Met een seconde of twee goud missen, vooruit. Maar met 20 secondenquote:
Deed Bergsma ook (Kazachstan). Alleen mislukte dat waardoor hij weer terug kwam.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het ook. Lekker voor een ander land uitkomen omdat je de concurrentie niet aandurft trolololol.
Wat een slappe zakquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.
Maar we hebben zilver. Daar mogen ze best over pratenquote:
Erg jammer dat de onsympathieke Ted-Jan Bloemen (...)quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel jammer dat Bloemen die strijd heeft gewonnen.
Dit is geen nieuwsquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Tumolero brons vind ik dan wel weer erg leuk
Ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Dat deed hij al voordat het terugging naar 2 deelnemers.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Canadees geworden omdat die de concurrentie niet aandurfde in NL. Omdat er maar 2 mogen gaan zeg maar.
Alsof men 8 jaar geleden over de plak van Bob praatte? En toen was iedereen MAD dat Bob dolblij was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar we hebben zilver. Daar mogen ze best over praten
Zilver had ik leuker gevonden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Alsof jij niet naar het buitenland zou gaan als je daar wel de kansen had die je hier niet hebt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij daar nog zin in heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef raptorix het volgende:
En mag Kramer nog wel met de teampursuit mee doen he!
quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zit een moddervette braam op z'n schaats. Nu zwaait-ie en doet-ie of er niets aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |