Lekker bezigquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga mijn billy uit de cv kast slepen en achter mijn huiskamerdeur neerzette voor mijn boekenEn ik heb net 3 bakken uitgezocht 1 ervan gaat morgen naar de kringloop
Boekenkast.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga mijn billy uit de cv kast slepen en achter mijn huiskamerdeur neerzette voor mijn boekenEn ik heb net 3 bakken uitgezocht 1 ervan gaat morgen naar de kringloop
Ga je dit jaar nog?quote:
Ben je ondertussen al CEO?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Monza is de bedoeling, beetje in de wacht gezet i.v.m. werk.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op wie? Anders weet ik niet of wij samen verder kunnen gaan.
heb jij al dibs ja/quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op wie? Anders weet ik niet of wij samen verder kunnen gaan.
Geeneens een CCO?quote:
Jij bent al bezetquote:
Je kunt niet alles hebben hequote:
Ze stonden hier ineens niet meer op de lijst. 60 leden in de lokale afdeling en ze konden niemand vinden die ze geschikt achtten.quote:
Ik heb dibs op iedereen hier Lot. Dat wist je nog niet, omdat ik je even heb laten waaien hier. Maar het is tijd dat ik mijn rechtmatige plaats opeis.quote:
Johquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze stonden hier ineens niet meer op de lijst. 60 leden in de lokale afdeling en ze konden niemand vinden die ze geschikt achtten.
heb je ook dibs op mij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb dibs op iedereen hier Lot. Dat wist je nog niet, omdat ik je even heb laten waaien hier. Maar het is tijd dat ik mijn rechtmatige plaats opeis.
Die ene.quote:
Pics van je tieten dan. Dibs op mij zijn niet vrijblijvend.quote:
Op mij bby. Bel me :$quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
Op wie heb ik dibs. Heb ik überhaupt dibs.
Je bent te laat op dibs. Dus nee je hebt niks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
Die heb je al langquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pics van je tieten dan. Dibs op mij zijn niet vrijblijvend.
Jij bent blauw. Jij hebt eerste keuze dibsquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
Shotgun!quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent blauw. Jij hebt eerste keuze dibs![]()
Elvi heeft gewone dibs.
Leven is oneerlijk
quote:
Altijd ruimte voor meer anders vervallen je dibs.quote:
Ow! Dan dibs op Doddiequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent blauw. Jij hebt eerste keuze dibs![]()
Elvi heeft gewone dibs.
Leven is oneerlijk
Wij zijn toch allemaal restjes?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Durf ik nog te vragen hoe de restjes verdeeld gaan worden?
Ik wil denk ik nog wel wat dibsjes. Even denken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Van de NOS site:
[ afbeelding ]
Transgenders, prima. MAAR FRIEZEN IN DE POLITIEK!?
Ongehoordquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Van de NOS site:
[ afbeelding ]
Transgenders, prima. MAAR FRIEZEN IN DE POLITIEK!?
Geen tettenpics, dus geen dibs hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij bent toch eng, dus laat maar danquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd ruimte voor meer anders vervallen je dibs.
Kijk maar. Ik ben iig gedibbdtdtdt. Verder heb ik liever dat mensen uit vrije wil naar me toekomen. Eis niemand op, zo rol ik niet :$quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |