abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177192030

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177192051
Heel stiekem zat ik er eens aan te denken om een phishing site op te zetten. Het is dat ik dan niet zou kunnen slapen. :@
pi_177192052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:54 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Maand terug ingestapt?
Yes.
pi_177192072
quote:
12s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:00 schreef BadVlad het volgende:
Heel stiekem zat ik er eens aan te denken om een phishing site op te zetten. Het is dat ik dan niet zou kunnen slapen. :@
haha
Voor wat :')
pi_177192092
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

haha
Niet heel erg doordacht, maar als ik zie hoe makkelijk scammers geld binnenhalen moet dat zo op te zetten zijn. Misschien een neppe ICO opzetten en dan iedereen wel terugbetalen aan het eind. Mensen een wijze les leren. ;)
pi_177192110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Niet heel erg doordacht, maar als ik zie hoe makkelijk scammers geld binnenhalen moet dat zo op te zetten zijn.
Het moeilijke is het uitwissen van je sporen, denk ik dan.
pi_177192118
Ik zie bitcoin en de cryptomarkt steeds verder ontwikkelen als graadmeter voor het wereldwijde monetaire beleid. Slecht monetair beleid zal de belangstelling vergroten voor cryptomunten en daar kunnen "foute" beleidsmakers maar weinig invloed op uitoefenen. Dat slecht monetair beleid afgestraft kan worden lijkt mij alleen maar goed. Volatiliteit blijft groot maar de waarde van de netwerk(en) wordt steeds hoger ingeschat. Meer en meer ook door diegenen die tot voor kort erg pessimistisch waren, al is nog te vaak "blockchain good, bitcoin neutral".

[ Bericht 2% gewijzigd door up7 op 15-02-2018 00:10:58 ]
pi_177192125
Haha weer een nieuwe supplychain coin? God hoe verrassend. WTC en VeChain hebben dat wel afgedekt zo hoor.
pi_177192139
Fuck BTC gaat te hard, hopelijk stuitert ie nog even flink terug van de $9500.
pi_177192147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:05 schreef kthxbye het volgende:
Haha weer een nieuwe supplychain coin? God hoe verrassend. WTC en VeChain hebben dat wel afgedekt zo hoor.
pi_177192152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:05 schreef kthxbye het volgende:
Waarom zijn dat de beste?
pi_177192160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:06 schreef kthxbye het volgende:
Fuck BTC gaat te hard, hopelijk stuitert ie nog even flink terug van de $9500.
pi_177192165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:04 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het moeilijke is het uitwissen van je sporen, denk ik dan.
True, witwassen van crypto lukt nog wel. Maar als iemand je weet te vinden is het over.
pi_177192233
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:07 schreef BadVlad het volgende:

[..]

True, witwassen van crypto lukt nog wel. Maar als iemand je weet te vinden is het over.
Daar zijn wel diensten voor, chipmixer etc.
pi_177192253
quote:
Haha is dat droppie?
pi_177192271
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom zijn dat de beste?
Werkend product, samenwerkingen, marketing, market makers.
pi_177192276
Hoop komende nacht door de 10k. VEN gaat ook lekker. ADA blijft ook een dark horse, kan wel is gaan knallen komende 48 uur
pi_177192278
Ik kan weer een beetje vrolijk naar Blockfolio en Delta kijken. :)
pi_177192331
Ik repost deze zeer goede kritische vragen voor Waves even.

https://www.reddit.com/r/(...)have_some_questions/

De reactie:
quote:
Hi guys! I'm Phil from the marketing team of Waves. I already knew many of you. You are right that there is still a lot to do. We have strengthened the marketing campaign since January 2018. I hope you can see improvements: Boxmining, cryptopanic and cryptocompare campaign, guess the seed contest, best Russian blogger Varlamov, new members in telegrams, twitter, youtube campaign, waves weekly and more. right now we are signing annual contracts. I hope you notice the positive dynamics. I'm open to suggestions. Community is my Boss, so you can always write me in the Telegram @Phil_Eryushev (https://t.me/Phil_Eryushev) soon we will show whole ecosystem of Waves Platform, this doc is in progress and many answers will be there
:')

MaGNeT, ze hadden toch miljoenen te besteden aan marketing? Volgens mij gaat dat naar Sasha's wodkaverzameling als dit het is.

Ik ga maar weer even wat meer van mn bags unloaden...
pi_177192359
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

haha
Gewoon iets verzinnen.

Er is zelfs een ico-scam geweest die mbv de blockchain schoon drinkwater in arme landen wilde brengen :P
pi_177192365
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:18 schreef kthxbye het volgende:
Ik repost deze zeer goede kritische vragen voor Waves even.

https://www.reddit.com/r/(...)have_some_questions/

De reactie:

[..]

MaGNeT, ze hadden toch miljoenen te besteden aan marketing? Volgens mij gaat dat naar Sasha's wodkaverzameling als dit het is.

Ik ga maar weer even wat meer van mn bags unloaden...
Misschien moet je effe verder kijken. Het marketing programma is nog niet uitgerold, ze zitten nog in de fase dat ze aan het overleggen zijn geloof ik.

quote:
Lewis PR : It takes time to set up important global relationships, but I am pleased to confirm that cooperation with Lewis PR finally kicks off on 20 Feb ‘18. I will dedicate a separate blog post to this partnership and what it will entail for Waves Platform around the mid of next week, w/c 19 Feb.
pi_177192386
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien moet je effe verder kijken. Het marketing programma is nog niet uitgerold, ze zitten nog in de fase dat ze aan het overleggen zijn geloof ik.

[..]

Precies, hoe lang doen ze daar al over? De ICO was wanneer?

Maar ok, ik houd mijn bags nog even en wacht op sell the news events. Want wat staat er verder nou eigenlijk op de planning? Er is geen awareness in de crypto community en zonder verdere interessante dingen op de roadmap is het lastig marketen hoor...
  donderdag 15 februari 2018 @ 00:37:04 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177192495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:03 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Niet heel erg doordacht, maar als ik zie hoe makkelijk scammers geld binnenhalen moet dat zo op te zetten zijn. Misschien een neppe ICO opzetten en dan iedereen wel terugbetalen aan het eind. Mensen een wijze les leren. ;)
Maak het twitteraccount @sasha35626 aan en post:

Hi everybody! Because March will be Waves month, I'm donating 1 million WAVES to the Waves community! First 250 transactions with 10 WAVES sent to the address below will receive 100 WAVES in the address the 2 WAVES came from.

3PEPHZfj9VoDbPBNXZrvRNxKU35GQe6Q3Y7

The promotion will last 24 hours! Hurry!
pi_177192504
Ik snap je kritiek kthxbye.

Natasha is ook weg bij Waves. :'(

pi_177192508
quote:
Dat "crypto millionaire" tshirt :')
pi_177192511
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maak het twitteraccount @sasha35626 aan en post:

Hi everybody! Because March will be Waves month, I'm donating 1 million WAVES to the Waves community! First 250 transactions with 10 WAVES sent to the address below will receive 100 WAVES in the address the 2 WAVES came from.

3PEPHZfj9VoDbPBNXZrvRNxKU35GQe6Q3Y7

The promotion will last 24 hours! Hurry!

Hierdoor ben ik gestopt met mijn crypto Twitteraccount.
pi_177192513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:38 schreef BadVlad het volgende:
Ik snap je kritiek kthxbye.

Natasha is ook weg bij Waves. :'(

[ afbeelding ]
Ik snap de kritiek ook, maar ik heb nog steeds goede hoop. Waves is al lang niet meer mijn grootste altbag, maar heb er nog wel vertrouwen in. :Y

Rip Natasha
pi_177192516
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:38 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat "crypto millionaire" tshirt :')
Ja, dat is bijzonder treurig. Lelijke designs ook.
pi_177192526
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap de kritiek ook, maar ik heb nog steeds goede hoop. Waves is al lang niet meer mijn grootste altbag, maar heb er nog wel vertrouwen in. :Y

Rip Natasha
Ik heb ook zeker nog vertrouwen. Ik weet ook zeker als ik nu uit Waves stap het meteen moon gaat. :')
  donderdag 15 februari 2018 @ 00:41:42 #31
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177192533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:14 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoop komende nacht door de 10k. VEN gaat ook lekker. ADA blijft ook een dark horse, kan wel is gaan knallen komende 48 uur
ADA en XRP worden mijn toppers 💪
  donderdag 15 februari 2018 @ 00:42:10 #32
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177192536
quote:
8s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:40 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb ook zeker nog vertrouwen. Ik weet ook zeker als ik nu uit Waves stap het meteen moon gaat. :')
Wees niet bang. Waves gaat nooit moon
pi_177192540
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is bijzonder treurig. Lelijke designs ook.
Zeker. Wie gaat daar nou mee rondlopen. :')
pi_177192551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:42 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zeker. Wie gaat daar nou mee rondlopen. :')
Ik vind subtiele shirts of kleding van zaken die je tof vindt nog best leuk. Maar de meeste dingen zijn zo moeilijk lelijk, van band shirts, tot 'casual' Feyenoord kleding tot aan game shirts. Bijna alles is zo ongelofelijk kut qua design.
pi_177192597
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind subtiele shirts of kleding van zaken die je tof vindt nog best leuk. Maar de meeste dingen zijn zo moeilijk lelijk, van band shirts, tot 'casual' Feyenoord kleding tot aan game shirts. Bijna alles is zo ongelofelijk kut qua design.
True, ik koop van Feyenoord eigenlijk alleen bijna elk jaar een nieuw thuisshirt. Bij die casuals lijkt het alsof ze een populair gratis font pakken en een willekeurige tekst eringooien.
pi_177192608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

True, ik koop van Feyenoord eigenlijk alleen bijna elk jaar een nieuw thuisshirt. Bij die casuals lijkt het alsof ze een populair gratis font pakken en een willekeurige tekst eringooien.
Heb van Wavesnode een nieuwe Wavesshirtje gekregen met het nieuwe logo, die is ook best okay. Gewoon zwart, chille fit en dan het nieuwe logo.

Niet dat ik hem ooit aan doe, maar mijn vriendin slaapt er wel eens in. :')
pi_177192609
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb van Wavesnode een nieuwe Wavesshirtje gekregen met het nieuwe logo, die is ook best okay. Gewoon zwart, chille fit en dan het nieuwe logo.

Niet dat ik hem ooit aan doe, maar mijn vriendin slaapt er wel eens in. :')
Pics.
pi_177192612
quote:
11s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Pics.
Vraag het morgen nog eens. :+
pi_177192618

Heb ook dit shirt in de kast liggen in het zwart. Van mijn secret santa via reddit gekregen afgelopen kerst. :')
pi_177192626
Ven eindelijk door de 5 dollar heen.
pi_177192631
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook dit shirt in de kast liggen in het zwart. Van mijn secret santa via reddit gekregen afgelopen kerst. :')
Hmm. Lijkt mij niet veilig om die te dragen op straat. :'(

Ik zit er wel aan te denken om een HODL sticker op mijn auto te plakken. :+
pi_177192644
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Werkend product, samenwerkingen, marketing, market makers.
En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177192700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

En waarom zal geen ander bedrijf zoiets mogen/kunnen opzetten? Als dit echt een success wordt van één van deze partijen of een toekomstige partij, wat houdt iemand anders dan tegen?
VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt.. :{
  donderdag 15 februari 2018 @ 01:16:20 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177192723
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

VEN is toch ook een ERC20 token? Dat is leuk als jij je bakkie kwark wil laten tracken maar er is weer een kitty game op de markt.. :{
Nog wel ja.
pi_177192731
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het mag allemaal prima, of ze het succesvol kunnen uitvoeren is iets anders.

Als er al 5 goede patatkramen in de straat staan, ga jij er dan nog eentje naast openen?
pi_177192732
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Als er al 5 goede patatkramen in de straat staan, ga jij er dan nog eentje naast openen?
Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren. :Y
pi_177192734
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

not sure if trollin

:')14.gif
pi_177192737
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voorlopig is VEN ook geen goede patatkraam, maar een aspirant patatbakker met goede papieren. :Y
Nee hoor. Ze bakken al patat en tracken die via de blockchain, en zijn in gesprekken met de beste aardappelboeren en frituursnacks van de wereld

:')14.gif
pi_177192740
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Nee hoor. Ze bakken al patat en tracken die via de blockchain, en zijn in gesprekken met de beste aardappelboeren en frituursnacks van de wereld

:')[ afbeelding ]
maar is er al een politicus gespot met een VEN petje op?!
pi_177192766
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik niet, maar zeker weten dat genoeg partijen nu toekijken en pas toe happen als er een hoop ontwikkelingsgeld verspilt is en dan zelf pas met een goed werkend product gaan komen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177192780
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
deze is beter

en anders een wolvenshirt oid
pi_177192787
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D
pi_177192788
maar momenteel werkt ie nog achter de balie van de concurrent :P
pi_177192798
Ik overweeg om me hier te laten adviseren

https://www.heartofgld.com/live-with-me

[ Bericht 7% gewijzigd door Het_Peenvarken op 15-02-2018 01:40:47 ]
pi_177192833
Hoe staan jullie tegenover Remme?

Ik ben zelf meer geneigd wat centen in Valid te stoppen.

https://valid.global/
pi_177192874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:

Remme de fierljepper?
pi_177192890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:

Ik lees al snel een zin die me wantrouwend maakt: 'state-of-the-art encryption'. Mjah, misschien ben ik te paranoia, maar klinkt als een verkooppraatje zonder goede onderbouwing.
pi_177193023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 01:52 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik lees al snel een zin die me wantrouwend maakt: 'state-of-the-art encryption'. Mjah, misschien ben ik te paranoia, maar klinkt als een verkooppraatje zonder goede onderbouwing.
Ja ik het hetzelfde hoor. Als je de website van vergelijkbare projecten bekijkt zie je dat het ook vaak hetzelfde soort webdesign gebruikt is, zelfde soort afbeeldingen etc.
pi_177193046
maar goed ik heb dat bij nagenoeg alle ICO's en presales.
pi_177193064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 02:13 schreef Het_Peenvarken het volgende:
maar goed ik heb dat bij nagenoeg alle ICO's en presales.
Mjah, ik mag toch graag lezen dat de verkoper goed heeft gepraat met de techneut. Dat lees ik bij deze totaal niet.
pi_177193067
quote:
Oh, maar zelfs als het geen scam is, ik wil ergens kunnen inschatten of het een succes gaat worden of niet.
pi_177193134
Hmm, van vrijwel elke ERC20 token vind ik dat erg moeilijk in te schatten. Veel tastbaars is er ook nog niet gecreeerd.

ZEC en XMR heb ik altijd wel erg gewaardeerd, omdat de ontwerpers meer hebben gedaan dan slechts een template invullen. ZEC is ook gewoon nog via cpu te minen met een oude laptop, en zelfs met een oude smartphone (niet dat het iets oplevert).

Op korte termijn leveren die munten helaas weinig op.
pi_177193202
Dogecoin +19,86% _O_
pi_177193269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 02:53 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Dogecoin +19,86% _O_
Scamcoin.
pi_177193445
WTF? Moon?
pi_177193505
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 03:45 schreef BadVlad het volgende:
WTF? Moon?
waves naar ath in sats!
WAVESMAAND JAAAA
pi_177193646
Litecoin _O_
(she/her)
pi_177194348
pi_177194866
Iedereen hier z'n VEN op een stapel gooien voor een FoK! Mjolnir MasterNode.

Geen gezeik iedereen rijk, Passieve inkomsten voor allen!
pi_177195024
Als we de 10k weer halen, komt dit dan ook op het nieuws? Of is het alleen nieuwswaardig als de btc crasht?
pi_177195031
Erg goede morgen!
జ్ఞ‌ా
pi_177195052
Gelukkig Chinees nieuwjaar. *O*

Sat waarde blijft kut, maar in euro's gaan we omhoog.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177195122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als we de 10k weer halen, komt dit dan ook op het nieuws? Of is het alleen nieuwswaardig als de btc crasht?
Dat ja, nu hoor je telegraaf etc niet. Het voeren van de mensen die niet in btc of andere coins zijn gestapt. Ik hoor ze al trots en tevreden zeggen: zie je wel?
  donderdag 15 februari 2018 @ 07:37:33 #75
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177195148
Moonnnnn
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177195226
VEN _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 15 februari 2018 @ 07:45:16 #77
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177195231
pi_177195260
జ్ఞ‌ా
pi_177195276
  donderdag 15 februari 2018 @ 07:50:21 #80
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177195287
pi_177195297
Gaat weer lekker! :)
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 15 februari 2018 @ 07:54:42 #82
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177195324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Gaat weer lekker! :)
Moet je zien hoe druk het hier vandaag wordt :7
pi_177195331
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:54 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

*G*
జ్ఞ‌ా
pi_177195332
quote:
gaan ze nou voor elke wijziging een artikel schrijven? :’)
pi_177195363
"VEN gaat nooit meer dan 8$ worden"

We nemen hem mee naar achteren jongens.
pi_177195379
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:54 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Het wachten is op klaasweetalles
pi_177195381
Jammer dat er in de afgelopen tijd niet wat altcoins omgetyft zijn, zou wel wat meer marketcap in de top-50-coins willen zien, geld dat nu in de longtail zweeft...
జ్ఞ‌ా
pi_177195387
Zo dat gaat rap.
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 08:05:13 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177195455
Jaaaa weer terug naar de 10k *O*

De lambobrochure is aangevraagd :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 15 februari 2018 @ 08:09:40 #90
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177195486
Als dit gaat crashen naar 3-5k heb je mij niet gezien. Dan ragequit ik bitcoin direct.
pi_177195487
Zith had bij 9500 een nieuwe ATH te pakken toch? Congrats man.
pi_177195490
De vraag is of deze Bitcoin rally zich gaat voortzetten of dat alts ook gewoon de kans krijgen.
pi_177195633
Weakhands mogen weer instappen
pi_177195650
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Op zijn piek max 12 en normale waarde 8. Let nou maar op:) Wat heel netjes zou zijn.

Wat een euforie omdat die sinds 4 weken weer is boven de 5 dollar is gekomen in een markt waar nu alles knalt.

Maar geeft niet. Heb er zelf ook 500. Gekocht op 2 dollar
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 08:24:30 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177195661
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:09 schreef _--_ het volgende:
Als dit gaat crashen naar 3-5k heb je mij niet gezien. Dan ragequit ik bitcoin direct.
Dan wil ik je bij deze alvast bedanken voor de 2 fantastische maanden.
Het ga je goed :W
4045
onlogisch
pi_177195851
Eindelijk weer eens lekker wakker worden. Ik durfde door alle slechte berichten al paar weken niet naar mijn Delta account te kijken. Maar ik zie nu dat ik al weer 3k gestegen ben ten opzichte van 3 weken terug :)

LTC
VEN
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177195927
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

easy 50 eoy
  donderdag 15 februari 2018 @ 08:48:12 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177195937
Zo! Worden aardig wat achterwerken gewaxt nu zeg. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177195947
En straks weer crashen naar 4k..
pi_177196071
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 08:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

easy 50 eoy
Jep, ik hoop nog meer.
Lambo of Rekt
pi_177196078
Gaan we over de 10k? Ben een beetje bang dat we hier op blijven hangen.
pi_177196118
Zelfs FUN staat in de plus, wat is deze :')
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:04:24 #103
13462 BansheeBoy
pi_177196135
NEBL 50% in de plus. Laat ik toch een paar van die dukaten in het bezit hebben. :Y

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_177196159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zelfs FUN staat in de plus, wat is deze :')
Ik denk dat FUN nog steeds een case heeft, ondanks dat die bittrex de-listing killing voor ze was, gelukkig heb ik op dat moment net een trade gemaakt (per toeval overigens) waardoor ik niet geraakt werd door die daling. Ik heb nu geen FUN meer, ik heb nog steeds geen reden gezien waarom ze delisted werden dus daarna niet meer teruggekocht.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 09:06:32 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177196160
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VEN _O_
Max $6 EOY shitcoin verkopen....
pi_177196166
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Max $6 EOY shitcoin verkopen....
Fakenews.
Lambo of Rekt
pi_177196222
Iemand enig idee waarom LSK niet harder stijgt? De rebrand is over vijf dagen, maar nu al een week vrij stabiel.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_177196231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Iemand enig idee waarom LSK niet harder stijgt? De rebrand is over vijf dagen, maar nu al een week vrij stabiel.
Zal ik ns in mn glazen bol kijken?
Lambo of Rekt
pi_177196241
quote:
Heb je het volume gezien van de alts de afgelopen dagen?
Iedereen was aan het afwachten van de bitcoin zou doen.
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 09:13:31 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177196256
quote:
Lisk is een hoax.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:13:44 #111
13462 BansheeBoy
pi_177196262
quote:
"rebrand" :')

Mag ook op de bullshit crypto bingo.

pi_177196265
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zal ik ns in mn glazen bol kijken?
Graag
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 09:14:03 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177196266
quote:
15s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

"rebrand":')

Stal jij je dukaten nu maar veilig in goud of zilver.
4045
onlogisch
pi_177196276
quote:
15s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

"rebrand":')

Goed voor je 'dukaten' man.
pi_177196296
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Graag
De grootste stijging verwacht ik zelf na de rebranding zodra core 1.0.0 released is en dan nog een weekje of 2 a 3, zodra er daadwerkelijk gecode gaat worden tegen die blockchain aan, zodra de eerste dapps gaan verschijnen. Dan zal de echte stijging plaats gaan vinden. Ik hoop ook op een dikke stijging met de rebrand, maar een neo'tje (x6 a x8) gaan we niet zien met lisk denk ik, omdat deze al hoger staat dan antshares destijds.
Lambo of Rekt
pi_177196373
Wat denken jullie van die aankomende Litecoin fork, afgezien van de koersstijging van de afgelopen 24 uur? Weet niet goed wat ik er van moet maken..
pi_177196393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:20 schreef PilgrimSands het volgende:
Wat denken jullie van die aankomende Litecoin fork, afgezien van de koersstijging van de afgelopen 24 uur? Weet niet goed wat ik er van moet maken..
Iedereen zit weer te wachten op gratis coins uit die fork natuurlijk. :')
Lambo of Rekt
pi_177196518
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De grootste stijging verwacht ik zelf na de rebranding zodra core 1.0.0 released is en dan nog een weekje of 2 a 3, zodra er daadwerkelijk gecode gaat worden tegen die blockchain aan, zodra de eerste dapps gaan verschijnen. Dan zal de echte stijging plaats gaan vinden. Ik hoop ook op een dikke stijging met de rebrand, maar een neo'tje (x6 a x8) gaan we niet zien met lisk denk ik, omdat deze al hoger staat dan antshares destijds.
Top. Rustig afwachten dus, en hopen dat de neiging tot "sell the news" meevalt.
pi_177196663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:25 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Top. Rustig afwachten dus, en hopen dat de neiging tot "sell the news" meevalt.
Maar Magnet heeft ons honderd miljoen miljard beloofd met de rebrand, dus blame him als er niks van terecht komt :7 :+
Lambo of Rekt
pi_177196926
quote:
Dezelfde vraag kan je stellen over Icon. Maar rustig afwachten denk ik.
pi_177197129
Universa is going down
pi_177197171
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Iedereen zit weer te wachten op gratis coins uit die fork natuurlijk. :')
http://bgr.com/2018/02/13(...)h-fork-scam-warning/

Lekker muntje hoor.
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:52:38 #123
131603 Afwazig
Serious business
pi_177197174
Waves gaat lekker. Prima bounce. Komende maanden houd ik die bag sowieso nog even vast.
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 09:52:45 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177197180
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Universa is going down
U-U-U-U-U-Univers-s-s-s-s-s-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
*O*
4045
onlogisch
pi_177197235
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:39 schreef Skv het volgende:

[..]

Dezelfde vraag kan je stellen over Icon. Maar rustig afwachten denk ik.
Icon heeft zn evenement toch al achter de rug? Of is er nog iets gaande.
pi_177197376
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
Universa is going down
wat lul je nou weer poep ?
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:05:08 #127
13462 BansheeBoy
pi_177197402
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:55 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Icon heeft zn evenement toch al achter de rug? Of is er nog iets gaande.
Rebrand, contracten, partnerships? :')

pi_177197452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:03 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wat lul je nou weer poep ?
Kijk dan even naar de koers lieve jongen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 10:08:54 #129
416575 crew  Evenstar
pi_177197481
Dipje van ICX was logisch, event gehad, geen mega nieuws. Nog steeds solide project, hodl :)

LSK ga ik maandag denk ik wel maandag / dinsdag verkopen om later terug te kopen, want die gaat nog wel verder stijgen uiteindelijk, maar denk wel een dipje na event.

VEN en WTC hodl ik door :)
pi_177197487
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

staat nog steeds op 6 cent net zoals gister
wat lul jij een hoop onzin zeg....gister ook al over VEN
pi_177197488
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Koers is prima :)
pi_177197534
quote:

[..]

Ik heb de afgelopen 2 maanden de algehele koers zien dalen dus wat wil je zeggen?
pi_177197541
quote:
15s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Rebrand, contracten, partnerships? :')

Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks haha
pi_177197551
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 09:52 schreef Afwazig het volgende:
Waves gaat lekker. Prima bounce. Komende maanden houd ik die bag sowieso nog even vast.
Februari Wavesmaand. Was al aangekondigd.
pi_177197557
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef cunial het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 2 maanden de algehele koers zien dalen dus wat wil je zeggen?
van universa ??? dat lijkt me stug
pi_177197567
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks haha
jij bent lachwekkend _O-
pi_177197590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

van universa ??? dat lijkt me stug
Ik bedoel de andere munten, excuus voor de onduidelijkheid.
pi_177197591
Nebulas
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_177197612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jij bent lachwekkend _O-
Dat zal best. Maar ik heb wel gelijk
pi_177197618
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:15 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dat zal best. Maar ik heb wel gelijk
^O^ ^O^ ^O^

ik ook

maar wat fijn dat jullie er zijn !!!!!!!

behalve de trolls dan
pi_177197727
Wanneer is dat event van VEN overigens? 28 FEB? Jammer dat die weer lijkt te blijven steken op 5.25 usd:(
pi_177197734
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

een munt moet altijd maar stijgen ???

Antshares kabbelde volgens mij ook maaaanden zonder enig teken van leven en na de rebrand ging het even x 10 en het staat nu nog veel hoger.
en dat is met heel veel muntjes zo gegaan.

Er zit in een aantal munten heel veel potentie maar daar moet je even geduld en vertrouwens voor hebben.

jouw postings hier getuigen nou niet van heel veel inzicht en kennis eerlijk gezegd
pi_177197737
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wanneer is dat event van VEN overigens? 28 FEB? Jammer dat die weer lijkt te blijven steken op 5.25 usd:(
26e

Dollar gestegen sinds 2 dagen? Nouja prima even voor mij.
pi_177197751
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
het is net +11% gegaan....wat verwacht je nou???
en nog 11 dagen tot de rebrand
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 10:26:25 #146
416575 crew  Evenstar
pi_177197809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

het is net +11% gegaan....wat verwacht je nou???
en nog 11 dagen tot de rebrand
Shitcoin, niet instant moon.
pi_177197828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

shitcoin....niet hoger dan 12 _O-
pi_177197868
SNOVIO
pi_177197873
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Shitcoin, max 8 dollar waard
pi_177197893
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

heeft iedereen ven al verkocht ?
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:32:50 #151
13462 BansheeBoy
pi_177197925
quote:
Die doet het lekker. Weet je hoe volwassen ik nu ben.

pi_177197928
Weet er iemand een site waar de de support en resistance op kan zien van Bitcoin? Had laatst zelf zo'n site, maar ben hem alweer kwijt.
pi_177197932
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Let maar op vriend.
pi_177197951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:

[..]

een munt moet altijd maar stijgen ???

Antshares kabbelde volgens mij ook maaaanden zonder enig teken van leven en na de rebrand ging het even x 10 en het staat nu nog veel hoger.
en dat is met heel veel muntjes zo gegaan.

Er zit in een aantal munten heel veel potentie maar daar moet je even geduld en vertrouwens voor hebben.

jouw postings hier getuigen nou niet van heel veel inzicht en kennis eerlijk gezegd
Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaar
pi_177197971
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Elke rebrand is moon dus. Hmmm..zo had ik het nog niet bekeken. Dat inzicht mis ik blijkbaar
je mist wel meer inzicht getuige je postings gister :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 10:37:28 #156
416575 crew  Evenstar
pi_177197994
Manzonderschoudershersens
pi_177197998
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:33 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Let maar op vriend.
wedje leggen voor 100 VEN vriend ? :*
pi_177198005
MOOOON LAMBO

Dit dat :')
pi_177198018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wedje leggen voor 100 VEN vriend ? :*
Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.

Wat jij?
pi_177198032
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Prima. Moet jij ook een bedrag noemen anders is het flauw. Ik zeg VEN 8 usd tor max 12 usd. Laten we zeggen maart volgend jaar.

Wat jij?
Dan ben jij allang van Fok verdwenen.
U MAD?
pi_177198053
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:39 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Wat jij?
12+ _O-
pi_177198056
+22% in 24 uur. Gaat goed :)
pi_177198061
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Je mist wel meer inzicht.
pi_177198064
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan ben jij allang van Fok verdwenen.
Haha dat dachten ze ook bij mij, en zie hier lullo :D
pi_177198074
BTC DOOR DE 10K !!111!!!!!!
pi_177198076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wtf doe je hier nog !
pi_177198084
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wtf doe je hier nog !
Bakken kappen! Niks mis mee :7
pi_177198085
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:33 schreef dimmak het volgende:
Weet er iemand een site waar de de support en resistance op kan zien van Bitcoin? Had laatst zelf zo'n site, maar ben hem alweer kwijt.
https://data.bitcoinity.org/markets/books/USD

Geen dank broer.
pi_177198119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Dit is het, stoelriemen vast?
pi_177198125
quote:

[..]

Volgens mij had ik het niet tegen jou, stronthoofd.
U MAD?
pi_177198129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je mist wel meer inzicht getuige je postings gister :D
Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.

Als je het daar niet mee eens bent, leg dan is uit waarom VEN moon gaat. Meeste komen niet verder dan rebrand, event en partnerships.

Ik kijk puur naar get blockchain segment waar VEN zich op richt. En nee, zie daar geen coin van tientallen dollars in. Vergeet ook niet dat de Ciniese gov een flinke vinger in de pap zal hebben.
pi_177198138
quote:
3s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

wat fijn dat jullie er zijn !!! O+
pi_177198139
quote:
3s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Racist.
pi_177198149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Racist.
Negers kunnen niet racist zijn :(
U MAD?
pi_177198152
Leuke sfeer weer hier!
KEEP IT UP
pi_177198162
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Doe toch niet zo agressief man. Ik ben kritisch en verwacht niet veel van VEN. Dat mag, dat kan. Ik probeer dat tenminste nog te onderbouwen.

Als je het daar niet mee eens bent, leg dan is uit waarom VEN moon gaat. Meeste komen niet verder dan rebrand, event en partnerships.

Ik kijk puur naar get blockchain segment waar VEN zich op richt. En nee, zie daar geen coin van tientallen dollars in. Vergeet ook niet dat de Ciniese gov een flinke vinger in de pap zal hebben.
sooowwwww.....noem je dat al agressief ? _O-
alles is al uitgelegd gister met de links erbij, ik kan er ook niks aan doen dat je het niet snapt
pi_177198163
quote:
3s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Negers kunnen niet racist zijn :(
Kom je ook uit Woensel? :P
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:47:39 #178
13462 BansheeBoy
pi_177198171
quote:

[..]

Bij mij ook. En al 17 jaar schoon aan de chest! :')

Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 10:48:04 #179
416575 crew  Evenstar
pi_177198181
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

WTC?
pi_177198182
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je mist wel meer inzicht.
Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijn
pi_177198189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:47 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Kom je ook uit Woensel? :P
Woensel West represent. Crypto is de nieuwe wietplantage.
U MAD?
pi_177198197
quote:
15s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bij mij ook. En al 17 jaar schoon aan de chest! :')

_O_

Mja je weet wat ze zeggen over assimilatie he.
pi_177198207
quote:
3s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Woensel West represent. Crypto is de nieuwe wietplantage.
Bohhh, lekker winkelen en dineren op de Kruisstraat, genot.
pi_177198214
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha droppie toch. Hoeveel VEN heb je? Gekocht maand terug op 6 usd? Komt wel goed jong, ik zal niks meer zeggen. Verzacht de pijn
Volgens mij draait hij een node. Dus genoeg.
pi_177198218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Bohhh, lekker winkelen en dineren op de Kruisstraat, genot.
:)
U MAD?
pi_177198231
Ik denk dat jullie beter allemaal jullie VEN naar mij kunnen sturen...
Lambo of Rekt
pi_177198240
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:51 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk dat jullie beter allemaal jullie VEN naar mij kunnen sturen...
ja is goed....
is toch een shitcoin, nooit boven de 12, beter Ripple of Doge kopen
pi_177198241
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Volgens mij draait hij een node. Dus genoeg.
Haha zegt die dat? Heb er zelf 500 gekocht op 2 usd. Dus heb alle reden tot klagen.
pi_177198246
neeee buuuu laaass
..
..
pi_177198250
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:52 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha zegt die dat? Heb er zelf 500 gekocht op 2 usd. Dus heb alle reden tot klagen.
zucht..... :Z :Z :Z
pi_177198255
Ik zou ook balen als ik geen schouders had.
pi_177198279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik zou ook balen als ik geen schouders had.
en geen hersenen
pi_177198287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en geen hersenen
Dat lijkt me inderdaad ook geen pretje. Maar zolang ik maar een chest heb om die vochtige dukaten op te draperen zou het geen probleem moeten zijn.
pi_177198308
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en geen hersenen
VEN weer terug naar 5 usd. Had je het al gezien?
pi_177198317

Even throwback naar de dag dat alle koersen omlaag gingen.
pi_177198318
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

VEN weer terug naar 5 usd. Had je het al gezien?
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.
Remind me Q3....over die 12 dollar
pi_177198340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Remind me Q3....over die 12 dollar
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.
Lambo of Rekt
pi_177198357
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.
Maar stjigen ze wel als ik niet kijk? :P

Tevens volledig mee eens, ik kijk niet op mijn mobiel en alleen als ik achter de faptop zit.
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 11:00:58 #199
230491 Zith
pls tip
pi_177198359
6k 1k market sell op finex :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177198367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Een dagje te laat maar zelfs mijn 'gut feeling' kan natuurlijk niet tot op de seconde af alles goed hebben.

Nou nog die correctie naar 9k en ik benoem mezelf tot officieel crypto-orakel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 11:01:25 #201
416575 crew  Evenstar
pi_177198371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Remind me Q32....over die 12 dollar
Fixed. Als markt niet gek doet zal het mij echt verbazen als we niet over $12 zitten rond main net release in juni/juli.
pi_177198378
[quote]7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zal af en toe wel even een tussenstand posten hier:)
pi_177198383
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een dagje te laat maar zelfs mijn 'gut feeling' kan natuurlijk niet tot op de seconde af alles goed hebben.

Nou nog die correctie naar 9k en ik benoem mezelf tot officieel crypto-orakel.
Dat hoeft niet, jij bent voor mij al het crypto-orakel _O_
pi_177198392
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zal af en toe wel even een tussenstand posten hier:)
Thnx man ! ^O^
pi_177198411
Bitcoin gaat naar 11k. Kan iemand mij binnen een week ook bitcoin orakel noemen? Ok. Thnx
..
..
pi_177198446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bitcoin gaat naar 11k. Kan iemand mij binnen een week ook bitcoin orakel noemen? Ok. Thnx
Bitcoin orakel _O_
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 11:06:38 #207
230491 Zith
pls tip
pi_177198467
Bitcoin is alweer dood ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177198481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:06 schreef Zith het volgende:
Als Chinese student kan je mij vast wel een mooi Chinees project shillen.
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 11:08:11 #209
230491 Zith
pls tip
pi_177198493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Bitcoin
pi_177198527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

UNIVERS..ohnee.. is russisch ;(
Lambo of Rekt
pi_177198574
Kolere, boel zakt ff in elkaar niet te kort. Hoop dat het zo weer bij trekt. Resistance op 10k schijnt groot te zijn
pi_177198592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:12 schreef Manzonderschouders het volgende:
Kolere, boel zakt ff in elkaar niet te kort. Hoop dat het zo weer bij trekt. Resistance op 10k schijnt groot te zijn
Resistance was pas groot in '44-45
pi_177198612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:06 schreef Zith het volgende:
Dat hoort bij de door mij voorspelde correctie, had je kunnen weten dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:15:54 #214
13462 BansheeBoy
pi_177198630
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

In '45 zijn er veel kinderen verwekt bij wulpse, gewillige en vooral ook dankbare jonge vrouwen (brede heupen, je kent het wel). De Canadezen pompte destijds niet in coins. :')

pi_177198639
quote:
6s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat hoort bij de door mij voorspelde correctie, had je kunnen weten dus.
Orakel!
Lambo of Rekt
pi_177198649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De support was groter.
Lambo of Rekt
pi_177198751
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De support was groter.
Uiteindelijk niet, anders sprak ik nu Duits :7
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 11:23:54 #218
416575 crew  Evenstar
pi_177198776
We going down, alles verkocht.

Groeten,
Kyranzonderschouders
pi_177198778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet, anders sprak ik nu Duits :7
Ja, maar ik heb het over de support die de geallieerden kregen. De resistance was duitsland :+
Lambo of Rekt
pi_177198782
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:23 schreef Kyran het volgende:
We going down, alles verkocht.

Groeten,
Kyranzonderschouders
Whut?
Lambo of Rekt
pi_177198787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het over de support die de geallieerden kregen. De resistance was duitsland :+
Ahh op die fiets.

Of ja, niet op een fiets want die hadden de Duitsers.
pi_177198818
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ahh op die fiets.

Of ja, niet op een fiets want die hadden de Duitsers.
_O-
Lambo of Rekt
pi_177198820
Behoorlijk bedrag aan bitcoin gedumpt afgelopen uur, maar hij trekt al weer bij.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 11:26:11 #224
416575 crew  Evenstar
pi_177198823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Whut?
BTC -3%
VEN -4%
WTC -5%

Allemaal in laatste uur! Afgelopen met crypto! Doooom. Nooit meer boven 9.4k
pi_177198833
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

BTC -3%
VEN -4%
WTC -5%

Allemaal in laatste uur! Afgelopen met crypto! Doooom.
omg RUN FOR YOU LIFEEEEEEEEEE
Lambo of Rekt
pi_177198849
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

omg RUN FOR YOU LIFEEEEEEEEEE
ken je lekker meeblerruhhhhhhhhh *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 11:31:34 #227
416575 crew  Evenstar
pi_177198920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:27 schreef SMS303 het volgende:

[..]

ken je lekker meeblerruhhhhhhhhh *O*
Maiden goden _O_
pi_177198957
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Maiden goden _O_
Je hebt serieus verkocht?
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 11:35:18 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177198982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

weakhand gespot.
4045
onlogisch
pi_177198986
We gaan weer gestaag omhoog 😀
Vakman pur sang
pi_177198994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

weakhand gespot.
Nou nee, in een stijgende markt verkopen vind ik een erge strong hand.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 11:36:24 #232
416575 crew  Evenstar
pi_177199003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee gek :D
pi_177199007

Omhoog omlaag omhoog!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 11:41:55 #234
416575 crew  Evenstar
pi_177199077
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou nee, in een stijgende markt verkopen vind ik een erge strong hand.
Nou ja, ik verwacht nog een flinke stijging in alle coins die ik heb :P

LSK ga ik denk ik wel verkopen maandag of dinsdag. Daarna terugkopen en als die toch moon gaat na rebrand en ik te laat ben heb ik alsnog een lekkere winst gepakt en steek ik dat weer ergens anders in.

VEN hodl ik sowieso tot einde van jaar en dan zie ik wel verder.

WTC en ICX moeten nog x2 gaan voordat ik die verkoop.
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:54:32 #235
13462 BansheeBoy
pi_177199379
Het zijn de kleine dingen in het leven die mij gelukkig maken. Een pasteitje, sambal oelek en frisse lente-ui.

donderdag 15 februari 2018 @ 12:05:21 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177199671
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 10:48 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ja inderdaad droppie, met je VEN _O-

Alleen maar een beetje B2B supply chain, alsof er geld in die niche te verdienen valt

Shitcoin confirmed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 12:09:28 #237
416575 crew  Evenstar
pi_177199774
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja inderdaad droppie, met je VEN _O-

Alleen maar een beetje B2B supply chain, alsof er geld in die niche te verdienen valt

Shitcoin confirmed.
Geukkig hebben we gekke Henkiezonderschouders nog om ons te waarschuwen voor dit soort shit coins _O_
pi_177199807
Damn, wat zijn jullie snel op je pik getrapt wat betreft VEN. :')
pi_177199857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig hebben wij UNIVERSAAAAAAAAAAJAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177199885
Universa naar de 5 dollar!
pi_177199934
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:13 schreef Klaphark het volgende:
Universa naar de 5 dollar!
Easy, 5000K duizend ook nog wel
Lambo of Rekt
pi_177200332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Easy, 5000K duizend ook nog wel
Zojuist mijn VEN verkocht, en Universa gepakt.
Moet wel goed zijn.
Zie er veel potentie in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2018 12:29:44 ]
pi_177200361
quote:
15s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zijn de kleine dingen in het leven die mij gelukkig maken. Een pasteitje, sambal oelek en frisse lente-ui.

Ging gisteren bij m'n ouders eten omdat m'n dukaten nog niet moon zijn en ik geld moet besparen, zou pasteitjes krijgen, werd supermarktshoarma :r .

Vies mad nu.
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:32:26 #244
13462 BansheeBoy
pi_177200415
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ging gisteren bij m'n ouders eten omdat m'n dukaten nog niet moon zijn en ik geld moet besparen, zou pasteitjes krijgen, werd supermarktshoarma :r .

Vies mad nu.
Kan ik me voorstellen man. Voor straf geen overtollige dukaten afromen bij je (foster)parents. :N

pi_177200511
Zijn er al Lambo's gepost? :)
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:42:17 #246
13462 BansheeBoy
pi_177200743
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:35 schreef BadVlad het volgende:
Zijn er al Lambo's gepost? :)
Ik ben tevreden met een Mazda 6 SW of Renault Talisman

donderdag 15 februari 2018 @ 12:42:47 #247
131603 Afwazig
Serious business
pi_177200757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:10 schreef Typisch het volgende:
Allemaal salty bagholders :')
Edraket adepten :')
VEN :')
Chineze FOMO :')
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:43:01 #248
131603 Afwazig
Serious business
pi_177200764
WAVES DAARENTEGEN _O_

SASHAGOD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_177200815
UNIVERSAAAAJAAAAA
pi_177200851
nebulas mensen
..
..
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:45:25 #251
157922 fathank
pi_177200863
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:42 schreef Afwazig het volgende:

[..]

niet voor eddie z'n shillings al in ven zitten :')
pi_177200933
Les 1: Geef je coin een shitnaam, zodat je altijd nog kan rebranden als je coin gedumpt word
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:51:00 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_177201050
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Op bijna de bodem van de crash ingestapt zijn _O_
pi_177201093
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Les 1: Geef je coin een shitnaam, zodat je altijd nog kan rebranden als je coin gedumpt word
:P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 12:52:36 #255
416575 crew  Evenstar
pi_177201096
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:42 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben niet in VEN gestapt omdat Ed het had hoor. Sowieso, iemand blind volgen in cryptomarkt is gekkenhuis.

Als dit bagholden is wil ik nog wel een paar mooie bags _O_
pi_177201157
Stik er maar in en blijf lekker aldi bier drinken!
..
..
pi_177201367
Langzaam aan beginnen de banken de pijn te voelen. *O*

― Edward Snowden
pi_177201457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:00 schreef ITrade het volgende:

[ afbeelding ]
Toevallig kom ik net voorbij dit linkje: Terrified Of Bitcoin - Banks Forced To Innovate For First Time In 40 Years.
pi_177201578
quote:

[ afbeelding ]
They will die.
pi_177201762
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

They will die.
Mag toch hopen van niet :P
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 13:13:15 #261
230491 Zith
pls tip
pi_177201779
quote:

[ afbeelding ]
Awww, arme Bank for International Settlements :')
pi_177202002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Awww, arme Bank for International Settlements :')
Ik ben wel benieuwd welke bubbel eerder gaat barsten, de Bitcoin bubbel of zijn eigen bubbel.
― Edward Snowden
pi_177202043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:19 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd welke bubbel eerder gaat barsten, de Bitcoin bubbel of zijn eigen bubbel.
Welke bubbel?
pi_177202429
Gister ingestapt met 1k op bankera.com hier verwacht ik veel van iemand die nog meer meedoet met deze ico?
Geniet van het leven:):)
pi_177202445
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:30 schreef prefix1 het volgende:
Gister ingestapt met 1k op bankera.com hier verwacht ik veel van iemand die nog meer meedoet met deze ico?
Was die ICO niet al vorig jaar?
pi_177202729
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neen dit is de ICO ze mikken op 177.000.000 maar dat gaat ze denk niet redden zitte nu op 103/104 , ik verwacht veel van dit project begin van 2019 willen ze een bank licensie hebben en dan veder uitbreiden: Bank van de toekomst 2.0
pi_177202736
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja en loopt nog tot 25 februari. Ik heb aan de pre-ico meegedaan :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:37 schreef prefix1 het volgende:

[..]

Neen dit is de ICO ze mikken op 177.000.000 maar dat gaat ze denk niet redden zitte nu op 103/104 , ik verwacht veel van dit project begin van 2019 willen ze een bank licensie hebben en dan veder uitbreiden: Bank van de toekomst 2.0
Als ze eur177mln ophalen kunnen ze zelfstandig een EU bank licentie aanvragen. Beetje lood om oud ijzer omdat de holding van groot investeerders waar ze onder vallen een bestaande bank heeft overgenomen. Met wat juridisch geregel werkt dat ook.

[ Bericht 21% gewijzigd door SMS303 op 15-02-2018 14:03:11 ]
pi_177202774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:37 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Ja en loopt nog tot 25 februari. Ik heb aan de pre-ico meegedaan :)
mag ik vragen in wat voor ICOs je nog meer meedoet? ik zelf had mijn oog op dorado.tech
pi_177202894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:38 schreef prefix1 het volgende:

[..]

mag ik vragen in wat voor ICOs je nog meer meedoet? ik zelf had mijn oog op dorado.tech
Momenteel (pre-ico) CoinHealth en TurtleNode op de DEX van Waves. Verder doe ik het even rustig aan met ico's. Tenzij ico king MaGNeT weer met een goede tip komt ;)
pi_177203087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:41 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Momenteel (pre-ico) CoinHealth en TurtleNode op de DEX van Waves. Verder doe ik het even rustig aan met ico's. Tenzij ico king MaGNeT weer met een goede tip komt ;)
CoinHealth ziet er interessant uit zag het week gelede al voorbij komen,waves exchange laad helaas niet
pi_177203255
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:45 schreef prefix1 het volgende:

[..]

CoinHealth ziet er interessant uit zag het week gelede al voorbij komen,waves exchange laad helaas niet
DEX identifier: GGuigYJDs3xoqmr4mGpLAguoEU6CfqTjb9qwk3YLCWRc
  donderdag 15 februari 2018 @ 13:59:46 #272
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177203783
quote:

[..]

Ik vraag me af sinds wanneer je al in VEN zit dan?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177203909
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Begin december, ingestapt op 44 cent :)
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:07:46 #274
157922 fathank
pi_177204065
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

eerste VEN op 13 oktober gekocht. Maar dat was maar een klein beetje. Ben eind november tot begin januari serieus VEN gaan stacken. uiteindelijke gemiddelde inkoop ¤1.80.
pi_177204293
quote:

[..]

Dus VEN kopen op 0,000042 terwijl Eddie shilled als het sub 0,00003 is _O-
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:15:11 #276
236839 TimKuik
pi_177204334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ed! _O_

Bedankt voor het shillen van VEN :)
pi_177204364
quote:

[..]

Edje blijft meelezen geloof ik. :P
pi_177204377
https://finance.yahoo.com(...)stash-231408053.html

Goede reden om onze vriendinnen niks te vertellen.
pi_177204463
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef dimmak het volgende:
https://finance.yahoo.com(...)stash-231408053.html

Goede reden om onze vriendinnen niks te vertellen.
Helaas, ik vertel jouw vriendin alles over mijn cryptowinsten.
pi_177204498
VEN verkopen op $9 was echt mijn beste zet dit jaar. :7
pi_177204518
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Helaas, ik vertel jouw vriendin alles over mijn cryptowinsten.

Que?
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:21:36 #282
236839 TimKuik
pi_177204568
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef BadVlad het volgende:
VEN verkopen op $9 was echt mijn beste zet dit jaar. :7
Weer terug ingekocht op $4?
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:21:42 #283
157922 fathank
pi_177204571
quote:

[..]

Toen kwamen je tweets hier nog niet langs omdat je niet zo interessant liep te doen. Dus het kan zijn dat ik het gemist heb.

Maar blijf vooral reageren en doen alsof je het orakel bent. Zorgt voor genoeg vermaak :W.
pi_177204587
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Weer terug ingekocht op $4?
Nee, in een dukaat gestopt met meer potentie. :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 februari 2018 @ 14:25:46 #285
416575 crew  Evenstar
pi_177204683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nee, in een dukaat gestopt met meer potentie. :)
Welke als ik vragen mag, zoek nog kandidaten om even in te verdiepen.
pi_177204939
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Toen kwamen je tweets hier nog niet langs omdat je niet zo interessant liep te doen. Dus het kan zijn dat ik het gemist heb.

Maar blijf vooral reageren en doen alsof je het orakel bent. Zorgt voor genoeg vermaak :W.
Dat kan kloppen , de info die ik toen kreeg heb ik gedeeld met een aantal Fok-ers en gevraagd nog niet teveel te delen met de eeuwige negatievelingen alhier.
pi_177205089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Edje blijft meelezen geloof ik. :P
Ik weet inmiddels wel wanneer een paar azijnzeikers hier lopen te flamen.
Je kunt de klok er op gelijk zetten, erg vermakelijk.

Was even in het VEN topic om een andere toetsenbord held te vragen waarom hij leugens verspreid , maar hij ontwijkt de vragen :o
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:38:15 #288
157922 fathank
pi_177205146
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:33 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat kan kloppen , de info die ik toen kreeg heb ik gedeeld met een aantal Fok-ers en gevraagd nog niet teveel te delen met de eeuwige negatievelingen alhier.
^O^
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 14:42:23 #289
230491 Zith
pls tip
pi_177205278
quote:

[..]

Hoe maak ik deze user mod
pi_177205439
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:36 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Was even in het VEN topic om een andere toetsenbord held te vragen waarom hij leugens verspreid , maar hij ontwijkt de vragen :o
Fok *O*
pi_177205456
Heb je nog wat nieuws te shillen, Ed?
pi_177205500
Laat ed eens met rust, stelletje kleuters.
pi_177205572
:O
జ్ఞ‌ా
pi_177205656
Februari Wavesmaand! :B
pi_177205674
quote:

[..]

Wat een GOD _O_

Heb je mcafee nog gebeld?

[ Bericht 2% gewijzigd door EggsTC op 15-02-2018 14:59:45 ]
Lambo of Rekt
pi_177205698
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:36 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Check je DM! :)
pi_177205753
ewa
pi_177205965
zwa
Lambo of Rekt
pi_177205969
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:33 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Waar kan ik me aanmelden?
pi_177206009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waar kan ik me aanmelden?
De lijst is lang.
Lambo of Rekt
pi_177206014
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo