wat vind je mooi en volgens wie past dat niet bij joou?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wat ik mooi vind is schijnbaar niet wat bij mij past. Dus lastig te zeggen.
Oh maar ik heb ook geen idee wat bij mij zou passen. Ik vind blauw mooi dus kies ik dat vaker. Of het nu staat of nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wat ik mooi vind is schijnbaar niet wat bij mij past. Dus lastig te zeggen.
Zwart. Altijd goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar als teamuitje naar zo'n kleurenconsultant geweest die kijkt dan welke kleuren bij jou/je gezicht passen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat vind je mooi en volgens wie past dat niet bij joou?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar als teamuitje naar zo'n kleurenconsultant geweest die kijkt dan welke kleuren bij jou/je gezicht passen.
Ik ben zelf meer van de hele donkere kleuren en dat was het tegenovergestelde van wat eruit kwam.
Nja ik snap wel dat zwart niet altijd heel erg vriendelijke kan overkomen dus dat was wel een goed punt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]dat moet je met een korrel zout nemen joh
Je kreeg roze?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar als teamuitje naar zo'n kleurenconsultant geweest die kijkt dan welke kleuren bij jou/je gezicht passen.
Ik ben zelf meer van de hele donkere kleuren en dat was het tegenovergestelde van wat eruit kwam.
Dus we zien jou zaterdag in een outfit met velle kleuren?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ahjoh jij hebt zo'n vriendelijk gezicht dan kijkt niemand naar de kleur van je kleding.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik snap wel dat zwart niet altijd heel erg vriendelijke kan overkomen dus dat was wel een goed punt.
Dan ben je goth, begrafenisondernemer of oberquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik snap wel dat zwart niet altijd heel erg vriendelijke kan overkomen dus dat was wel een goed punt.
Helemaal zwart. Lekker rebelsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dus we zien jou zaterdag in een outfit met velle kleuren?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
"Yvie and the amazing technicolor dreamcoat."quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Bohquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ahjoh jij hebt zo'n vriendelijk gezicht dan kijkt niemand naar de kleur van je kleding.
Jij draagt toch niet enkel zwart?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Yvie and the amazing technicolor dreamcoat."
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar dat is omdat ik er bewust op let en mijn best ervoor doe. Voor werk is het ook lastiger dan thuis. Thuis boeit het mij niet zoveel, zie dan toch niemand.quote:
Mooi zwart motorpakquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |