Ik hoor niks over doping in voetbal/tennis/honkbal/zwemmen/hockey/skien/schaatsen/bobsleeën/golf/handbal/badminton/kitesurfen/volleybal etc.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan kan je helemaal geen topsport meer kijken
Stam, Davids, de Boer allemaal betrapt.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor niks over doping in voetbal/tennis/honkbal/zwemmen/hockey/skien/schaatsen/bobsleeën/golf/handbal/badminton/kitesurfen/volleybal etc.
Maar het lijstje van wielrennen is niet aan te slepen.
heel Rusland ookquote:Op zondag 4 maart 2018 09:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stam, Davids, de Boer allemaal betrapt.
die Koeman, had dat niet per telefoon gekundquote:Op zondag 4 maart 2018 09:39 schreef Befbekje het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)a-bezoek-koeman.html
Oké manquote:Op zondag 4 maart 2018 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor niks over doping in voetbal/tennis/honkbal/zwemmen/hockey/skien/schaatsen/bobsleeën/golf/handbal/badminton/kitesurfen/volleybal etc.
Maar het lijstje van wielrennen is niet aan te slepen.
Reisbureau KNVBquote:Op zondag 4 maart 2018 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Koeman, had dat niet per telefoon gekund
Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets bij een recordinternational onder vier ogen doet..quote:Op zondag 4 maart 2018 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Koeman, had dat niet per telefoon gekund
Banned substances in baseball has been an ongoing issue for Major League Baseball. Several players have come forward in recent years to suggest that drug use is rampant in baseball. David Wells stated that "25 to 40 percent of all Major Leaguers are juiced".[1] Jose Canseco stated on 60 Minutes and in his tell-all book Juiced that as many as 80% of players used steroids, and that he credited steroid use for his entire career.[2] Ken Caminiti revealed that he won the 1996 National League MVP award while on steroids.[3] In February 2009, after reports emerged alleging that Alex Rodriguez tested positive for steroids in 2003, a year in which he was American League MVP, he admitted to having used performance-enhancing drugs (PEDs) between 2001 and 2003.[4] Mark McGwire, dogged by allegations of PED use for years, admitted in January 2010 that he had used steroids and human growth hormone off and on for over a decade, including in 1998 when he set the single-season home run record.[5]After repeated use by some of the most successful professional baseball players in MLB history, these banned substances found their way to the collegiate level. In the Junior College level, due to lack of funding and NCAA drug testing, the abuse of PEDs are most common but they are also an issue in Division I, II and III.quote:
als je recordinternational bij FC bal in het zand gaat spelen dan hoef je die niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 4 maart 2018 09:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets bij een recordinternational onder vier ogen doet..
FC Lucht of zand in de bal..quote:Op zondag 4 maart 2018 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je recordinternational bij FC bal in het zand gaat spelen dan hoef je die niet meer serieus te nemen
Je kunt ook wachten tot hij weer in Nederland is.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets bij een recordinternational onder vier ogen doet..
Hij maak zichzelf compleet belachelijk weerquote:Op zondag 4 maart 2018 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Banned substances in baseball has been an ongoing issue for Major League Baseball. Several players have come forward in recent years to suggest that drug use is rampant in baseball. David Wells stated that "25 to 40 percent of all Major Leaguers are juiced".[1] Jose Canseco stated on 60 Minutes and in his tell-all book Juiced that as many as 80% of players used steroids, and that he credited steroid use for his entire career.[2] Ken Caminiti revealed that he won the 1996 National League MVP award while on steroids.[3] In February 2009, after reports emerged alleging that Alex Rodriguez tested positive for steroids in 2003, a year in which he was American League MVP, he admitted to having used performance-enhancing drugs (PEDs) between 2001 and 2003.[4] Mark McGwire, dogged by allegations of PED use for years, admitted in January 2010 that he had used steroids and human growth hormone off and on for over a decade, including in 1998 when he set the single-season home run record.[5]After repeated use by some of the most successful professional baseball players in MLB history, these banned substances found their way to the collegiate level. In the Junior College level, due to lack of funding and NCAA drug testing, the abuse of PEDs are most common but they are also an issue in Division I, II and III.
Onlo leest heel selectief
Sneijder toen op de schoot van Jackquote:Op zondag 4 maart 2018 09:39 schreef Befbekje het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)a-bezoek-koeman.html
Jij bent ook het type dat als je baas vraagt of je naar Qatar wil je al over een half uur op Schiphol staat..quote:Op zondag 4 maart 2018 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot hij weer in Nederland is.
Zeker als loyaal persoon dat ik ben. Maar Koeman is voor een groot deel eigen baas.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent ook het type dat als je baas vraagt of je naar Qatar wil je al over een half uur op Schiphol staat..
Wow. Een uitspraak van één speler? 1 hele?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Banned substances in baseball has been an ongoing issue for Major League Baseball. Several players have come forward in recent years to suggest that drug use is rampant in baseball. David Wells stated that "25 to 40 percent of all Major Leaguers are juiced".[1] Jose Canseco stated on 60 Minutes and in his tell-all book Juiced that as many as 80% of players used steroids, and that he credited steroid use for his entire career.[2] Ken Caminiti revealed that he won the 1996 National League MVP award while on steroids.[3] In February 2009, after reports emerged alleging that Alex Rodriguez tested positive for steroids in 2003, a year in which he was American League MVP, he admitted to having used performance-enhancing drugs (PEDs) between 2001 and 2003.[4] Mark McGwire, dogged by allegations of PED use for years, admitted in January 2010 that he had used steroids and human growth hormone off and on for over a decade, including in 1998 when he set the single-season home run record.[5]After repeated use by some of the most successful professional baseball players in MLB history, these banned substances found their way to the collegiate level. In the Junior College level, due to lack of funding and NCAA drug testing, the abuse of PEDs are most common but they are also an issue in Division I, II and III.
Onlo leest heel selectief
Als Koeman voor een groot deel eigen baas is wat ik overigens betwijfel, dan is dit een non-discussie.. Dan moet 'ie gewoon doen waar 'ie zin in heeft, dus als 'ie naar Sneijdertje wil gaat 'ie lekker naar Sneijdertje..quote:Op zondag 4 maart 2018 09:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker als loyaal persoon dat ik ben. Maar Koeman is voor een groot deel eigen baas.
Is het Engels een probleem of lezen in het algemeen?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Een uitspraak van één speler? 1 hele?Just WOW!
Je hebt het wel tegen een moderator hequote:Op zondag 4 maart 2018 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het Engels een probleem of lezen in het algemeen?
Deze manquote:Op zondag 4 maart 2018 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Een uitspraak van één speler? 1 hele?Just WOW!
Leg dat maar uit aan de forum admins als ze dat hamertje aan het zwaaien zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 09:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik spreek hem niet aan op zijn taken als moderator maar als user.
Nou ja, het is een handje vol spelers die een bewering doen. Ik ben meer geïnteresseerd in het daadwerkelijk aantal geschorste spelers in andere sporten dan wielrennen. Nergens is het zo hoog als in het wielrennen.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het Engels een probleem of lezen in het algemeen?
Ik heb Tagliano gisteren er al op aangesproken.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de forum admins als ze dat hamertje aan het zwaaien zijn
Mijn ontslagbrief lag al klaar.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Tagliano gisteren er al op aangesproken.
ik had je toch wat hoger ingeschat, spijtigquote:Op zondag 4 maart 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het is een handje vol spelers die een bewering doen. Ik ben meer geïnteresseerd in het daadwerkelijk aantal geschorste spelers in andere sporten dan wielrennen. Nergens is het zo hoog als in het wielrennen.
Argumenten als 'ja bij het wielrennen ligt men onder een vergrootglas' gaan er bij mij niet in. Dat hebben ze A aan zichzelf te danken door het veelvuldige vals spelen. B bij andere sporten zijn de financiële belangen dermate groot dat daar ook echt wel op getest wordt. Je hoort het alleen niet zo veel omdat er waarschijnlijk geen doping gebruikt wordt? Zo dat misschien kunnen?
Daarbij werkt het voor veel sporten gewoon contra-productief.
Bij andere sporten wordt veel onder de pet gehouden omdat ze bang zijn voor imagoverlies en weglopende kijkers en sponsoren. Of denk je dat Nadal echt regelmatig maanden geblesseerd was?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, het is een handje vol spelers die een bewering doen. Ik ben meer geïnteresseerd in het daadwerkelijk aantal geschorste spelers in andere sporten dan wielrennen. Nergens is het zo hoog als in het wielrennen.
Argumenten als 'ja bij het wielrennen ligt men onder een vergrootglas' gaan er bij mij niet in. Dat hebben ze A aan zichzelf te danken door het veelvuldige vals spelen. B bij andere sporten zijn de financiële belangen dermate groot dat daar ook echt wel op getest wordt. Je hoort het alleen niet zo veel omdat er waarschijnlijk geen doping gebruikt wordt? Zo dat misschien kunnen?
Daarbij werkt het voor veel sporten gewoon contra-productief.
quote:Op zondag 4 maart 2018 09:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij andere sporten wordt veel onder de pet gehouden omdat ze bang zijn voor imagoverlies en weglopende kijkers en sponsoren. Of denk je dat Nadal echt regelmatig maanden geblesseerd was?
Jij denkt dat ze er veelvuldig op los spuiten in de volleybal etc?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had je toch wat hoger ingeschat, spijtig
Wat grappig dat jij nu precies de reactie van zo'n beetje alle SC leden deelt als jij weer een post plaatst.quote:
Wat grappig dat jij inhoudelijk weer eens niet thuis geeft en offtopic gaat.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij nu precies de reactie van zo'n beetje alle SC leden deelt als jij weer een post plaatst.
Het percentage dopinggevruikers in paralympish curlen is hoger dan bij wielrennenquote:Op zondag 4 maart 2018 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze er veelvuldig op los spuiten in de volleybal etc?
Weer eens niet? De eerste die zijn uitvlucht in smilies zocht was jij volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij inhoudelijk weer eens niet thuis geeft en offtopic gaat.
Hoe vegen ze bij paralympisch curlenquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het percentage dopinggevruikers in paralympish curlen is hoger dan bij wielrennen
Op zo'n domme opmerking kan men ook niet andersquote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer eens niet? De eerste die zijn uitvlucht in smilies zocht was jij volgens mij
Kanker gewoon op debielquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij inhoudelijk weer eens niet thuis geeft en offtopic gaat.
je noemt wel meer sporten maar als je nu kijkt naar het IOC met Rusland, daar wordt gewoon een heel doping programma onder de mat geveegd omdat het niet lekker uitkomt.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze er veelvuldig op los spuiten in de volleybal etc?
Goeiequote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vegen ze bij paralympisch curlen
Ze geven iig eerst je moeder een veegquote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vegen ze bij paralympisch curlen
Mes steek pijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Onlo is de laatste tijd niet heel goed in discussies meer. Komt weinig anders dan "![]()
en
" uit.
Men en jij moet je niet verwisselen. Andere mensen zijn prima in staat met steekhoudende argumenten verder te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zo'n domme opmerking kan men ook niet anders
Wat mij betreft rijden ze de Tour met het infuus aan de fiets..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Was doping maar legaal. Wat een spektakel zou je dan eindelijk beleven
Iedere wedstrijd wel een hartaanval of 3quote:Op zondag 4 maart 2018 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Was doping maar legaal. Wat een spektakel zou je dan eindelijk beleven
Met de huidige medische ondersteuning zal dat wel meevallen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd wel een hartaanval of 3
Ben jezelf bij en verder niks mis mee. Sporten worden mij te lang gedomineerd door dezelfde spelers. Denk alleen al aan een Messi/Ronaldo, ik ben wel klaar met ze.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd wel een hartaanval of 3
Meen je niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jezelf bij en verder niks mis mee. Sporten worden mij te lang gedomineerd door dezelfde spelers. Denk alleen al aan een Messi/Ronaldo, ik ben wel klaar met ze.
ik weet niet wat voor invloed groeihormonen hebben op leeftijd maar verwacht niet dat Messi heel oud wordtquote:Op zondag 4 maart 2018 10:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jezelf bij en verder niks mis mee. Sporten worden mij te lang gedomineerd door dezelfde spelers. Denk alleen al aan een Messi/Ronaldo, ik ben wel klaar met ze.
Je weet niet wat voor invloed het heeft, maar je verwacht dat ie niet oud wordt.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor invloed groeihormonen hebben op leeftijd maar verwacht niet dat Messi heel oud wordt
Gemiddelde levensverwachting van de Argentijn.. Leer Tarado Zuid-Amerika kennen..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor invloed het heeft, maar je verwacht dat ie niet oud wordt.
Op basis waarvan dan precies?
ik ben geen wetenschapper maar heb toch altijd het idee dat als je er meer uithaalt dan er in zit dit zich later wreektquote:Op zondag 4 maart 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor invloed het heeft, maar je verwacht dat ie niet oud wordt.
Op basis waarvan dan precies?
was niet best nee maar die Nijhuis blijf ik toch wel een vreemde scheidsrechter vindenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerslecht. De beker gaan we ook niet winnen.
NAC kreeg wel waar ze recht op hadden.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet best nee maar die Nijhuis blijf ik toch wel een vreemde scheidsrechter vinden
raar mannetje is dat jaquote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet best nee maar die Nijhuis blijf ik toch wel een vreemde scheidsrechter vinden
zou best kunnen heb alleen de samenvatting gezien maar een scheids die willekeurig fluit vind ik niet kunnenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
NAC kreeg wel waar ze recht op hadden.
Dan breekt helemaal de pleuris uit daar.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerslecht. De beker gaan we ook niet winnen.
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordtquote:Op zondag 4 maart 2018 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan breekt helemaal de pleuris uit daar.
Bij Ajax is het anders ook bizar rustig na opnieuw 5 jaar geen prijs.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordt
De kampioen die begin maart al geen kans meer maakt op de titel.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordt
truequote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Atletico vanmiddag gaat jagen, als er één moment is om Barca bij de strot te grijpen dan is het nu..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kampioen die begin maart al geen kans meer maakt op de titel.
En ik maar denken dat ze gingen jagen.
Nijhuis? Hele matige scheidsrechter.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen heb alleen de samenvatting gezien maar een scheids die willekeurig fluit vind ik niet kunnen
We kunnen vrijuit voetballen, ieder punt extra is bonus.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig heerst er bij ons aller ADO rust.
ADO presteert toch ook prima? Waarom zou er dan onrust zijn?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig heerst er bij ons aller ADO rust.
Ze draaien nog altijd miljoenen tekorten dankzij hun geweldige overname.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ADO presteert toch ook prima? Waarom zou er dan onrust zijn?
Dit is een ongekend seizoen. Ben er blij mee. Heb te vaak meegemaakt daar waar Sparta en Twente nu in verkeren.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Commissaris Melkert die zich ergens in 't Haagje weer heeft laten afranselen in een SM-kelder, daar wordt Midden-Noord lijp van..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kanon gaat ons reddenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze draaien nog altijd miljoenen tekorten dankzij hun geweldige overname.
Akelig gedetailleerd deze post.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Commissaris Melkert die zich ergens in 't Haagje weer heeft laten afranselen in een SM-kelder, daar wordt Midden-Noord lijp van..
Die en dat backje had ik wel bij PSV willen zien.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon gaat ons reddenDe hele Serie A wil hem hebben las ik.
Tsjah. Daar heb je als voetballer geen grip op. Ze kunnen niet meer doen dan wat ze nu laten zien lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze draaien nog altijd miljoenen tekorten dankzij hun geweldige overname.
Lekker man. Sinds vorige week ben ik naast PSV supporter ook spontaan een beetje ADO-fan geworden, dat snap je.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een ongekend seizoen. Ben er blij mee. Heb te vaak meegemaakt daar waar Sparta en Twente nu in verkeren.
Ebuehi kan best ballen ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die en dat backje had ik wel bij PSV willen zien.
Ebouequote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
jazekerquote:Op zondag 4 maart 2018 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah. Daar heb je als voetballer geen grip op. Ze kunnen niet meer doen dan wat ze nu laten zien lijkt me.
[..]
Lekker man. Sinds vorige week ben ik naast PSV supporter ook spontaan een beetje ADO-fan geworden, dat snap je.
Ik had Ronaldo ook wel bij psv willen zien maar er is geen geld lansquote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit als team nog beter eigenlijk. Toen was het vooral de tandem Bulykin-Verhoek.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al heeft dit seizoen wel veel weg van dat onder John van den Brom.
Wat voorquote:Op zondag 4 maart 2018 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had gister bijna een geïllustreerde bijbel gekocht
Zal het wantrouwen in zijn hart eindelijk over zijn?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon gaat ons reddenDe hele Serie A wil hem hebben las ik.
Die zou Arias op moeten volgen.quote:
Mee eens. Volgens mij stonden we toen qua punten wel ongeveer gelijk met nu.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit als team nog beter eigenlijk. Toen was het vooral de tandem Bulykin-Verhoek.
Ronaldo heeft bij PSV gevoetbald he.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had Ronaldo ook wel bij psv willen zien maar er is geen geld lans
Dit seizoen gaat het allemaal goed, kan iedere week 90 min spelen. De blessures hadden niks met zijn hart te maken.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het wantrouwen in zijn hart eindelijk over zijn?
Zou kopen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geïllustreerd met materiaal uit het Vaticaans archief
Zeker 15cm dik
Professioneel uitgebokst. Snap dat wel op zijn leeftijd, die wil nog even een echt gevecht. Moet je jezelf nu niet totaal gassen of iets brekenquote:
Helaas.quote:
Ja..en dan zal je zien dat zo een gevecht weer niet normaal kan verlopen want zijn "bontkraag"vriendjes kunnen zich weer niet beheersen en houden huis in Ahoy en de laffe Politie deed niets qua arrestaties terwijl het zo makkelijk was.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Professioneel uitgebokst. Snap dat wel op zijn leeftijd, die wil nog even een echt gevecht. Moet je jezelf nu niet totaal gassen of iets breken
Ik was vroeger echt een geile jongen, binnenkort ben ik dat weer..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe het respect wat je voor iemand koestert binnen 1 post tenietgedaan kan worden.
Binnenkort weer een echte Bobby?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt een geile jongen, binnenkort ben ik dat weer..
Kan je daarvoor niet beter naar de hoeren?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt een geile jongen, binnenkort ben ik dat weer..
Leuk dat je er bent ouwe kettingroker/alcoholist levensgenieter.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..en dan zal je zien dat zo een gevecht weer niet normaal kan verlopen want zijn "bontkraag"vriendjes kunnen zich weer niet beheersen en houden huis in Ahoy en de laffe Politie deed niets qua arrestaties terwijl het zo makkelijk was.
Badr gaat dood als hij tegen joshua moetquote:Op zondag 4 maart 2018 10:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Badr wil dat Joshua gaat kickboksen
Hahahahahah
Hoeren kwamen naar mij..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je daarvoor niet beter naar de hoeren?
Bijgewerkt he. Weer netjes in modelquote:Op zondag 4 maart 2018 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eraf of bijgewerkt? Dit gaat echt helemaal mis.
Badr kan niet eens drie rondes vechten. Laat staan 12.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Badr gaat dood als hij tegen joshua moet
Aha, daar heb ik nooit zin in. Ik ben een man van uiterste.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijgewerkt he. Weer netjes in model
Ja, ik heb je moeder zelfs nog een nieuw kunstgebit bezorgd..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werkte je bij de methadonverstrekking?
Gratis en voor niks?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, ik heb je moeder zelfs nog een nieuw kunstgebit bezorgd..
Sympathiek, zo ken ik je weer.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, ik heb je moeder zelfs nog een nieuw kunstgebit bezorgd..
Zij was mijn collega, maar haalde het bloed onder mijn nagels vandaan, toen heb ik mij even laten gaan..quote:
Dat is geen Nederlander Lans.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Krijgen we een NL winnaar in de rit naar de zon? Ik zet op Henao.
Opper, in Hearthstone worden Ice block en de molten Giant over een maand wild. Dus als je ze nu golden craft krijg je het volledige bedrag in dust terug.quote:
en beiden na 30 seconden in de 1e ronde al helemaal stuk, je zou er een kaartje voor gekocht hebbenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Al was 3X 30-27 wel een lachertje. Sowieso vechtsporten met drie rondes
Ik ga hier werk van maken.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opper, in Hearthstone worden Ice block en de molten Giant over een maand wild. Dus als je ze nu golden craft krijg je het volledige bedrag in dust terug.
Einde bericht.
quote:
Het is dat ik soms gratis meekan naar vechtsporten. Maar eigenlijk valt het vaak tegenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
en beiden na 30 seconden in de 1e ronde al helemaal stuk, je zou er een kaartje voor gekocht hebben
Tot nu toe onder het bewind van Gio ieder jaar een prijs.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fijn dat je nu eens meer post dan wat smilies, maar had je hier echt bijna een half uur voor nodig?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot nu toe onder het bewind van Gio ieder jaar een prijs.
De kaart op zich niet. Het feit dat je ze ook uit andere bronnen kunt krijgen en het na 2x niet ophoudt wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ice Block is wel een hele vervelende kaart trouwens
En in de combinatie waarin ze onbeperkt 6 damage kunnen doen is het helemaal helquote:Op zondag 4 maart 2018 10:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kaart op zich niet. Het feit dat je ze ook uit andere bronnen kunt krijgen en het na 2x niet ophoudt wel.
Desondanks is dit jaar echt supertriest, maar dat ligt niet alleen aan Gio.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot nu toe onder het bewind van Gio ieder jaar een prijs.
Als je op had gelet had je geconstateerd dat het langer dan een half uur geleden was.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn dat je nu eens meer post dan wat smilies, maar had je hier echt bijna een half uur voor nodig?
Tja, al valt daar nog wel doorheen te beuken.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En in de combinatie waarin ze onbeperkt 6 damage kunnen doen is het helemaal hel
quote:Op zondag 4 maart 2018 10:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
S/o to my east London niggers
(Ik luister nu de 101 van Kempi en Dutch)
Mashallahquote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook tot de Islam bekeert?
Oh was jij het ipv onloquote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Geen userbashes, geen bans bespreken, zo moeilijk is het niet allemaal
Heb je daarover klachten kan je naar FB.
flikkert ff opquote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Kon onlo dit niet zeggen ?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Maar Tag, wat werd er nou daadwerkelijk gezegd? Hooguit een zekere user een autist noemen was misschien niet zo aardig.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
pfff vrijwillig?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zat vrijdag in een wetherspoons maatjr
bahbahquote:Op zondag 4 maart 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee
The willow walk, dat gun je ook echt niemand
RETWEETquote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Caland het volgende:
ER WORDT HIER GEMODEREERD
IK HERHAAL
ER WORDT HIER GEMODEREERD
Wel zo makkelijk voor jou. Dan lees/behandel jij het in ieder geval niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we daar de feedback voor gebruiken mocht je commentaar hebben?
Dat heeft inderdaad nut ja. Kan Tag daar je posts verwijderen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we daar de feedback voor gebruiken mocht je commentaar hebben?
Tegenwoordig bestellen de meesten per app ipv naar de bar te lopen. Dus enige menselijke contact is ook wegquote:
Zo ben ik héquote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk voor jou. Dan lees/behandel jij het in ieder geval niet.
Nee maar ben prima in afschuiven.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er ergens een struisvogel verstopt onder de sneeuw?
Nouwja, de dames van Canadaquote:Op zondag 4 maart 2018 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso heb ik curling nooit begrepen. Dat er daar mensen warm of koud van worden.
Fijne dag makkerquote:Op zondag 4 maart 2018 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf, oh toch niet (lol)
Oke genoeg uitgesteld, gegroet!
Hoewel ik niet in de schaduw van Iwanius mag staan heb ik er toch gereageerd maatquote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net een topic geopend in VBL. Jammer dat Iwanius zn rondje VBL al heeft gedaan en hij dus geen mooie bijdrage meer kan leveren
Flikker, reageer ik een keer inhoudelijk blijkt het een dubbeltopic te zijn en dus voor niksquote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net een topic geopend in VBL. Jammer dat Iwanius zn rondje VBL al heeft gedaan en hij dus geen mooie bijdrage meer kan leveren
Het spijt me. Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op zondag 4 maart 2018 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker, reageer ik een keer inhoudelijk blijkt het een dubbeltopic te zijn en dus voor niks
Doe je ook eindelijk eens wat nuttigs.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoewel ik niet in de schaduw van Iwanius mag staan heb ik er toch gereageerd maat
Had je je nou maar aan je woord gehouden, kwast.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker, reageer ik een keer inhoudelijk blijkt het een dubbeltopic te zijn en dus voor niks
Je mag niet eens in de schaduw van klaas staan.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoewel ik niet in de schaduw van Iwanius mag staan heb ik er toch gereageerd maat
klaasgod.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag niet eens in de schaduw van klaas staan.
Kom maar op.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wie wil er borsten zien zo op de vroege ochtend ?
Het is al middag.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wie wil er borsten zien zo op de vroege ochtend ?
Werd daarin aangegeven dat je een kutuser bent?quote:
niet slechtquote:Op zondag 4 maart 2018 12:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ligt eraan wat je vannacht hebt gedaan.
[ afbeelding ]
Slecht geslapen, lange?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werd daarin aangegeven dat je een kutuser bent?
Ha moppie.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Mijn dm staat open.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog wel een leuk filmpje..
Is niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog wel een leuk filmpje..
Tot op heden niet nee.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je vrouw nooit de behoefte gevoeld zoiets dergelijks te doen?
Hoezo zou je een hekel hebben aan zulke dagen.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort dagen.
Ik heb een blaar aan de binnenkant van m'n grote teen, LR.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die mensen snappen zo ontzettend weinig van het leven.
Rare plek voor een blaar. Hoe komt dat zo?quote:Op zondag 4 maart 2018 20:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een blaar aan de binnenkant van m'n grote teen, LR.
En ik heb hem zojuist opengeprikt.
Ik kan je vertellen dat dat een geweldig gevoel geeft als dat vocht eruit loopt.
Nieuwe schoenenquote:Op zondag 4 maart 2018 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare plek voor een blaar. Hoe komt dat zo?
Nieuwe schoenen ingelopen, en ik denk eigenlijk dat ze toch net een tikkie te klein zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare plek voor een blaar. Hoe komt dat zo?
Online gekocht? Ik moet er ook weer eens aan met mijn lekke schoenen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen ingelopen, en ik denk eigenlijk dat ze toch net een tikkie te klein zijn
Niet eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Online gekocht? Ik moet er ook weer eens aan met mijn lekke schoenen.
Ik heb sinds net een grote blaar onder mijn grote teen.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een blaar aan de binnenkant van m'n grote teen, LR.
En ik heb hem zojuist opengeprikt.
Ik kan je vertellen dat dat een geweldig gevoel geeft als dat vocht eruit loopt.
Puisten uitknijpen ook, maar het gevoel niet minder lekker.quote:Op zondag 4 maart 2018 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wil eigenlijk het vocht ook eruit laten, maar schijnt slecht te zijn toch?
Ik ga straks kijken. Was ie leuk?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Na de luizenmoeders maar naar bed gegaan.
Mee eens.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Aflevering 1 was nog de beste. Oh en die over neukende kleuters.
Je hebt het dus wel een keer gezien?quote:Op zondag 4 maart 2018 21:20 schreef Caland het volgende:
Mensen die de luizenmoeder echt leuk vinden hebben een ernstig gebrek aan humor.
Ik heb het een kans gegeven maar vond het maar erg matigquote:Op zondag 4 maart 2018 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt het dus wel een keer gezien?
Vertelquote:Op zondag 4 maart 2018 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
Net echt heel lekker gegeten op sterrenniveau.
Heb hem toch opengemaakt. Vond het ook maar vervelend lopen. Dat gevoel als dat vocht eruit vliegtquote:Op zondag 4 maart 2018 20:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Puisten uitknijpen ook, maar het gevoel niet minder lekker.
Dat geloof ik graag. Hoor er ook veel over, maar ik heb nog geen enkele behoefte gehad om er naar te gaan kijken.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het een kans gegeven maar vond het maar erg matig
Tevens word ik inmiddels aardig gek van mensen die dus dat schrijnende gebrek aan humor hebben en dus zelf steeds maar die bekende zinnetjes reproduceren.
Heerlijk hequote:Op zondag 4 maart 2018 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb hem toch opengemaakt. Vond het ook maar vervelend lopen. Dat gevoel als dat vocht eruit vliegt
Nieuw restaurant in Den Haag. Viergangen van de chef, voorafje met krab en lever, daarna skrei, vervolgens supermals runderstaartstuk en tot slot een dessert met O.a. bloedsinaassappel. Goede wijn er bij.quote:
Dit doen pijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Jammer dat onze vriend opper ons in de steek laat.
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nieuw restaurant in Den Haag. Viergangen van de chef, voorafje met krab en lever, daarna skrei, vervolgens supermals runderstaartstuk en tot slot een dessert met O.a. bloedsinaassappel. Goede wijn er bij.
het was goed dus? Leukquote:Op zondag 4 maart 2018 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nieuw restaurant in Den Haag. Viergangen van de chef, voorafje met krab en lever, daarna skrei, vervolgens supermals runderstaartstuk en tot slot een dessert met O.a. bloedsinaassappel. Goede wijn er bij.
Ja, mijn vader houdt niet van vis, maar ook hij kreeg een mooi alternatief met steak tartaar met crème van oude kaas en een tweede gang met zwezerik. Bediening kan nog wel wat leren, maar ze zijn pas 2 maanden open.quote:
Librije's Zusje vond ik wel het beste, erna Bord'Eau maar die hebben net een nieuwe kok dus dat is nu weer andersquote:Op zondag 4 maart 2018 22:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
wat is jouw favoriete restaurant in amsterdam
Hoe vind je ciel bleu?quote:Op zondag 4 maart 2018 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Librije's Zusje vond ik wel het beste, erna Bord'Eau maar die hebben net een nieuwe kok dus dat is nu weer anders
last minute boeken, dus ga uiteraard geen business betalen daarvoor lolquote:
was ook goed, alleen qua gasten is dat wel een beetje new money, was een gast die een bouquet van 2 meter doorsnee aan z'n neukertje gaf, die vroeg ook teveel aandacht en dat is dan toch wat minderquote:
dat doet af aan de sfeer hequote:Op zondag 4 maart 2018 22:52 schreef Tarado het volgende:
alleen qua gasten is dat wel een beetje new money,
Zelf nooit geweest, maar mijn vrouw was er erg enthousiast over.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook goed, alleen qua gasten is dat wel een beetje new money, was een gast die een bouquet van 2 meter doorsnee aan z'n neukertje gaf, die vroeg ook teveel aandacht en dat is dan toch wat minder
qua eten was er ook niets op aan te merkenquote:Op zondag 4 maart 2018 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelf nooit geweest, maar mijn vrouw was er erg enthousiast over.
Ze gaat in mei naar Joël Robuchon in Monaco met een goede vriendin van haar.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua eten was er ook niets op aan te merken
dat is ook lekker hoor!!quote:Op zondag 4 maart 2018 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gaat in mei naar Joël Robuchon in Monaco met een goede vriendin van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |