hahaquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:00 schreef BadVlad het volgende:
Heel stiekem zat ik er eens aan te denken om een phishing site op te zetten. Het is dat ik dan niet zou kunnen slapen.
Niet heel erg doordacht, maar als ik zie hoe makkelijk scammers geld binnenhalen moet dat zo op te zetten zijn. Misschien een neppe ICO opzetten en dan iedereen wel terugbetalen aan het eind. Mensen een wijze les leren.quote:
Het moeilijke is het uitwissen van je sporen, denk ik dan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:03 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Niet heel erg doordacht, maar als ik zie hoe makkelijk scammers geld binnenhalen moet dat zo op te zetten zijn.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:05 schreef kthxbye het volgende:
Haha weer een nieuwe supplychain coin? God hoe verrassend. WTC en VeChain hebben dat wel afgedekt zo hoor.
Waarom zijn dat de beste?quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:05 schreef kthxbye het volgende:
Haha weer een nieuwe supplychain coin? God hoe verrassend. WTC en VeChain hebben dat wel afgedekt zo hoor.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:06 schreef kthxbye het volgende:
Fuck BTC gaat te hard, hopelijk stuitert ie nog even flink terug van de $9500.
True, witwassen van crypto lukt nog wel. Maar als iemand je weet te vinden is het over.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het moeilijke is het uitwissen van je sporen, denk ik dan.
Daar zijn wel diensten voor, chipmixer etc.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:07 schreef BadVlad het volgende:
[..]
True, witwassen van crypto lukt nog wel. Maar als iemand je weet te vinden is het over.
quote:Hi guys! I'm Phil from the marketing team of Waves. I already knew many of you. You are right that there is still a lot to do. We have strengthened the marketing campaign since January 2018. I hope you can see improvements: Boxmining, cryptopanic and cryptocompare campaign, guess the seed contest, best Russian blogger Varlamov, new members in telegrams, twitter, youtube campaign, waves weekly and more. right now we are signing annual contracts. I hope you notice the positive dynamics. I'm open to suggestions. Community is my Boss, so you can always write me in the Telegram @Phil_Eryushev (https://t.me/Phil_Eryushev) soon we will show whole ecosystem of Waves Platform, this doc is in progress and many answers will be there
Gewoon iets verzinnen.quote:
Misschien moet je effe verder kijken. Het marketing programma is nog niet uitgerold, ze zitten nog in de fase dat ze aan het overleggen zijn geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:18 schreef kthxbye het volgende:
Ik repost deze zeer goede kritische vragen voor Waves even.
https://www.reddit.com/r/(...)have_some_questions/
De reactie:
[..]![]()
MaGNeT, ze hadden toch miljoenen te besteden aan marketing? Volgens mij gaat dat naar Sasha's wodkaverzameling als dit het is.
Ik ga maar weer even wat meer van mn bags unloaden...
quote:Lewis PR : It takes time to set up important global relationships, but I am pleased to confirm that cooperation with Lewis PR finally kicks off on 20 Feb ‘18. I will dedicate a separate blog post to this partnership and what it will entail for Waves Platform around the mid of next week,c 19 Feb.
Precies, hoe lang doen ze daar al over? De ICO was wanneer?quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je effe verder kijken. Het marketing programma is nog niet uitgerold, ze zitten nog in de fase dat ze aan het overleggen zijn geloof ik.
[..]
Maak het twitteraccount @sasha35626 aan en post:quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:03 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Niet heel erg doordacht, maar als ik zie hoe makkelijk scammers geld binnenhalen moet dat zo op te zetten zijn. Misschien een neppe ICO opzetten en dan iedereen wel terugbetalen aan het eind. Mensen een wijze les leren.
Dat "crypto millionaire" tshirtquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:34 schreef Typisch het volgende:
http://telegra.ph/Week-9-(...)-arm-and-a-leg-02-14
UNIVERSAAA JAAA
quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maak het twitteraccount @sasha35626 aan en post:
Hi everybody! Because March will be Waves month, I'm donating 1 million WAVES to the Waves community! First 250 transactions with 10 WAVES sent to the address below will receive 100 WAVES in the address the 2 WAVES came from.
3PEPHZfj9VoDbPBNXZrvRNxKU35GQe6Q3Y7
The promotion will last 24 hours! Hurry!
Ik snap de kritiek ook, maar ik heb nog steeds goede hoop. Waves is al lang niet meer mijn grootste altbag, maar heb er nog wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:38 schreef BadVlad het volgende:
Ik snap je kritiek kthxbye.
Natasha is ook weg bij Waves.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is bijzonder treurig. Lelijke designs ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat "crypto millionaire" tshirt
Ik heb ook zeker nog vertrouwen. Ik weet ook zeker als ik nu uit Waves stap het meteen moon gaat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek ook, maar ik heb nog steeds goede hoop. Waves is al lang niet meer mijn grootste altbag, maar heb er nog wel vertrouwen in.
Rip Natasha
ADA en XRP worden mijn toppers 💪quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:14 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoop komende nacht door de 10k. VEN gaat ook lekker. ADA blijft ook een dark horse, kan wel is gaan knallen komende 48 uur
Wees niet bang. Waves gaat nooit moonquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:40 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker nog vertrouwen. Ik weet ook zeker als ik nu uit Waves stap het meteen moon gaat.
Zeker. Wie gaat daar nou mee rondlopen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is bijzonder treurig. Lelijke designs ook.
Ik vind subtiele shirts of kleding van zaken die je tof vindt nog best leuk. Maar de meeste dingen zijn zo moeilijk lelijk, van band shirts, tot 'casual' Feyenoord kleding tot aan game shirts. Bijna alles is zo ongelofelijk kut qua design.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zeker. Wie gaat daar nou mee rondlopen.
True, ik koop van Feyenoord eigenlijk alleen bijna elk jaar een nieuw thuisshirt. Bij die casuals lijkt het alsof ze een populair gratis font pakken en een willekeurige tekst eringooien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind subtiele shirts of kleding van zaken die je tof vindt nog best leuk. Maar de meeste dingen zijn zo moeilijk lelijk, van band shirts, tot 'casual' Feyenoord kleding tot aan game shirts. Bijna alles is zo ongelofelijk kut qua design.
Heb van Wavesnode een nieuwe Wavesshirtje gekregen met het nieuwe logo, die is ook best okay. Gewoon zwart, chille fit en dan het nieuwe logo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
True, ik koop van Feyenoord eigenlijk alleen bijna elk jaar een nieuw thuisshirt. Bij die casuals lijkt het alsof ze een populair gratis font pakken en een willekeurige tekst eringooien.
Pics.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb van Wavesnode een nieuwe Wavesshirtje gekregen met het nieuwe logo, die is ook best okay. Gewoon zwart, chille fit en dan het nieuwe logo.
Niet dat ik hem ooit aan doe, maar mijn vriendin slaapt er wel eens in.
Hmm. Lijkt mij niet veilig om die te dragen op straat.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook dit shirt in de kast liggen in het zwart. Van mijn secret santa via reddit gekregen afgelopen kerst.
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Werkend product, samenwerkingen, marketing, market makers.
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt..quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:
[..]
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?
Nog wel ja.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt..
Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.quote:Op donderdag 15 februari 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:
[..]
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.
Als er al 5 goede patatkramen in de straat staan, ga jij er dan nog eentje naast openen?
not sure if trollinquote:Op donderdag 15 februari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt..
Nee hoor. Ze bakken al patat en tracken die via de blockchain, en zijn in gesprekken met de beste aardappelboeren en frituursnacks van de wereldquote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren.
maar is er al een politicus gespot met een VEN petje op?!quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze bakken al patat en tracken die via de blockchain, en zijn in gesprekken met de beste aardappelboeren en frituursnacks van de wereld[ afbeelding ]
Ik niet, maar zeker weten dat genoeg partijen nu toekijken en pas toe happen als er een hoop ontwikkelingsgeld verspilt is en dan zelf pas met een goed werkend product gaan komen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.
Als er al 5 goede patatkramen in de straat staan, ga jij er dan nog eentje naast openen?
deze is beterquote:Op donderdag 15 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook dit shirt in de kast liggen in het zwart. Van mijn secret santa via reddit gekregen afgelopen kerst.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren.
Remme de fierljepper?quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Hoe staan jullie tegenover Remme?
Ik ben zelf meer geneigd wat centen in Valid te stoppen.
https://valid.global/
Ik lees al snel een zin die me wantrouwend maakt: 'state-of-the-art encryption'. Mjah, misschien ben ik te paranoia, maar klinkt als een verkooppraatje zonder goede onderbouwing.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Hoe staan jullie tegenover Remme?
Ik ben zelf meer geneigd wat centen in Valid te stoppen.
https://valid.global/
Ja ik het hetzelfde hoor. Als je de website van vergelijkbare projecten bekijkt zie je dat het ook vaak hetzelfde soort webdesign gebruikt is, zelfde soort afbeeldingen etc.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik lees al snel een zin die me wantrouwend maakt: 'state-of-the-art encryption'. Mjah, misschien ben ik te paranoia, maar klinkt als een verkooppraatje zonder goede onderbouwing.
Mjah, ik mag toch graag lezen dat de verkoper goed heeft gepraat met de techneut. Dat lees ik bij deze totaal niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 02:13 schreef Het_Peenvarken het volgende:
maar goed ik heb dat bij nagenoeg alle ICO's en presales.
Oh, maar zelfs als het geen scam is, ik wil ergens kunnen inschatten of het een succes gaat worden of niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 02:14 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Pre-IPO Offerings—These Scammers Are Not Your Friends
aldus de grootste scammer ooit
Dat ja, nu hoor je telegraaf etc niet. Het voeren van de mensen die niet in btc of andere coins zijn gestapt. Ik hoor ze al trots en tevreden zeggen: zie je wel?quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als we de 10k weer halen, komt dit dan ook op het nieuws? Of is het alleen nieuwswaardig als de btc crasht?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:45 schreef _--_ het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tijgt-tot-boven-9000
quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet je zien hoe druk het hier vandaag wordt
gaan ze nou voor elke wijziging een artikel schrijven? :’)quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:45 schreef _--_ het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tijgt-tot-boven-9000
Het wachten is op klaasweetallesquote:Op donderdag 15 februari 2018 07:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet je zien hoe druk het hier vandaag wordt
Op zijn piek max 12 en normale waarde 8. Let nou maar op:) Wat heel netjes zou zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"VEN gaat nooit meer dan 8$ worden"
We nemen hem mee naar achteren jongens.
Dan wil ik je bij deze alvast bedanken voor de 2 fantastische maanden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 08:09 schreef _--_ het volgende:
Als dit gaat crashen naar 3-5k heb je mij niet gezien. Dan ragequit ik bitcoin direct.
easy 50 eoyquote:Op donderdag 15 februari 2018 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
"VEN gaat nooit meer dan 8$ worden"
We nemen hem mee naar achteren jongens.
Ik denk dat FUN nog steeds een case heeft, ondanks dat die bittrex de-listing killing voor ze was, gelukkig heb ik op dat moment net een trade gemaakt (per toeval overigens) waardoor ik niet geraakt werd door die daling. Ik heb nu geen FUN meer, ik heb nog steeds geen reden gezien waarom ze delisted werden dus daarna niet meer teruggekocht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zelfs FUN staat in de plus, wat is deze
Zal ik ns in mn glazen bol kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Iemand enig idee waarom LSK niet harder stijgt? De rebrand is over vijf dagen, maar nu al een week vrij stabiel.
Heb je het volume gezien van de alts de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Iemand enig idee waarom LSK niet harder stijgt? De rebrand is over vijf dagen, maar nu al een week vrij stabiel.
Lisk is een hoax.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"rebrand"quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Graagquote:Op donderdag 15 februari 2018 09:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zal ik ns in mn glazen bol kijken?
Stal jij je dukaten nu maar veilig in goud of zilver.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"rebrand":')
Mag ook op de bullshit crypto bingo.²
Goed voor je 'dukaten' man.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"rebrand":')
Mag ook op de bullshit crypto bingo.²
De grootste stijging verwacht ik zelf na de rebranding zodra core 1.0.0 released is en dan nog een weekje of 2 a 3, zodra er daadwerkelijk gecode gaat worden tegen die blockchain aan, zodra de eerste dapps gaan verschijnen. Dan zal de echte stijging plaats gaan vinden. Ik hoop ook op een dikke stijging met de rebrand, maar een neo'tje (x6 a x8) gaan we niet zien met lisk denk ik, omdat deze al hoger staat dan antshares destijds.quote:
Iedereen zit weer te wachten op gratis coins uit die fork natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:20 schreef PilgrimSands het volgende:
Wat denken jullie van die aankomende Litecoin fork, afgezien van de koersstijging van de afgelopen 24 uur? Weet niet goed wat ik er van moet maken..
Top. Rustig afwachten dus, en hopen dat de neiging tot "sell the news" meevalt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De grootste stijging verwacht ik zelf na de rebranding zodra core 1.0.0 released is en dan nog een weekje of 2 a 3, zodra er daadwerkelijk gecode gaat worden tegen die blockchain aan, zodra de eerste dapps gaan verschijnen. Dan zal de echte stijging plaats gaan vinden. Ik hoop ook op een dikke stijging met de rebrand, maar een neo'tje (x6 a x8) gaan we niet zien met lisk denk ik, omdat deze al hoger staat dan antshares destijds.
Maar Magnet heeft ons honderd miljoen miljard beloofd met de rebrand, dus blame him als er niks van terecht komtquote:Op donderdag 15 februari 2018 09:25 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Top. Rustig afwachten dus, en hopen dat de neiging tot "sell the news" meevalt.
Dezelfde vraag kan je stellen over Icon. Maar rustig afwachten denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
http://bgr.com/2018/02/13(...)h-fork-scam-warning/quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen zit weer te wachten op gratis coins uit die fork natuurlijk.
Icon heeft zn evenement toch al achter de rug? Of is er nog iets gaande.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Dezelfde vraag kan je stellen over Icon. Maar rustig afwachten denk ik.
Rebrand, contracten, partnerships?quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:55 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Icon heeft zn evenement toch al achter de rug? Of is er nog iets gaande.
staat nog steeds op 6 cent net zoals gisterquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kijk dan even naar de koers lieve jongen
Koers is primaquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 maanden de algehele koers zien dalen dus wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks hahaquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rebrand, contracten, partnerships?²
Februari Wavesmaand. Was al aangekondigd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:52 schreef Afwazig het volgende:
Waves gaat lekker. Prima bounce. Komende maanden houd ik die bag sowieso nog even vast.
van universa ??? dat lijkt me stugquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 maanden de algehele koers zien dalen dus wat wil je zeggen?
jij bent lachwekkendquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks haha
Ik bedoel de andere munten, excuus voor de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:
[..]
van universa ??? dat lijkt me stug
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik heb wel gelijk
een munt moet altijd maar stijgen ???quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks haha
26equote:Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wanneer is dat event van VEN overigens? 28 FEB? Jammer dat die weer lijkt te blijven steken op 5.25 usd:(
het is net +11% gegaan....wat verwacht je nou???quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wanneer is dat event van VEN overigens? 28 FEB? Jammer dat die weer lijkt te blijven steken op 5.25 usd:(
Shitcoin, niet instant moon.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het is net +11% gegaan....wat verwacht je nou???
en nog 11 dagen tot de rebrand
Shitcoin, max 8 dollar waardquote:
heeft iedereen ven al verkocht ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Shitcoin, max 8 dollar waard
Die doet het lekker. Weet je hoe volwassen ik nu ben.quote:
Let maar op vriend.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Shitcoin, max 8 dollar waard
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaarquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een munt moet altijd maar stijgen ???
Antshares kabbelde volgens mij ook maaaanden zonder enig teken van leven en na de rebrand ging het even x 10 en het staat nu nog veel hoger.
en dat is met heel veel muntjes zo gegaan.
Er zit in een aantal munten heel veel potentie maar daar moet je even geduld en vertrouwens voor hebben.
jouw postings hier getuigen nou niet van heel veel inzicht en kennis eerlijk gezegd
je mist wel meer inzicht getuige je postings gisterquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaar
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wedje leggen voor 100 VEN vriend ?
Dan ben jij allang van Fok verdwenen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.
Wat jij?
12+quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.
Wat jij?
Je mist wel meer inzicht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaar
Haha dat dachten ze ook bij mij, en zie hier lulloquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben jij allang van Fok verdwenen.
Wtf doe je hier nog !quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Haha dat dachten ze ook bij mij, en zie hier lullo
https://data.bitcoinity.org/markets/books/USDquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:33 schreef dimmak het volgende:
Weet er iemand een site waar de de support en resistance op kan zien van Bitcoin? Had laatst zelf zo'n site, maar ben hem alweer kwijt.
Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je mist wel meer inzicht getuige je postings gister
wat fijn dat jullie er zijn !!!quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.
Racist.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.
sooowwwww.....noem je dat al agressief ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.
Als je het daar niet mee eens bent, leg dan is uit waarom VEN moon gaat. Meeste komen niet verder dan rebrand, event en partnerships.
Ik kijk puur naar get blockchain segment waar VEN zich op richt. En nee, zie daar geen coin van tientallen dollars in. Vergeet ook niet dat de Ciniese gov een flinke vinger in de pap zal hebben.
Kom je ook uit Woensel?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Negers kunnen niet racist zijn
Bij mij ook. En al 17 jaar schoon aan de chest!quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
WTC?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.
Als je het daar niet mee eens bent, leg dan is uit waarom VEN moon gaat. Meeste komen niet verder dan rebrand, event en partnerships.
Ik kijk puur naar get blockchain segment waar VEN zich op richt. En nee, zie daar geen coin van tientallen dollars in. Vergeet ook niet dat de Ciniese gov een flinke vinger in de pap zal hebben.
Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je mist wel meer inzicht.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij mij ook. En al 17 jaar schoon aan de chest!²
Bohhh, lekker winkelen en dineren op de Kruisstraat, genot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woensel West represent. Crypto is de nieuwe wietplantage.
Volgens mij draait hij een node. Dus genoeg.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijn
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:49 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Bohhh, lekker winkelen en dineren op de Kruisstraat, genot.
ja is goed....quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:51 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk dat jullie beter allemaal jullie VEN naar mij kunnen sturen...
Haha zegt die dat? Heb er zelf 500 gekocht op 2 usd. Dus heb alle reden tot klagen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Volgens mij draait hij een node. Dus genoeg.
zucht.....quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:52 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha zegt die dat? Heb er zelf 500 gekocht op 2 usd. Dus heb alle reden tot klagen.
en geen hersenenquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik zou ook balen als ik geen schouders had.
Dat lijkt me inderdaad ook geen pretje. Maar zolang ik maar een chest heb om die vochtige dukaten op te draperen zou het geen probleem moeten zijn.quote:
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
VEN weer terug naar 5 usd. Had je het al gezien?
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.
Remind me Q3....over die 12 dollar
Maar stjigen ze wel als ik niet kijk?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.
Een dagje te laat maar zelfs mijn 'gut feeling' kan natuurlijk niet tot op de seconde af alles goed hebben.quote:
Fixed. Als markt niet gek doet zal het mij echt verbazen als we niet over $12 zitten rond main net release in juni/juli.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.
Remind me Q32....over die 12 dollar
Dat hoeft niet, jij bent voor mij al het crypto-orakelquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een dagje te laat maar zelfs mijn 'gut feeling' kan natuurlijk niet tot op de seconde af alles goed hebben.
Nou nog die correctie naar 9k en ik benoem mezelf tot officieel crypto-orakel.
Thnx man !quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.
Ik zal af en toe wel even een tussenstand posten hier:)
Bitcoin orakelquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bitcoin gaat naar 11k. Kan iemand mij binnen een week ook bitcoin orakel noemen? Ok. Thnx
Bitcoinquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als Chinese student kan je mij vast wel een mooi Chinees project shillen.
UNIVERS..ohnee.. is russischquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als Chinese student kan je mij vast wel een mooi Chinees project shillen.
Resistance was pas groot in '44-45quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:12 schreef Manzonderschouders het volgende:
Kolere, boel zakt ff in elkaar niet te kort. Hoop dat het zo weer bij trekt. Resistance op 10k schijnt groot te zijn
Dat hoort bij de door mij voorspelde correctie, had je kunnen weten dus.quote:
In '45 zijn er veel kinderen verwekt bij wulpse, gewillige en vooral ook dankbare jonge vrouwen (brede heupen, je kent het wel). De Canadezen pompte destijds niet in coins.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Resistance was pas groot in '44-45
Orakel!quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoort bij de door mij voorspelde correctie, had je kunnen weten dus.
De support was groter.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Resistance was pas groot in '44-45
Ja, maar ik heb het over de support die de geallieerden kregen. De resistance was duitslandquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:22 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet, anders sprak ik nu Duits
Whut?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:23 schreef Kyran het volgende:
We going down, alles verkocht.
Groeten,
Kyranzonderschouders
Ahh op die fiets.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over de support die de geallieerden kregen. De resistance was duitsland
quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ahh op die fiets.
Of ja, niet op een fiets want die hadden de Duitsers.
BTC -3%quote:
omg RUN FOR YOU LIFEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC -3%
VEN -4%
WTC -5%
Allemaal in laatste uur! Afgelopen met crypto! Doooom.
Maiden godenquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:27 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ken je lekker meeblerruhhhhhhhhh![]()
Nou ja, ik verwacht nog een flinke stijging in alle coins die ik hebquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou nee, in een stijgende markt verkopen vind ik een erge strong hand.
Ja inderdaad droppie, met je VENquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijn
Geukkig hebben we gekke Henkiezonderschouders nog om ons te waarschuwen voor dit soort shit coinsquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja inderdaad droppie, met je VEN
Alleen maar een beetje B2B supply chain, alsof er geld in die niche te verdienen valt
Shitcoin confirmed.
Gelukkig hebben wij UNIVERSAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Typisch het volgende:
Damn, wat zijn jullie snel op je pik getrapt wat betreft VEN.
Zojuist mijn VEN verkocht, en Universa gepakt.quote:
Ging gisteren bij m'n ouders eten omdat m'n dukaten nog niet moon zijn en ik geld moet besparen, zou pasteitjes krijgen, werd supermarktshoarmaquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zijn de kleine dingen in het leven die mij gelukkig maken. Een pasteitje, sambal oelek en frisse lente-ui.²
Kan ik me voorstellen man. Voor straf geen overtollige dukaten afromen bij je (foster)parents.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ging gisteren bij m'n ouders eten omdat m'n dukaten nog niet moon zijn en ik geld moet besparen, zou pasteitjes krijgen, werd supermarktshoarma.
Vies mad nu.
Ik ben tevreden met een Mazda 6 SW of Renault Talismanquote:
Allemaal salty bagholdersquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Typisch het volgende:
Damn, wat zijn jullie snel op je pik getrapt wat betreft VEN.
niet voor eddie z'n shillings al in ven zittenquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Allemaal salty bagholders
Edraket adepten
VEN
Chineze FOMO
Op bijna de bodem van de crash ingestapt zijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
niet voor eddie z'n shillings al in ven zitten
quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Les 1: Geef je coin een shitnaam, zodat je altijd nog kan rebranden als je coin gedumpt word
Ik ben niet in VEN gestapt omdat Ed het had hoor. Sowieso, iemand blind volgen in cryptomarkt is gekkenhuis.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Allemaal salty bagholders
Edraket adepten
VEN
Chineze FOMO
Toevallig kom ik net voorbij dit linkje: Terrified Of Bitcoin - Banks Forced To Innovate For First Time In 40 Years.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:00 schreef ITrade het volgende:
Langzaam aan beginnen de banken de pijn te voelen.![]()
[ afbeelding ]
They will die.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:00 schreef ITrade het volgende:
[ afbeelding ]
Mag toch hopen van nietquote:
Awww, arme Bank for International Settlementsquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:00 schreef ITrade het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd welke bubbel eerder gaat barsten, de Bitcoin bubbel of zijn eigen bubbel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Awww, arme Bank for International Settlements
Welke bubbel?quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:19 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke bubbel eerder gaat barsten, de Bitcoin bubbel of zijn eigen bubbel.
Was die ICO niet al vorig jaar?quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:30 schreef prefix1 het volgende:
Gister ingestapt met 1k op bankera.com hier verwacht ik veel van iemand die nog meer meedoet met deze ico?
Neen dit is de ICO ze mikken op 177.000.000 maar dat gaat ze denk niet redden zitte nu op 103/104 , ik verwacht veel van dit project begin van 2019 willen ze een bank licensie hebben en dan veder uitbreiden: Bank van de toekomst 2.0quote:
Ja en loopt nog tot 25 februari. Ik heb aan de pre-ico meegedaanquote:
Als ze eur177mln ophalen kunnen ze zelfstandig een EU bank licentie aanvragen. Beetje lood om oud ijzer omdat de holding van groot investeerders waar ze onder vallen een bestaande bank heeft overgenomen. Met wat juridisch geregel werkt dat ook.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:37 schreef prefix1 het volgende:
[..]
Neen dit is de ICO ze mikken op 177.000.000 maar dat gaat ze denk niet redden zitte nu op 103/104 , ik verwacht veel van dit project begin van 2019 willen ze een bank licensie hebben en dan veder uitbreiden: Bank van de toekomst 2.0
mag ik vragen in wat voor ICOs je nog meer meedoet? ik zelf had mijn oog op dorado.techquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:37 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Ja en loopt nog tot 25 februari. Ik heb aan de pre-ico meegedaan
Momenteel (pre-ico) CoinHealth en TurtleNode op de DEX van Waves. Verder doe ik het even rustig aan met ico's. Tenzij ico king MaGNeT weer met een goede tip komtquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:38 schreef prefix1 het volgende:
[..]
mag ik vragen in wat voor ICOs je nog meer meedoet? ik zelf had mijn oog op dorado.tech
CoinHealth ziet er interessant uit zag het week gelede al voorbij komen,waves exchange laad helaas nietquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:41 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Momenteel (pre-ico) CoinHealth en TurtleNode op de DEX van Waves. Verder doe ik het even rustig aan met ico's. Tenzij ico king MaGNeT weer met een goede tip komt
DEX identifier: GGuigYJDs3xoqmr4mGpLAguoEU6CfqTjb9qwk3YLCWRcquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:45 schreef prefix1 het volgende:
[..]
CoinHealth ziet er interessant uit zag het week gelede al voorbij komen,waves exchange laad helaas niet
Ik vraag me af sinds wanneer je al in VEN zit dan?quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Begin december, ingestapt op 44 centquote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik vraag me af sinds wanneer je al in VEN zit dan?
eerste VEN op 13 oktober gekocht. Maar dat was maar een klein beetje. Ben eind november tot begin januari serieus VEN gaan stacken. uiteindelijke gemiddelde inkoop ¤1.80.quote:Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik vraag me af sinds wanneer je al in VEN zit dan?
Dus VEN kopen op 0,000042 terwijl Eddie shilled als het sub 0,00003 isquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ed!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dus VEN kopen op 0,000042 terwijl Eddie shilled als het sub 0,00003 is
Edje blijft meelezen geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Helaas, ik vertel jouw vriendin alles over mijn cryptowinsten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef dimmak het volgende:
https://finance.yahoo.com(...)stash-231408053.html
Goede reden om onze vriendinnen niks te vertellen.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Helaas, ik vertel jouw vriendin alles over mijn cryptowinsten.
Weer terug ingekocht op $4?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef BadVlad het volgende:
VEN verkopen op $9 was echt mijn beste zet dit jaar.
Toen kwamen je tweets hier nog niet langs omdat je niet zo interessant liep te doen. Dus het kan zijn dat ik het gemist heb.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Welke als ik vragen mag, zoek nog kandidaten om even in te verdiepen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nee, in een dukaat gestopt met meer potentie.
Dat kan kloppen , de info die ik toen kreeg heb ik gedeeld met een aantal Fok-ers en gevraagd nog niet teveel te delen met de eeuwige negatievelingen alhier.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen kwamen je tweets hier nog niet langs omdat je niet zo interessant liep te doen. Dus het kan zijn dat ik het gemist heb.
Maar blijf vooral reageren en doen alsof je het orakel bent. Zorgt voor genoeg vermaak.
Ik weet inmiddels wel wanneer een paar azijnzeikers hier lopen te flamen.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:33 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen , de info die ik toen kreeg heb ik gedeeld met een aantal Fok-ers en gevraagd nog niet teveel te delen met de eeuwige negatievelingen alhier.
Hoe maak ik deze user modquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Fokquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel wanneer een paar azijnzeikers hier lopen te flamen.
Je kunt de klok er op gelijk zetten, erg vermakelijk.
Was even in het VEN topic om een andere toetsenbord held te vragen waarom hij leugens verspreid , maar hij ontwijkt de vragen
Wat een GODquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Check je DM!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel wanneer een paar azijnzeikers hier lopen te flamen.
Je kunt de klok er op gelijk zetten, erg vermakelijk.
Was even in het VEN topic om een andere toetsenbord held te vragen waarom hij leugens verspreid , maar hij ontwijkt de vragen
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:33 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen , de info die ik toen kreeg heb ik gedeeld met een aantal Fok-ers en gevraagd nog niet teveel te delen met de eeuwige negatievelingen alhier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |