Fixed. Als markt niet gek doet zal het mij echt verbazen als we niet over $12 zitten rond main net release in juni/juli.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:57 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee, ik zit er long term in en kijk niet elk uur naar de koersen.
Remind me Q32....over die 12 dollar
Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:
Dat hoeft niet, jij bent voor mij al het crypto-orakelquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een dagje te laat maar zelfs mijn 'gut feeling' kan natuurlijk niet tot op de seconde af alles goed hebben.
Nou nog die correctie naar 9k en ik benoem mezelf tot officieel crypto-orakel.
Thnx man !quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja... elke minuut naar koersen kijken brengt onrust, ik heb al dagen niet gekeken.
Ik zal af en toe wel even een tussenstand posten hier:)
Bitcoin orakelquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bitcoin gaat naar 11k. Kan iemand mij binnen een week ook bitcoin orakel noemen? Ok. Thnx
Bitcoinquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als Chinese student kan je mij vast wel een mooi Chinees project shillen.
UNIVERS..ohnee.. is russischquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als Chinese student kan je mij vast wel een mooi Chinees project shillen.
Resistance was pas groot in '44-45quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:12 schreef Manzonderschouders het volgende:
Kolere, boel zakt ff in elkaar niet te kort. Hoop dat het zo weer bij trekt. Resistance op 10k schijnt groot te zijn
Dat hoort bij de door mij voorspelde correctie, had je kunnen weten dus.quote:
In '45 zijn er veel kinderen verwekt bij wulpse, gewillige en vooral ook dankbare jonge vrouwen (brede heupen, je kent het wel). De Canadezen pompte destijds niet in coins.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Resistance was pas groot in '44-45
Orakel!quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hoort bij de door mij voorspelde correctie, had je kunnen weten dus.
De support was groter.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:13 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Resistance was pas groot in '44-45
Ja, maar ik heb het over de support die de geallieerden kregen. De resistance was duitslandquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:22 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet, anders sprak ik nu Duits
Whut?quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:23 schreef Kyran het volgende:
We going down, alles verkocht.
Groeten,
Kyranzonderschouders
Ahh op die fiets.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over de support die de geallieerden kregen. De resistance was duitsland
quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ahh op die fiets.
Of ja, niet op een fiets want die hadden de Duitsers.
BTC -3%quote:
omg RUN FOR YOU LIFEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 15 februari 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC -3%
VEN -4%
WTC -5%
Allemaal in laatste uur! Afgelopen met crypto! Doooom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |