abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177875124
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In dat kader, zou je svp wat antwoorden willen groeperen in de toekomst? Ik snap dat het veel tegen weinig is, maar om dan ook bij wijze van spreken 50 one-liners te moeten parsen tussen nieuws door is niet echt nodig ...
Als we allemaal kunnen afspreken iets meer inhoudelijk te kunnen posten dan is dat geen probleem verder dus maar komt vast in orde binnen deze en andere discussies.

[ Bericht 1% gewijzigd door DeParo op 17-03-2018 00:49:15 ]
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:44:53 #257
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875153
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als we allemaal kunnen afspreken iets meer inhoudelijk te kunnen posten dan is dat geen probleem verder dus.
Wat? Ook grappen kunnen gegroepeerd worden. Meer inhoudelijkheid vind ik verder prima, maar begin bij jezelf zou ik zeggen.
pi_177875196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat? Ook grappen kunnen gegroepeerd worden. Meer inhoudelijkheid vind ik verder prima, maar begin bij jezelf zou ik zeggen.
Welke grappen? Nogmaals ik ageer hier tegen het gebrek aan relativeren en inhoud in deze reeks, als het vervalt in persoonlijke aanvallen, dan krijg je al snel spam etc.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:48:30 #259
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875220
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Welke grappen? Nogmaals ik ageer hier tegen het gebrek aan relativeren en inhoud in deze reeks, als het vervalt in persoonlijke aanvallen, dan krijg je al snel spam etc.
Wanneer heb ik me daar schuldig aan gemaakt? Ik vraag alleen van je om dingen te groeperen...
pi_177875249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wanneer heb ik me daar schuldig aan gemaakt? Ik vraag alleen van je om dingen te groeperen...
Was jij niet degene die de familie Trump al van domheid begon te beschuldigen? Wat heeft dat nog met inhoud te maken dan?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:51:37 #261
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875281
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Was jij niet degene die de familie Trump al van domheid begon te beschuldigen? Wat heeft dat nog met inhoud te maken dan?
Donald Jr. en dat was op reactie op andere posts. Verder heb ik inhoudelijk mijn case gemaakt. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar het is niet alsof ik zonder argumenten wat liep te blaten.

Het heeft ook niks te maken met het verzoek of je dingen wilt groeperen in de toekomst?!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:55:54 #262
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875342
maggieNYT twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 00:39:27 Cohen and team are filing a removal to federal court in LA from state court, latest move to reclaim control in battle with Stormy Daniels. Story TK. @MichaelCohen212 https://t.co/XrpYEAhUhY reageer retweet
jimrutenberg twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 00:43:49 BREAKING, Trump legal team seeks to move Stormy Daniels suit into federal court, Trump formally joins legal wrangling https://t.co/Whpv0wApGl reageer retweet
pi_177875347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Donald Jr. en dat was op reactie op andere posts. Verder heb ik inhoudelijk mijn case gemaakt. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar het is niet alsof ik zonder argumenten wat liep te blaten.

Het heeft ook niks te maken met het verzoek of je dingen wilt groeperen in de toekomst?!
Het maakt niet uit of je er Goede redenenen voor hebt het gaat erom dat wanneer we zo ver gaan om zijn familieleden weg te zetten als dom, als we hem gaan vergelijken met Hitler, dat je nog vrijwel onmogelijk kan relativeren of een inhoudelijke discussie kan hebben. Verder heeft het alles te maken met je verzoek want ik verval in een veelvoud van posts vaak omdat ik tegen dat soort gedrag ageer, dus mijn verzoek om het ontopic te houden, ook voor jou.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 01:00:31 #264
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875409
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of je er Goede redenenen voor hebt het gaat erom dat wanneer we zo ver gaan om zijn familieleden weg te zetten als dom, als we hem gaan vergelijken met Hitler, dat je nog vrijwel onmogelijk kan relativeren of een inhoudelijke discussie kan hebben. Verder heeft het alles te maken met je verzoek want ik verval in een veelvoud van posts vaak omdat ik tegen dat soort gedrag ageer, dus mijn verzoek om het ontopic te houden, ook voor jou.
Ik heb Trump niet vergeleken met Hitler, dat was heel iemand anders. Ik probeer discussie te hebben met mensen die een ander beeld hebben. Daarbij was ik ook nog on-topic denk ik, het ging immers een paar posts eerder over de domheid van Jr. Dat werd bestreden, waarop ik een aantal argument gaf.

Kom eens uit die slachtofferrol, je haalt allemaal shit erbij, waarbij het enige wat ik van je vraag is om enkele antwoorden te groeperen. Simpelweg, omdat dat pragmatisch het handigst lijkt.
pi_177875592
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 01:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik heb Trump niet vergeleken met Hitler, dat was heel iemand anders. Ik probeer discussie te hebben met mensen die een ander beeld hebben. Daarbij was ik ook nog on-topic denk ik, het ging immers een paar posts eerder over de domheid van Jr. Dat werd bestreden, waarop ik een aantal argument gaf.

Kom eens uit die slachtofferrol, je haalt allemaal shit erbij, waarbij het enige wat ik van je vraag is om enkele antwoorden te groeperen. Simpelweg, omdat dat pragmatisch het handigst lijkt.
Kom op zeg. Je weet prima dat dat soort discussies veel te ver gaan. Overigens zei ik niet dat jij die Hitler vergelijking aanhaalde maar het symboliseert wel de stemmimg die hier soms wordt gecreeerd. Ik zal proberen te letten oo hoe ik post maar nogmaals ik Hoop op hetzelfde van jou en andere posters.
pi_177875698
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
maggieNYT twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 00:39:27 Cohen and team are filing a removal to federal court in LA from state court, latest move to reclaim control in battle with Stormy Daniels. Story TK. @MichaelCohen212 https://t.co/XrpYEAhUhY reageer retweet
jimrutenberg twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 00:43:49 BREAKING, Trump legal team seeks to move Stormy Daniels suit into federal court, Trump formally joins legal wrangling https://t.co/Whpv0wApGl reageer retweet
The stakes are high!

quote:
President Donald Trump is moving his fight to keep Stormy Daniels silent about their alleged affair to federal court -- and she’s now threatened with $20 million in damages if she doesn’t keep her mouth shut.
Bloomberg
Daniels' lawyer says some alleged incidents took place during Trump presidency

quote:
The lawyer representing the adult film star Stormy Daniels alleges that some of the accusations she's making against President Donald Trump occurred while Trump was in office.

"Is there anything in the litany of accusations -- you would call them facts -- that surround this case that happened while Donald Trump was President?" CNN's Jake Tapper asked Michael Avenatti, Daniels' lawyer, during an interview Friday.

"Yes," Avenatti replied.

When asked by Tapper if he could elaborate, Avenatti gave a simple "no."

Avenatti had claimed earlier Friday in an interview with CNN's Chris Cuomo that Daniels was "physically threatened to stay silent about what she knew about Donald Trump."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 01:24:17 #267
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875721
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 01:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom op zeg. Je weet prima dat dat soort discussies veel te ver gaan. Overigens zei ik niet dat jij die Hitler vergelijking aanhaalde maar het symboliseert wel de stemmimg die hier soms wordt gecreeerd. Ik zal proberen te letten oo hoe ik post maar nogmaals ik Hoop op hetzelfde van jou en andere posters.
Het was letterlijk 1 user die hier niet heel vaak reageert die dat zei ... ik snap niet waarom je het mij voor de voeten werpt. Ik was zelf ook niet gelukkig met die vergelijking, omdat het de geloofwaardigheid van andere claims vermindert, zoals het feit dat Trump vreemd genoeg juist lief is tegen (quasi-)dictators als Putin, Erdogan, etc en meer onbegrip toont tegenover democratische leiders als Merkel en May.

Hoe dan ook, dank voor de toezegging, ik zal er zelf ook op letten om inhoudelijk te blijven (hoewel een geintje zo nu en dan wel kan toch?)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 01:38:38 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177875865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:22 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik ben tegen verplichte solidariteit. Maar volgens mij hebben we de economische discussie vorige week al gehad :)
Het klopt dat we een discussie hebben gehad vorige week. Die is in mijn beleving niet tot een conclusie gekomen. Je vindt van wel?

Dit is wat je toen zei:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:40 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik de voorkeur voor dit systeem:

- verzekeren is niet verplicht
- Verzekeringsmaatschappijen mogen mensen niet weigeren
- Verzekeringsmaatschappijen mogen geen prijsdifferentiatie op basis van historie en leeftijd toepassen.
- Tot 25 jaar gratis op je verzekering van je ouders.
- Gratis zorg vanaf je AOW, indien je geen aanvullend pensioen hebt.
- Gratis zorg voor mensen onder de 25 indien hun ouders geen verzekering hebben.
Nu is dit op zich niet echt een systeem, maar meer een wensenlijstje, maar goed, laten we het luchtig interpreteren.

Dit kunnen we denk ik uit kleden om de argumentatie wat te versimpelen; de problematiek spitst zich ook hierop toe denk ik:

quote:
- Verzekeringsmaatschappijen mogen mensen niet weigeren
- Verzekeringsmaatschappijen mogen geen prijsdifferentiatie op basis van historie en leeftijd of welke grond dan ook toepassen.
Nu dit vastgesteld is vroeg ik aan je waarom je dacht dat in het systeem verzekeren verplicht gesteld was door VVD'ers als Hoogervorst en Obama in tegenstelling tot jouw wens van het niet verplichten. Je antwoorde dat je dacht dat dit was vanwege solidariteit.

Toen ik dat bevroeg gaf je aan dat elke verzekering gaat over solidariteit. Bij ziektekosten over zieken vs gezonden, om on-topic te blijven. Hierna zei je tegen verplichte solidariteit te zijn ...

Dit argument is echter denk ik geen eerlijk argument. Jij gaf immers aan ook een systeem te willen waarbij mensen niet geweigerd mogen worden en dezelfde prijs als gezonde mensen moeten mogen betalen.

Laten we een systeem voorstellen zoals jij ambieert ... en laten we even het Nederlandse systeem pakken, wat veel lijkt op het Amerikaanse, maar wat makkelijker en bekender is. ..
Wat denk je dat er gebeurt als mensen zich niet meer hoeven te verzekeren, maar verzekeraars wel iedereen moeten accepteren en mensen ongeacht historie of andere kenmerken dezeflde prijs moet rekenen?

Het lijkt me niet vreemd om te denken dat je zult gaan zien dat mensen zich onverzekerd laten zijn tot ze het nodig hebben. Gezonde mensen trekken dus weg uit het systeem, zieken blijven over, de prijs gaat in het eerstvolgende jaar omhoog.

Het jaar hierop is de propositie niet meer aantrekkelijk voor mensen die een paar keer fysiotherapie nodig hebben oid en zij schrijven zich uit totdat ze ernstig ziek worden. De prijs gaat het jaar hierna dus omhoog.

Het jaar hierop is de propositie niet meer aantrekkelijk voor in principe iedereen zonder erge ziekte. Een groot deel van de mensen schrijven zich uit, waaronder ook zieken, eigenlijk het failliet van het systeem .. er kan niet meer verzekerd worden.

De verplichting is dus noodzakelijk, niet vanwege solidariteit anders dan de solidariteit van het systeem als geheel. Althans, mits je wilt wat je aangaf dat je wilt.
  Redactie Games zaterdag 17 maart 2018 @ 01:44:29 #269
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177875921
Inmiddels heeft Leslie Gibson, die de overlevende van die school shooting Emma Gonzalez een "skinhead lesbian" had genoemd, bekend gemaakt zich niet meer verkiesbaar te stellen voor het huis.

https://www.pressherald.c(...)s-drops-out-of-race/
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177876030
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 01:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het was letterlijk 1 user die hier niet heel vaak reageert die dat zei ... ik snap niet waarom je het mij voor de voeten werpt. Ik was zelf ook niet gelukkig met die vergelijking, omdat het de geloofwaardigheid van andere claims vermindert, zoals het feit dat Trump vreemd genoeg juist lief is tegen (quasi-)dictators als Putin, Erdogan, etc en meer onbegrip toont tegenover democratische leiders als Merkel en May.

Hoe dan ook, dank voor de toezegging, ik zal er zelf ook op letten om inhoudelijk te blijven (hoewel een geintje zo nu en dan wel kan toch?)
Natuurlijk kan dat ;).
pi_177876322
FBI’s Andrew McCabe is fired just before retiring. Former deputy director became lightning rod for Clinton email and Russia probes.

quote:
McCabe, who had stepped down from his post earlier this year but remained an FBI employee, had been accused by the Justice Department’s inspector general of authorizing the disclosure of sensitive information to a reporter and misleading investigators when asked about it.

McCabe had been a lightning rod in the political battles surrounding the investigation into Hillary Clinton’s use of a private email server and special counsel Robert S. Mueller III’s probe into whether any Trump associates coordinated with Russian agents to interfere in the 2016 presidential race.

McCabe ran the FBI for three turbulent months last year, assuming the director’s job on an acting basis after James B. Comey was fired in May. McCabe was hoping to retire Sunday, when he becomes eligible for his full benefits. With his firing, he could lose a significant portion of those benefits.
Andrew McCabe, a Target of Trump's F.B.I. Scorn, Is Fired Over Candor Questions

quote:
Andrew G. McCabe, the former F.B.I. deputy director and a frequent target of President Trump's scorn, was fired Friday after the Attorney General Jeff Sessions rejected an appeal that would have let him retire this weekend.

Mr. McCabe promptly declared that his firing, and Mr. Trump's persistent needling, were intended to undermine the special counsel's investigation in which he is a potential witness.

Mr. McCabe is accused in a yet-to-be-released internal report of failing to be forthcoming about a conversation he authorized between F.B.I. officials and a journalist.

In a statement released late Friday, Mr. Sessions said that Mr. McCabe had shown a lack of candor under oath on multiple occasions.

"The F.B.I. expects every employee to adhere to the highest standards of honesty, integrity and accountability," he said. "I have terminated the employment of Andrew McCabe effective immediately."

In an interview, Mr. McCabe was blunt. "The idea that I was dishonest is just wrong," he said, adding, "This is part of an effort to discredit me as a witness."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The inspector general's report faults Mr. McCabe for his candor in interviews with internal investigators. The report has not been released, but people briefed on it say the allegations revolve around disclosures to The Wall Street Journal, which revealed in October 2016 a dispute between the F.B.I. and the Justice Department over how to proceed in an investigation into the Clinton family's foundation.

Mr. McCabe, working through the F.B.I. press office, authorized a spokesman and a bureau lawyer to speak with The Journal in order to rebut allegations that Mr. McCabe had put the brakes on the Clinton Foundation investigation. To the contrary, the article ultimately noted, Mr. McCabe had insisted that his agents had the authority to investigate the foundation, even if the Justice Department refused to authorize grand jury subpoenas.

Mr. McCabe joined the F.B.I. after law school and rose quickly through the ranks. Mr. Comey groomed him for senior leadership from a young age, rankling some agents who saw him as too academic and not enough of a traditional crime-fighter. But senior F.B.I. officials and his counterparts in other agencies praised his intellect and ability to manage complicated worldwide national security issues.
Statement McCabe:

quote:
I have been an FBI Special Agent for over 21 years. I spent half of that time investigating Russian Organized Crime as a street agent and Supervisor in New York City. I have spent the second half of my career focusing on national security issues and protecting this country from terrorism. I served in some of the most challenging, demanding investigative and leadership roles in the FBI. And I was privileged to serve as Deputy Director during a particularly tough time.

For the last year and a half, my family and I have been the targets of an unrelenting assault on our reputation and my service to this country. Articles too numerous to count have leveled every sort of false, defamatory and degrading allegation against us. The president's tweets have amplified and exacerbated it all. He called for my firing. He called for me to be stripped of my pension after more than 20 years of service. And all along we have said nothing, never wanting to distract from the mission of the FBI by addressing the lies told and repeated about it.

No more.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:08:02 Andrew McCabe FIRED, a great day for the hard working men and women of the FBI - A great day for Democracy. Sanctimonious James Comey was his boss and made McCabe look like a choirboy. He knew all about the lies and corruption going on at the highest levels of the FBI! reageer retweet

[ Bericht 39% gewijzigd door Kijkertje op 17-03-2018 05:14:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2018 @ 03:35:29 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177876414
Gaat nog leuk worden als Mueller met McCabe gaat praten :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 17 maart 2018 @ 03:55:09 #273
323401 Kijkertje
met filter
pi_177876439
Facebook suspends Trump-linked firm Cambridge Analytica

quote:
Facebook has suspended Cambridge Analytic, the data firm used by the Trump campaign during the 2016 election, citing policy violations.

Facebook Vice President and Deputy General Counsel Paul Grewal said in a statement Friday night that the decision was made because the firm did not fully delete data given to them by a University of Cambridge professor in violation of Facebook policies.

Grewal said Dr. Aleksandr Kogan had passed data from his app, which used Facebook Login, to Strategic Communication Laboratories, which houses Cambridge Analytica.

Those using his app allowed Kogan to access information like the city they were living in and pages or content they liked.

SPOILER
  zaterdag 17 maart 2018 @ 04:44:19 #274
280225 DeParo
pi_177876509
Trump Now Trails Only Reagan Among Recent Presidents in GOP Esteem:

www.nymag.com/daily/intel(...)nts-in-gop-love.html

quote:
Anyone who doubts Donald Trump has totally conquered the Republican Party he acquired by a hostile takeover in 2016 should look at the evidence (assembled by Perry Bacon Jr.) that his recent improvements in popularity are almost entirely attributable to rising GOP support. Gallup’s most recent weekly survey, conducted from Feb. 5 to 11, showed President Trump’s job approval rating among self-identified Republicans at 86 percent … SurveyMonkey polling from the first week of February shows a similar pattern: 89 percent of Republicans1 said they approve of Trump’s handling of his job as president. And the share of Republicans who “strongly approve” — in the mid-50s for much of last year — is up to 61 percent. But there’s an even stronger, and perhaps even shocking, sign of the affection Republicans now bestow upon the 45th president. In honor of Presidents’ Day, the University of Virginia’s Center for Politics and the pollster Ipsos tested the popularity of the last 12 presidents, dating back to Dwight D. Eisenhower, on a scale of one to ten. Unsurprisingly, John F. Kennedy (an average rating of 6.56) and Ronald Reagan (6.29) topped the list, with Donald Trump (4.20), Lyndon Johnson (4.17) and Richard Nixon (3.80) bringing up the bottom.

But broken down by party ID, it turns out Trump is more popular among Republicans than W. or Poppy Bush, Gerald Ford, or even the beloved Ike. At 7.20, he trails only the Gipper (8.03) in the esteem of his fellow partisans. To put that in context, Trump’s rating among Republicans is higher than JFK’s (7.09) among Democrats.

Within his own party, Trump’s actually up there in that territory where you’d expect people to start naming babies after him. You never know with a strange and erratic man like him what the future will hold; he seems entirely capable of the kind of self-destruction that brought down Nixon. But for now, the idea that he is going to be vulnerable to a primary challenge in 2020 or that the GOP will return to its pre-Trump legacy after he’s gone seems highly improbable. They love this guy.
Interessant, zoals gezegd verre van duidelijk dat hij in de ogen van de Amerikanen faalt, ongekend impopulair onder de Democraten, maar onder de Republikeinen valt dat dus mee sterker nog gaat het meer de andere kant op, zijn impopulariteit is ongekend maar onder de groepen waar hij moet scoren scoort hij schijnbaar.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 06:12:55 #275
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_177876638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 04:44 schreef DeParo het volgende:

www.nymag.com/daily/intel(...)nts-in-gop-love.html

[..]

Interessant, zoals gezegd verre van duidelijk dat hij in de ogen van de Amerikanen faalt, ongekend impopulair onder de Democraten, maar onder de Republikeinen valt dat dus mee sterker nog gaat het meer de andere kant op, zijn impopulariteit is ongekend maar onder de groepen waar hij moet scoren scoort hij schijnbaar.
Mwa, ze hebben blijkbaar (als ik het goed begrijp) de populariteit van die 12 presidenten bij de huidige kiezers getest.
quote:
In honor of Presidents’ Day, the University of Virginia’s Center for Politics and the pollster Ipsos tested the popularity of the last 12 presidents, dating back to Dwight D. Eisenhower, on a scale of one to ten.
Dan kan je verwachten dat recente presidenten bij hun kiezers hoger scoren dan "oudere". De voorspelbare uitzonderingen zijn Kennedy voor de Democraten en Reagan voor de Republikeinen.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 17 maart 2018 @ 07:44:49 #276
280225 DeParo
pi_177876817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 06:12 schreef crystal_meth het volgende:

Volgens mij is niks logisch wanneer Trump een van de Presidenten is haha :P, maar het blijft opvallend dat hij toch wordt gewaardeerd onder GOP kiezers, je kan ook zeggen dat hij voor de Republikeinen populairder is op dit moment dan Bill Clinton en JFK voor de Democraten. En mogelijk (her)bevestigt dit de CNN-analyse van eerder waarin zijn aanhang niet gekrompen maar gegroeid zou zijn in deze (weinig kiezers verloren en wellicht hier en daar wat bijgesprokkeld verder).
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:05:36 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177877404
Grappig dat Trump het heeft over een choirboy, dat is namelijk hoe hij wil dat al z’n ministers en stafleden zich gedragen. Het is gewoon een maffioso, Don is een passende naam voor dat stuk vreten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:15:21 #278
262 Re
Kiss & Swallow
pi_177877489
McCabe kan nu lekker de tent inpissen, ben benieuwd, 2 dagen voor je pensioen na 21 jaar worden ontslagen omdat Trump met zijn bek vol tanden stond over Comey en zijn terugvlucht nadat hij was ontslagen. Kleuter in Command
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:17:22 #279
314798 DestroyerPiet
pi_177877516
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 03:03 schreef Kijkertje het volgende:
FBI’s Andrew McCabe is fired just before retiring. Former deputy director became lightning rod for Clinton email and Russia probes.

[..]

Andrew McCabe, a Target of Trump's F.B.I. Scorn, Is Fired Over Candor Questions

[..]

Statement McCabe:

[..]

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:08:02 Andrew McCabe FIRED, a great day for the hard working men and women of the FBI - A great day for Democracy. Sanctimonious James Comey was his boss and made McCabe look like a choirboy. He knew all about the lies and corruption going on at the highest levels of the FBI! reageer retweet
Als je iemand die jarenlang je land heeft gediend, en zich daar volledig voor heeft ingezet een paar uur voor zijn pensioen ontslaat zodat hij geen recht meer heeft op dat pensioen. Dan ben je toch gewoon een lul. (sorry voor mijn taalgebruik maar ik heb daar echt geen ander woord voor)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:36:31 #280
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_177877715
McCabe ontslagen... Trump wil gewoon oorlog met de FBI?

Aangezien hij al op non actief was gesteld is dit gewoon pissen op iemand z'n carriere en de organisatie waarvoor hij werkte.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:44:24 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177877837
Het is ook weer een verdere politicering van de FBI... ga cheerleaden voor el presidente of anders je kop eraf. Althans, zo lijkt het nu ... ik ben wel benieuwd naar het rapport van de inspector general.

[ Bericht 21% gewijzigd door ExtraWaskracht op 17-03-2018 10:01:47 ]
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:45:00 #282
-1 #ANONIEM
pi_177877848
Trump is ook gewoon een rancuneuze kleuter
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:55:37 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177878019
Aangezien ik kennelijk niks beters te doen heb, heb ik het staatje van hierboven aangevuld om de afwijkingen tov het gemiddelde wat duidelijker in beeld te brengen:

Independents volgen dus wel vrij nauwkeurig het gemiddelde beeld wat Amerikanen hebben en Republikeinen wijken meer af van het gemiddelde beeld wat Amerikanen hebben van hun presidenten dan Democraten (of Independents). Verder zie je dat Independents in de basis negatiever oordelen dan het gemiddelde met 2 marginale uitzondering: Bill Clinton en John F. Kennedy.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:14:21 #284
34114 vipergts
pi_177878363
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:17 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Als je iemand die jarenlang je land heeft gediend, en zich daar volledig voor heeft ingezet een paar uur voor zijn pensioen ontslaat zodat hij geen recht meer heeft op dat pensioen. Dan ben je toch gewoon een lul. (sorry voor mijn taalgebruik maar ik heb daar echt geen ander woord voor)
Ach het lijkt me niet zo moeilijk om op papier zijn ontslag maandag in te laten gaan als blijk van waardering voor 20 jaar werk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:29:34 #285
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_177878608
Die tweet... dat is echt laster op sovjet-niveau.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:53:43 #286
19007 OllieA
pi_177878982
Hm, het vertrouwen dat ik nog had in de 'adults in the room' is na dit ontslag van McCabe wel verdwenen. Wat een lage actie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:58:54 #287
314798 DestroyerPiet
pi_177879056
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:14 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ach het lijkt me niet zo moeilijk om op papier zijn ontslag maandag in te laten gaan als blijk van waardering voor 20 jaar werk.
deze man zat uren voor zijn pensioen. door hem te ontslaan ontnemen ze hem dat. lijkt me een bewuste actie om hem zijn pensioen te ontzeggen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:07:09 #288
192592 SureD1
------------------------------
pi_177879158
Wat een smerige actie tegen McCabe zeg, echt laag :r
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:08:13 #289
266145 Klaphark
pi_177879181
Lekker geregeld ook als dat afhangt van een paar dagen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:08:56 #290
-1 #ANONIEM
pi_177879196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:08 schreef Klaphark het volgende:
Lekker geregeld ook als dat afhangt van een paar dagen.
Het is de VS. Daar zijn dit soort dingen lekker geregeld.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:12:00 #291
13309 nostra
ask why
pi_177879254
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:58 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

deze man zat uren voor zijn pensioen. door hem te ontslaan ontnemen ze hem dat. lijkt me een bewuste actie om hem zijn pensioen te ontzeggen.
Het is ook weer niet dat hij zijn hele pensioen kwijt is, maar alleen het 'vut-achtige' deel.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:14:32 #292
13309 nostra
ask why
pi_177879303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is de VS. Daar zijn dit soort dingen lekker geregeld.
Dat werkt(e) ook gewoon zo in Nederland. Je zal ergens arbitrair moeten knippen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:28:12 #293
34114 vipergts
pi_177879543
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:58 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Dat weet ik maar iemand moet die papieren regelen en dat is vast niet Trump of Sessions.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:01:42 #294
371563 Nintex
pi_177879988
und schluss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')