ok fair point, maar toch vind ik 't 'n beetje raar om veel geld uit te geven aan 'n koter van 'n vriend.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr vader is tandarts en heeft een huis van 4,5 ton.
Is dat serieus een ding?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jou niet nee, maar wellicht lullig voor naaste familie ed ooms tantes die het minder breed hebben dat 'n buitenstaander zoveel eraan uitgeeft, en kan raar overkomen
Wel voor zijn nieuwe golddigger, die ik al een keer geneukt heb.quote:
Ik vind het wel sneu voor die jongen. Beetje zo'n warme trui aandoen wanneer die lampen zo warm zijn.quote:
wauwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel voor zijn nieuwe golddigger, die ik al een keer geneukt heb.
yes, this is one dysfunctional cluster fuck
Snap ik ook wel, maar wat is veel geld?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok fair point, maar toch vind ik 't 'n beetje raar om veel geld uit te geven aan 'n koter van 'n vriend.
Dat is toch geen duur huisquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr vader is tandarts en heeft een huis van 4,5 ton.
quote:
die trui trekt hij vast wel uitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor die jongen. Beetje zo'n warme trui aandoen wanneer die lampen zo warm zijn.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ze wel goed genoeg om door te geven? Anders had je hem wel moeten waarschuwen hoor. Staat zoiets niet in de bro-code?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een leuke ketting of armbandje oid doet het hem ook wel hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar wat is veel geld?. Ik ga er geen honderden euro's aan uitgeven, maar iets leuks vind ik wel zo aardig.
hier ok!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verkouden maar verder goed en daar?
Trust me, ik heb hem vaak genoeg gezegd dat ie het niet moet doen, maar jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was ze wel goed genoeg om door te geven? Anders had je hem wel moeten waarschuwen hoor. Staat zoiets niet in de bro-code?
Ja ok, maar ik heb dus geen idee wat leuk is voor zo'n opdonder van 9.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een leuke ketting of armbandje oid doet het hem ook wel hoor.
voor 'n kind van 10 is iets van 20-25 euro meer dan prima.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar wat is veel geld?. Ik ga er geen honderden euro's aan uitgeven, maar iets leuks vind ik wel zo aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |