Ben je wel zichtbaarquote:
Dus toch! Dacht al dat ik je username ergens van kende. Volgens mij postte je in de Rechten SC in mijn lurk-periode. Welk vak moet je herkansen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beschuldiging meer was waar ik naar op zoek was![]()
Iig niet doordeweeks want dan moet ik een hertentamen maken. Op mijn verjaardag
Ah okay. Ik ben ook wel #teamzwart/grijs hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar dat is omdat ik er bewust op let en mijn best ervoor doe. Voor werk is het ook lastiger dan thuis. Thuis boeit het mij niet zoveel, zie dan toch niemand.
#teambleekscheetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Lot88 het volgende:
ik draag bijna alles graag behalve wit, want wit maakt mij nog bleker en ik heb echt zo snel vlekken in kleding
Ja, voelt vertrouwd en makkelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ben ook wel #teamzwart/grijs hoor.
Zou komenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Weissmania het volgende:
Hoeveel mensen gaan zich afmelden als ik me aanmeld voor de meet zaterdag?
Niet dat ik kan ofzo
Op de motor?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb nu een alpaca tas, nu val ik helemaal op
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Weissmania het volgende:
Niet dat ik kan ofzo
Net als mijn dochter dus, die kun je in een steriele operatie kamer zetten in een wit jurkje en nog weet ze chocolade vlekken erin te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Lot88 het volgende:
ik draag bijna alles graag behalve wit, want wit maakt mij nog bleker en ik heb echt zo snel vlekken in kleding
Ja zei al tegen mijn vriend, hoe lang zal het duren voor we een foto op facebook voorbij zien komenquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Net als mijn dochter dus, die kun je in een steriele operatie kamer zetten in een wit jurkje en nog weet ze chocolade vlekken erin te krijgen
Waarom haten ze je allemaal dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Weissmania het volgende:
Niet dat ik kan ofzo
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:25 schreef Weissmania het volgende:
Thijs![]()
Grote vriendelijke Reus
MotorBaas
Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zei al tegen mijn vriend, hoe lang zal het duren voor we een foto op facebook voorbij zien komen
Weiss is tof als je hem meet. Spreek uit ervaring. Niks mis met die kerel, sociaal als een bijeenkomst van feestvierders.quote:
IPRquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dus toch! Dacht al dat ik je username ergens van kende. Volgens mij postte je in de Rechten SC in mijn lurk-periode. Welk vak moet je herkansen?
Alvast gefeliciteerd overigens met je verjaardag.
quote:
Mucho apreciadoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weiss is tof als je hem meet. Spreek uit ervaring. Niks mis met die kerel, sociaal als een bijeenkomst van feestvierders.
Hé die rugtas herken ik ergens van 🤔quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
wedden dat je mij herkend als ik voorbij kom rijden?
True that.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weiss is tof als je hem meet. Spreek uit ervaring. Niks mis met die kerel, sociaal als een bijeenkomst van feestvierders.
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
wedden dat je mij herkend als ik voorbij kom rijden?
Ben blij met mijn gele hesje, geen tas nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wilde eerst de Unicorn tas, maar mijn vriend vond deze toffer
Feestje bij Lot binnenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jammer dat je hier op het verkeerde feestje bent dan
Hou wel van iets aparts en vond dit zo grappig, dacht gewoon, ja daar rij ik rustig mee naar Utrechtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben blij met mijn gele hesje, geen tas nodig
Voor veel studenten zal dat niet bepaald het meest nuttige vak blijken maar interessant is het an sich wel naar mijn idee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
IPR![]()
Ondertussen maar verder met scriptie en masterclass. Meer heb ik niet te doen. En thnx
Alsof er niet vaker mensen afzeggen vanwege exact die redenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]mensen die denken dat ze zo belangrijk zijn voor een opkomst.
Nou, je bent zichtbaar en daar gaat het omquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hou wel van iets aparts en vond dit zo grappig, dacht gewoon, ja daar rij ik rustig mee naar Utrecht
Er komen nooit mensen bij je binnen?quote:
Het is wel handig om er iets van te weten net zoals Europees. Maar ik ben niet van plan om wat met beide te gaan doen laterquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:33 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Voor veel studenten zal dat niet bepaald het meest nuttige vak blijken maar interessant is het an sich wel naar mijn idee.
Welke master ben je van plan hierna te volgen?
RuG is een mooie universiteit maar Groningen trekt me niet zo vanwege de ligging.
neequote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je bent zichtbaar en daar gaat het om
[..]
Er komen nooit mensen bij je binnen?
Vinnie?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neelaatste bezoek hier was een fokker ergens halverwege 2017
Wel Fok!kers waarvoor je een nee in een ja zou veranderen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Er is niet echt een FOK!ker waardoor ik niet naar een meet zou willen komen.
Dat is toch nog redelijk recentquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neelaatste bezoek hier was een fokker ergens halverwege 2017
Situatie afhankelijk, maar wel een paar waarvoor ik zou overwegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Wel Fok!kers waarvoor je een nee in een ja zou veranderen?
wie wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Situatie afhankelijk, maar wel een paar waarvoor ik zou overwegen.
Vooral leuk wanneer mensen uit de wat verdere delen van het land de moeite nemen om naar een meet te komen, maakt het toch net wat meer speciaalquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Wel Fok!kers waarvoor je een nee in een ja zou veranderen?
Ik ben saai, mijn leven gaat met kleine, langzame, stapjesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah dat is al heel wat maanden geleden.
Ooit vanuit het zuiden naar een TT meet in Assen geweest. Met de motor. Prachtig.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooral leuk wanneer mensen uit de wat verdere delen van het land de moeite nemen om naar een meet te komen, maakt het toch net wat meer speciaal
foksletquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik wou zeggen geen fokkers in mijn huis!
Maar vorig jaar waren er gewoon 3
Doe je helemaal zelfquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben saai, mijn leven gaat met kleine, langzame, stapjes
Assen is altijd mooi, behalve die oude mensen op de weg, die 30 gaan rijden op de ringwegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ooit vanuit het zuiden naar een TT meet in Assen geweest. Met de motor. Prachtig.
dat is andersquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toch reis je het hele land door voor 'muziek'
I know, I know. We kunnen nou niet allemaal wilde Amsterdammers zijn natuurlijk. Ongeacht de leeftijd.quote:
Niet allemaal, maar jou had ik wel willen opleiden hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, I know. We kunnen nou niet allemaal wilde Amsterdammers zijn natuurlijk. Ongeacht de leeftijd.
Dat doen oude mensen overal, veel te langzaam rijden wat nog veel gevaarlijker isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Assen is altijd mooi, behalve die oude mensen op de weg, die 30 gaan rijden op de ringweg
Volgens mij dachten / denken dat er wel meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dit is al de 2de die denkt dat jij in mijn slipje wil
Jij durft!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:41 schreef gcjoel het volgende:
Ik wou zeggen geen fokkers in mijn huis!
Maar vorig jaar waren er gewoon 3
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar jou had ik wel willen opleiden hoor.
Als jullie nou gewoon eens luisteren, wij weten heus wel wat het beste voor jullie is.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij dachten / denken dat er wel meer.![]()
[ afbeelding ]
voel me bijna spesjulquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij dachten / denken dat er wel meer.![]()
[ afbeelding ]
want dino's zuurheid past goed bij mij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon eens luisteren, wij weten heus wel wat het beste voor jullie is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jullie nou gewoon eens luisteren, wij weten heus wel wat het beste voor jullie is.
Nee was een grapje, jullie zouden echt een ramp zijn samen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
want dino's zuurheid past goed bij mij?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee was een grapje, jullie zouden echt een ramp zijn samen.
Zij laat 3 Fok!kers toe in haar huis dus dan kunnen we daar afsprekenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik pas wel bij Yvie en gcjoel, samen mag prima.
It was ment to be lijkt me danquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij laat 3 Fok!kers toe in haar huis dus dan kunnen we daar afspreken
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee was een grapje, jullie zouden echt een ramp zijn samen.
Wauwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik pas wel bij Yvie en gcjoel, samen mag prima.
Voel me wel een slet nuquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij laat 3 Fok!kers toe in haar huis dus dan kunnen we daar afspreken
He bah, Yv.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mocht alleen maar vloeibare dingen toch? Hij probeert gewoon te helpen op zijn manier.
Fok!lijfboekquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was trouwens net bij de kringloop en heb daar weer een geweldig boek gekocht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |