Rebrand, contracten, partnerships?quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:55 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Icon heeft zn evenement toch al achter de rug? Of is er nog iets gaande.
staat nog steeds op 6 cent net zoals gisterquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Kijk dan even naar de koers lieve jongen
Koers is primaquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 maanden de algehele koers zien dalen dus wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks hahaquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rebrand, contracten, partnerships?²
Februari Wavesmaand. Was al aangekondigd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:52 schreef Afwazig het volgende:
Waves gaat lekker. Prima bounce. Komende maanden houd ik die bag sowieso nog even vast.
van universa ??? dat lijkt me stugquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef cunial het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 maanden de algehele koers zien dalen dus wat wil je zeggen?
jij bent lachwekkendquote:Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks haha
Ik bedoel de andere munten, excuus voor de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:
[..]
van universa ??? dat lijkt me stug
quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik heb wel gelijk
een munt moet altijd maar stijgen ???quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:11 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het is soms idd lachwekkend hier. Men ziet zoveel potentie hier in sommige munten. Maar blijkbaar zijn ze de enige met die kennis want veel van die coins doen niks haha
26equote:Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wanneer is dat event van VEN overigens? 28 FEB? Jammer dat die weer lijkt te blijven steken op 5.25 usd:(
het is net +11% gegaan....wat verwacht je nou???quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wanneer is dat event van VEN overigens? 28 FEB? Jammer dat die weer lijkt te blijven steken op 5.25 usd:(
Shitcoin, niet instant moon.quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het is net +11% gegaan....wat verwacht je nou???
en nog 11 dagen tot de rebrand
Shitcoin, max 8 dollar waardquote:
heeft iedereen ven al verkocht ?quote:Op donderdag 15 februari 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Shitcoin, max 8 dollar waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |