abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178063218
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo (beoogd)
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI).Herbert McMaster (National Security Adviser).
pi_178063324
Trump durft niet langs protesten te rijden.

Trump's motorcade changes routes amid Florida protests

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2018 20:30:46 ]
pi_178063407
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:39:13 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063553
@clumsy (zit mobiel en kan niet quoten uit een gesloten topic): Thanks ^O^
Ik heb zelf idd ook alleen de 500.000 verwachtte de demonstranten gelezen tot nu toe. En ik weet dat het zelfs mondiaal is, heb hier de website gepost ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:42:20 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063625
Vind het overigens heel goed en bemoedigend dat het georganiseerd is, en dat men kennelijk ook massaal is op komen dagen. Nu afwachten of het ook wat uithaalt. Ik ben niet optimistisch, maar ik krijg in deze heel graag ongelijk :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 24-03-2018 20:47:52 ]
pi_178063723
BarackObama twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 18:07:47 Michelle and I are so inspired by all the young people who made today’s marches happen. Keep at it. You’re leading us forward. Nothing can stand in the way of millions of voices calling for change. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:47:19 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178063726
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het overigens heel goed en benoedigend dat het georganiseerd is, en dat men kennelijk ook massaal is op komen dagen. Nu afwachten of het ook wat uithaalt. Ik ben niet optimistisch, maar ik krijg in deze heel graag ongelijk :Y
Het levert sowieso wat op. Niet direct misschien, maar jongeren hebben hiermee toch geleerd dat hun mening telt en de moeite waard is om voor in actie te komen. Dat vind ik al heel bijzonder, dus het stemt me wel optimistisch eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:51:28 #8
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_178063805
De titels op The Hill zetten me vandaag meermaals op het verkeerde been. Twee met anti-gun violence rally erin, waar ik even dacht, er is geweld uitgbroken op de rally?!
En:

White House applauds gun violence
protesters for 'exercising their
First Amendment rights'
are we infinite or am I alone
pi_178063808
http://thehill.com/blogs/(...)-dc-for-march-so-far
Iemand vroeg naar aantallen.
Beetje labiel zitten janken en snuiven bij de speeches. Moi.

Wat ik zei
The current estimate of March for Our Lives attendees exceeds most estimates of President Trump's inauguration crowd size. The Washington Post estimated in 2017 that around 600,000 people attended Trump's inauguration.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:51:43 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063815
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:

[..]

Het levert sowieso wat op. Niet direct misschien, maar jongeren hebben hiermee toch geleerd dat hun mening telt en de moeite waard is om voor in actie te komen. Dat vind ik al heel bijzonder, dus het stemt me wel optimistisch eigenlijk.
Dat deel wel ja :Y
Dat ze opkomen voor wat ze vinden, protest organiseren een heel veel bijval krijgen is enorm bemoedigend. Dikke buiging voor hen en iedereen die ze steunt ^O^

Ben alleen bang dat er (iig op korte termijn) niets gaat veranderen aan de wapenwetgeving (in de zin die o.a. deze jongeren wensen). Ik hoop uiteraard op het tegenovergestelde.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:52:30 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063830
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:51 schreef AnneX het volgende:
http://thehill.com/blogs/(...)-dc-for-march-so-far
Iemand vroeg naar aantallen.
Beetje labiel zitten janken en snuiven bij de speeches. Moi.
Dank je ^O^ 300.000 meer dan verwacht *O*
En zo raar is dat niet hoor :*
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:53:22 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178063847
Heeft die tweetende tumor er al iets over gezegd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 20:56:06 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178063903
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:53 schreef Ringo het volgende:
Nope :N
Alleen, rijkelijk laat, iets over de gebeurtenissen in Frankrijk gisteren: https://mobile.twitter.co(...)s/977585879651966980
pi_178063922
Zou zoonlief Barron zijn presidentiële papa al iets erover hebben gevraagd.
Of leeft het kind al in een trump bubbeltje of his own.
pi_178063945
quote:
Het WH heeft wel iets gezegd over controls, en military weapons...
Details heb ik gemist.
pi_178063952
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:51 schreef crystal_meth het volgende:
De titels op The Hill zetten me vandaag meermaals op het verkeerde been. Twee met anti-gun violence rally erin, waar ik even dacht, er is geweld uitgbroken op de rally?!
En:

White House applauds gun violence
protesters for 'exercising their
First Amendment rights'
Engelstaligen breien minder dan wij in het Nederlands doen. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178064008
Heeft fox nieuws al iets zinnigs gezegd over de March.
pi_178064084

Watch: Emma Gonzalez's incredible moment of silence at March for Our Lives
  zaterdag 24 maart 2018 @ 21:13:22 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178064223
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 24 maart 2018 @ 21:55:29 #20
37150 livelink
pi_178065084
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 21:05 schreef Kijkertje het volgende:

Watch: Emma Gonzalez's incredible moment of silence at March for Our Lives
Erg indrukwekkend.
pi_178065111
quote:
NEW YORK (AP) — Support for tougher gun control laws is soaring in the United States, according to a new poll that found a majority of gun owners and half of Republicans favor new laws to address gun violence in the weeks after a Florida school shooting left 17 dead and sparked nationwide protests.

The poll, conducted by The Associated Press-NORC Center for Public Affairs Research, found that nearly 7 in 10 adults now favor stricter gun control measures. That’s the strongest level of support since The Associated Press first asked the question five years ago. The new poll also found that nearly half of Americans do not expect elected officials to take action.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 22:06:04 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178065318
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 20:47 schreef Kijkertje het volgende:
BarackObama twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 18:07:47 Michelle and I are so inspired by all the young people who made today’s marches happen. Keep at it. You’re leading us forward. Nothing can stand in the way of millions of voices calling for change. reageer retweet
Yes we can!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178068317
maggieNYT twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 22:10:18 Expect another personnel shuffle this coming week in the Trump administration reageer retweet
:7
pi_178068364
Wellicht dan toch eindelijk John Kelly. Zijn op handen zijnde ontslag begint zo langzamerhand een soort running gag te worden à la Infrastructure Week.
pi_178068579
Alle late night-hosts hebben het al de hele maand over wie er nu in hun brackets staat om eruit te vliegen. Maar als er iemand uit gaat moet je wel iemand hebben met kwaliteiten om die positie te vullen. Niemand die nog een verdere carrière ambieert zal zich aan die positie willen branden.
Sommige mensen uit het bedrijfsleven misschien wel aangezien ze geen belasting over gedwongen verkopen hoeven te betalen.
pi_178069198
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 00:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Maar als er iemand uit gaat moet je wel iemand hebben met kwaliteiten om die positie te vullen.
In de normale wereld zou je dat verwachten, maar wie weet met welke Fox talking head die kleinhandige oranje drol iemand vervangt.

Alleen iemand die geen fuck meer geeft om wat voor carrière dan ook accepteert een baan bij een Trump. Hoop ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 25-03-2018 01:47:13 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 03:51:21 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178069488
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 00:30 schreef Nintex het volgende:
maggieNYT twitterde op zaterdag 24-03-2018 om 22:10:18 Expect another personnel shuffle this coming week in the Trump administration reageer retweet
:7
Gefeliciteerd nog met de Omnibus Bill! Dat heeft Trump toch maar mooi weten te doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 04:03:35 #28
3928 Ulx
pi_178069529
quote:
Nah. Die durfde niet eens langs de protesten te rijden op weg naar de golfbaan.
En dat rent wel even een school binnen om een slachting te stoppen. Yeah right. De slappeling doet het in zijn broek wegens wat boze kinderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178069624
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 04:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nah. Die durfde niet eens langs de protesten te rijden op weg naar de golfbaan.
En dat rent wel even een school binnen om een slachting te stoppen. Yeah right. De slappeling doet het in zijn broek wegens wat boze kinderen.
Sinds wanneer was die demonstratie dan gericht tegen Trump? Volgens mij was het halfslachtige (als je het al zo mag noemen trouwens haha) Amerikaanse wapenbeleid een chronisch probleem.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 05:52:42 #30
3928 Ulx
pi_178069639
Waarom blijft hij dan weer stil? Hij is gewoon bang om zijn goede standing bij de NRA te verliezen.
pi_178069708
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 25 maart 2018 @ 07:26:22 #32
37150 livelink
pi_178070028
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 00:46 schreef thesiren.nl het volgende:
Alle late night-hosts hebben het al de hele maand over wie er nu in hun brackets staat om eruit te vliegen. Maar als er iemand uit gaat moet je wel iemand hebben met kwaliteiten om die positie te vullen. Niemand die nog een verdere carrière ambieert zal zich aan die positie willen branden.
Sommige mensen uit het bedrijfsleven misschien wel aangezien ze geen belasting over gedwongen verkopen hoeven te betalen.
Volgens Bannon is Trump dan ook van plan om Kelly helemaal niet te vervangen.
bron
pi_178070913
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 05:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Sinds wanneer was die demonstratie dan gericht tegen Trump? Volgens mij was het halfslachtige (als je het al zo mag noemen trouwens haha) Amerikaanse wapenbeleid een chronisch probleem.
Hij is de baas. Hij kan direct wat betekenen. Als hij iets zegt dan luistert een groot deel van de bevolking. Maar hij heeft zich weer als een onbetrouwbare schijtbak laten zien door eerst een senator belachelijk te maken door de te zeggen hij bang voor de NRA is, maar nu blijkt Trumpie ook z’n keutel in te trekken mbt strenger beleid. Regelgeving moet van bovenaf komen en die komt er overduidelijk niet. Dus ja ook een deel van de demonstratie was richting trump.
pi_178070972
Fuck the second amendment en fuck the NRA *O* *O*

Amerikanen die zich steeds aan die second amendment blijven vastklampen trouwens :') in die tijd was slavernij ook heel normaal
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_178071005
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 08:47 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Hij is de baas. Hij kan direct wat betekenen. Als hij iets zegt dan luistert een groot deel van de bevolking. Maar hij heeft zich weer als een onbetrouwbare schijtbak laten zien door eerst een senator belachelijk te maken door de te zeggen hij bang voor de NRA is, maar nu blijkt Trumpie ook z’n keutel in te trekken mbt strenger beleid. Regelgeving moet van bovenaf komen en die komt er overduidelijk niet. Dus ja ook een deel van de demonstratie was richting trump.
Ja maar niet specifiek, net zo zeer tegen een verzameling voorafgaande Presidenten, en Trump komt misschien laf over maar kan hij nu veel anders? Hij kan niet in zijn eentje een strengere wapenwetgeving afdwingen net als Obama dat niet kon. Daarvoor heeft een Republikeinse coalitie nodig. Dat hij zich sterk opstelde tegen de NRA was een prima zet. Bovendien klinkt het vrij gemakkelijk, strengere wapenwetgeving, maar het gaat om details, maar wat voor regelgeving er ook komt er zal op de detail moeten worden onderhandeld. Als deze demonstraties het Republikeinse bolwerk aanzetten tot verandering, en niet zo zeer Trump, dan lijkt me dat een stuk waardevoller dan nu alleen naar Trump te gaan zitten kijken en te wachten of hij iets doet.
  zondag 25 maart 2018 @ 09:30:13 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178071486
Trump is toch ook Republikein? Een beetje president krijgt zijn eigen partij wel op één lijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 11:08:11 #37
3928 Ulx
pi_178073280
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 08:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja maar niet specifiek, net zo zeer tegen een verzameling voorafgaande Presidenten, en Trump komt misschien laf over maar kan hij nu veel anders? Hij kan niet in zijn eentje een strengere wapenwetgeving afdwingen net als Obama dat niet kon. Daarvoor heeft een Republikeinse coalitie nodig. Dat hij zich sterk opstelde tegen de NRA was een prima zet. Bovendien klinkt het vrij gemakkelijk, strengere wapenwetgeving, maar het gaat om details, maar wat voor regelgeving er ook komt er zal op de detail moeten worden onderhandeld. Als deze demonstraties het Republikeinse bolwerk aanzetten tot verandering, en niet zo zeer Trump, dan lijkt me dat een stuk waardevoller dan nu alleen naar Trump te gaan zitten kijken en te wachten of hij iets doet.
Everything after "but" is bullshit.

Trump heeft een meerderheid in het Huis en in de Senaat. Als hij niets doet is dat onwil.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 11:24:58 #38
3928 Ulx
pi_178073560
Breitbart gilt nu dat het een rommeltje is op de straten van DC.

De argumenten van Boosrechts beginnen wel erg sneu te worden.
pi_178073577
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 09:30 schreef Falco het volgende:
Trump is toch ook Republikein? Een beetje president krijgt zijn eigen partij wel op één lijn.
Tja, zou inderdaad wel handig zijn als Trump een beetje kon onderhandelen.
pi_178073709
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 08:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij kan best wat op dat vlak. Een EO van Obama omtrent strengere backgroundchecks terugdraaien bijvoorbeeld.
pi_178074018
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:24 schreef Ulx het volgende:
Breitbart gilt nu dat het een rommeltje is op de straten van DC.

De argumenten van Boosrechts beginnen wel erg sneu te worden.
tegelijkertijd doen ze ook 21 foto’s plaatsen van kinderen, studenten, grootmoeders etc. http://www.breitbart.com/(...)-lives-in-21-photos/

Overigens zijn de comments onder dat andere artikel over liiter, die protesters achterlaten wel enorm zielig. Wow.
Dat waren de protesten van clean environment (8> , en de pink vrouwenmarch.

Verder wat een misselijkmakende draai wordt er gegeven daar aan nieuws.
Fake.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 25-03-2018 11:54:25 ]
  zondag 25 maart 2018 @ 12:53:01 #42
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_178075080
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 09:30 schreef Falco het volgende:
Hij wil ook niet. Obama is voor strengere wapenwetgeving, dus dan moet hij tegen zijn.
pi_178075166
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

tegelijkertijd doen ze ook 21 foto’s plaatsen van kinderen, studenten, grootmoeders etc. http://www.breitbart.com/(...)-lives-in-21-photos/

Overigens zijn de comments onder dat andere artikel over liiter, die protesters achterlaten wel enorm zielig. Wow.
Dat waren de protesten van clean environment (8> , en de pink vrouwenmarch.

Verder wat een misselijkmakende draai wordt er gegeven daar aan nieuws.
Fake.
Jezus als je die comments leest dan verlies je direct het vertrouwen in Amerika. Al die comments worden overspoelt met iedere keer de zelfde talking points.
Wat zou het percentage echte mensen daar nog zijn en hoeveel troll/bot?
pi_178075673
Uit de NYTimes Reader Comment section... tja, dit is ook een manier: ;)
quote:
Perhaps we have it backwards. Instead of perpetually seeking to make things safer, we might wish to consider making them less safe allowing the users a tangible proof of their danger.

Want safer cars and fewer accidents? Remove the driver's side airbag and replace them with knives pointing at the driver. We might all drive more carefully.

Too many concussions and football injuries? Outlaw helmets and pads. A few more bruises and the players' desire to inflict injury on their opponents (and to subject themselves to reciprocal injury) would cease.

Too many gun deaths and injuries? Make it so the receivers in the guns (the main working chambers of the weapons) would explode once in 10,000 shots and injure the shooter. Few would then claim weapons as safe.

It is the ultimate fiction we can make any activity or product risk free. By making things riskier, we might paradoxically reduce their unintended bad effects.

https://www.nytimes.com/2(...)nion&pgtype=Homepage
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 13:39:29 #45
3928 Ulx
pi_178075726
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Jezus als je die comments leest dan verlies je direct het vertrouwen in Amerika. Al die comments worden overspoelt met iedere keer de zelfde talking points.
Wat zou het percentage echte mensen daar nog zijn en hoeveel troll/bot?
Conservative tears are delicious.

Die comments onder dat stuk zijn juist wel grappig. Trump die voor verrader wordt uitgemaakt. Voor DemocRAT. Voor RINO. Oproepen om voor een echte conservatief te stemmen. Volgens mij is de base niet meer zo gelukkig met hem. De Omnibus heeft ze echt kwaad gemaakt. Ik ben benieuwd of ze de GOP een verdere ruk richting fascisme laten maken die de partij verder zal versplinteren.
pi_178075756
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:35 schreef brokjespoes het volgende:
Uit de NYTimes Reader Comment section... tja, dit is ook een manier: ;)

[..]

Mwoah, dat is natuurlijk jarenlang gedaan op een iets minder extreme manier. De aanpak van het aantal verkeersdoden in Nederland in de jaren '70 is een mooi voorbeeld. Daarvoor waren gordels maar niets, werd er niet echt aandacht besteed aan het reduceren van alcohol in het verkeer en ga zo maar door. Dat leverde een aantal factoren meer doden op.
pi_178076166
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik vind het een verrassend neutrale fotoserie voor Breitbart. Ze hadden natuurlijk ook een selectie van de uitwassen en randdebielen met bordteksten die over het randje gingen kunnen tonen natuurlijk.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_178076292
Goeie tweets vandaag over Hillary, advocaten, de muur, Rusland en democraten, maar natuurlijk niks over de demonstraties van gisteren. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 14:14:47 #49
3928 Ulx
pi_178076293
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vind het een verrassend neutrale fotoserie voor Breitbart. Ze hadden natuurlijk ook een selectie van de uitwassen en randdebielen met bordteksten die over het randje gingen kunnen tonen natuurlijk.
Dat Fox het negeert is kwalijker. Dat zegt echt heel veel over die site.
pi_178076495
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat Fox het negeert is kwalijker. Dat zegt echt heel veel over die site.
Vandaar dat Trump er ook niks over tweet. Hij heeft dus helemaal niet meegekregen dat er demonstraties waren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 14:26:37 #51
3928 Ulx
pi_178076536
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:14 schreef xpompompomx het volgende:
Goeie tweets vandaag over Hillary, advocaten, de muur, Rusland en democraten, maar natuurlijk niks over de demonstraties van gisteren. :')
In deze impliceert hij wel dat hij de rekening naar de belastingbetaler stuurt.

quote:
....lawyer or law firm will take months to get up to speed (if for no other reason than they can bill more), which is unfair to our great country - and I am very happy with my existing team. Besides, there was NO COLLUSION with Russia, except by Crooked Hillary and the Dems!
pi_178076543
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vandaar dat Trump er ook niks over tweet. Hij heeft dus helemaal niet meegekregen dat er demonstraties waren.
Tja de kids uit Florida protesteren in Washington D.C. en de president zit nu in Florida, het is moeilijk twitteren en golfen tegelijk.
pi_178076633
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

In deze impliceert hij wel dat hij de rekening naar de belastingbetaler stuurt.
[..]

Ook gewoon daar op reageren. Juist door zo'n tweet er uit te sturen, sterkt hij de geruchten. Die man is eindeloos dom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178076713
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Everything after "but" is bullshit.

Trump heeft een meerderheid in het Huis en in de Senaat. Als hij niets doet is dat onwil.
Wat een onzin. Alsof alle Republikeinen van een brug springen als hij daar om vraagt.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 14:35:25 #55
3928 Ulx
pi_178076715
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook gewoon daar op reageren. Juist door zo'n tweet er uit te sturen, sterkt hij de geruchten. Die man is eindeloos dom.
Als Trump "groen" zegt is het rood.
pi_178076716
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, ik was op zoek naar kleur van de berichtgeving en zag het niet.
Tót ik de comments las :r
pi_178076757
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 11:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij kan best wat op dat vlak. Een EO van Obama omtrent strengere backgroundchecks terugdraaien bijvoorbeeld.
Ik weet niet wat hij achter de schermen doet wat betreft de wapenproblematiek maar ik heb het gevoel dat veel posters hier denken dat de demonstraties puur en alleen tegen Trump zijn gericht. En als ze alleen tegen Trump zijn gericht zou dat een grote fout zijn gezien vooral bepaalde andere Republikeinen van standpunt moeten veranderen
pi_178076761
Internetreacties lezen doet je wel al het vertrouwen in de mensheid verliezen. Gelukkig weet je dat het niet representatief is voor de daadwerkelijke bevolking. :P
pi_178076801
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Trump "groen" zegt is het rood.
Mijn buurvrouw zegt tegen haar dwarse kleuter: dus je doet níet je jas aan, als we naar buiten gaan”...
Antwoord kleuter: Ik Wil Mijn Jas Aan.

Al tijden vraag ik mij af, of journalisten deze benadering kunnen toepassen bij vragen schreeuwen op het grasveld of vragen stellen aan Sanders.
De omgekeerde wereld...zoiets als hierboven werd geschreven in de nyt: i.p.v. airbags: messen...
of bij 1000e schot, ontploft de rifle....

* dream on...
pi_178076865
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hij achter de schermen doet wat betreft de wapenproblematiek maar ik heb het gevoel dat veel posters hier denken dat de demonstraties puur en alleen tegen Trump zijn gericht. En als ze alleen tegen Trump zijn gericht zou dat een grote fout zijn gezien vooral bepaalde andere Republikeinen van standpunt moeten veranderen
Leuk, maar je draait weer alle kanten op. Ik heb het over je claim dat Trump niets kan doen. Natuurlijk is de bewegingsruimte van een president beperkt als hij het congres niet meeheeft, maar het verschil tussen Obama en Trump is kraakhelder. Obama vaardigt een EO uit om informatie van de SSA over psychische problemen te gebruiken bij backgroundchecks. Trump draait deze weer terug.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 15:00:44 #61
3928 Ulx
pi_178077214
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je dat gevoel hebt. Maar je hebt het mis. Het gaat ook niet om het afschaffen van het tweede. Of om het afpakken van pistolen. Voor het geval je gevoel zegt dat het daarom zou gaan.
pi_178077294
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Leuk, maar je draait weer alle kanten op. Ik heb het over je claim dat Trump niets kan doen. Natuurlijk is de bewegingsruimte van een president beperkt als hij het congres niet meeheeft, maar het verschil tussen Obama en Trump is kraakhelder. Obama vaardigt een EO uit om informatie van de SSA over psychische problemen te gebruiken bij backgroundchecks. Trump draait deze weer terug.
Als we het er maar over eens zijn dat de bewegingsvrijheid voor een President beperkt is om dit soort dingen mogelijk te maken.
pi_178077309
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je dat gevoel hebt. Maar je hebt het mis. Het gaat ook niet om het afschaffen van het tweede. Of om het afpakken van pistolen. Voor het geval je gevoel zegt dat het daarom zou gaan.
Hoe zou Trump het dan moeten aanpakken wat voor uitkomst heb je precies voor ogen dan?
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 15:22:56 #64
3928 Ulx
pi_178077581
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoe zou Trump het dan moeten aanpakken wat voor uitkomst heb je precies voor ogen dan?
Hij moet ervoor zorgen dat niet elke malloot met zware wapens rond kan lopen.

Hoe hij dat uitvoert is zijn job. Daarvoor is hij gekozen.
pi_178077651
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als we het er maar over eens zijn dat de bewegingsvrijheid voor een President beperkt is om dit soort dingen mogelijk te maken.
Dat is ie in alle opzichten zoals ik al tijden aangeef in dit topic. Het ambt wordt overschat. Maar wat je met die beperkte mogelijkheden doet is natuurlijk wat telt en dan zag je Obama doen wat hij kan om de wapenwetgeving nog iets scherper te stellen, terwijl Trump juist de zoveelste 'NRA-mouthpiece' is en de wapenwetgeving juist weer versoepelt.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 15:30:08 #66
3928 Ulx
pi_178077696
Bovendien kon Clinton semi-automatische wapens gewoon verbieden.

Als Clinton zoiets al kon moet een geweldenaar als Trump het beter kunnen.
pi_178077797
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:30 schreef Ulx het volgende:
Bovendien kon Clinton semi-automatische wapens gewoon verbieden.

Als Clinton zoiets al kon moet een geweldenaar als Trump het beter kunnen.
Wat ook weer stompzinnig gelul is, want het 103e congres had een ruime Democratische meerderheid in zowel huis als senaat.
pi_178079112
Er zijn zoveel manieren om dit aan te pakken. Het makkelijkst is de NRA persona non grata te verklaren. Geen taxloops voor deze jongens meer. Geen aftrek van belastingen als je aan deze luitjes schenkt. Bedenk wel even dat door deze organisatie meer doden in Amerika zijn gevallen dan, oorlogslachtoffers in pak em beet 80 jaar continue oorlogsvoering.
pi_178079175
NRA Ontmaskert Complot Wapen-Hatende Miljardairs: "Demonstraties Waren Helemaal Niet Spontaan Want Er Waren Vergunningen Aangevraagd!" :o

Ja, eh, duh! :P (Doe dan maar die dat het allemaal acteurs waren. Sloeg evenmin ergens op, maar toen hadden jullie tenminste nog het excuus dat jullie te weinig tijd hadden gekregen om na te denken.)
  zondag 25 maart 2018 @ 16:56:16 #70
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178079405
Ow, vandaar dat getweet over advocaten:

quote:
In another blow to Trump’s efforts to combat Russia probe, diGenova will no longer join legal team (WaPo)

A lawyer who President Trump said last week would come on board to help handle his response to special counsel Robert S. Mueller III’s Russia probe will no longer be joining the legal team.

The lawyer, Joseph diGenova, often gave vehement defenses of the president on Fox News and cast the Mueller probe as a conspiracy against the president. Trump enjoyed the appearances and wanted diGenova on the team even though he didn’t know him, officials say.

“The President is disappointed that conflicts prevent Joe diGenova and Victoria Toensing from joining his Special Counsel legal team. However, those conflicts do not prevent them from assisting the President in other legal matters. The President looks forward to working with them.,” said Jay Sekulow, counsel to the president.
  zondag 25 maart 2018 @ 17:08:18 #71
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_178079688
quote:
US asks China not to implement ban on foreign garbage

The United States asked China on Friday not to implement a ban on imports of scrap materials, after the world’s top scrap buyer abruptly shut the door to many types of waste, throwing the global recycling industry into turmoil.

China told the World Trade Organisation last July that it would stop accepting shipments of rubbish such as waste plastic and paper as part of a campaign against “foreign garbage”.

The US Institute of Scrap Recycling Industries said at the time that the ban would devastate an industry that supported 155,000 jobs and had exported scrap worth US$5.6 billion to China in 2016.

The United States raised concerns about the ban, and a subsequent revision of standards for a variety of scrap metals, at the WTO’s Council for Trade in Goods on Friday.

“China’s import restrictions on recycled commodities have caused a fundamental disruption in global supply chains for scrap materials, directing them away from productive reuse and towards disposal,” a US representative told the meeting, according to a trade official in Geneva.

[..]

China seemed to be breaching its WTO obligations by treating domestic and foreign waste differently and employing an excessively trade-restrictive policy, the US official said.
http://www.scmp.com/news/(...)-ban-foreign-garbage
Overtreden van WTO regels? Lijkt me vreemd dat een land verplicht zou zijn om andermans vuilnis te verwerken..
are we infinite or am I alone
pi_178079724
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:47 schreef brokjespoes het volgende:
NRA Ontmaskert Complot Wapen-Hatende Miljardairs: "Demonstraties Waren Helemaal Niet Spontaan Want Er Waren Vergunningen Aangevraagd!" :o

Ja, eh, duh! :P (Doe dan maar die dat het allemaal acteurs waren. Sloeg evenmin ergens op, maar toen hadden jullie tenminste nog het excuus dat jullie te weinig tijd hadden gekregen om na te denken.)
De stupiditeit en de logica -O-

De kinderen en hun volwassen gedrag ontmaskeren de NRA en senatoren.
# follow the money
pi_178079938
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ow, vandaar dat getweet over advocaten:

[..]

Goh DiGenova en 'conflicts'? Verrassend hoor. :+
pi_178080204
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 16:47 schreef brokjespoes het volgende:

Dit laat zien hoeveel minachting ze voor hun eigen leden hebben. Ze schatten dus in dat die dom genoeg zijn om hier in te trappen.
pi_178081471
Defense Secretary James Mattis has told colleagues he’s unsure if he can work with John Bolton, President Trump’s new pick for national security adviser, The New York Times reported.

http://thehill.com/policy(...)k-with-bolton-report
  Redactie Games zondag 25 maart 2018 @ 18:42:58 #76
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_178081932
Als Mattis wordt weggepest, ontslagen wordt of zelf vertrekt dan is er niks wat Trump tegenhoudt om een (mogelijk nucleaire) oorlog te starten. Het is dan niet de vraag of die oorlog er komt, maar of Noord-Korea of Iran het doelwit is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_178082566
Vanavond wordt het interview met Stormy Daniels uitgezonden. Ben benieuwd maar het zal de hype wel niet waard zijn.
pi_178082636
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij moet ervoor zorgen dat niet elke malloot met zware wapens rond kan lopen.

Hoe hij dat uitvoert is zijn job. Daarvoor is hij gekozen.
Dat zou elke President, Vertegenwoordiger en Senator moeten steunen.
pi_178082654
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 15:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ie in alle opzichten zoals ik al tijden aangeef in dit topic. Het ambt wordt overschat. Maar wat je met die beperkte mogelijkheden doet is natuurlijk wat telt en dan zag je Obama doen wat hij kan om de wapenwetgeving nog iets scherper te stellen, terwijl Trump juist de zoveelste 'NRA-mouthpiece' is en de wapenwetgeving juist weer versoepelt.
Wanneer deed hij dat?
  zondag 25 maart 2018 @ 19:12:59 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178082742
Nog mensen die naar Stormy gaan kijken vannacht? Het interview, bedoel ik dan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178082978
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:12 schreef Szura het volgende:
:D

Als er iets noemenswaardigs tussenzit zie ik het morgen wel.
pi_178085000
quote:
Het interview start om 1 uur NL tijd. Als ik nog wakker ben en niet al te veel moeite hoef te doen voor een stream, kijk ik wel. Ik geloof overigens ook niet dat er bombshells tussen zullen zitten maar goed.
  Overall beste user 2022 zondag 25 maart 2018 @ 23:25:17 #83
3928 Ulx
pi_178088943
quote:
pi_178089054
Als jij nou eens een fatsoenlijke link opsnort.
pi_178089479
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Een leeslink dan ondertussen....over geestige Stormy, het zonnestraaltje...https://www.volkskrant.nl(...)066b136f5356bb156e36

En “Een vrouw die net zo'n grote mond heeft als Trump. Maar slimmer“
pi_178089583
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat het op deze link te zien zijn zal: https://www.cbsnews.com/live/
pi_178089652
Wat je gaat zien is een heleboel suggestieve vragen waar zij op antwoord: "I cant comment on that" waar dat dus als een ja moet worden opgevat. Veel is al uitgelekt zelfs tot de voorpagina van het times magazine waarmee oom donald mee op zijn naakte blubberkont waord geslagen. Later zal hij zeggen I did not engage in sexual relations with miss daniels it was just a friendly hanky panky. Of een finse sauna behandeling. https://en.wikipedia.org/wiki/Banny_venik
pi_178089661
maggieNYT twitterde op maandag 26-03-2018 om 00:23:06 NEWS - Trump had dinner with Michael Cohen last night. Night before the Stormy Daniels interview. reageer retweet
  maandag 26 maart 2018 @ 01:07:26 #90
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_178089681
quote:
4s.gif Op maandag 26 maart 2018 00:47 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik denk dat het op deze link te zien zijn zal: https://www.cbsnews.com/live/
Gaat nog over de begroting....
pi_178089690
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2018 01:07 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gaat nog over de begroting....
Op CBS zelf schijnt nog basketball uitgezonden te worden. Volgens The Daily Beast zou het interview te zien moeten zijn op die link.
pi_178089725
Lees de text ja het gaat over de spanking en daarna vergelijkt hij haar direct met zijn dochter....
Als ze aids had zou hij het mogelijk ook hebben nu is het vervolg.
Nou ik zie het wel aan morgen of hij nog direct via de twitter gaat reageren Voor nu lekker slapen.
  maandag 26 maart 2018 @ 01:18:14 #93
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_178089732
quote:
quote:
What makes the dispute between Stormy Daniels and the president more than a high-profile tabloid scandal is that her silence was purchased eleven days before the presidential election, which may run afoul of campaign finance laws. The president's long-time lawyer Michael Cohen says he used $130,000 of his own money to pay Stormy Daniels. Cohen has said the money was not a campaign contribution. But Trevor Potter, a former chairman of the Federal Election Commission appointed by President George H.W. Bush, told us he doesn't agree.
Oh foei.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_178089745
als het hele interview is wat in dat artikel staat, dan is het allemaal inderdaad niet meer zo schokkend. Als we aannemen dat het niet schokkend is dat een president een affaire heeft met een pornoster terwijl z'n vrouw net gebaard heeft, that is.

Dit kan hoogstens een staartje krijgen als blijkt dat Cohen regels omtrent campagnegelden heeft overtreden. Daar lijkt wel voldoende bewijs voor te zijn, maar meer problemen dan een boete zal dat niet opleveren, waarschijnlijk.
pi_178089751
Zoveel hype rond 60 Minutes, er zijn tig sport zenders, maar nee, basketball (en dan niet eens pro) moet nu worden uitgezonden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_178089798
Sorry, het begint nu en het komt niet op mijn link. -O- Ik heb een andere link, maar die is een beetje shady (veel advertenties en nieuwe schermen).
pi_178089854
Het hele interview is ook al te zien hier: https://www.cbsnews.com/n(...)0-minutes-interview/
pi_178089933
jamesgibney twitterde op maandag 26-03-2018 om 02:28:05 When you consider the behavior Trump exhibited in the Stormy Daniels and Karen McDougal episodes, the question shifts from "How could the Russians have kompromat on Trump?" to "How could the Russians NOT have kompromat on Trump?" reageer retweet
pi_178090783
Gaat dat hele showbizz-gehalte rondom een President niet jeuken op een bepaald moment? Zoveel belangrijke dingen die gebeuren van een massa-beweging voor strengere wapenwetgeving tot en met de 'handelsoorlog' jegens China en het gaat alleen maar over Stormy Daniels wat vooral een storm in een glas water blijkt te zijn. Dit soort aandacht dat is wat 'rivalen' doet lachen, waar die 'Westerlingen' zich toch druk om maken, hoor je ze al zeggen.
pi_178091007
De enige die jeukt ben jij, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')