Johny Bravo?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:09 schreef the_kloonies het volgende:
Nu ben ik vergeten wat ik wilde typen
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:13 schreef the_kloonies het volgende:
ik weet het niet meer, zal niet belangrijk genoeg zijn
Schiet vanzelf wel weer binnen. Heb dat continuequote:Op donderdag 8 maart 2018 21:13 schreef the_kloonies het volgende:
ik weet het niet meer, zal niet belangrijk genoeg zijn
Hahaquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Schiet vanzelf wel weer binnen. Heb dat continue
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:19 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
maar wat ben je lief tegen nieuwe users zeg!
Eerste topic krijg je gratis, daarna beginnen we te zeiken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:19 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
maar wat ben je lief tegen nieuwe users zeg!
Daar was KLB toch voor?quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste topic krijg je gratis, daarna beginnen we te zeiken.
eerste cd die ik kocht was van destiny´s childquote:
Toen muziek kopen nog speciaal wasquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eerste cd die ik kocht was van destiny´s child
Heb je het nou over dit soort onderzettertjes?quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:00 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
dat je nog een singeltje ging kopen bij de FRS
nee, zo oud ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je het nou over dit soort onderzettertjes?
[ afbeelding ]
daar kan de glas bier opstaanquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je het nou over dit soort onderzettertjes?
[ afbeelding ]
Uh nee, hij heeft een heel seizoen verlorenquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags kwartiertje immer numero uno.
Haags immer numero unoquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Uh nee, hij heeft een heel seizoen verloren
Drie halfgoden.quote:
Als er iemand zijn kont moet likken dan ben ik het wel, ik woon tegen den haag aan dat maakt me praktisch haagsquote:
Ha dan woon je in de buurt gekkiequote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Als er iemand zijn kont moet likken dan ben ik het wel, ik woon tegen den haag aan dat maakt me praktisch haags
Neem er nog een.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
jij in ieder geval niet
Ja dat zeg ik, ik woon in de buurt van haags kwartiertjequote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ha dan woon je in de buurt gekkie
Nee in de buurt van mij dooie.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik woon in de buurt van haags kwartiertje
ow oke gefeliciteerd. Ik woon in Rijswijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee in de buurt van mij dooie.
Steenworpquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
ow oke gefeliciteerd. Ik woon in Rijswijk
Ah en bevalt rijswijk?quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Een 10 maand geleden nog in Moordrecht trouwens
Oke leuk om dichtbij een fokker te wonen die in Delft woont. Zet je toch aan het denken, hoeveel andere fokkers zullen vlak om de hoek wonen terwijl we het niet doorhebben?quote:
Zeven.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke leuk om dichtbij een fokker te wonen die in Delft woont. Zet je toch aan het denken, hoeveel andere fokkers zullen vlak om de hoek wonen terwijl we het niet doorhebben?
Ja woon in een goede buurt volgens mij, maar sowieso goede buren, speeltuin en park vlakbij dus ja, allemaal wel mooi zoquote:
Sommige mensen hebben nou eenmaal immense pech in hun levenquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef _--_ het volgende:
Bijna niemand heeft gereageerd in zijn topic.
Ah klinkt helemaal prima ja, mooi zo.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja woon in een goede buurt volgens mij, maar sowieso goede buren, speeltuin en park vlakbij dus ja, allemaal wel mooi zo
Ik vind het best sneu, hij heeft een hele banner gemaakt met een hoop tekst en iedereen laat het aan zich voorbij gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal immense pech in hun leven
Oke en jij? Delft dus of ook Rijswijk of? En woont het er mooi? (Kom trouwens oorspronkelijk uit Groningen)quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah klinkt helemaal prima ja, mooi zo.
Leiden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke en jij? Delft dus of ook Rijswijk of? En woont het er mooi? (Kom trouwens oorspronkelijk uit Groningen)
In/bij centrum?quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Leiden.
En bevalt mij prima voor nu, wil in de toekomst landelijker wonen wel, wat minder mensen en meer natuur.
Natuur valt nogal tegen, geloof me maar wat dat betreft. Maar ja wel minder mensen, in het algemeen minder criminaliteit zoals je in de grotere steden hebt. Heb trouwens in leiderdorp gewerkt tot 1 jaar terug (bedrijf is verhuisd naar den haag en wij verhuisden mee zeg maar)quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Leiden.
En bevalt mij prima voor nu, wil in de toekomst landelijker wonen wel, wat minder mensen en meer natuur.
Bij centerum nu ja.quote:
Ah oké.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Natuur valt nogal tegen, geloof me maar wat dat betreft. Maar ja wel minder mensen, in het algemeen minder criminaliteit zoals je in de grotere steden hebt. Heb trouwens in leiderdorp gewerkt tot 1 jaar terug (bedrijft is verhuist naar den haag en wij verhuisden mee zeg maar)
Ja vind ik ook, mooie gebouwen staan er ook wel.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Centrum van leiden is wel mooi
Drukker dan vroeger of woon je er niet zo lang?quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, mooie gebouwen staan er ook wel.
Maar vind het drukker dan ik zou willen momenteel.
Vooral zelf wat meer behoefte aan wat rust, dat ik gewoon even een lang stuk kan lopen met mijn hond zonder te veel mensen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drukker dan vroeger of woon je er niet zo lang?
Vind in Rotterdam wel stuk drukker dan vroeger
Ja en een tuin wil ik ook wel.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:48 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
En tjah rijswijk, den haag, leiden of wat dan ook, vind het allemaal wat hetzelfde. Mooiheid voor mijzelf is alleen als ik een ruime woning heb met goede buren, weinig criminaliteit en bijvoorbeeld een park dichtbij.
Ja ik liever ook maar heb in ieder geval een balkon hehequote:Op donderdag 8 maart 2018 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en een tuin wil ik ook wel.
Ja is beter dan niets inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja ik liever ook maar heb in ieder geval een balkon hehe
Ik houd niet zo van tuinieren, vandaarquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
En vind tuinieren ook wel leuk trouwens.
Ja dan is het al gauw een hoop werk inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van tuinieren, vandaar
Dat zal welquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwendag is wel leuk gedaan in Rusland.
wat dan?quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwendag is wel leuk gedaan in Rusland.
Wel een heel groot glasquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:20 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
daar kan de glas bier opstaan
Moeilijke houding is dat lijkt mijquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:35 schreef noodgang het volgende:
Geen tap in je bank gebouwd hebben om onder te hangen
Hoezo onder de bank? De tapkraan zit gewoon in de leuning, hoef mn mond maar open te doenquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:42 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Vanuit een liggende positie op de bank een slok nemen onder je bank. Knap hoor.
quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:39 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het nieuwe topicspel
Oh daar.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo onder de bank? De tapkraan zit gewoon in de leuning, hoef mn mond maar open te doen
klinkt luxequote:Op donderdag 8 maart 2018 23:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb nu een sequence series van het Uiltje die op Sherryvaten gelegen heeft.
Wat een topbier!!
klinkt goedquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb nu een sequence series van het Uiltje die op Sherryvaten gelegen heeft.
Wat een topbier!!
Niet echt, maar doe soms alsofquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klinkt luxe
ben je een bier connaisseur?
dat maakt niet uit genieten maarquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet echt, maar doe soms alsof
Was vorige week bij de brouwerij en daar stond deze, dus die heb ik maar gekocht
ahquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:53 schreef _--_ het volgende:
NWS / 27 paar afgehakte mensenhanden gevonden Lees dit topic compleet, als je hier niet lemig door wordt weet ik het ook niet meer.
Dat hele topic is een grap.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah
je heb woordgrapjes ontdekt![]()
Ik moet er wel om glimlachenquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah
je heb woordgrapjes ontdekt![]()
o shitquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o shit
ik faal weer ff denken..
niet te zwaar op de hand zijn![]()
jammerquote:
Joehoeequote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]hahah
omg![]()
ik kan me hand er niet opleggen![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
toch nog de overhand hebben
[ afbeelding ]
wat lief.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet meestal wel mijn beste voetje voor met borrelnootje
welke?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:15 schreef _--_ het volgende:
NWS / 27 paar afgehakte mensenhanden gevonden
HAHAHAHAHAHAAHAHAHHA deze persoon heeft zich geregistreerd voor een woordgrap. raap me op.
Naja niet geregistreerd maar zijn eerste post is een woordgrap in dat topic.quote:
quote:
Amir !quote:
Opeens was dus zijn vrouw er.quote:
Ik ben aan het brullen van het lachen. Heerlijk ditquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:37 schreef _--_ het volgende:
NWS / 27 paar afgehakte mensenhanden gevonden plezier tot aan post 90.
Top gifje Mark.quote:
We klagen toch ook niet dat CUL om de hoek is als iemand over bier begintquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we weer Uto of andere tv zooi spammen. UTO is paar deurtjes verderop he
Bier is drank van het volkquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
We klagen toch ook niet dat CUL om de hoek is als iemand over bier begint
Lijkt me leuk, alleen weet ik meer over de ADO spelers dan over Utopia. Maar zolang ik de zwerver mag spelen die op de bank ligt en de hele dag bier kan drinken, vindt ik het prima hoor. Laat Flip maar de sport jock spelen die Hex probeert te versieren die lesbisch blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
We kunnen hier wel ons eigen Utopia van maken
maar hoop dat het niet uitloopt tot een Dystopia
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, alleen weet ik meer over de ADO spelers dan over Utopia. Maar zolang ik de zwerver mag spelen die op de bank ligt en de hele dag bier kan drinken, vindt ik het prima hoor. Laat Flip maar de sport jock spelen die Hex probeert te versieren die lesbisch blijkt te zijn.
Ik neem aan dat je de 1ste druk in het latijn iedere avond nog even doorbladert voor je gaat slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik refereerde trouwens naar het boek Utopia van Thomas More
Welk andere helder licht uit Rotterdam refereer je dan naar?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:49 schreef devzero het volgende:
Erasmus, ook al zo'n helder licht uit rotterdam
Iwanius natuurlijk. Kwam jij uit Rotterdam of woon je er maar tijdelijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welk andere helder licht uit Rotterdam refereer je dan naar?
Ik kom uit Rotterdam ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Iwanius natuurlijk. Kwam jij uit Rotterdam of woon je er maar tijdelijk?
Toen was het gebied waar Nederland nu ligt nog geen eens Nederland.quote:
Ja godver. Dan kan je dat van alle figuren die geboren zijn in dat gebied zeggen. Het huidige Nederland is ook maar iets meer dan 200 jaar oud.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Toen was het gebied waar Nederland nu ligt nog geen eens Nederland.
Voorbeeld: Ataturk is geboren in het Ottomaanse rijk, niet in Griekenland.
Dat is echt zo! Erasmus is geboren in het rijk van Karel V.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja godver. Dan kan je dat van alle figuren die geboren zijn in dat gebied zeggen. Het huidige Nederland is ook maar iets meer dan 200 jaar oud.
Volgens de dat-wat-geschiedenis boekjes...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:09 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo! Erasmus is geboren in het rijk van Karel V.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:12 schreef _--_ het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)erenigde_Nederlanden Dit is wanneer Nederland echt begon.
Ik ken die site een beetje...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Volgens de dat-wat-geschiedenis boekjes...
lexy bleek een kloon te zijn van murp en toen begon haags (die eigenlijk een vrouw is) dickpics van Mikey te posten. Aloa (de opa van mikey) werd toen heel kwaad en toen heeft nattekat de reeks maar gesloten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar yo ff headsup wtf is er met dat topic en sexy lexy dan?
Hey, alles goed?quote:
Aloa de opa van Dr. Mikey? Dat is vrij pervers, maar zou waar kunnen zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
lexy bleek een kloon te zijn van murp en toen begon haags (die eigenlijk een vrouw is) dickpics van Mikey te posten. Aloa (de opa van mikey) werd toen heel kwaad en toen heeft nattekat de reeks maar gesloten.
Filosofisch, maar goed punt.quote:
Goed spul zeker wat je gebruiktquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
lexy bleek een kloon te zijn van murp en toen begon haags (die eigenlijk een vrouw is) dickpics van Mikey te posten. Aloa (de opa van mikey) werd toen heel kwaad en toen heeft nattekat de reeks maar gesloten.
goede dingen ik heb honger en ben moe.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:22 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Filosofisch, maar goed punt.
Laten we over de goede dingen praten dan. Die niet-betaalde rekening maalt toch niemand om.
Een Hema rookworst, overdwars, anaal en heet.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed spul zeker wat je gebruikt
Dan twee keuzes; eten of slapen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
goede dingen ik heb honger en ben moe.
ja ga ook zo slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Dan twee keuzes; eten of slapen.
Beide tegelijk is geen aanrader.
Alvast een goede nacht dan. Hier is het pas 20:26, dus geniet nog even van mijn FOK!tijd. Wie weet duurt het nu langer dan 6 dagen...quote:
En toen heeft haags door het slotje heen gepost en is Danny zo boos geworden dat die yvonne een ban heeft gegeven omdat ze een foto van Iwanius complimenteerde.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten toch ergens beginnen met Dystopia? Hoe kun je anders goede tokkie TV makenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed spul zeker wat je gebruikt
wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:26 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Alvast een goede nacht dan. Hier is het pas 20:26, dus geniet nog even van mijn FOK!tijd. Wie weet duurt het nu langer dan 6 dagen...
Dystopia is all around us. Voor de negatieve kijker.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten toch ergens beginnen met Dystopia? Hoe kun je anders goede tokkie TV maken
Ik "bagatelliseerde" de roze eenhoorns die mijn overgrootouders zogenaamd vermoord hadden.quote:
ook meteen drie maanden lolquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik "bagatelliseerde" de roze eenhoorns die mijn overgrootouders zogenaamd vermoord hadden.
Hoppa, 3 maanden ban. Hoe ziek is dat?
Maar daar mag niet over gepraat worden, dus laten we vooral vooruit kijken...
Doe eens niet man.quote:
ik heb niet eens zoveel notesquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
"Je hebt 153 notes gekregen van onze moderators."
In krap 4 maanden (bans meegerekend), lol.
Per post zelfs tong80 heeft dat niet gehaald. Ik ben het meest gehaat hier bij de boven-ons-gestelden.quote:
vanwaar die haat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Per post zelfs tong80 heeft dat niet gehaald. Ik ben het meest gehaat hier bij de boven-ons-gestelden.
Ach ja, als het pijn zou doen, zou het treurig worden. Altijd blijven lachen, leerde Bassie ons, niet?
Ik geloof ergens rond de 400 ofzo. Geen idee, kan niet meer inloggen.quote:
Haat? Geen enkele. Wij gewone mensjes horen bij elkaar. Dus laat ons niet geleid worden.quote:
was: markvanrinsumquote:
Ook prima. Beetje kort nachtje gehad. Maar t is weer bijna weekend.quote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 maart 2018 06:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook prima. Beetje kort nachtje gehad. Maar t is weer bijna weekend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:06 schreef Monitor het volgende:
[..]Scoreslijst 'ONZ SC', gegenereerd op: 09-03-2018 10:04
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 4731 / 208
2. Dr.Mikey / 1400 / 83
3. devzero / 999 / 164
4. -sabine- / 425 / 12
5. Dexter1 / 386 / 202
6. hemarookworst / 296 / 147
7. FlippingCoin / 260 / 188
8. noodgang / 200 / 112
9. RobjeGeus / 186 / 6
10. Sexy_Lexy_83 / 159 / 127
11. markdeajaxfan / 157 / 98
12. richolio / 147 / 6
13. Already_in_use / 67 / 26
14. aloa / 61 / 57
15. murp / 48 / 28
16. Borrelnootje00 / 47 / 133
17. _--_ / 46 / 85
18. De_cameraman_uit_Colombia / 40 / 17
19. PowerLoungen / 29 / 1
20. Hexx. / 25 / 48The fuck is dit nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
juist een reden om hier te postenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:00 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Het is vrijdag he, de meesten hebben nu verlof.
Ja dus bereid je maar voor straks.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
juist een reden om hier te posten
En van ben jij de kloon?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:12 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
van jaaaaaren terug. Fok gaat al jaren mee he
Fossielquote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:25 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
kan me niet meer herinneren. was wel populair in 2002
Een spel met kloontjes is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 12:25 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
kan me niet meer herinneren. was wel populair in 2002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |