Ik vind het wel knap, hoe die van subtopper tot topper is gegaan.quote:
heeft ie de 5000m dan niet gewonnenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:50 schreef superniger het volgende:
HELEMAAL NIETS VOOR SVEN KRAMER.
Die kijken eens in de vier jaar schaatsenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:51 schreef RipCity het volgende:
Nu gaan we de TP zeker ook niet meer winnen
Dat irritante wijf van hem is schuldig.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:51 schreef northernlight81 het volgende:
Maar dit is toch niet de vorm, een paar dagen terug was hij nog goed op de 5000m. Het lijkt me dat er fysiek iets niet goed is ofzo.
Of hij wist dat hij er fysiek niet in staat zou zijn, dit is niet alleen mentaal lijkt mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dat gezicht na de race van Bergsma sprak boekdelen. De zenuwen hebben hem toch te grazen genomen.
True.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bart Veldkamp zou expres vallen
Sven, hoe kan dit?quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef superniger het volgende:
Als straf moet hij meteen naar Maalderink toe.
??quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat irritante wijf van hem is schuldig.
Dat wel.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
HET IS GEEN CANADEES NOS. Stop eens met die walgelijke act.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:32 schreef Nober het volgende:
1 Flowers
2 Italiaan
3 Bergsma
Dat kan ook.
Hatseflats!!quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja de grootste schaatser ooit pakt geen medaille
Een Nederlander is het ook niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
Gewoon nog 4 jaar doorgaan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAT MOET SVEN KRAMER DOEN OM DIT NOG OM TE DRAAIEN?
Gewoon normaal johquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
True.
Wat dat betreft wel sportief dat hij hem gewoon uitrijdt.
Rende ook een paar keer kleedkamers in, hopelijk zegt die het gelijk en geen gelul eromheenquote:
Het volk eist uitleg.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
Kramer heeft de natie wel wat uit te leggen. Eerste afstand waarop we geen goud halen.
De grootste act ben jijquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
We hebben wel goud. Bloemen is gewoon Nederlander joh, doe eens niet zo gek.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
Kramer heeft de natie wel wat uit te leggen. Eerste afstand waarop we geen goud halen.
Maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een Italiaantje op het podium zou ook wel leuk zijn.
Stond daar in mijn prognose (voor Bergsma), dus zo ongelofelijk is dat nietquote:
Bloemen gaat die winnenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef luukert het volgende:
Volgend jaar wint hij de elfstedentocht
Hoe kut is datquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik heb alvast de psycholoog gebeld. drama. alles. RIP
Dat was wel een beetje wat zijn lichaamstaal vooraf liet lezen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of hij wist dat hij er fysiek niet in staat zou zijn, dit is niet alleen mentaal lijkt mij.
de natiequote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
Top 9? Dat is zowat het hele deelnemersveld manquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:52 schreef -0- het volgende:
10 km, meest internationale afstanden met 8 nationaliteiten in de top 9
Dit. Mensen die hem een landverrader noemenquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
TREK HEM VOOR DIE CAMERA.
DE NATIE EIST EEN VERKLARING.
Feitelijk kwam dat door Kemkers, die bracht hem van de wijsquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef Toby56 het volgende:
Naomi helemaal uitgewoond, maar ja, je wordt betaald om te schaatsen.
Sven Kramer blijft een Groot Kampioen. Maar hij heeft zelf van die 10k een Heilige Kruistocht gemaakt na 2010. Jammer, want onnodig.
Voor jou of voor Sven?quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik heb alvast de psycholoog gebeld. drama. alles. RIP
nee dat kwam door Beckertquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef TheVulture het volgende:
laatste rondje 30.7, iets zegt me dat hij hem heeft laten lopen toen ie wist dat het toch geen goud of zilver meer ging worden
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 15-02-2018 om 13:51:46Hoe kan dit? Alsof hij stilstaat. Dit kan toch de spanning niet zijn? reageer retweet
Nou he, hij is niet eens zo van slag als ik verwachten zou.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef silverhill het volgende:
Kramer lijkt niet eens ontgoocheld oid. Wist ie al van te voren dat het niet goed ging komen?
Is het ook. Lekker voor een ander land uitkomen omdat je de concurrentie niet aandurft trolololol.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit. Mensen die hem een landverrader noemen
Welnee. Hij had 2 paspoorten en werd door het straffe selectiesysteem in NL kapotgemaakt. Dus een goocheme keuze.quote:
En Willy erbij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef raptorix het volgende:
De schaatsbond zou zijn conclusie moeten trekken en aftreden.
Denk dat de tijd van TJ Bloemen de druppel was. Dat hij toen dacht: tjee zeg, dat lukt me niet....quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje wat zijn lichaamstaal vooraf liet lezen.
En dan goud pakken. Wat een koning.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het ook. Lekker voor een ander land uitkomen omdat je de concurrentie niet aandurft trolololol.
Die komt er sowieso wel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het echt materiaalpech is kunnen we naar andere tijden sport.
quote:
voor mij. voor jou. voor iedereen. we beginnen morgen. wat een ongelofelijke tragedie, deceptie. vanavond huilen bij DWDD wanneer mart zal spreken, hele familie bij elkaar. jongens jongens jongensquote:
Ja zo een andere insteek ineensquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Arcee het volgende:
Dan denk je nog van okee, Bloemen wordt tweede en Bergsma derde, maakt niet veel uit, maar achteraf ging dat gevecht gewoon om goud.
Dit dus, dit kan niet zomaar een gevalletje slechte vorm zijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Remzz het volgende:
Met een 6:09 4 dagen eerder kun je bijna niet op zo'n manier de 10 rijden.
Dit ja. Hij was best in vormquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Remzz het volgende:
Met een 6:09 4 dagen eerder kun je bijna niet op zo'n manier de 10 rijden.
Ja, maar dan kan je een dubbelaflevering doen.quote:
Er wordt nog helemaal niks gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Materiaalproblemen ja? Zegt ie dat
Nee hoor, Nederland gaat niet voor zilver.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef RamboDirk het volgende:
Bergsma redt de eer van Nederland
De Olympische 10 kilometers van Sven. Over 30 jaar bij ATS.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:56 schreef hhh38 het volgende:
Inmiddels kan je wel een hele serie Andere Tijden Sport hierover maken
Is een Nederlander.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft die Ted-Jan Bloemen geen Nederlandse roots? Kunnen we die niet naturaliseren?
Heel jammer dat Bloemen die strijd heeft gewonnen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Arcee het volgende:
Dan denk je nog van okee, Bloemen wordt tweede en Bergsma derde, maakt niet veel uit, maar achteraf ging dat gevecht gewoon om goud.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
[..]
voor mij. voor jou. voor iedereen. we beginnen morgen. wat een ongelofelijke tragedie, deceptie. vanavond huilen bij DWDD wanneer mart zal spreken, hele familie bij elkaar. jongens jongens jongens
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft die Ted-Jan Bloemen geen Nederlandse roots? Kunnen we die niet naturaliseren?
Hij heeft zelfs een Nederlands paspoort volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sauerbreij met dr waxquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:56 schreef raptorix het volgende:
Er was toch ook een Nederlandse schaatser die materiaal tips van de concurrentie opvolgde ofzo?
Hij is in NL geborenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat werd meteen wel redelijk duidelijk wmb.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Arcee het volgende:
Had 'ie dat maar gedaan. Dan had 'ie het wellicht nog gehaald.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef Ferdii het volgende:
Anema heeft die Duitser omgekocht, die heeft de hele wedstrijd lopen roepen dat Naomi een slet is
Dan eis ik kamervragenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Er wordt nog helemaal niks gezegd.
Denk al in 2022quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De Olympische 10 kilometers van Sven. Over 30 jaar bij ATS.
Oja dat was het.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sauerbreij met dr wax_!
En dat lukte niet en dat zat in de weg.quote:
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is in NL geboren
Hij heeft zich juist tot Canadees laten naturaliseren nadat hij in 2014 naar Canada emigreerde.
Met een seconde of twee goud missen, vooruit. Maar met 20 secondenquote:
Deed Bergsma ook (Kazachstan). Alleen mislukte dat waardoor hij weer terug kwam.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het ook. Lekker voor een ander land uitkomen omdat je de concurrentie niet aandurft trolololol.
Wat een slappe zakquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.
Maar we hebben zilver. Daar mogen ze best over pratenquote:
Erg jammer dat de onsympathieke Ted-Jan Bloemen (...)quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel jammer dat Bloemen die strijd heeft gewonnen.
Dit is geen nieuwsquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Tumolero brons vind ik dan wel weer erg leuk
Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Dat deed hij al voordat het terugging naar 2 deelnemers.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.
Alsof men 8 jaar geleden over de plak van Bob praatte? En toen was iedereen MAD dat Bob dolblij was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar we hebben zilver. Daar mogen ze best over praten
Zilver had ik leuker gevonden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Alsof jij niet naar het buitenland zou gaan als je daar wel de kansen had die je hier niet hebt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij daar nog zin in heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef raptorix het volgende:
En mag Kramer nog wel met de teampursuit mee doen he!
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zit een moddervette braam op z'n schaats. Nu zwaait-ie en doet-ie of er niets aan de hand is.
Friese godquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, wat is hij rustig, wat is die man toch bizar sterk mentaal!Echt... elk ander had ergens in bonkjes op een bankje liggen janken.
Sven niet, head held high, verwachtingen of niet, dit is het.
Ik was niet mad.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof men 8 jaar geleden over de plak van Bob praatte? En toen was iedereen MAD dat Bob dolblij was.
Hap hapquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is in NL geboren
Hij heeft zich juist tot Canadees laten naturaliseren nadat hij in 2014 naar Canada emigreerde.
Zeg dat!quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Lastpost het volgende:
Hadden we Eurlings maar om hem een tik te geven.
Maar ondertussen wel keihard choken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, wat is hij rustig, wat is die man toch bizar sterk mentaal!Echt... elk ander had ergens in bonkjes op een bankje liggen janken.
Dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Ik had nog nooit van Tumolero gehoord btw
Mag nog twee keer rijdenquote:
Na deze OS zul je er ook niks meer van horen. One day fly genot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Hij ook niet van silverhillquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Daarom ja, heel apart. En de 5k was ook heel makkelijk voor hem, leek of dat hem geen moeite koste. En ook daar staat spanning op natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:00 schreef Marcoss het volgende:
Toch ook knap, Kramer rijdt eigenlijk nooit een slechte race, zelfs als hij in mindere doen is, eindigt hij nog wel vooraan, maar om dan deze race uit te kiezen voor je slechtste race ooit..
Daar moet wel iets meer aan de hand zijn.
da's statistisch altijd al zo..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nu is het ineens een nadeel om als laatste te morgen![]()
Urben
Moniek Kleinsman vindt dit leuk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:00 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel keihard choken.
morgen krijgen we Jacobellis nog.quote:
Loch alweer vergeten zijnquote:
Griepje, materiaalpech, iets verkeerds gegeten, teveel gezopen vannacht?quote:
Ach, als de volgorde qua favorieten omgedraaid was, hadden we waarschijnlijk dezelfde uitslag gekregen..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nu is het ineens een nadeel om als laatste te morgen![]()
Urben
Ellenquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Balzak helemaal leeg laten zuigen in een trio met ellen en naomi.
Was al goed in de world cups.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef silverhill het volgende:
Hij is gewoon niet goed zoals normaal eigenlijk. Hij is enkel arrogant en lullen tegenover tegenstanders zoals bergsma.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef Protoplanet het volgende:
Sleep Kramer voor de camera, we willen weten wat er aan de hand is
Triootje met Ellen Hoog en Naomi van Asquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Griepje, materiaalpech, iets verkeerds gegeten, teveel gezopen vannacht?
Hij heeft 10 minuten lang tijdens zijn rit erin kunnen berustenquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Kramer de TP niet laten rijden lol.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef skysherrif het volgende:
Nee verder natuurlijk alle respect voor onze held, maar ik zou toch maar serieus even gaan kijken hoe we nu de team onderdelen gaan invullen. Verweij en Kramer niet meer in vorm? Bergsma topvorm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |