Ah oké. Die heb ik ook alquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mobiele had ik in mijn vorige huis hard nodig hier niet zo, staat alleen maar in de weg.
Lot heeft veel kleding, dan kan ze die gebruiken om daar haar kleding op te leggen als ze niet kan kiezenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat moet je nou met een bank die je nooit gebruikt. Net zo'n ruimteslurper als een bed.
Wim-Lex komt op bezoek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:20 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik ging wat doen. Zilveren bestek schoonmaken met soda aan de hand van een filmpje op YouTube. Ik was oké.
Die spreken me het meest aan en zijn ook wat meer aanwezig in de buurt buiten verkiezingstijd om, naast het programma en daadwerkelijk handelen ernaar.quote:
Soda en een prop alluminiumfoliequote:Op woensdag 21 maart 2018 19:20 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik ging wat doen. Zilveren bestek schoonmaken met soda aan de hand van een filmpje op YouTube. Ik was oké.
Ik gebruikte hem in de slaapkamer. Maar ding staat hier alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah oké. Die heb ik ook alhet is hier hel in de zomer maar m'n mobiele airco is niet krachtig genoeg voor de woonkamer. En je moet die slang alsnog naar buiten hangen
er past geen bedbank in die kamer veel te klein met mijn kledingkast er bijquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lot heeft veel kleding, dan kan ze die gebruiken om daar haar kleding op te leggen als ze niet kan kiezen
Hen nog een Ikeaslaapbankje in de schuur, maar daar moet ik nog een schroefje voor scoren. Anders ligt ie niet zo lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:22 schreef Allures het volgende:
Ooit een super leuke slaapbank met korting gezien. Niet genomen want ja beetje veel en zo. Nu nog steeds spijt van
Was een hoekbank die een tweepersoonsbed werd
Zag het helemaal voor me in de logeerkamer. Tvtje er in zodat het ook een game kamer was
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:29 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoorde vaag gekreun verderop toen ik zojuist op straat liep, volgens mij is Dino een natte vinger aan het halen.
Of heeft hij een knietje in zijn kruis gekeken omdat Dino haar app dat ze fan is van worst verkeerd heeft opgevat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:29 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoorde vaag gekreun verderop toen ik zojuist op straat liep, volgens mij is Dino een natte vinger aan het halen.
Spannende tijden hier in de SC.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heeft hij een knietje in zijn kruis gekeken omdat Dino haar app dat ze fan is van worst verkeerd heeft opgevat?
Nou dit is wel een beetje een biologieproject. Heeft wel watquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Spannende tijden hier in de SC.
Zou het toeval zijn dat al die mannelijke users met dinosaurusverwijzingen in hun username aan de vrouw gaan? Zit Dino binnenkort met zijn hele schoonfamilie in de sportschool.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Spannende tijden hier in de SC.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het toeval zijn dat al die mannelijke users met dinosaurusverwijzingen in hun username aan de vrouw gaan? Zit Dino binnenkort met zijn hele schoonfamilie in de sportschool.
weet niet of de woningbouw en mijn buren dat ok vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Schuur in de fik steken dan. Enige optie.
Wanneer ga jij eigenlijk weg? Ben een beetje laat met het uitzwaai-feestje plannenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Schuur in de fik steken dan. Enige optie.
Gewoon zien als extra vriendjes die willen spelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee hoor kan er makkelijk zelf bij maar zit vol spinnen
Ze probeerden je nog om te kopen op het stembureau?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat fijn dat ik tegenwoordig nee kan zeggen![]()
nee, ik heb n oude buurman die steeds vraagt of ik langskom en een paar jaar geleden durfde ik niet ronduit nee te zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze probeerden je nog om te kopen op het stembureau?
Zaterdag!quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk weg? Ben een beetje laat met het uitzwaai-feestje plannen
Oh dat is wel een goede vooruitgang dan. Ik kan ook slecht nee zeggen, alleen als ik echt niet kan, want dan is er een duidelijke reden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik heb n oude buurman die steeds vraagt of ik langskom en een paar jaar geleden durfde ik niet ronduit nee te zeggen
Waar ga je naartoe?quote:
Helaas, Schiphol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vlieg je via Rotterdam? Dan is het goed te combineren
Dat mag ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zwaai je wel veilig vanuit Utrecht uit dan.
dat had ik ook jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede vooruitgang dan. Ik kan ook slecht nee zeggen, alleen als ik echt niet kan, want dan is er een duidelijke reden.
Nicequote:
Het is er iig warm en daar gaat het om.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
NiceStaat hier op het lijstje, goede verhalen over gehoord
Nee, zijn oude lepeltjes van m'n grootouders. En misschien ook overgrootouders. M'n moeder wist het niet meer zeker. Maar die zagen er nogal ranzig uit.quote:
Geweest voor de Formule 1 toenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
NiceStaat hier op het lijstje, goede verhalen over gehoord
Oh die worden snel vies ja. Om de paar maanden wel bezigquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zijn oude lepeltjes van m'n grootouders. En misschien ook overgrootouders. M'n moeder wist het niet meer zeker. Maar die zagen er nogal ranzig uit.
Checkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |