Ik denk dat FUN nog steeds een case heeft, ondanks dat die bittrex de-listing killing voor ze was, gelukkig heb ik op dat moment net een trade gemaakt (per toeval overigens) waardoor ik niet geraakt werd door die daling. Ik heb nu geen FUN meer, ik heb nog steeds geen reden gezien waarom ze delisted werden dus daarna niet meer teruggekocht.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zelfs FUN staat in de plus, wat is deze
Zal ik ns in mn glazen bol kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Iemand enig idee waarom LSK niet harder stijgt? De rebrand is over vijf dagen, maar nu al een week vrij stabiel.
Heb je het volume gezien van de alts de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Iemand enig idee waarom LSK niet harder stijgt? De rebrand is over vijf dagen, maar nu al een week vrij stabiel.
Lisk is een hoax.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"rebrand"quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
Graagquote:Op donderdag 15 februari 2018 09:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zal ik ns in mn glazen bol kijken?
Stal jij je dukaten nu maar veilig in goud of zilver.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"rebrand":')
Mag ook op de bullshit crypto bingo.²
Goed voor je 'dukaten' man.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"rebrand":')
Mag ook op de bullshit crypto bingo.²
De grootste stijging verwacht ik zelf na de rebranding zodra core 1.0.0 released is en dan nog een weekje of 2 a 3, zodra er daadwerkelijk gecode gaat worden tegen die blockchain aan, zodra de eerste dapps gaan verschijnen. Dan zal de echte stijging plaats gaan vinden. Ik hoop ook op een dikke stijging met de rebrand, maar een neo'tje (x6 a x8) gaan we niet zien met lisk denk ik, omdat deze al hoger staat dan antshares destijds.quote:
Iedereen zit weer te wachten op gratis coins uit die fork natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:20 schreef PilgrimSands het volgende:
Wat denken jullie van die aankomende Litecoin fork, afgezien van de koersstijging van de afgelopen 24 uur? Weet niet goed wat ik er van moet maken..
Top. Rustig afwachten dus, en hopen dat de neiging tot "sell the news" meevalt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De grootste stijging verwacht ik zelf na de rebranding zodra core 1.0.0 released is en dan nog een weekje of 2 a 3, zodra er daadwerkelijk gecode gaat worden tegen die blockchain aan, zodra de eerste dapps gaan verschijnen. Dan zal de echte stijging plaats gaan vinden. Ik hoop ook op een dikke stijging met de rebrand, maar een neo'tje (x6 a x8) gaan we niet zien met lisk denk ik, omdat deze al hoger staat dan antshares destijds.
Maar Magnet heeft ons honderd miljoen miljard beloofd met de rebrand, dus blame him als er niks van terecht komtquote:Op donderdag 15 februari 2018 09:25 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Top. Rustig afwachten dus, en hopen dat de neiging tot "sell the news" meevalt.
Dezelfde vraag kan je stellen over Icon. Maar rustig afwachten denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:11 schreef Compatibel het volgende:
http://bgr.com/2018/02/13(...)h-fork-scam-warning/quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen zit weer te wachten op gratis coins uit die fork natuurlijk.
Icon heeft zn evenement toch al achter de rug? Of is er nog iets gaande.quote:Op donderdag 15 februari 2018 09:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Dezelfde vraag kan je stellen over Icon. Maar rustig afwachten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |