abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:47:08 #1
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177696336
Na al het gezeik van de afgelopen weken. Wil ik er zeker geen woorden meer aan vuil maken. Maar ik wil bij deze wel zeggen tegen iedereen waar ik het gezellig mee gehad heb op FOK!
Ik trek de stekker uit Mn account.

Voor de haters you won!
Voor de lovers :*
:W
Sweet but not that sweet !
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:49:02 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:49:51 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_177696396
Lexy. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_177696480
Oke tot je nieuwe kloon
pi_177696500
Kan je trouwens niet gewoon een minder drastische maatregel nemen? Gewoon even 2 weken niet fok aanraken en dan weer kijken of je het leuk vindt? Bedoel je bent wat temperamentvol maar je bent toch ook best aardig, dat is wat we hier wel wat nodig hebben
pi_177696518
En laat je niet gek maken door een 3tal users ofzo.. gewoon adem in en uit
pi_177696534
Goed bouwjaar 1983
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 22:56:27 #8
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_177696548
:W tot morgen :W
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:57:20 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177696572
Wie?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:57:30 #10
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177696579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
En laat je niet gek maken door een 3tal users ofzo.. gewoon adem in en uit
Bleef het daar maar bij en ja ik ben een zacht gekookt ei!
pi_177696583
En ook de mensen die tot morgen zeggen, waardoor jij bij jezelf denkt van nou kan ik morgen niet meer komen dus kom ik overmorgen, niet naar hen luisteren. Morgen ben je ook gewoon welkom
pi_177696612
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Bleef het daar maar bij en ja ik ben een zacht gekookt ei!
Nou ja fok is een goede manier om wat resistentie op te bouwen. Geloof me, mensen hier irriteren mij elk moment en ik zit ermee te dealen. What doesn't kill you makes you stronger. Blijf gewoon joh en laat die haters niet winnen. Ik haat hen net zoveel als jij doet en ik blijf ook gewoon
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:00:33 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_177696655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
En ook de mensen die tot morgen zeggen, waardoor jij bij jezelf denkt van nou kan ik morgen niet meer komen dus kom ik overmorgen, niet naar hen luisteren. Morgen ben je ook gewoon welkom
^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:00:54 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177696659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Nou ja fok is een goede manier om wat resistentie op te bouwen. Geloof me, mensen hier irriteren mij elk moment en ik zit ermee te dealen. What doesn't kill you makes you stronger. Blijf gewoon joh en laat die haters niet winnen. Ik haat hen net zoveel als jij doet en ik blijf ook gewoon
En zó is het _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:02:40 #15
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177696704
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Na al het gezeik van de afgelopen weken. Wil ik er zeker geen woorden meer aan vuil maken. Maar ik wil bij deze wel zeggen tegen iedereen waar ik het gezellig mee gehad heb op FOK!
Ik trek de stekker uit Mn account.

Voor de haters you won!
Voor de lovers :*
:W
:'( :'( :'( :'( :'(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177696797
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring, een korte break kan best goed voor je zijn. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:08:25 #17
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177696830
Edit heeft geen toegevoegde waarde hier.

[ Bericht 95% gewijzigd door Sexy_Lexy_83 op 08-03-2018 23:47:35 ]
pi_177696868
Hey joh edit even je bericht en ga slapen en dan morgen dan kunnen we er rustig over praten, of overmorgen wat dan ook, geen reden om zo'n dramatisch einde te geven..
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:11:11 #19
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177696871
quote:

[..]

Irritatie ligt dan toch bij jezelf.
Wat kan een ander er aan doen dat jij geïrriteerd raakt door zijn of haar handelen?
pi_177696873
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Het maakt me nu toch geen flikker meer uit wat jullie met deze info gaan doen.
Onder deze naam zit een vrouw van 34 die het moeilijk vindt vrienden te maken.
Omdat ze dit nooit geleerd heeft, ze is namelijk haar hele jeugd lang heel erg gepest. Ze probeert/kan eindelijk sinds 2 jaar wat positiever naar haarzelf te kijken. Dat ze er mag zijn zoals ze is, en ja inderdaad gevoelig voor persoonlijke aanvallen want die doen pijn.
Iets wat ze zelf nooit zou kunnen maar hier word ze hoe ze het ook probeert onderuit gemaaid.
Ik wil niet meer op Mn kop laten kakken maar het ontbreekt mij nu om er steeds voor te knokken.
Daar speelt mee dat ik thuis hard nodig ben, en ik FOK zag als afleiding.
Maar in plaats van afleiding kreeg ik mensen als MIKEY op mn dak die me emotioneel kapot probeerden te maken.
Door in het topic zo te doen en even later uitkomen janken in dm.
Ik ben te goed van vertrouwen geweest hier op FOK! en dat is mijn fout misschien maar zo ben ik !!
Ik zal je altijd helpen je kunt altijd met alles bij mij terecht.
En dat maakt het extra hard, als er zo gedaan word onder het mom van neem het niet te serieus.
Pesten in wat voor vorm dan ook word in stand gehouden door de samenleving die de gepeste verantwoordelijk houdt voor het gedrag van de pester !!
Hmm, als je zelf wat negatief in je kop zit word je ook wat alerter op negatieve comments / steken onder de gordel... Maareh, vanwege die zeer scherp afgestelde radar zul je misschien ook wel vaak wat detecteren wat misschien niet negatief is bedoelt, anyhow, niet bepaalt een comment voor "ONZ" op Fok, mensen die hier posten zitten niet echt te wachten op dit soort comments.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177696886
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:11 schreef Dexter1 het volgende:

[..]

Wat kan een ander er aan doen dat jij geïrriteerd raakt door zijn of haar handelen?
_O- Geen totaal mongool zijn zou wel fijn zijn. :
pi_177696887
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:11 schreef Dexter1 het volgende:

[..]

Minder mongolisch zijn
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:12:56 #23
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_177696909
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, als je zelf wat negatief in je kop zit word je ook wat alerter op negatieve comments / steken onder de gordel... Maareh, vanwege die zeer scherp afgestelde radar zul je misschien ook wel vaak wat detecteren wat misschien niet negatief is bedoelt, anyhow, niet bepaalt een comment voor "ONZ" op Fok, mensen die hier posten zitten niet echt te wachten op dit soort comments.
Heej het is mijn topic !! Je hoeft het niet te lezen... gegroet allen !
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:13:10 #24
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_177696916
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Het maakt me nu toch geen flikker meer uit wat jullie met deze info gaan doen.
Onder deze naam zit een vrouw van 34 die het moeilijk vindt vrienden te maken.
Omdat ze dit nooit geleerd heeft, ze is namelijk haar hele jeugd lang heel erg gepest. Ze probeert/kan eindelijk sinds 2 jaar wat positiever naar haarzelf te kijken. Dat ze er mag zijn zoals ze is, en ja inderdaad gevoelig voor persoonlijke aanvallen want die doen pijn.
Iets wat ze zelf nooit zou kunnen maar hier word ze hoe ze het ook probeert onderuit gemaaid.
Ik wil niet meer op Mn kop laten kakken maar het ontbreekt mij nu om er steeds voor te knokken.
Daar speelt mee dat ik thuis hard nodig ben, en ik FOK zag als afleiding.
Maar in plaats van afleiding kreeg ik mensen als MIKEY op mn dak die me emotioneel kapot probeerden te maken.
Door in het topic zo te doen en even later uitkomen janken in dm.
Ik ben te goed van vertrouwen geweest hier op FOK! en dat is mijn fout misschien maar zo ben ik !!
Ik zal je altijd helpen je kunt altijd met alles bij mij terecht.
En dat maakt het extra hard, als er zo gedaan word onder het mom van neem het niet te serieus.
Pesten in wat voor vorm dan ook word in stand gehouden door de samenleving die de gepeste verantwoordelijk houdt voor het gedrag van de pester !!
Laat je niet gek maken door die trollen. Want dat zijn het. Ze zijn vaak zelf zo onzeker en dat projecteren ze dan op jou.
pi_177696941
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Heej het is mijn topic !! Je hoeft het niet te lezen... gegroet allen !
Ik mag toch ook gewoon posten hier of wa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')