goede dingen ik heb honger en ben moe.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:22 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Filosofisch, maar goed punt.
Laten we over de goede dingen praten dan. Die niet-betaalde rekening maalt toch niemand om.
Een Hema rookworst, overdwars, anaal en heet.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed spul zeker wat je gebruikt
Dan twee keuzes; eten of slapen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
goede dingen ik heb honger en ben moe.
ja ga ook zo slapenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Dan twee keuzes; eten of slapen.
Beide tegelijk is geen aanrader.
Alvast een goede nacht dan. Hier is het pas 20:26, dus geniet nog even van mijn FOK!tijd. Wie weet duurt het nu langer dan 6 dagen...quote:
En toen heeft haags door het slotje heen gepost en is Danny zo boos geworden dat die yvonne een ban heeft gegeven omdat ze een foto van Iwanius complimenteerde.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
lexy bleek een kloon te zijn van murp en toen begon haags (die eigenlijk een vrouw is) dickpics van Mikey te posten. Aloa (de opa van mikey) werd toen heel kwaad en toen heeft nattekat de reeks maar gesloten.
We moeten toch ergens beginnen met Dystopia? Hoe kun je anders goede tokkie TV makenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed spul zeker wat je gebruikt
wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:26 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Alvast een goede nacht dan. Hier is het pas 20:26, dus geniet nog even van mijn FOK!tijd. Wie weet duurt het nu langer dan 6 dagen...
Dystopia is all around us. Voor de negatieve kijker.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten toch ergens beginnen met Dystopia? Hoe kun je anders goede tokkie TV maken
Ik "bagatelliseerde" de roze eenhoorns die mijn overgrootouders zogenaamd vermoord hadden.quote:
ook meteen drie maanden lolquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik "bagatelliseerde" de roze eenhoorns die mijn overgrootouders zogenaamd vermoord hadden.
Hoppa, 3 maanden ban. Hoe ziek is dat?
Maar daar mag niet over gepraat worden, dus laten we vooral vooruit kijken...
Doe eens niet man.quote:
ik heb niet eens zoveel notesquote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
"Je hebt 153 notes gekregen van onze moderators."
In krap 4 maanden (bans meegerekend), lol.
Per post zelfs tong80 heeft dat niet gehaald. Ik ben het meest gehaat hier bij de boven-ons-gestelden.quote:
vanwaar die haat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 02:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Per post zelfs tong80 heeft dat niet gehaald. Ik ben het meest gehaat hier bij de boven-ons-gestelden.
Ach ja, als het pijn zou doen, zou het treurig worden. Altijd blijven lachen, leerde Bassie ons, niet?
Ik geloof ergens rond de 400 ofzo. Geen idee, kan niet meer inloggen.quote:
Haat? Geen enkele. Wij gewone mensjes horen bij elkaar. Dus laat ons niet geleid worden.quote:
was: markvanrinsumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |