Ik was even online aan het shoppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:23 schreef _--_ het volgende:
Waarom is iedereen weg? Is er wat aan de hand?
Ze hebben zich de handen er vanaf getrokken.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:23 schreef _--_ het volgende:
Waarom is iedereen weg? Is er wat aan de hand?
Knappe handtasquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik was even online aan het shoppen.
[ afbeelding ]
Leuk hè? Maar dan niet naderhand gaan klagen erom hè!quote:
Of opeens aan het spijlenbed vast met de handen geboeid..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben zich de handen er vanaf getrokken.
Terwijl een dame handelingen verricht...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of opeens aan het spijlenbed vast met de handen geboeid..
Gaat niet gebeuren. Ziet er ook stevig uit. Handgemaakt ook?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Leuk hè? Maar dan niet naderhand gaan klagen erom hè!
Dat is moeilijk in de hand te houden als Fokker.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een nare reacties, Kunnen jullie niet een keer gewoon op je handen gaan zitten?
Daarvoor heb je handarbeiders.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ziet er ook stevig uit. Handgemaakt ook?
Jazeker. Zit alleen een beetje met mijn hand in mijn haar over welke kleur ik zal nemen?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ziet er ook stevig uit. Handgemaakt ook?
De managers in rusland kunnen dat niet meer krijgen nu. Die zitten met hun handen in het haar.quote:
De baas zit nu vast met zijn handen over elkaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De managers in rusland kunnen dat niet meer krijgen nu. Die zitten met hun handen in het haar.
Ooh...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jazeker. Zit alleen een beetje met mijn hand in mijn haar over welke kleur ik zal nemen?
Dat zo'n handvat niet afscheurt is toch voor de hand liggend?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ooh...
Maakt niet zo veel uit toch? Als het handvat maar niet afscheurt.
Dat zou je zo langzamerhand wel denken ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat zo'n handvat niet afscheurt is toch voor de hand liggend?
Inmiddels met de handjes onder de dekens...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zou je zo langzamerhand wel denken ja.
Hihi. Je zult je handen er wel vol aan hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inmiddels met de handjes onder de dekens...
....Ik bedoel boven de dekens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |