Ebuehi kan best ballen ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die en dat backje had ik wel bij PSV willen zien.
Ebouequote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
jazekerquote:Op zondag 4 maart 2018 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah. Daar heb je als voetballer geen grip op. Ze kunnen niet meer doen dan wat ze nu laten zien lijkt me.
[..]
Lekker man. Sinds vorige week ben ik naast PSV supporter ook spontaan een beetje ADO-fan geworden, dat snap je.
Ik had Ronaldo ook wel bij psv willen zien maar er is geen geld lansquote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dit als team nog beter eigenlijk. Toen was het vooral de tandem Bulykin-Verhoek.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al heeft dit seizoen wel veel weg van dat onder John van den Brom.
Wat voorquote:Op zondag 4 maart 2018 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had gister bijna een geïllustreerde bijbel gekocht
Zal het wantrouwen in zijn hart eindelijk over zijn?quote:Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon gaat ons reddenDe hele Serie A wil hem hebben las ik.
Die zou Arias op moeten volgen.quote:
Mee eens. Volgens mij stonden we toen qua punten wel ongeveer gelijk met nu.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit als team nog beter eigenlijk. Toen was het vooral de tandem Bulykin-Verhoek.
Ronaldo heeft bij PSV gevoetbald he.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had Ronaldo ook wel bij psv willen zien maar er is geen geld lans
Dit seizoen gaat het allemaal goed, kan iedere week 90 min spelen. De blessures hadden niks met zijn hart te maken.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het wantrouwen in zijn hart eindelijk over zijn?
Zou kopen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geïllustreerd met materiaal uit het Vaticaans archief
Zeker 15cm dik
Professioneel uitgebokst. Snap dat wel op zijn leeftijd, die wil nog even een echt gevecht. Moet je jezelf nu niet totaal gassen of iets brekenquote:
Helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |