Uh nee, hij heeft een heel seizoen verlorenquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags kwartiertje immer numero uno.
Haags immer numero unoquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Uh nee, hij heeft een heel seizoen verloren
Drie halfgoden.quote:
Als er iemand zijn kont moet likken dan ben ik het wel, ik woon tegen den haag aan dat maakt me praktisch haagsquote:
Ha dan woon je in de buurt gekkiequote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Als er iemand zijn kont moet likken dan ben ik het wel, ik woon tegen den haag aan dat maakt me praktisch haags
Neem er nog een.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
jij in ieder geval niet
Ja dat zeg ik, ik woon in de buurt van haags kwartiertjequote:Op donderdag 8 maart 2018 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ha dan woon je in de buurt gekkie
Nee in de buurt van mij dooie.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:30 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik woon in de buurt van haags kwartiertje
ow oke gefeliciteerd. Ik woon in Rijswijkquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee in de buurt van mij dooie.
Steenworpquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:31 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
ow oke gefeliciteerd. Ik woon in Rijswijk
Ah en bevalt rijswijk?quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Een 10 maand geleden nog in Moordrecht trouwens
Oke leuk om dichtbij een fokker te wonen die in Delft woont. Zet je toch aan het denken, hoeveel andere fokkers zullen vlak om de hoek wonen terwijl we het niet doorhebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |