Ben je wel zichtbaarquote:
Dus toch! Dacht al dat ik je username ergens van kende. Volgens mij postte je in de Rechten SC in mijn lurk-periode. Welk vak moet je herkansen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beschuldiging meer was waar ik naar op zoek was![]()
Iig niet doordeweeks want dan moet ik een hertentamen maken. Op mijn verjaardag
Ah okay. Ik ben ook wel #teamzwart/grijs hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar dat is omdat ik er bewust op let en mijn best ervoor doe. Voor werk is het ook lastiger dan thuis. Thuis boeit het mij niet zoveel, zie dan toch niemand.
#teambleekscheetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Lot88 het volgende:
ik draag bijna alles graag behalve wit, want wit maakt mij nog bleker en ik heb echt zo snel vlekken in kleding
Ja, voelt vertrouwd en makkelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ben ook wel #teamzwart/grijs hoor.
Zou komenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Weissmania het volgende:
Hoeveel mensen gaan zich afmelden als ik me aanmeld voor de meet zaterdag?
Niet dat ik kan ofzo
Op de motor?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb nu een alpaca tas, nu val ik helemaal op
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Weissmania het volgende:
Niet dat ik kan ofzo
Net als mijn dochter dus, die kun je in een steriele operatie kamer zetten in een wit jurkje en nog weet ze chocolade vlekken erin te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Lot88 het volgende:
ik draag bijna alles graag behalve wit, want wit maakt mij nog bleker en ik heb echt zo snel vlekken in kleding
Ja zei al tegen mijn vriend, hoe lang zal het duren voor we een foto op facebook voorbij zien komenquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Net als mijn dochter dus, die kun je in een steriele operatie kamer zetten in een wit jurkje en nog weet ze chocolade vlekken erin te krijgen
Waarom haten ze je allemaal dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Weissmania het volgende:
Niet dat ik kan ofzo
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:25 schreef Weissmania het volgende:
Thijs![]()
Grote vriendelijke Reus
MotorBaas
Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja zei al tegen mijn vriend, hoe lang zal het duren voor we een foto op facebook voorbij zien komen
Weiss is tof als je hem meet. Spreek uit ervaring. Niks mis met die kerel, sociaal als een bijeenkomst van feestvierders.quote:
IPRquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:23 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dus toch! Dacht al dat ik je username ergens van kende. Volgens mij postte je in de Rechten SC in mijn lurk-periode. Welk vak moet je herkansen?
Alvast gefeliciteerd overigens met je verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |