Dan zoekt hij het maar uit. Mensen die niet willen luisterenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me, ik heb hem vaak genoeg gezegd dat ie het niet moet doen, maar ja.
Tuurlijk, moet ook niet te gek worden allemaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor 'n kind van 10 is iets van 20-25 euro meer dan prima.
Hell zulke dure cadeaus krijg ik zelfs vandaag de dag nog nietjust kidding he
Gewoon vragen in die winkel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb dus geen idee wat leuk is voor zo'n opdonder van 9.
Ach, hij past er ook wel bij opzichquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zoekt hij het maar uit. Mensen die niet willen luisteren
Geen fast track, geen lounge, geen gratis drank aan boord, geen priority boarding.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Norwegian was het toch? Prima carrier
Gewoon de leukste medewerkster uitzoeken om het te vragen. Bonuspunten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon vragen in die winkel.
Ik denk serieus dat ze daar blijer mee is dan een tablet ofzo.
Ook nog.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon de leukste medewerkster uitzoeken om het te vragen. Bonuspunten.
zelf zou ik een cadeaubon halen bij bv Claires lucardi oid, dan kan ze zelf iets uitkiezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb dus geen idee wat leuk is voor zo'n opdonder van 9.
Beetje staren naar halfnaakte mannen heb ik nooit zo goed begrepen.quote:
ik staar ook naar niet naakte mannenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje staren naar halfnaakte mannen heb ik nooit zo goed begrepen.
OF je vind ze leuk en wilt meer doen dan alleen staren en dat mag geloof ik niet in zo'n show, OF hij is niet boeiend en dan is ernaar staren ook gewoon ongepast.
Dus. Dit. Gekkigheid.
Fast track en priority boarding maakte ik wel mee op Schiphol en Denemarken. Naar de lounge heb ik niet omgekeken noch naar gratis drank obviously.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen fast track, geen lounge, geen gratis drank aan boord, geen priority boarding.![]()
Plebmode. Ben ik niet aan gewend. Misschien maar weer van baan wisselen want dit is niks. Ik vlieg prive beter...
Toch? Je kan een man toch niet seksueel intimideren, net zoals je een blanke niet kan discriminerenquote:
zeker welquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch? Je kan een man toch niet seksueel intimideren, net zoals je een blanke niet kan discrimineren.
Plzzzzzzzzzzzzzzzzz, not this shit againquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch? Je kan een man toch niet seksueel intimideren, net zoals je een blanke niet kan discrimineren.
Welke shit prefereer je dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plzzzzzzzzzzzzzzzzz, not this shit again
Ik sluit FOK! wel even af voor de rest van de dagquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sluit FOK! wel even af voor de rest van de dag
Zo blij als een aardbei jonguhquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vrij als een aardbei.
Aardbeien zitten opgepropt in een bakje. VOL = VOL!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vrij als een aardbei.
Verkapte campagne van Geert dusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aardbeien zitten opgepropt in een bakje. VOL = VOL!
zijn ze al wel echt zoet?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Nog even want prima lunch wel
Kon mijn stoel ook niet kiezenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fast track en priority boarding maakte ik wel mee op Schiphol en Denemarken. Naar de lounge heb ik niet omgekeken noch naar gratis drank obviously.
Jij hebt last van de lente.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Nog even want prima lunch wel
Wat een grove belediging zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt last van de lente.
Je bent iedereen aan het lokken. Is het geen pindakaas dan is het wel een badjas of aardbeien. Ik vind het verdacht.
Een tweecijferig stoelnummer!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is wel goed voor jou, jij hebt al veel te veel te vertellen gehad.
Belediging?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat een grove belediging zeg![]()
Maar ik ben wel een lentekindNog drie weken en dan jarig
kind tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tweecijferig stoelnummer!!!
Bijna het begin van een slechte horrorfilm joh!
Beschuldiging meer was waar ik naar op zoek wasquote:
FWPquote:
Je mag jezelf verdedigen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beschuldiging meer was waar ik naar op zoek was![]()
Iig niet doordeweeks want dan moet ik een hertentamen maken. Op mijn verjaardag
Op je date?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben eergister gevallen mijn kont doet zeer. Dat is pas een fwp
Jammer.quote:
Zilver is mooierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True en spreken is goud. Liever goud dan zilver
Neequote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb je nu een winnaarsmentaliteit of wat?
dat heb je al een keer gevraagd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:05 schreef Alexandrier het volgende:
Lot, heet je echt Lot of is het een afkorting van Lotte?
Daar ben ik geen onderdeel van. Oranje is niet mijn kleur.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tssk
TeamNL pakt ook liever goud dan zilver
Oh, echt? Mijn excuses in dat geval. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Heb al een tijdje niet gepost hier.quote:
Fair enough. Wat is dan wel jouw kleur? Mijn lievelingskleur is blauwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ben ik geen onderdeel van. Oranje is niet mijn kleur.
Ik weet het niet precies. Wat ik mooi vind is schijnbaar niet wat bij mij past. Dus lastig te zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough. Wat is dan wel jouw kleur? Mijn lievelingskleur is blauw
wat vind je mooi en volgens wie past dat niet bij joou?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wat ik mooi vind is schijnbaar niet wat bij mij past. Dus lastig te zeggen.
Oh maar ik heb ook geen idee wat bij mij zou passen. Ik vind blauw mooi dus kies ik dat vaker. Of het nu staat of nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wat ik mooi vind is schijnbaar niet wat bij mij past. Dus lastig te zeggen.
Zwart. Altijd goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar als teamuitje naar zo'n kleurenconsultant geweest die kijkt dan welke kleuren bij jou/je gezicht passen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat vind je mooi en volgens wie past dat niet bij joou?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar als teamuitje naar zo'n kleurenconsultant geweest die kijkt dan welke kleuren bij jou/je gezicht passen.
Ik ben zelf meer van de hele donkere kleuren en dat was het tegenovergestelde van wat eruit kwam.
Nja ik snap wel dat zwart niet altijd heel erg vriendelijke kan overkomen dus dat was wel een goed punt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]dat moet je met een korrel zout nemen joh
Je kreeg roze?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar als teamuitje naar zo'n kleurenconsultant geweest die kijkt dan welke kleuren bij jou/je gezicht passen.
Ik ben zelf meer van de hele donkere kleuren en dat was het tegenovergestelde van wat eruit kwam.
Dus we zien jou zaterdag in een outfit met velle kleuren?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ahjoh jij hebt zo'n vriendelijk gezicht dan kijkt niemand naar de kleur van je kleding.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik snap wel dat zwart niet altijd heel erg vriendelijke kan overkomen dus dat was wel een goed punt.
Dan ben je goth, begrafenisondernemer of oberquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja ik snap wel dat zwart niet altijd heel erg vriendelijke kan overkomen dus dat was wel een goed punt.
Helemaal zwart. Lekker rebelsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Dus we zien jou zaterdag in een outfit met velle kleuren?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
"Yvie and the amazing technicolor dreamcoat."quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Bohquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ahjoh jij hebt zo'n vriendelijk gezicht dan kijkt niemand naar de kleur van je kleding.
Jij draagt toch niet enkel zwart?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Yvie and the amazing technicolor dreamcoat."
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar dat is omdat ik er bewust op let en mijn best ervoor doe. Voor werk is het ook lastiger dan thuis. Thuis boeit het mij niet zoveel, zie dan toch niemand.quote:
Mooi zwart motorpakquote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |