Weer eens niet? De eerste die zijn uitvlucht in smilies zocht was jij volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij inhoudelijk weer eens niet thuis geeft en offtopic gaat.
Hoe vegen ze bij paralympisch curlenquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het percentage dopinggevruikers in paralympish curlen is hoger dan bij wielrennen
Op zo'n domme opmerking kan men ook niet andersquote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer eens niet? De eerste die zijn uitvlucht in smilies zocht was jij volgens mij
Kanker gewoon op debielquote:Op zondag 4 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij inhoudelijk weer eens niet thuis geeft en offtopic gaat.
je noemt wel meer sporten maar als je nu kijkt naar het IOC met Rusland, daar wordt gewoon een heel doping programma onder de mat geveegd omdat het niet lekker uitkomt.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze er veelvuldig op los spuiten in de volleybal etc?
Goeiequote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vegen ze bij paralympisch curlen
Ze geven iig eerst je moeder een veegquote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vegen ze bij paralympisch curlen
Mes steek pijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Onlo is de laatste tijd niet heel goed in discussies meer. Komt weinig anders dan "![]()
en
" uit.
Men en jij moet je niet verwisselen. Andere mensen zijn prima in staat met steekhoudende argumenten verder te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zo'n domme opmerking kan men ook niet anders
Wat mij betreft rijden ze de Tour met het infuus aan de fiets..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Was doping maar legaal. Wat een spektakel zou je dan eindelijk beleven
Iedere wedstrijd wel een hartaanval of 3quote:Op zondag 4 maart 2018 10:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Was doping maar legaal. Wat een spektakel zou je dan eindelijk beleven
Met de huidige medische ondersteuning zal dat wel meevallen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd wel een hartaanval of 3
Ben jezelf bij en verder niks mis mee. Sporten worden mij te lang gedomineerd door dezelfde spelers. Denk alleen al aan een Messi/Ronaldo, ik ben wel klaar met ze.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd wel een hartaanval of 3
Meen je niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jezelf bij en verder niks mis mee. Sporten worden mij te lang gedomineerd door dezelfde spelers. Denk alleen al aan een Messi/Ronaldo, ik ben wel klaar met ze.
ik weet niet wat voor invloed groeihormonen hebben op leeftijd maar verwacht niet dat Messi heel oud wordtquote:Op zondag 4 maart 2018 10:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jezelf bij en verder niks mis mee. Sporten worden mij te lang gedomineerd door dezelfde spelers. Denk alleen al aan een Messi/Ronaldo, ik ben wel klaar met ze.
Je weet niet wat voor invloed het heeft, maar je verwacht dat ie niet oud wordt.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor invloed groeihormonen hebben op leeftijd maar verwacht niet dat Messi heel oud wordt
Gemiddelde levensverwachting van de Argentijn.. Leer Tarado Zuid-Amerika kennen..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor invloed het heeft, maar je verwacht dat ie niet oud wordt.
Op basis waarvan dan precies?
ik ben geen wetenschapper maar heb toch altijd het idee dat als je er meer uithaalt dan er in zit dit zich later wreektquote:Op zondag 4 maart 2018 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor invloed het heeft, maar je verwacht dat ie niet oud wordt.
Op basis waarvan dan precies?
was niet best nee maar die Nijhuis blijf ik toch wel een vreemde scheidsrechter vindenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerslecht. De beker gaan we ook niet winnen.
NAC kreeg wel waar ze recht op hadden.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet best nee maar die Nijhuis blijf ik toch wel een vreemde scheidsrechter vinden
raar mannetje is dat jaquote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet best nee maar die Nijhuis blijf ik toch wel een vreemde scheidsrechter vinden
zou best kunnen heb alleen de samenvatting gezien maar een scheids die willekeurig fluit vind ik niet kunnenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
NAC kreeg wel waar ze recht op hadden.
Dan breekt helemaal de pleuris uit daar.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerslecht. De beker gaan we ook niet winnen.
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordtquote:Op zondag 4 maart 2018 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan breekt helemaal de pleuris uit daar.
Bij Ajax is het anders ook bizar rustig na opnieuw 5 jaar geen prijs.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordt
De kampioen die begin maart al geen kans meer maakt op de titel.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had natuurlijk allang uit moeten breken maar zegt genoeg dat het allemaal maar geaccepteerd wordt
truequote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Atletico vanmiddag gaat jagen, als er één moment is om Barca bij de strot te grijpen dan is het nu..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kampioen die begin maart al geen kans meer maakt op de titel.
En ik maar denken dat ze gingen jagen.
Nijhuis? Hele matige scheidsrechter.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen heb alleen de samenvatting gezien maar een scheids die willekeurig fluit vind ik niet kunnen
We kunnen vrijuit voetballen, ieder punt extra is bonus.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig heerst er bij ons aller ADO rust.
ADO presteert toch ook prima? Waarom zou er dan onrust zijn?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig heerst er bij ons aller ADO rust.
Ze draaien nog altijd miljoenen tekorten dankzij hun geweldige overname.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ADO presteert toch ook prima? Waarom zou er dan onrust zijn?
Dit is een ongekend seizoen. Ben er blij mee. Heb te vaak meegemaakt daar waar Sparta en Twente nu in verkeren.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Commissaris Melkert die zich ergens in 't Haagje weer heeft laten afranselen in een SM-kelder, daar wordt Midden-Noord lijp van..quote:Op zondag 4 maart 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kanon gaat ons reddenquote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze draaien nog altijd miljoenen tekorten dankzij hun geweldige overname.
Akelig gedetailleerd deze post.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Commissaris Melkert die zich ergens in 't Haagje weer heeft laten afranselen in een SM-kelder, daar wordt Midden-Noord lijp van..
Die en dat backje had ik wel bij PSV willen zien.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon gaat ons reddenDe hele Serie A wil hem hebben las ik.
Tsjah. Daar heb je als voetballer geen grip op. Ze kunnen niet meer doen dan wat ze nu laten zien lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze draaien nog altijd miljoenen tekorten dankzij hun geweldige overname.
Lekker man. Sinds vorige week ben ik naast PSV supporter ook spontaan een beetje ADO-fan geworden, dat snap je.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een ongekend seizoen. Ben er blij mee. Heb te vaak meegemaakt daar waar Sparta en Twente nu in verkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |