Tot nu toe onder het bewind van Gio ieder jaar een prijs.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordt
Fijn dat je nu eens meer post dan wat smilies, maar had je hier echt bijna een half uur voor nodig?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot nu toe onder het bewind van Gio ieder jaar een prijs.
De kaart op zich niet. Het feit dat je ze ook uit andere bronnen kunt krijgen en het na 2x niet ophoudt wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
Ice Block is wel een hele vervelende kaart trouwens
En in de combinatie waarin ze onbeperkt 6 damage kunnen doen is het helemaal helquote:Op zondag 4 maart 2018 10:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kaart op zich niet. Het feit dat je ze ook uit andere bronnen kunt krijgen en het na 2x niet ophoudt wel.
Desondanks is dit jaar echt supertriest, maar dat ligt niet alleen aan Gio.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot nu toe onder het bewind van Gio ieder jaar een prijs.
Als je op had gelet had je geconstateerd dat het langer dan een half uur geleden was.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn dat je nu eens meer post dan wat smilies, maar had je hier echt bijna een half uur voor nodig?
Tja, al valt daar nog wel doorheen te beuken.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En in de combinatie waarin ze onbeperkt 6 damage kunnen doen is het helemaal hel
quote:Op zondag 4 maart 2018 10:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
S/o to my east London niggers
(Ik luister nu de 101 van Kempi en Dutch)
Mashallahquote:Op zondag 4 maart 2018 11:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook tot de Islam bekeert?
Oh was jij het ipv onloquote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Geen userbashes, geen bans bespreken, zo moeilijk is het niet allemaal
Heb je daarover klachten kan je naar FB.
flikkert ff opquote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Kon onlo dit niet zeggen ?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
Maar Tag, wat werd er nou daadwerkelijk gezegd? Hooguit een zekere user een autist noemen was misschien niet zo aardig.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:10 schreef Tagliano het volgende:
pfff vrijwillig?quote:Op zondag 4 maart 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zat vrijdag in een wetherspoons maatjr
bahbahquote:Op zondag 4 maart 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee
The willow walk, dat gun je ook echt niemand
RETWEETquote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Caland het volgende:
ER WORDT HIER GEMODEREERD
IK HERHAAL
ER WORDT HIER GEMODEREERD
Wel zo makkelijk voor jou. Dan lees/behandel jij het in ieder geval niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we daar de feedback voor gebruiken mocht je commentaar hebben?
Dat heeft inderdaad nut ja. Kan Tag daar je posts verwijderen.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we daar de feedback voor gebruiken mocht je commentaar hebben?
Tegenwoordig bestellen de meesten per app ipv naar de bar te lopen. Dus enige menselijke contact is ook wegquote:
Zo ben ik héquote:Op zondag 4 maart 2018 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk voor jou. Dan lees/behandel jij het in ieder geval niet.
Nee maar ben prima in afschuiven.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er ergens een struisvogel verstopt onder de sneeuw?
Nouwja, de dames van Canadaquote:Op zondag 4 maart 2018 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso heb ik curling nooit begrepen. Dat er daar mensen warm of koud van worden.
Fijne dag makkerquote:Op zondag 4 maart 2018 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf, oh toch niet (lol)
Oke genoeg uitgesteld, gegroet!
Hoewel ik niet in de schaduw van Iwanius mag staan heb ik er toch gereageerd maatquote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net een topic geopend in VBL. Jammer dat Iwanius zn rondje VBL al heeft gedaan en hij dus geen mooie bijdrage meer kan leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |