie niet. Bosma maakt gehakt van Özütok.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')