Gewoon zien als extra vriendjes die willen spelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee hoor kan er makkelijk zelf bij maar zit vol spinnen
Ze probeerden je nog om te kopen op het stembureau?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat fijn dat ik tegenwoordig nee kan zeggen![]()
nee, ik heb n oude buurman die steeds vraagt of ik langskom en een paar jaar geleden durfde ik niet ronduit nee te zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze probeerden je nog om te kopen op het stembureau?
Zaterdag!quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eigenlijk weg? Ben een beetje laat met het uitzwaai-feestje plannen
Oh dat is wel een goede vooruitgang dan. Ik kan ook slecht nee zeggen, alleen als ik echt niet kan, want dan is er een duidelijke reden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik heb n oude buurman die steeds vraagt of ik langskom en een paar jaar geleden durfde ik niet ronduit nee te zeggen
Waar ga je naartoe?quote:
Helaas, Schiphol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vlieg je via Rotterdam? Dan is het goed te combineren
Dat mag ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zwaai je wel veilig vanuit Utrecht uit dan.
dat had ik ook jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede vooruitgang dan. Ik kan ook slecht nee zeggen, alleen als ik echt niet kan, want dan is er een duidelijke reden.
Nicequote:
Het is er iig warm en daar gaat het om.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
NiceStaat hier op het lijstje, goede verhalen over gehoord
Nee, zijn oude lepeltjes van m'n grootouders. En misschien ook overgrootouders. M'n moeder wist het niet meer zeker. Maar die zagen er nogal ranzig uit.quote:
Geweest voor de Formule 1 toenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
NiceStaat hier op het lijstje, goede verhalen over gehoord
Oh die worden snel vies ja. Om de paar maanden wel bezigquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zijn oude lepeltjes van m'n grootouders. En misschien ook overgrootouders. M'n moeder wist het niet meer zeker. Maar die zagen er nogal ranzig uit.
Checkquote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga mijn billy uit de cv kast slepen en achter mijn huiskamerdeur neerzette voor mijn boekenEn ik heb net 3 bakken uitgezocht 1 ervan gaat morgen naar de kringloop
Boekenkast.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:57 schreef Lot88 het volgende:
ik ga mijn billy uit de cv kast slepen en achter mijn huiskamerdeur neerzette voor mijn boekenEn ik heb net 3 bakken uitgezocht 1 ervan gaat morgen naar de kringloop
Ga je dit jaar nog?quote:
Ben je ondertussen al CEO?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Monza is de bedoeling, beetje in de wacht gezet i.v.m. werk.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op wie? Anders weet ik niet of wij samen verder kunnen gaan.
heb jij al dibs ja/quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op wie? Anders weet ik niet of wij samen verder kunnen gaan.
Geeneens een CCO?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |