abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 16 augustus 2018 @ 16:50:40 #51
167383 Molurus
the talking snake
pi_181232858
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:45 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Omdat jij in een bubble leeft, wil niet zeggen dat ik onzin post.
Jij bent degene die in een bubbel leeft en onzin post.

Zie je hoe zinloos deze stijl van discussieren is?
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_181554233
quote:
GroenLinks uit de bocht met promopraatje

DEN HAAG - Groenlinks is uit de bocht gevlogen met een optreden van partijleider Jesse Klaver tijdens Laat op één. Klaver hield een speech waarvan de partij vervolgens beelden gebruikte in campagne-uitingen op sociale media.

Al tijdens de uitzending klaagden kijkers dat het emotionele optreden van Klaver een puur promoverhaal voor Groenlinks was. Dat bleek niet ver van de waarheid: de volgende dag dook het fragment op in advertenties voor het partij-evenement Kantine In Actie.

Daarvoor had GroenLinks echter geen toestemming van KRO-NCRV, de omroep achter Laat op één, zo bleek woensdag na vragen van De Telegraaf. Na contact tussen de omroep en GroenLinks heeft de partij woensdag besloten de beelden te verwijderen.

„We willen discussie over de inhoud van de ode, niet over de beelden”, twitterde Klaver over het voorval. „Daarom vervangen we ’m (…) met de tekst.” Op het feit dat hij de beelden überhaupt niet mocht gebruiken, gaat hij niet in.
GroenLinks schiet hier even flink uit de bocht door NPO zendtijd te kapen voor een propagandapraatje. Ik heb de desbetreffende aflevering van Laat op één gezien gezien en vond het nogal een wanstaltige act van Klaver. Sowieso onbegrijpelijk dat er mensen zijn die deze emo-populist serieus kunnen nemen. Zijn hele voorkomen is nep en gemaakt.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_181691120
Het propagandapraatje blijkt ook nog eens gestolen te zijn van Vincent Bijlo _O-

Veelbesproken ode Jesse Klaver vertoont opvallende gelijkenissen met lofzang van cabaretier Vincent Bijlo
pi_181746229
Kan snel boos worden genetisch bepaald zijn? En de rust zelve blijven?

Een relativerend verhaal over erfelijke eigenschappen:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aar-6964125-a1547531

Maar toch, helemaal onzin is het niet zoals Klaver beweert.
pi_181853077
Die reactie van Jesse Klaver in dit interview: :') 8)7

pi_181853294
Dit toch hoe nep Jesse Klaver is? Het zogenaamde geweten van Nederland, yeah right :').
  woensdag 12 september 2018 @ 09:15:35 #57
167383 Molurus
the talking snake
pi_181853333
Wat een clown die interviewer... echt bijna onkijkbaar. :o
pi_181853334
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:55 schreef habitue het volgende:
Groenlinks is dan ook het toonbeeld van hypocrisie en onuitvoerbaar beleid. Partij voor volwassen kinderen zonder realiteitszin die in een droombubbel wonen. Niet serieus te nemen.
Inderdaad.
Groenlinks is tevens het voorbeeld waarom de kiesleeftijd naar 25+ moet. Er wordt heel veel op die partij gestemd door naieve studenten die nog geen dag in hun leven hebben gewerkt en belasting hebben afgedragen.

Als jij een gezinnetje hebt en een baan zit je niet bepaald te wachten op een lastenverzwaring van rond de 500 euro per maand.
Of een gedwongen overstap naar extreem dure verwarming

Daarnaast vind ik die partij hypocriet. Wel zeggen voor een groene planeet te zijn maar intussen in een al overbevolkt land de grenzen wagenwijd open willen zetten zodat er nóg meer mensen een (vervuilende) westerse levensstijl gaan krijgen.
Wel tegen hoge huizenprijzen zijn maar intussen niet erkennen dat meer mensen het probleem niet bepaald gaat oplossen.

En of het beleid goed is, kijk naar de steden waar Groenlinks het voor het zeggen heeft hoe het gesteld is met de immigratie en criminaliteit. Je kan de steden waar ze in het bestuur zitten er zó uitpikken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Metro2005 op 12-09-2018 09:23:03 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_181853385
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:15 schreef Molurus het volgende:
Wat een clown die interviewer... echt bijna onkijkbaar. :o
Jij hebt wel affiniteit met Groenlinks he? En dan de interviewer aanvallen en geen enkel vraagteken plaatsten over de reactie van Jesse Klaver? Moet ik nou hier nog uit gaan spellen waarom die reactie zo ontzettend fout is? Ben je werkelijk zo blind?
  woensdag 12 september 2018 @ 09:24:59 #60
167383 Molurus
the talking snake
pi_181853448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij hebt wel affiniteit met Groenlinks he?
Klopt.

quote:

En dan de interviewer aanvallen en geen enkel vraagteken plaatsten over de reactie van Jesse Klaver?
Ik vind dat Klaver nog netjes reageert, gezien hoe onbeschoft de interviewer is. Ok, ik weet dat dit een GS-tv gimmick is, maar dat soort tv-cabaret kunnen we in de politiek best missen.

Verder heb ik inderdaad geen vraagtekens bij de reactie van Klaver. Overigens wel bij de reactie van Baudet, die Assad wel een toffe peer lijkt te vinden. 8)7

quote:

Moet ik nou hier nog uit gaan spellen waarom die reactie zo ontzettend fout is? Ben je werkelijk zo blind?
Wil je de discussie echt zo voeren? Ben je echt zo achterlijk?

Oh wacht, da's helemaal niks nieuws. Dat je achterlijk was was al bekend.
pi_181853777
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Ik vind dat Klaver nog netjes reageert, gezien hoe onbeschoft de interviewer is. Ok, ik weet dat dit een GS-tv gimmick is, maar dat soort tv-cabaret kunnen we in de politiek best missen.

Verder heb ik inderdaad geen vraagtekens bij de reactie van Klaver. Overigens wel bij de reactie van Baudet, die Assad wel een toffe peer lijkt te vinden. 8)7

[..]

Klaver staat hier doodleuk, doodkalm en ongeïnteresseerd te verkondigen: Ach, wij hebben niet deugende warlords gesteund, het is niet onze schuld, wij dachten dat we goede warlords steunden, warlords die zich ook wel schuldig maken aan verkrachtingen en zelfmoordaanslagen maar je hebt ook slechtere, die nog extremer zijn, wij waren voor het goede soort warlords. Het is onze schuld toch niet dat de goede warlords eigenlijk slechte warlords waren?

En dat van een partij als Groenlinks :')
En dat met zo'n uitgestreken gezicht van een Klaver, het geweten van Nederland, die altijd heel boos kan acteren over allerlei onbenulligheden. :') En jij ziet daar geen enkel probleem in. :D
pi_181854203
quote:

[..]

Klopt.

[..]

[..]

Denk nou eens met me mee. Er zijn honderden gewapende groepen actief in Syrië. De meesten zullen een paar honderd man groot zijn, een paar misschien een paar duizend man groot. Hoe denk jij dat zulke kleine groepjes in zo'n verscheurd land, met zoveel haat met vijanden omgaan die ze verwond hebben en gepakt hebben? Denk jij dat ze die gevangen zetten, voeden, een eerlijk proces geven? Natuurlijk niet, die krijgen meteen een kogel door de kop. Hoogsten stellen zowel het goede soort strijdgroepen als het slechte soort strijdgroepen hun overmijdelijk dood even uit om informatie uit ze te martellen.

En dan zie je nu een ongeïnteresseerde Klaver reageren met een "Ich habe es nicht gewusst :'( " :')
pi_181878563
quote:

[..]

Klopt.

[..]

[..]

Leg nou eens uit waarom je niks verkeerds zag in het optreden van Klaver. Ik wil de hedendaagse Groenlinks-ideologie begrijpen. Is het omdat je begrip heb voor Klavers standpunt dat we barbaarse Syrische milities die alleen op een gematigde manier martelen, moorden en verkrachten, moeten steunen en aangezien het maar een kleine stap is naar de niet- deugende moordende en martelende milities Klaver terecht ongeïnteresseerd en nonchalant is als hij geconfronteerd wordt met het feit (wat iedereen al wist) dat de gematigde groepen niet gematigde oorlogsmisdaden pleegden maar extreme oorlogsmisdaden pleegden?
pi_182514015
Ik hoor GL politici en de achterban altijd met dedain praten over de zogenaamde 'populisten' maar hoe ziet men dit soort plannetjes dan?

GroenLinks: 'I Amsterdam' is te individualistisch en moet weg
pi_182620494
quote:
GL Zoetermeer: ’Interview Nawijn bij reljeugd provocerend’

AMSTERDAM - GroenLinks Zoetermeer vindt het interview dat Hilbrand Nawijn donderdag aan Omroep WNL gaf provocerend. In het interview werd vanuit de Zoetermeerse wijk Palenstein gesproken over de onrust in de stad. GroenLinks Zoetermeer heeft volgens de omroep vrijdag contact met de redactie gezocht en aangegeven teleurgesteld te zijn wegens een ’eenzijdig beeld’ dat zou zijn neergezet in het item.

WNL-verslaggever Joost Karreman en Lijst Hilbrand Nawijn (LHN) voorzitter Hilbrand Nawijn werden tijdens de opnames belaagd en bedreigd, schrijft WNL. Twintig jongeren verzamelden zich op het plein en het interview moest onder politiebegeleiding worden afgemaakt.

Jordy Boerboom, GroenLinks-fractievoorzitter, stelt tegenover WNL dat er een onderliggend probleem is: „We moeten meer inzetten op preventie en het bestrijden van de armoedeproblematiek.”

’Afvragen of een interview effectief is’

Boerboom stelt dat het geven van interviews provocerend werkt wanneer rust in de wijk moet worden gecreëerd. Want rust, dat heeft Palenstein in Zoetermeer nodig, zo staat in een statement van GroenLinks te lezen. Een argument als persvrijheid veegt Boerboom van tafel: „Ja, natuurlijk maar je kunt je afvragen of een interview geven effectief is. Meneer Nawijn is altijd zo bezig met citymarketing. Dit draagt niet bij aan een positief beeld van Zoetermeer.”

Nawijn zegt tegen Omroep WNL: „Provocerend? Schei nou toch uit! Ik geef gewoon een interview en dat wordt op een onjuiste manier onderbroken.” Daarnaast spreekt Nawijn klare taal over het wel of niet geven van interviews: „Ik laat mij niks voorschrijven door GroenLinks. Ik heb een eigen partij. Het lijkt mij verstandig dat de heer Boerboom zich ook met zijn eigen partij bezighoudt.”
Agressieve lowlifes belagen Hilbrand Nawijn ( :') ) en een verslaggever maar volgens GL is Nawijn degene die fout zat _O-
pi_183635011
https://www.parool.nl/ams(...)arade-meer~a4611571/
NWS / GroenLinks-communisten willen nu ook Canal Parade slopen

Groenlinks laat dus onderzoeken hoeveel draagvlak er is voor de Gaypride.

WTF?

Zulk soort onderzoeken laten ze niet uitvoeren over hun andere idiote plannetjes. Kennelijk heeft Groenlinks een probleem met de gaypride.

En dan noemt men mij conservatief. 8)7

Decennia geleden zag je piemels en tieten op de Gaypride en zelfs toen had ik geen behoefte om dat te laten verbieden of te laten reguleren. Wat dat betreft is de hedendaagse Gaypride maar een preutse bedoening.

En toch heeft GL met deze hedendaagse preutse Gaypride een probleem. :D

En ik ben conservatief.
En hunnie zijn de progressieven. :|W
  maandag 10 december 2018 @ 15:09:08 #67
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183642137
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:

En ik ben conservatief.
Klopt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 11:18:20 #68
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_183678216
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)arade-meer~a4611571/
NWS / GroenLinks-communisten willen nu ook Canal Parade slopen

Groenlinks laat dus onderzoeken hoeveel draagvlak er is voor de Gaypride.

WTF?

Zulk soort onderzoeken laten ze niet uitvoeren over hun andere idiote plannetjes. Kennelijk heeft Groenlinks een probleem met de gaypride.

En dan noemt men mij conservatief. 8)7

Decennia geleden zag je piemels en tieten op de Gaypride en zelfs toen had ik geen behoefte om dat te laten verbieden of te laten reguleren. Wat dat betreft is de hedendaagse Gaypride maar een preutse bedoening.

En toch heeft GL met deze hedendaagse preutse Gaypride een probleem. :D

En ik ben conservatief.
Je verzint er een hele hoop bij, de helft van wat je zegt valt niet uit het artikel op te maken. Bovendien, wat is er mis met onderzoek doen naar hoe iets leeft? Vertel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')