Flikker, reageer ik een keer inhoudelijk blijkt het een dubbeltopic te zijn en dus voor niksquote:Op zondag 4 maart 2018 11:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net een topic geopend in VBL. Jammer dat Iwanius zn rondje VBL al heeft gedaan en hij dus geen mooie bijdrage meer kan leveren
Het spijt me. Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op zondag 4 maart 2018 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker, reageer ik een keer inhoudelijk blijkt het een dubbeltopic te zijn en dus voor niks
Doe je ook eindelijk eens wat nuttigs.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoewel ik niet in de schaduw van Iwanius mag staan heb ik er toch gereageerd maat
Had je je nou maar aan je woord gehouden, kwast.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker, reageer ik een keer inhoudelijk blijkt het een dubbeltopic te zijn en dus voor niks
Je mag niet eens in de schaduw van klaas staan.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoewel ik niet in de schaduw van Iwanius mag staan heb ik er toch gereageerd maat
klaasgod.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag niet eens in de schaduw van klaas staan.
Kom maar op.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wie wil er borsten zien zo op de vroege ochtend ?
Het is al middag.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wie wil er borsten zien zo op de vroege ochtend ?
Werd daarin aangegeven dat je een kutuser bent?quote:
niet slechtquote:Op zondag 4 maart 2018 12:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ligt eraan wat je vannacht hebt gedaan.
[ afbeelding ]
Slecht geslapen, lange?quote:Op zondag 4 maart 2018 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werd daarin aangegeven dat je een kutuser bent?
Ha moppie.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Mijn dm staat open.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog wel een leuk filmpje..
Is niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog wel een leuk filmpje..
Tot op heden niet nee.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je vrouw nooit de behoefte gevoeld zoiets dergelijks te doen?
Hoezo zou je een hekel hebben aan zulke dagen.quote:Op zondag 4 maart 2018 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |