Grapje hequote:
Ik kijk op koreaanse zender in korea, meteen na het einde van de race kwam er reclamequote:Op donderdag 22 februari 2018 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat schakelen naar de vallende Koreanen was wel een ultieme faal.
Die moest gediskwalificeerd worden want die moet bij de mannen meerijden. Transgender genot.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet me denken aan Ellis Ligtlee
Koreaanse regie wss.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat schakelen naar de vallende Koreanen was wel een ultieme faal.
Schulting is voorafgaand al wel een stabielere topper dan Ligtlee imo.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet me denken aan Ellis Ligtlee
Ik heb gewoon de Koreaantjes gejinxt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:36 schreef Van_Poppel het volgende:
En toevallig op de dag dat er niet door Erben werd gejinxt
Ja lol ze zeiden zelfs gisteren in sportwinter:quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar al die verrassende resultaten de afgelopen tijd, die waren niet besmet door de Erbenjinx.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke keer weer als het tegenvalt. Gelijk weg.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
Koreaantjes zijn net ajax-supporters
quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Met historisch commentaar van Joris![]()
Ongelofelijk wat een prutskutten zijn dat toch jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja lol ze zeiden zelfs gisteren in sportwinter:
"Geen Nederlander op het ijs morgen"
flikker nu ook maar op zakquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef Zipportal het volgende:
Amsterdam ArenA loopt leeg. GENOT.
Iedereen post hier gewoon, op deze shorttrack prestatie is niks af te dingen. Als ze straks geinterviewd wordt pak ik het teiltje er weer bij.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Ik zag ook een filmpje van Mama Schulting van TeamNL, dat is ook een enorme zenuwpees.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef BobW het volgende:
Vanavond weer het filmpje van Papa Schulting
We wachten vol zorgen op de dag dat hij de tour mag verslaan.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Met historisch commentaar van Joris![]()
Vanavond bij DWDD.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Klummie het volgende:
De Mart zou hier episch commentaar bij hebben geleverd.
Straatfeest joh ohoghoghohsohsosh jaha yeha.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Klummie het volgende:
De Mart is een walgelijke actquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:38 schreef Klummie het volgende:
Dat is die van Wüstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |