Probeer je de teugels in handen te krijgen?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet wagen anders volgen er handelingen van mijn kant..
Ik heb er onderhand genoeg van.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Probeer je de teugels in handen te krijgen?
T was die ander he?quote:
Wees niet bang. Ik heb de hand weten te leggen op geheime informatie over mods.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een mod chanteren? Dat is niet heel handig...
Als het moet zal ik zelfs een handbijl gebruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Probeer je de teugels in handen te krijgen?
Dat soort info moet je altijd achter de hand houden...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik heb de hand weten te leggen op geheime informatie over mods.
Moet ik toch de handschoen opnemen helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als het moet zal ik zelfs een handbijl gebruiken.
Zit die om jouw aftrekhand?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet ik toch de handschoen opnemen helaas
Ze zijn in ieder geval ook niet met de handen gebonden.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:14 schreef Portrait het volgende:
Ze komen in ieder geval geen handen tekort
Laat :pquote:
Wat is daar nu voor stompzinnigs aan dan?quote:
Als je maar niet met lege handen komt.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is daar nu voor stompzinnigs aan dan?
Een kinderhand is in ieder geval gauw gevuld.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als je maar niet met lege handen komt.
Die zijn ook niet zo erg handtastelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Een kinderhand is in ieder geval gauw gevuld.
Goed idee als je wat krap bij kas zit en de hand op de knip moet houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Een kinderhand is in ieder geval gauw gevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |