Baren, werpen, bevallen.quote:
Ja, beetje ingewikkeld doen om interessant over te komen...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tussen de regels door is belangrijk hier merk ik
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En wat maakt die uit Londen beter dan die uit Nederland?
Die krijgt ze wel van papaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel ff misschien ergens een tablet vandaan halen ofzo.
Kan, maar beetje overkill denk ik.quote:
ik zou sws niet meer dan 20 euro eraan uitgeven hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel ff misschien ergens een tablet vandaan halen ofzo.
Zo'n hekel aan wassen ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:03 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Oh. Ik heb wel een hele waslijst ja. Vooral van dingen die ik niet wil, dus een anti-waslijst. Lastig wel.
hoe voelde dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij zei de pastoor:"En nu komt het lichaam van Christus!".
Ze krijgt niet eens aandacht over het algemeenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die krijgt ze wel van papa
Beter geef je iets leuks.
Serieus Elvi tip was goed. Ga naar claires
Iets met glitter
Lot is nogal een size queen dus...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En wat maakt die uit Londen beter dan die uit Nederland?
Lekker belangrijk, dat kan me opzich niet zoveel schelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou sws niet meer dan 20 euro eraan uitgeven hoor
Warm en liefdevol!quote:
Nou ja, met de jaren die gaan tikken en zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam bij deze vraag
sugardaddy in de toekomstquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja, dat kan ook. Laptop, tablet...
beetje suikeroompje uithangen
Neem mee naar de efteling dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze krijgt niet eens aandacht over het algemeen.
Dan is een sierraad een veel leuker kado. Straalt meer uit dat je daar moeite voor gedaan hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze krijgt niet eens aandacht over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |