Starterslening van het UWV?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 01:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neig toch naar het werkschuwe broertje.
Ik vind semi-BN-ers al teveel eer. Dit is echt de onderkant. En díe willen al niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgens website de TVgids zijn voor het programma intussen al meer semi-BN’ers gevraagd, zoals Tony Wyczynski, bekend als Sterretje uit Oh Oh Cherso, beautyvlogger Mashca Feoktistova, Pauline Wingelaar van Echte Gooische meisjes en ex-miss Nederland Jessie Jazz Vuijk. Ook acteur Oscar Aerts zou gevraagd zijn...
Ze willen echt alles om zeep helpen.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:20 schreef vencodark het volgende:
Maar hoezo temptation Island met BN-ers?
En hoezo met dat Rens-stel?
Zal me een topshow wordenquote:[b]Op zaterdag 3 maart 2018 21:22 schreef ikweethetookniet
Michella Kox, Tony Wyczynski, beautyvlogger Mashca Feoktistova, Pauline Wingelaar, Jessie Jazz Vuijk, Oscar Aerts
De vraag hoe RTL dáár nog onderdoor kan om de volgende lichting te strikken. Dan kunnen ze beter meteen gaan ronselen bij hospices in de regio.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar die hebben dus allemaal afgeslagen
Ok, beroep: kandidaat voor kutspelletjes.quote:Michella Kox is een Nederlandse mediapersoonlijkheid en presentatrice. Ze heeft deelgenomen aan diverse televisieprogramma’s als deelneemster en verscheen later op televisie en online kanalen als presentatrice. Wikipedia
Geboren: 7 januari 1980
OMGquote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:09 schreef houdjemond het volgende:
Hahahahahahahahah weet niet wie het zei maar dat broertje heeft écht die kledingtoko overgenomen![]()
![]()
![]()
Whut?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:25 schreef Leandra het volgende:
OMG
Eerst even een starterslening van 20K van het UWV en over een half jaar failliet.
Slim ook, dat ze half Leerdam nog even voor rotte vis hebben uitgemaakt terwijl haar broertje het overneemt.
Pareltje!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:35 schreef Leandra het volgende:
SHO / [GATENIET] Peter Jan & Virginia #45 - Nog steeds geen foto's
Ik! Whahah, briljant hoe voorspelbaar deze lui zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:09 schreef houdjemond het volgende:
Hahahahahahahahah weet niet wie het zei maar dat broertje heeft écht die kledingtoko overgenomen![]()
![]()
![]()
Nu afwachten wat hij onder werkdag verstaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:09 schreef houdjemond het volgende:
Goedemorgen...❤
Zoals jullie weten ben ik de nieuwe eigenaar van Virginia Leerdam. Hoe leuk is dat! Ik zal elke werkdag jullie het leukste en gezelligste advies geven.
Ik zal ook elke week de leukste inkoop doen om jullie met een glimlach de deur uit te laten gaan☺☺
En een vraag van mijn aan jullie: wat zouden jullie graag nog in de winkel willen hebben?
Wie gaan we vandaag zien wij zijn vandaag geopend van 10:00 tot 17:30 ?
Liefs Gio
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:09 schreef houdjemond het volgende:
![]()
![]()
L_S. Heb je ook de winnende lottogetallen voor dit weekend?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat werkschuwe broertje heeft vast een lening gekregen.
Je bent pas een echte stumper als je een privejet hebt gehad en 48 miljoen op de bank en alles bent kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pareltje!
,,Stelletje azijnzeikerds, het gras is hier groener dan bij de buren. Jullie zijn allemaal snotneuzen en hebben nooit zulke grote zaken gedaan die ik ooit heb gedaan. Probeer zelf is wat te bereiken voordat je een ander afkraakt. Bij deze als je alles zo kan schreeuwen op sociale media moet je langskomen in de winkel, dan kunnen we een discussie aangaan. Maar die verlies je, want ik vraag mij af wie een privéjet heeft gehad en 48 miljoen op de bank. Stumperds.’’
![]()
Raap me op.
4, 8, 15, 16, 23, 42.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
L_S. Heb je ook de winnende lottogetallen voor dit weekend?
En nog erger als je dat helemaal nooit gehad hebt. Want hij heeft dat natuurlijk nooit gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 12:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Je bent pas een echte stumper als je een privejet hebt gehad en 48 miljoen op de bank en alles bent kwijtgeraakt
Thanks!quote:
In ieder geval een werkdag die slechts start vanaf 10 uur en al eindigt om 17.30quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik! Whahah, briljant hoe voorspelbaar deze lui zijn.
[..]
Nu afwachten wat hij onder werkdag verstaat.
Ja, maar kan ook van een uur of 11 tot een uurtje of 3-4 zijn. En dan tussendoor wel een uurtje lunchen en daarna even een paar uurtjes liggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 20:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
In ieder geval een werkdag die slechts start vanaf 10 uur en al eindigt om 17.30
En wat heb je eigenlijk aan ‘het leukste en gezelligste advies’?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik! Whahah, briljant hoe voorspelbaar deze lui zijn.
[..]
Nu afwachten wat hij onder werkdag verstaat.
Ik snap ook nog steeds niet waarom je een winkel verkoopt als je gaat uitbreiden.
Zeg, voor hoeveel euro ben je bereid jouw 10 PTs te verkopen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:17 schreef Wuwwa het volgende:
Geweldig inititiatief, ik ben inmiddels de trotse eigenaar van 10 PT, nu maar wachten tot de koersen de pan uit rijzen #Tulpenbubbel.
Even wachten nog tot de PT's internationaal enorm gewild zijn, dan nog even een hoogtepunt inschatten en ome Wuwwa kan op vakantie.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeg, voor hoeveel euro ben je bereid jouw 10 PTs te verkopen?
En wat is 1 pt?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:32 schreef vencodark het volgende:
Dus je investeerd 10 euro, zonder transactie in een code, zodat je 1 pt hebt?
Persoonlijke Tulp.quote:
Dit is tof.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:17 schreef Wuwwa het volgende:
Geweldig inititiatief, ik ben inmiddels de trotse eigenaar van 10 PT, nu maar wachten tot de koersen de pan uit rijzen #Tulpenbubbel.
Die reactie van "PJR" ook, gewoon "zou kunnen" antwoorden op iemands vrees dat het een onzinverhaal isquote:Op woensdag 7 maart 2018 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
https://twitter.com/poulussen/status/971352929784352769
Er is al iemand die interesse heeft
Sorry maar dan verdien je het gewoon om belazerd te worden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
https://twitter.com/poulussen/status/971352929784352769
Er is al iemand die interesse heeft
ok welke FOK!er is dat?quote:Op woensdag 7 maart 2018 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry maar dan verdien je het gewoon om belazerd te worden.
En die reactie van PJR.
Goed geprobeerd PJRquote:Op woensdag 7 maart 2018 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
Misschien moeten we een film maken over PJR. Als iedereen nou eens een tientje naar mij stortDan krijg je als dank, als de film af is, een entreekaartje.
Peet is er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 15:12 schreef Deckard het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden. Maar heeft iemand nieuws? Het moet toch inmiddels weer tijd zijn dat iemand bedondert is? Ze moeten dat geld toch ergens vandaan roven.
Pa en ma Rens zijn overleden inmiddels.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 15:12 schreef Deckard het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden. Maar heeft iemand nieuws? Het moet toch inmiddels weer tijd zijn dat iemand bedondert is? Ze moeten dat geld toch ergens vandaan roven.
Vaag, waarom kan ze niet eten en wat is een GB?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:09 schreef praadje het volgende:
Op de FB van Virgien staat een foto van een kapsalon en dat ze dat binnenkort niet meer kan eten.
De speculaties dat ze een GB gaat laten doen zijn niet van de lucht.
Gastric bypass.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vaag, waarom kan ze niet eten en wat is een GB?
De hoeveelheid van een kapsalon kun je dan idd ook niet meer handelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:14 schreef praadje het volgende:
Nee ik weet niet hoe het met Braad is, hij is al een tijd niet online geweest. Een GB is een gastric bypass, een maagverkleining. Dan kun je dus minder eten en kun je niet meer zo goed tegen vetten en suikers.
Aha klinkt goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:14 schreef praadje het volgende:
Nee ik weet niet hoe het met Braad is, hij is al een tijd niet online geweest. Een GB is een gastric bypass, een maagverkleining. Dan kun je dus minder eten en kun je niet meer zo goed tegen vetten en suikers.
Nee dat ging om het financiele spelletje wat Peter Jan weer uitgedacht had: de ‘Persoonlijke Tulp’ (PT)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom die P en T dikgedrukt? Omdat PeTer Jan?
Vursjien kan de kapsalon gewoon in de blender gooien en dan door een rietje drinkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:09 schreef praadje het volgende:
Op de FB van Virgien staat een foto van een kapsalon en dat ze dat binnenkort niet meer kan eten.
De speculaties dat ze een GB gaat laten doen zijn niet van de lucht.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha klinkt goed![]()
Edit: wtf begrijp het nu pasIk dacht iets als die zit nu te eten in een kapsalon maar dat kan binnenkort niet meer...
GB is een maagverkleining. Dikkertjes moeten na een GB op een strict dieet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vaag, waarom kan ze niet eten en wat is een GB?
Aha!quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 10:14 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee dat ging om het financiele spelletje wat Peter Jan weer uitgedacht had: de ‘Persoonlijke Tulp’ (PT)
Vandaar Pyramide Truc
valt best mee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:23 schreef superniger het volgende:
[..]
GB is een maagverkleining. Dikkertjes moeten na een GB op een strict dieet.
Daar is ze denk ik te lui voor, kan ze niks aan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 20:15 schreef rubbereend het volgende:
Doe normaal, waarom zou zijn een GB moeten krijgen, hoe oud is ze? Ze kan toch prima op een normale manier proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |