Vooral het drogenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:35 schreef Joosie200 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zo'n hekel aan wassen ja?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo trots dat je de aangekleedde man uitzoekt
dus.. dat scheelt veel?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lot is nogal een size queen dus...
Ja goed ideequote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Wanneer is de verjaardag? Anders kunnen we zaterdag wel helpen bij de Claire's
Als ze zo'n type is want niet alle meisjes houden van sieraden en glitter
ja, daahaag, mijn policy met kinderen is dat ik ze op elk moment terug moet kunnen geven aan dr ouders als ze vervelend wordenquote:
ik prefereer lange mannen, hoelang ben jij tijger?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lot is nogal een size queen dus...
jou niet nee, maar wellicht lullig voor naaste familie ed ooms tantes die het minder breed hebben dat 'n buitenstaander zoveel eraan uitgeeft, en kan raar overkomenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, dat kan me opzich niet zoveel schelen.
godverdommequote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, met de jaren die gaan tikken en zo.
Dr vader is tandarts en heeft een huis van 4,5 tonquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jou niet nee, maar wellicht lullig voor naaste familie ed ooms tantes die het minder breed hebben dat 'n buitenstaander zoveel eraan uitgeeft, en kan raar overkomen
Leuk voor een date toch?quote:
Klein.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik prefereer lange mannen, hoelang ben jij tijger?
Goede policy wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daahaag, mijn policy met kinderen is dat ik ze op elk moment terug moet kunnen geven aan dr ouders als ze vervelend worden.
ga jij het zaterdag lastig krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daahaag, mijn policy met kinderen is dat ik ze op elk moment terug moet kunnen geven aan dr ouders als ze vervelend worden.
Geef haar een Nokia 3310 3G versiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft al een nieuwe Huaweiquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geef haar een Nokia 3310 3G versie
Is hij zo’n slechte tandarts dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr vader is tandarts en heeft een huis van 4,5 ton.
geen geld meer voor leuke kadotjesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr vader is tandarts en heeft een huis van 4,5 ton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |