Niet zo zwaar op de hand he!quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:58 schreef Red_85 het volgende:
Mensen mensen, triest weer dit. Leguber onderwerp. Schamen jullie je niet zo te handelen?
Je verpest de handelsreputatie met deze post.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:59 schreef PirE het volgende:
Hoeveel zou je krijgen als je die tas inlevert bij het Belgische koningshuis?
Ik ken wel iemand die hand-en-spandiensten verricht. Die regelt dat wel even.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je verpest de handelsreputatie met deze post.
Mag ik ook gelijk een handtekening van hem?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die hand-en-spandiensten verricht. Die regelt dat wel even.
De politie zal ze vast de hand boven het hoofd houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:03 schreef noodgang het volgende:
Zolang de daders uiteindelijk maar de hand in eigen boezem steken
Uiteraard. Eventueel ook interesse in een handafdruk?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mag ik ook gelijk een handtekening van hem?
Kunnen ze ook direct handarbeid verrichten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Eventueel ook interesse in een handafdruk?
Precies. Slaan de handen ineen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Kunnen ze ook direct handarbeid verrichten.
Zeg blauwe, ik denk dat jij hier eens de regels moet gaan handhaven....quote:
Zie je wel vaker dat ze dan toch met de hand over het hart strijken iddquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De politie zal ze vast de hand boven het hoofd houden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Slaan de handen ineen.
Maak jij dan het vuur? Ik ben een beetje onhandig daarin.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:06 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie durft zijn hand er voor in het vuur te steken dat dit geen fake news is?
Ja, je hebt gelijk, ik pak het handboek er even bijquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg blauwe, ik denk dat jij hier eens de regels moet gaan handhaven....
Zou zomaar kunnen. HLN.be heeft daar een handje vanquote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:06 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie durft zijn hand er voor in het vuur te steken dat dit geen fake news is?
Ik zou het niet wagen anders volgen er handelingen van mijn kant..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, ik pak het handboek er even bij
Kommop, handen uit de mouwen!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, ik pak het handboek er even bij
Een mod chanteren? Dat is niet heel handig...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet wagen anders volgen er handelingen van mijn kant..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |